Suomessa on ollut edistyksellistä tekniikkaa, kun Liekasn Lampelassa
on ollut kelikamera vuodesta 1946 lähtien.
On kuulemma pellon laiassa, ettei vissiin Lieksassa ole edes Lentokenttää.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=W6fc1wRC3z4
Alaarrrmmm.
8
<50
Vastaukset
Eipä siellä ole ilmatieteen laitoksella mitään kelikameraa, vaan sääasema, joka tosiaankin on perustettu vuonna 1946.
- Sähköteurastaja
Näytä se sääasema että saan tutkia noudattaako WMO normia.
Itse epäilen että se on bussiterminaalin seinässä.
Tästähän se riemu taas repesi, kun FMI ei anna koordinaatteja, saatikka kuvaa.
Mistä näitä sääasemia uudelleensyntyy kuin sieniä sateella.
Sopii näyttää, tseh tseh, älä ole petteri.Lieksa Lampela
Asemapaikkana on melko aukea piha tasaisen pellon koillislaidalla. Sadan metrin päässä koillisessa on Riikolanlampi (94 m mpy). Asema sijaitsee melko runsasjärvisellä alueella Pielisenjärven (94 m mpy, 867 km²) koillisrannalla. Pielisen ranta-alangolla laajoja viljelytasankoja (n. 100 m mpy) sekä paikoitellen mäkiä (laet jopa 160 m mpy) sekä soita (n. 100-110 m mpy).
Esitätkö jotain uusavutonta, kun et itse jaksa etkä osaa hakea tietoa? Melko huvittavaa juurikin tiedepalstalla notkuvalta.
- Lopen Kyllästynyt
Mistä olet Sähkis oppinut vedättämisen taidon?
Aikamoinen suoritus. Nostaisin hattua jos kiireiltäni ehtisin. - Sähköteurastaja
Rovaniemen kuvaus on ilmeikkäämpi.
Sijaitsee lapin vaaramaisemissa lapin luonnon ihanuudessa.
Mutta unehtui kertomatta että se on asemapihalla, eli asemalaiturilla.
Tornion saariston luonnonhelma on puolestaan sataman konttiterminaalissa asfalttikentällä.
Mutta eihän FMI pikkuasioista piittaa.
Meltosjarven FMI,n tutkimusasema paljastui kelikameraksi, ja näitä riittää.Jokainen kuvaus väärin, eli meni taas sinun puoleltasi valehteluksi, jota possesi jäsen kutsuu vedättämiseksi. Varmastikin onnellista elää noin harhamalassa.
- Olisi jo aika
Kollimaattori, et pysty näköjään muuhun kuin ihmisten syyttelyyn.
Laita nyt vähän tiedettä peliin. - Sähköteurastaja
No mikset näyttäisi Lieksan sääasemaa.
Nyt näyttää pahasti siltä että tuonnumeroinen sääasema sijaitsee ihan eri mantereella.
Laita limatolooki asialle, ja mee itte perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483