Hei, Sinä n.20-40v kovakuntoinen pyöräilijäkundi - - - - jos pyöräilet Espoon Kauniaisessa ja näet jonkun hemmetin hyvännäköisen n.25v naisjuoksijan, tule ihmeessä tervehtimään, kyllä mun vauhti hidastuu =)
Olen juossut tuttua reittiä jo 2kk, enkä enää kestä katsella pyöräilijöiden treenattuja peppuja. Jos olet sinkku ja sul on hieno maantiepyörä, lupaan itsekin ostaa sellaisen niin en takuulla jää kakkoseksi
Nimim. En enää kestä vai Onko kevättä ilmassa
Sinä Espoolainen pyöräilijä
5
241
Vastaukset
- Espoon Kauniainen
Povaat kuntaliitosta?
- jee je
Kyllä nyt taitaa olla kyse ihan jostain muusta yhtymisestä... ;-)
- espkaun...
Espoon Kauniaisissa? Eiköhän Kauniainen liene itsellinen kaupunki vaikka
sijaitseekin Espoon keskellä.
Itse ajan vain työmatkabussilla siitä läpi...
Muuten,juoksija jää kyllä kakkoseksi fillarille.... Sorry!- annukkis_k
Et ymmärtänyt vitsiä, mutta kerro ihmeessä onko tosikon elämä helppoa? Muista raportoida myös kaikki kirjoitusvirheet...
>Espoon Kauniaisissa? Eiköhän Kauniainen liene itsellinen kaupunki vaikka
>sijaitseekin Espoon keskellä.
Asia meinaa multa unohtua koska tämä kaunis 'kaupunki' sijaitseekin Espoon keskellä.
- espkaun...
Niin juuri,siinähän se vitsi piileekin... Khihihihiii.
En muuten tarkoittanut todellakaan millään pahalla. Sorry.
Toivottavasti tapaat komean ja kovakuntoisen fillaristisi....
PS. Olisi muuten kiva tietää myöhemminkin,kuinka kävi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402