heräsin juutri ja sydän hakkaa ja on vaikea olo. en haluaisi katsoa ottelua mutta katson sen. En voi uskoa, etä Suomi saa maalia aikaiseksi tässä pelissä. Menen pelaamaan Usan voiton puolesta kun kertoimetkin ovat hyvät niin saan helpotusta tuskaan.
Suomalaispelaajat ovat mitä ovat eivätkä mahda tosimiehille mitään. Valitettavasti näin.
hermot kireällä illan ottelua odotellessa
19
70
Vastaukset 19
- täysin nolla
Veikkaan et 4-0 tai 4-1 Usalle. Meen laittaa tulosvetoo joten helppoo rahaa tulee...
- wr
Suomella olisi taidollisesti kaikki mahdollisuudet voittaa mutta tää on psyykkinen peli.
Suomen joukkueella ei ole itsevarmuutta. Pidempään yhdessä pelanneella joukkueella voisi olla, mutta sitä on vaikea äkkisältään syöttää tälle porukalle.
Itsevarmuuden pitäisi olla reflekseissä, suonissa ja asenteessa yksittäisellä pelaajalla ja joukkueena.
Jenkeillä ja Venäläisillä on.
Se "mä vaan" -asenne paljastuu väsyneenä ja epävarmalla hetkellä.
Siellä pitäis olla kuin härkä ja muskettisoturi.- wr
Tää on just tätä. Sä olet haukkunut mut täällä niin tuhat kertaa, vaikka en ole sulle poikkinaista sanaa sanonut. En ole eläissäni haistatellut vittuja täällä enkä missään kenellekkään.
Sä olet ihme otus.
- .
Kiitti vinkistä. Tosin huononsivat kertoimia juuri kun olin pelaamassa. Saamari.
- wr
En tiiä. eikös ruottalaisetki pelaa just niin, että ne räpiköi alkusarjan just rimaa hipoen eteenpäin ja sitten kun tulee Suomi vastaan loppuotteluissa, ne ottaa kaikki tehot irti. Suomipoika on siinä vaiheessa takki auki asenteella ja kun ruotsi yllättää, niin siitä ei yli toivuta vaan loputkin menee läpi kun vanhasta verkosta.
Voisin ulkoilla sen verran, että käyn laittamassa pelin.
ps. suomen joukkue tarttis hyvän psyykkaajaan ja valmentajan yhteistiimin.
Se pelkkä saunapallistelu ei riitä. - ummu
0-0 tilanne vielä vaikka on pelattu jo reilu 7 min.
- FINNAIR JAAKKO
Usalla ollut paremmat maalintekopaikat. Suomella ei ainuttakaan vaarallista maalintekotilannetta. Jos tasan päättyy 0-0 eka erä niin se on voito Suomelle. No nyt Suomi alkoi pelaamaan kun erä lopuillaan.
- Suomalaismentaliteet
Tyypillistä Suomea. Johto 1-0 kesti melkein puoli minuuttia. Nyt taas tasan. USA menee ohi sen huomaa tuosta. Suomalaismentalitetti on tunarimentaliteetti.
- Näin on!
Toivottavastu USA voittaa. Suomi ei ole ansainnut ainuttakaan voittoa näissä kisoissa.
- wr
Vaihdan kanavaa. En pysty...melkein arvasin.
Nyt hakkapelittat stana...vauhtia ja tahto päälle. - pieraisu
potkumaalilla Koivu teki maalin, 2-2.
- ..
Kuulen tilanteen naapurista tellua katsomatta.
Ukko ja poika huutaa ja selostaa...:) - Jesse on uskossa
Jeesus auttoi Jesseä.
- Ruotsi sai rankaisun
http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012/2012051815587397_j0.shtml
Ylpeys kävi lankeemuksen edellä. Ruotsin kirkko vihkii homoparit avioliittooon. Muutenkin ruotsalaislehdistön asenne on ylimielinen ja 16 NHL- pelaajaa ovat yhtä tyhjän kanssa Ruotsin hankkiman syntitaakan alla.
Pahempaakin Ruotsi tai ainakin Ruotsin kirkko tulee vielä kokemaan.
- äänestäjä hki
Joensuulle tontti ja talviasuttava mökki sekä presidentiksi.
- kyl maar
ja AKT:n puheenjohtajaksi
kyl maar kirjoitti:
ja AKT:n puheenjohtajaksi
Ja missityttö kainaloon. Veikkaan Suomelle 3-2 voittoa USA:ta
- .
Peli oli jo toissapäivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494