MIRKA JA MUUT TODISTEITA HALUAVAT

Kohta tulet näkemään todisteita ihan livenä mutta odotushan on pitkä joten siihen asti:

Katsokaa ihana Darren Wilsonin dokkari Jumalan ihmeistä ensi torstaina klo 21:20, netistä tv7

Sen jos katsot niin koet sellaisen siunauksen että oksat pois! Ei väliä millä nimellä Jumalan tunnet!

50

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

Kaikkien ensimmäiseksi kannattaa ottaa selvää todistuksen ja todisteen ero. Se, että Darren Wilson todistaa Jumalastaan, ei ole todiste Jumalasta.

• Olen katsonut TV7 sen verran, että tiedän etten koe sieltä mitään siunauksia. Vielä vähemmän olen nähnyt mitään todesta otettavaa. Olen pahoillani.

• YAK-42

teresa-aseret,

Kiitos tiedosta. En ole nähnyt tuota dokumenttia ja aion kyllä katsoa. Tässäpä jotain kaikille niille, jotka odottavat malttamattomina. :)

Sid Roth on tehnyt Darren Wilsonista kaksi ohjelmaa:

"Yliluonnollista : Vieraana Darren Wilson
      Darren Wilson on Finger of God -dokumentin tekijä. Finger of God dokumentoi Jumalan ihmeitä ympäri maailmaa. Dokumentaristi Darren Wilson tekee Jumalan kehoituksesta filmin. Sen filmin nähtyään monien ihmisten usko kasvaa ja moni kokee ihmeparantumisen."

Osa 1: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=6412

Osa 2: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=6413

• :-))))))))

Perin kummallista että täysin tuulesta temmatun IHMISTEN mielipiteet käyvät ateisteille täydestä todistusaineistona Jumalan olemattomuudesta.

Koko luomakunta todistaa kiistatta sen, että mitään ei tule tyhjästä, tyhjän tekemänä.

Silti tuollaiseenkin umpihulluun valheeseen uskotaan, kun sen sanoo saa'tanan masinoimat upihullut (tyhjään uskovat) ihmiset, jotka nimittävät itseään tiedemiehiksi ja täysin perättömiä valeitaan tieteeksi.

• :-)))))))) sanoi :
        Koko luomakunta todistaa kiistatta sen, että mitään ei tule tyhjästä, tyhjän tekemänä.

Mitähän muuta surkastunutta voisi llöytyä??

• pertsa2012 kirjoitti:

:-)))))))) sanoi :

Mitähän muuta surkastunutta voisi llöytyä??

Ketkä ateistit?

• "Perin kummallista että täysin tuulesta temmatun IHMISTEN mielipiteet käyvät ateisteille täydestä todistusaineistona Jumalan olemattomuudesta."

Anteeksi mitä vittua?

• gloriana_demeter kirjoitti:

Ketkä ateistit?

gloria sanoi :
        Ketkä ateistit?

Siitä käytiin aika pitkäkin keskustelu ,mutta muistaakseni sinä et ollut siinä
        mukana.

• pertsa2012 kirjoitti:

gloria sanoi :
        Ketkä ateistit?

mukana.

Toisin sanoen YKSI ateisti.

"Perin kummallista että täysin tuulesta temmatun IHMISTEN mielipiteet käyvät ateisteille täydestä todistusaineistona Jumalan olemattomuudesta."

Anteeksi mitä vittua?

gloria sanoi :
        Anteeksi mitä vittua?

Joka ei edes sanonut uskovansa siihen.

• pertsa2012 kirjoitti:

gloria sanoi :
        Anteeksi mitä vittua?

Sori jos en ymmärrä sekopäätä. Ehkä haluat tulkata.

gloria sanoi :

A-teisti kyllä opetti minua tuossa asiassa vaikka en singulariteetin teorioihin
        ole perehtynytkään , mutta luotan häneen.

gloria sanoi :

• Puntatoitu on

Minusta tuli kylläkin ateisti ihan vain oman päättelyn ja pohdiskelun seurauksena, enkä minä ole tuulesta temmattu. Minä nyt vain satuin pohdiskelemaan, onko jonkinlainen jumalolento kuinkakin todennäköinen ja kuinka paljon todisteita meillä on (ei niin yhtään mitään) sellaisesta olennosta?

Jos miljoonat ihmiset ovat tutkineet sitä asiaa tuhansin eri tavoin tuhansia vuosia ja kaikki faktat ja todisteet voi tiivistää sanoihin EI MITÄÄN, niin kuinka todennäköistä on, että sellainen mahtiolento olisi silti olemassa, mutta mitään todisteita ei silti löydy?

Ja tähän väliin on ihan turha suoltaa sontaa ihmeparantumisista ja kielillä puhumisista ja muista herätyskokousten "ihmeistä". Minä olen uskovan perheen kasvatti ja kaikkia noita pienestä pitäen nähnyt ja niiden täydellisen tyhjyyden ja valheellisuuden omin silmin todennut. Nuo säälittävät pelleilyt, joiden joukosta ei koskaan löytynyt mitään oikeaa eikä todellista ovat juuri yksi suurimmista syistä siihen, että aloin vahvasti epäilemään uskontoja ja koko jumalan olemassaoloa. Uskovien "todisteet" tuli tutkittua ja puntaroitua ja tyhjiksi valheiksi todettua.

Yhtä lailla pohdiskelin, että kuinka mahdollinen ja loogisesti kestävä on ajatus raamatun ilmoituksen mukaisesta jumalasta. Jumalasta joka on kaikkitietävä kaikkivaltias, paitsi ettei aavista edes omien tekojensa seurauksia, eikä mahda niille yhtään mitään? Jumalasta joka on pelkkää rakkautta ja tahtoo kaikille vain hyvää, mitä nyt ihan pikkaisen kiduttaa erinäisiä miljardeja ihmisiä ikuisesti helvetin tulijärvessä? No onneksi tuollainen itse itsensä kumoava täydellisen epälooginen mahdottomuus ei tietenkään voi olla olemassa, kaikkitietävä kaikkivaltias, joka ei tiedä eikä mahda mitään ja puhtaasta rakkaudesta kiduttaa ikuisesti miljardeja.

• pertsa2012 kirjoitti:

gloria sanoi :

A-teisti kyllä opetti minua tuossa asiassa vaikka en singulariteetin teorioihin
        ole perehtynytkään , mutta luotan häneen.

Oletko varma että kyseessä on teoria vai puhutko nyt arkikielisessä merkityksessä?
        Yksi mahdollinen selitys ei tarkoita, että siihen uskoo.
        Alkuräjähdys nyt vähän eri asia, sillä siitä on konkreettisia todisteita.

• Hei :-))))))))))

Ei tiedemaailma ole koskaan väittänyt että tyhjästa on luotu jotain. Te uskikset olette niin väittäneet että jumalanne loi tyhjästä tämän maailmankaikkeuden. Älä sotke asioita.

Oletko varma että kyseessä on teoria vai puhutko nyt arkikielisessä merkityksessä?
        Yksi mahdollinen selitys ei tarkoita, että siihen uskoo.
        Alkuräjähdys nyt vähän eri asia, sillä siitä on konkreettisia todisteita.

gloria sanoi :

http://fi.wikipedia.org/wiki/Säieteoria
        Säieteoriat lähtevät siitä, että alkuräjähdyksen hetkellä olisi ollut 9–11 tai mahdollisesti jopa 26 aika-avaruuden eri ulottuvuutta, joista osa on surkastuneita.

• ++++++++++++++

"Perin kummallista että täysin tuulesta temmatun IHMISTEN mielipiteet käyvät ateisteille täydestä todistusaineistona Jumalan olemattomuudesta."

Ei ihmisten mielipiteet ole todiste Jumalan olemattomuudesta vaan ne eivät ole todisteita Jumalan olemassaolosta.

"Koko luomakunta todistaa kiistatta sen, että mitään ei tule tyhjästä, tyhjän tekemänä. "

Jos uskot, että mitään ei voi tulla tyhjästä ja alussa oli tyhjää niin mitään ei olisi olemassa.

• pertsa2012 kirjoitti:

gloria sanoi :

http://fi.wikipedia.org/wiki/Säieteoria
        Säieteoriat lähtevät siitä, että alkuräjähdyksen hetkellä olisi ollut 9–11 tai mahdollisesti jopa 26 aika-avaruuden eri ulottuvuutta, joista osa on surkastuneita.

Mutta säie teoriaa ei ole käsittääkseni varsinaisesti todistettu, vaan se on malli, joka pyrkii selittämään koko homman.

Mutta mihin perustuukaan väitteesi, että ateistit joukkona uskoisivat luettelemiisi asioihin? Minä en usko ainakaan, sillä minä en tiedä asiasta tarpeeksi.

Mutta säie teoriaa ei ole käsittääkseni varsinaisesti todistettu, vaan se on malli, joka pyrkii selittämään koko homman.

Mutta mihin perustuukaan väitteesi, että ateistit joukkona uskoisivat luettelemiisi asioihin? Minä en usko ainakaan, sillä minä en tiedä asiasta tarpeeksi.

gloria sanoi :

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10139116#comment-51363171

Joku ateisteista esitti jossakin , että jonkun teorian mukaan aine tuli
        singulariteettiin tulevaisuudesta,en vain kohtuullisella työllä löytänyt
        tuota ketjua.

En minä väitä ,että ateistit joukolla uskoisivat tuohon säieteoriaan.

He uskovat ehkä vain siihen , että kun menevät istumaan jonkin lätäkön rannalle niin muutaman kymmenen miljardin vuoden päästä sieltä
        kömpii ylös otus josta kehittyy heille juttuseuraa.

• ...
        gloriana_demeter kirjoitti:

Täysin riippumatta siitä mitä kukin ateisti uskoo, voi todeta ettei järkevää ja samalla ateistista selitystä ole esitetty miten maailma voisi olla olemassa.

• pertsa2012 kirjoitti:

gloria sanoi :
        Ketkä ateistit?

mukana.

"Ateistit uskovat että aine tuli singulariteettiin tulevaisuudesta ja sitten tapahtui
        alkuräjähdys , ja että alussa oli 26 eri ulottuvuutta joista osa surkastuneita."

"Muistaakseni a-teisti toi asiat esiin ,mutta en mene väittämään"

En usko materian olevan lähtöisin tulevaisuudesta ja väitekin on minulle aivan uusi.

Erilaisista, säieteorioista en sano sitten mtään, vaikka ne matemaattisina malleina toimivatkin ei se vielä oikein todista mitään niiden puolesta jos ei vastaankaan.

• a-teisti kirjoitti:

"Ateistit uskovat että aine tuli singulariteettiin tulevaisuudesta ja sitten tapahtui
        alkuräjähdys , ja että alussa oli 26 eri ulottuvuutta joista osa surkastuneita."

"Muistaakseni a-teisti toi asiat esiin ,mutta en mene väittämään"

En usko materian olevan lähtöisin tulevaisuudesta ja väitekin on minulle aivan uusi.

Erilaisista, säieteorioista en sano sitten mtään, vaikka ne matemaattisina malleina toimivatkin ei se vielä oikein todista mitään niiden puolesta jos ei vastaankaan.

a-teisti sanoi :

Muistatko sinä mitään siitä asiasta??

• ... kirjoitti:

Täysin riippumatta siitä mitä kukin ateisti uskoo, voi todeta ettei järkevää ja samalla ateistista selitystä ole esitetty miten maailma voisi olla olemassa.

Teistinen malli: puff kaikkivoipa ikuinen olio taikoi kaiken tyhjästä.
        Yksinkertainen ja helposti käsitettävä ja täysin epäuskottava ja perustelematon selitys.

• pertsa2012 kirjoitti:

a-teisti sanoi :

Muistatko sinä mitään siitä asiasta??

Ainakin minä olen puhunut tuosta Hawkingin hypoteesista yhtenä mahdollisena mallina.

• pertsa2012 kirjoitti:

gloria sanoi :

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10139116#comment-51363171

Joku ateisteista esitti jossakin , että jonkun teorian mukaan aine tuli
        singulariteettiin tulevaisuudesta,en vain kohtuullisella työllä löytänyt
        tuota ketjua.

En minä väitä ,että ateistit joukolla uskoisivat tuohon säieteoriaan.

He uskovat ehkä vain siihen , että kun menevät istumaan jonkin lätäkön rannalle niin muutaman kymmenen miljardin vuoden päästä sieltä
        kömpii ylös otus josta kehittyy heille juttuseuraa.

"En minä väitä ,että ateistit joukolla uskoisivat tuohon säieteoriaan."

Miksi sitten kirjoitit niin?

Ja se olin muuten minä, joka siitä on kirjoittanut. Ei tarkoita, että uskoisin siihen.

"He uskovat ehkä vain siihen , että kun menevät istumaan jonkin lätäkön rannalle niin muutaman kymmenen miljardin vuoden päästä sieltä
        kömpii ylös otus josta kehittyy heille juttuseuraa. "

Oletko nyt ihan varma etten vain yritä taas ympätä omaa ymmärtämättömyyttäsi muiden niskoille?
        Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä vain ylpeillä omalla tietämättömyydellään.

Ainakin minä olen puhunut tuosta Hawkingin hypoteesista yhtenä mahdollisena mallina.

gloria sanoi :

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9687605

readmorethanonebook sanoi :

Olen käsittänyt, että hetkeä ennen alkuräjähdystä oli saman verran materiaa ja antimateriaa, jotka reagoivat keskenään. Cernissähän tehtiin kokeita ja tehdään yhä vieläkin varmasti aiheeseen liittyen.

En ole minkään sortin fyysikko, joten suurin osa tutkijoiden ja tiedeihmisten jutuista menevät yli hilseen. Hawkingilla oli hypoteesi, että koska luonnonlait lakkaavat pätemästä kun mennään tilaan ennen alkuräjähdystä, niin ensimmäinen materia voikin olla tulevaisuudesta. Toki tämä oli oikeasti paljon monimutkaisempi juttu.
        .

"En minä väitä ,että ateistit joukolla uskoisivat tuohon säieteoriaan."

Miksi sitten kirjoitit niin?

Ja se olin muuten minä, joka siitä on kirjoittanut. Ei tarkoita, että uskoisin siihen.

"He uskovat ehkä vain siihen , että kun menevät istumaan jonkin lätäkön rannalle niin muutaman kymmenen miljardin vuoden päästä sieltä
        kömpii ylös otus josta kehittyy heille juttuseuraa. "

Oletko nyt ihan varma etten vain yritä taas ympätä omaa ymmärtämättömyyttäsi muiden niskoille?
        Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä vain ylpeillä omalla tietämättömyydellään.

gloria
        ________
        Se et ollut sinä joka kirjoitti tuosta Hawkingin hypoteesista - eli että aine
        olisi tullut singulariteettiin tulevaisuudesta.

Se oli :
        readmorethanonebook

• M@k3
        pertsa2012 kirjoitti:

gloria
        ________
        Se et ollut sinä joka kirjoitti tuosta Hawkingin hypoteesista - eli että aine
        olisi tullut singulariteettiin tulevaisuudesta.

Se oli :
        readmorethanonebook

Jos mitään ei voi syntyä tyhjästä, niin tuo 'mitään' sana sisältää myös Jumalan.

Jos taas mennään siihen että Jumala on ollut aina olemassa, niin siitä on lyhyt askel siihen että kaikki muukin on ollut aina olemassa.

• Mirka...

Todisteet ihmeistä tai jumalasta olisivat sensaatio. Koko tiedemaailma yllättyisi.
      Annetaan nyt ensimmäiseksi tiedemaailman hämmästellä näitä todisteita ettei tule vääriä tulkintoja.

• byääääähh

Jumala on luonut ihmiset, tieteen ja kaiken. Huvittaa toi sun "annetaan tiedemaailman hämmästellä ensimmäiseksi".

Byääääähh mikä ........

• byääääähh kirjoitti:

Jumala on luonut ihmiset, tieteen ja kaiken. Huvittaa toi sun "annetaan tiedemaailman hämmästellä ensimmäiseksi".

Byääääähh mikä ........

Terve multinikki. Onko sinulla jotain näyttöä tuolle muutoin tyhjälle väitteellesi?

• multinikki

Terve multinikki. Onko sinulla jotain näyttöä tuolle muutoin tyhjälle väitteellesi?

Avaa sydämesi Jumalalle, niin saat kaikki näytöt.

• multinikki kirjoitti:

Avaa sydämesi Jumalalle, niin saat kaikki näytöt.

Eli ei ole.

• multi-ihminen

Eli ei ole.

Jos minulle on, miksei sinullekkin. Onko ylpeytesi esteenä?

• gloriana_demeter
        multi-ihminen kirjoitti:

Jos minulle on, miksei sinullekkin. Onko ylpeytesi esteenä?

Ei vaan rationaalisuuteni on esteenä irrationaalisten uskomusten uskomiseen.

• Suurin Esteesi

Ei vaan rationaalisuuteni on esteenä irrationaalisten uskomusten uskomiseen.

Raamatussa sanotaan, että lapsenmielisten on Taivasten valtakunta.
        Rikkaan ja kovin viisaana itseään pitävän on myös vaikea löytää se Valtakunta

• Suurin Esteesi kirjoitti:

Varmasti, sillä uskoakseen tulisi hylätä rationaalinen ajattelu ja uskoa johonkin sattumanvaraisesti ja sokeasti.

• EsteesiSynteesi
        Suurin Esteesi kirjoitti:

Tuon saman huomaa kyllä siitä, että useimmat tapaamani uskovat ovat olleet apukoulun reputtaneita säälilttäviä tomppeleita ja sivistymättömiä pölvästejä, jotka uskovat aivan täysin sokeasti ja kritiikittömästi ihan mitä tahansa huuhaata.

Fiksuissa ihmisissä muinaisten paimentolaisten kansansadut herättävät lähinnä säälinsekaista hilpeyttä. "Spitaalista eli leprasta puhdistuu, kun pappi uhraa kaksi lintua, öljyä ja jauhoja, iisopin oksia, seetripuuta, karmiininpunaista villaa ja kaksi pässiä." No jepjep. Ihan varmasti puhdistuu.

Joku ukko lastasi itse rakentamaansa puulaivaan parin kaikkia maailman eläimiä, siis noin 20 miljoonaa paria, sekä kaiken niiden tarvitseman ravinnon ja juomaveden? No ihan varmasti lastasi, joopa joo. Tuota ei pystyttäisi tekemään edes nykyään, nykyisillä laivoilla ja tekniikalla ja tietämyksellä.

Suurimmankaan tankkerin kapasiteetti ei riittäisi tuohon. Puhumattakaan nyt kaikkien eläinten pyydystämisestä ja kuljettamisesta laivalle, mihin kuluisi miltä tahansa joukolta (varovaisestikin arvioiden) helposti kymmeniä vuosia - minä aikana puolet aikaisemmin pyydystetyistä olisivat jo kuolleet pelkkään vanhuuteen ja kaikki pitäisi aloittaa taas alusta, sillä useimmat eläinlajit eivät ole kovin pitkäikäisiä. Eipä onnistuisi ikinä tuo.

Mutta sokeat typerykset pitävät noita ihan faktoina, tietenkin. Kun se uskonto kieltää kaiken rationaalisen ajattelemisen syntinä ja epäuskona.

• EsteesiSynteesi kirjoitti:

Tuon saman huomaa kyllä siitä, että useimmat tapaamani uskovat ovat olleet apukoulun reputtaneita säälilttäviä tomppeleita ja sivistymättömiä pölvästejä, jotka uskovat aivan täysin sokeasti ja kritiikittömästi ihan mitä tahansa huuhaata.

Fiksuissa ihmisissä muinaisten paimentolaisten kansansadut herättävät lähinnä säälinsekaista hilpeyttä. "Spitaalista eli leprasta puhdistuu, kun pappi uhraa kaksi lintua, öljyä ja jauhoja, iisopin oksia, seetripuuta, karmiininpunaista villaa ja kaksi pässiä." No jepjep. Ihan varmasti puhdistuu.

Joku ukko lastasi itse rakentamaansa puulaivaan parin kaikkia maailman eläimiä, siis noin 20 miljoonaa paria, sekä kaiken niiden tarvitseman ravinnon ja juomaveden? No ihan varmasti lastasi, joopa joo. Tuota ei pystyttäisi tekemään edes nykyään, nykyisillä laivoilla ja tekniikalla ja tietämyksellä.

Suurimmankaan tankkerin kapasiteetti ei riittäisi tuohon. Puhumattakaan nyt kaikkien eläinten pyydystämisestä ja kuljettamisesta laivalle, mihin kuluisi miltä tahansa joukolta (varovaisestikin arvioiden) helposti kymmeniä vuosia - minä aikana puolet aikaisemmin pyydystetyistä olisivat jo kuolleet pelkkään vanhuuteen ja kaikki pitäisi aloittaa taas alusta, sillä useimmat eläinlajit eivät ole kovin pitkäikäisiä. Eipä onnistuisi ikinä tuo.

Mutta sokeat typerykset pitävät noita ihan faktoina, tietenkin. Kun se uskonto kieltää kaiken rationaalisen ajattelemisen syntinä ja epäuskona.

Hieno kirjoitus "EnteesiSynteesi". Uskovat todellakin erottuvat joukosta näkemättä mitään kummallista Raamatun jutuissa. Jos Raamatusta etsii totuutta Jumalasta, niin löytymättä jää. Tai niin, että Raamatussa kyllä kerrotaan Jumalasta, mutta niitä samoja juttuja ei tapahdu meillä. Ei, koska ne ovat vain kirjoitettua lennokasta ja yliampuvaa tarinaa.

Minun exäni oli kova uskova, jolla järki ei juossut muutenkaan. Sellaiset ovat kai helposti höynäytettävissä, kun uskovat mitä vaan totena. Ja kun ne lukee Raamatussa, niin kunnon uskova ei edes epäile. Ovat kuin harha-oppisia. Ja onko uskottavaa sekään, että kuolleet nousivat haudoistaan ihan kävelylle? Hah hah sanon minä.

• ihan kohta

"Kohta tulet näkemään todisteita ihan livenä "

Voisitko määritellä vähän tarkemmin tuon sanan Kohta?

Kas kun minulle luvattiin ihan tuota samaa jo 50 vuotta sitten ja edelleenkin tässä odottelen niitä livetodisteita, joita ei ole koskaan ilmaantunut. Minun sanavarastossani sana Kohta ei tarkoita 50 vuotta, mutta ehkäpä sinä olet asiasta eri mieltä?

Onko tuo sinun Kohta pidempi vai lyhyempi aika kuin 50 vuotta?
      Meinaan että 50:n vuoden päästä minä en enää ole elossa niitä "ihan kohta" tulossa olevia livetapahtumia katsomassa, jotka ovat aina ihan kohta tulossa, vuosikymmenestä ja vuosisadasta ja vuosituhannesta toiseen.

• ihan kohta

Ja edelleenkin ihan kohta on siis ihan kohta tulossa? Suorastaan pian?

Tulee siis samalla varmuudella kuin Godot?

Hohhoijaa.

• Stymbehaikuli

No huh huh! Oikeasti! Seriously, nigga what? En haluaisi dissata uskovia heidän uskonsa takia tai kohteesta mihin uskovat, mutta se mitä minussa on tapahtunut aikani hengattua uskovaisena uskisten kanssa, niin katkeroiduin. Petyin siihen kuinka rahan perässä sielläkin ollaan (harva siellä täällä niin tuskin piittaa rahasta mutta valtaosa, epäilen suuresti) Moni niistäkin pelaa omaan pussiin tätä niin sanottua "peliä" eli elämää. Ja käyttävät Raamattua suorastaan epäpyhän kierosti työkalunaan ajaakseen omia etujaan. Esim. Masturbaatiosta ku menet uskovaisen kanssa puhumaan, ja jos vain meet mainittemaan et olet tehnyt sitä niin ei hetkeäkään niin mikä paskamyrsky nousee siitä ja mitä helvetillistä pelottelua tulee sieltä sen uskiksen suusta, hakee Raamatusta kaikki maholliset näytöt siitä kuinka syntistä ja likaista puuhaa se on. Mutta kun kyse on hänestä itsestään (uskovaisesta) niin kyllä hän vaan jotenki kääntää sen niin et se kuullostaa ihan hyväksyttävältä, niin sanonpa vain et mitä vittua? Valitettavasti koko uskonto homma on raiskannut mieleni hajalle etten tiedä mihin uskoa enään, muutako kuoleman jälkeiseen elämään jonakin sieluna, vai onko tämäkin niitä saatanan syöttämiä valheita? Onko saatanaa ja Jumalaa, onko hyvää ja pahaa olemassa, vai onko se vain rakkaus ja rakkaudettomuus mikä ilmenee joko hyvänä tai pahana? Kysynpä vain...

• tv-humpuukia

Taas yksi humpuuki-ohjelma.

Televisio ei välitä mitään katsojiinsa. Se on vain tekniikalla tuotettu kuva tv ruudussa. Hyväuskoiset menevät tässäkin halpaan.

• Huijari mikä huijari
      • Mirka . ..

Niinhän se kirkkokin tekee. Kerää huuhaalla rahaa. Vie jopa köyhienja eläkeläisten rahat.

• Hei, Kiitos katsomisvinkistä. Palataan asiaan sitten.

t. Maarit-pappi

• Päivänsäde

Uskovaiset eivät edes tajua miten naurettavia heidän uskomuksensa ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3138
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1513
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe