Mulla on olkapäihin asti ulottuvat hiukset, tosi paksut ja nyt sellainen 4cm pitkä juurikasvu. Viimeksi värjäsin mustanruskealla hiusvärillä kotona, mutta on haalistunut ruskeaksi. Ja 3 tapaa jolla saisin blondiksi; värinpoisto, suoraan blondi hiusväri päähän tai raidoitus. Suoritan parturissa siis tämän projektin. Haluaisin kesäksi blodit, että onko teillä ehdoituksia miten saan nopeasti eikä hius kärsi? Luonnon hiusvärini on ruskea/maantienharmaa. Enkä tule päätöstäni muuttamaan vaikka hiuksenne olisivat "palaneet" kamaliksi..
Vastaukset 2
- NowBlonde
Hei. Saman muutoksen kävin läpi ennen joulua. 4 v oli lähes mustat alaselkään asti olevat hiukset, oma väri maantienharmaa (hiukset leikattiin polkkatukaksi vaalennuksen yhteydessä). 3 kampaamokäyntiä vaati. Aluksi ajattelin värinpoistoa, mutta kampaaja ehdotti raitoja. Onneksi päädyin raitoihin, koska ekan kerran jälkeen hius oli ylhäältä blondi, keskeltä oranssi, ja latvasta ruskea. 2 viikkoa pidin väliä joka vaalennukseen. Raitojen yhteydessä laitettiin myös sävyä muuhun hiukseen tasoittamaan tulosta. Oma hius on tosi ohut ja lasinen ja ero hiuksen kunnossa raidoitettujen ja sävytettyjen välillä on huima! Kannattaa varautua ettei kerralla tule haluamaasi lopputulosta ja ostaa kampaamon pesuaineet, sekä EHDOTTOMASTI jtn ravitsevaa/korjaavaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta.
- ExBlack
Okei kiitos paljon vinkista! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371