Menkääpä ottamaan Työnteon ja Asiakaspalvelun mallia Haaparannalta K-raudasta. Tämä ukko ei osta teiltä enään mitään jos sen saa "ruattin puoleltaki ja halavemmallaki". Te ootta ahneita ja helevetin tympeitä tyyppejä, KAIKKI!, AAMEN
Kemin K-rauta!
6
719
Vastaukset
- Ei ei...
Lopetin Kemin K-raudassa asioinnin kun mainostivat olevansa Kivikossa, vaikka se on Kivikolla. Ja tosi on, palvelu on siellä kuin Turhapuron rautakaupassa.
- Por-ari
Olisko ollu sanaleikki, "K-rauta kivikossa auttaa"..... Muuten kyllä samaa mieltä.
- Aslak Ruskeahousu
mulle palvelu on toiminu hyvin.
- jagerlassege
Minä olen taas palannut K-raudan asiakkaaksi kun kauppias vaihtui ja remppa uudisti talon perinpohjin. Nyt sieltä löytääkin jotain. Ja myyjien asiantuntemus on ainakin kohdaltani ollut hyvää, päinvastoin kuin tien toisella puolella...
Mutta hintataso on kyllä K-raudan kompastuskivi, kamat ovat kyllä laadukkaita, mutta niin on hintakin. Tarvitseeko kotiremppaaja 300 euron laitetta, jos tamppiksesta saa saman satasella ja tarve on kolme kertaa vuodessa, se on itse kunkin ratkaistava. Mutta siis palvelusta en kyllä K-rautaa moiti, asiat toimivat. - sssss-rauta
joo painekyllästetty terassilauta 28x95 maksaa k-raudassa 1.23e ja tien toisellapuolella sama tavara 0,89e sit huomasin että muutki tavarat on s-raudan puolella halvempia .
- juuujuuuuuuu
Jaa, mutta joissakin hinnoissa on 500%.n korotus vastaaviin muissa liikkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573135- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112442mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132149- 292121
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151826- 151488
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621195