Onko kukaan ostanut mitään JenJenhousesta..? Haluaisin tilata juhlapuvun häihin mutta en tiedä onko luotettava sivusto vai ei.. Ostokset pitää kuitenkin maksaa etukäteen. En haluaisi tulla huijatuksi. Kuitenkin sen sivuston mainoksia on tälläkin sivustolla.
Edelleenkin kysyisin JenJenhousesta..
2
337
Vastaukset
- truudeli
Itse tilasin n. viikko sitten hääpuvun ja vaikuttaa lupaavalta. Kysymyksiini on vastattu päivän sisään mitä lupaavat. Voin ilmoittaa koska puku on tullut, lupaus oli kesäkuun alussa, mutta hääni ovat vasta talvella niin kiire ei vielä ole jos mekko ei osuisikaan nappiin. Huijaussivuiksi aika törkeen iso vaiva olisi nähty kansainvälisesti, huijaussivut eivät yleensä montaa päivää pystyssä pysy. jos luottokortilla maksat niin se on aika turvallista jos kyseessä olisikin huijaussivut niin tappio tulee luottoyhtiölle, ei sinulle. Pankki korvaa suurimmissa osissa tapauksissa ja paypalin kautta maksaminen vielä turvallisempaa.
Kehoitan ottamaan riskin ja kokeilla jotain jännitystä elämässä! ;) - Epe1984
Hei. Minulle saapui hääpuku pari viikkoa sitten ja ylitti kaikki odotukseni, täydellisen sopiva ja materiaali laadukasta ja itkut siinä tuli kun puvun päälle sain. Tulli maskua jouduin maksamaan 14€ mutta ei paha.. Suosittelen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346