Sisäinen kelloni piinaa minua!

batman

Herään jokainen yö tasan kello 4, halusin tai en, täysin riippumatta siitä mihin aikaan menin nukkumaan ja kuinka paljon univelkaa jo on (paljon). Herättyäni en enää saa unta. Syy: aurinko nousee joka aamu vähän neljän jälkeen, ja huoneeni ikkuna osoittaa suoraan itään. Mitään näköesteitä, kuten puita tai taloja ei ole. Tuntuu että pääni räjähtää ja mitään ei saa aikaan. Mitä pitäisi tehdä? Hetken jaloittelu, rentouttavan musiikin kuuntelu, korvatulppien tunkeminen korviin (olen myös herkkä metelille), lämpimän maidon juonti, tylsän tilastotiedon lukeminen tai sulkeutuminen pimeään huoneeseen puolen tunnin ajaksi eivät auta, asennon vaihtamisesta puhumattakaan. Tulen kohta hulluksi!

4

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • batman

Lisään vielä: minulla on kyllä verhot, mutta ne eivät pimennä huonettani tarpeeksi. Huoneen ikkunat ovat sellaiset, että kun menin tänään Prismaan etsimään pimennysverhoja / sälekaihtimia, sopivan kokoisia ei löytynyt. Ongelma on, että olen todella valonarka ja huoneeni ikkuna koostuu kahdesta osasta, joista toinen on pidettävä auki jotta ilma vaihtuisi. Auki olevaa ikkunaa ei voi peittää, koska lähes kaikki pimennysverhot vaativat reiän poraamisen kattoon (jos eivät sovi juuri), mikä ei ole sallittua vuokra-asunnossa.

• nukka

minulla on sama ongelma herään siis kun tulee valoisaa mutta en koe itseäni erityisen väsyneeksi enää. kannattaa menn ajoissa nukkumaan yhdeksän-kymmenen välillä.

• Batman

Mutta kun sitäkin on jo kokeiltu.

• rullakaihdin

Poraa reikä seinään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      198
      1519
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      720
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe