Mies kasvatti kaljamahan kolmessa kuukaudessa

ihmettelevä???

Tapasin mukavantuntuisen, hoikan miehen nettitreffien kautta helmikuussa. Tarkoitus oli tavata seuraavalla viikolla uudestaan, mutta jouduin lasketteluonnettomuuteen ja jalkani murtui useasta kohdasta. Näinollen uudet treffit järjestyivät vasta nyt kun pystyn taas kävelemään. Toisilla treffeillä tulee sitten vastaan ihan erinäköinen ja -oloinen mies. Paino on noussut varmasti ainakin kymmenen kiloa ja kasvot ovat pöhöttyneet. Sanoi vähän naureskellen että kalja ja sipsit ovat talvella maistuneet eikä salillekkaan ole tullut lähdettyä. Tämä siis mieheltä joka heti aluksi kertoi kuinka tärkeää liikunta ja terveellinen ruokavalio ovat hänelle.

Jätin kolmannet treffit sopimatta. Ei oikein enää iskenyt miehen uusi olemus ja muuttuneet elämäntavat. Mikä ihme laukaisee ihmisessä näin suuren muutoksen hyvin lyhyessä ajassa?

19

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgkjpgvweon

Kyllä oma ex-miehenikin kasvatti ihan parin kuukauden aikana huiman kaljavatsan. Painoa oli tullut 8 kiloa lisää.

Olin jättänyt mieheni jokin aika sitten vihdoin ja viimein jatkuneen väkivaltaisen käyttäytymisen vuoksi (olisi pitänyt lähteä jo aikaisemmin). Nyt mies oli kuulemma päättänyt "vihdoinkin nauttia elämästä", kun pääsi minun, häntä alistaneen pirttihirmun, komentelusta eroon (sillä hän aina perusteli tuota väkivaltaisuuttaankin). Aikaisemmin mies harrasti aina koko perheen mukana liikuntaa, mutta nyt oli hieman repsahtanut eivätkä lapsetkaan meinanneet tunnistaa isäänsä.

Vähänkö nauratti, kun mies, lähes viisikymppinen ja jo hieman kaljuuntuva, ei-todellakaan-mikään-adonis, kertoili etsivänsä nyt rinnalleen kuulemma nuoremman naisen.

• kysyn vaan

Mistä te naiset löydätte noita juoppoja ja väkivaltaisia miehiä? Jos kolmes kuukaudes tulee 10 kg lisää niin silloin on kyl juopotellut joka kolmas päivä vähintään. Itse en ole täydellinen mut käyn kuitenkin salilla 4 kertaa viikossa ja paino ei nouse vaikka joskus olutta juonkin. Tosin kerran kuussa korkeintaan juon.

• 166

Noo. minusta mies voi silloin tällöin ottaa naukut, mutta olen tavannukin sellaisia, jotka eivät juo, eikä polta. Ihan absolutistia en välttämättä kuitenkaan
        haluias. Liikunta kun kuuluu omaan elämään, niin mikään sohvanyhjäkekkään ei
        kyllä kiinosta.

Eli ottaa saa, muttei joka viikkoista tissuttelua.

• sfkjölkshgüaoidgj

No se ex-miehen väkivaltaisuus ei valitettavasti selvinnyt vielä avioliiton ensivuosina. Se tuli kuvioihin vasta lasten synnyttyä, suhteeseen hiljaa hiipien. Liian kauan sitä katselin, mutta onneksi jossain vaiheessa sain irtauduttua siitä suhteesta.

Kaikkein mielenkiintoisinta on, että mieheni kävi sen jälkeen ties missä mielenterveysneuvonnassa ruikuttamassa ja tuli kuulemma siellä siihen tulokseen, että on elänyt kaikki vuodet dominoivan vaimonsa tassun alla ja väkivaltaisuus johtuu siitä.:D

No, hän sai tosiaan tuon kaljamahansa kasvatettua ihan muutamien viikkojen aikana, eli ei siihen edes tarvittu kolmea kuukautta. Minä olen edelleenkin samoissa mitoissa kuin tavatessamme, eli eiköhän minullekin vielä joku selväjärkinen mies jostain löydy. Ex-ukolle toivotan onnea sen kaksikymppisen, timmin missin etsimiseen. Tosin en toivo enää kenellekään naiselle eksän nyrkiniskuja, eli siinä mielessä hyvä, että hän on niin turvoksissa, että kukaan nainen toivottavasti ei enää edes huoli.

• täysin nolla

vai niin. lähteekö kukaan kaljalle?

• koskaa-et-muuttua-sa

Voi härreguud mikä aloitus.. Mä olen lihonut talven aikana viisi kiloa.

Syy: muuttuneet työtehtävät ja ylityöt, joiden ansiosta en ole ehtinyt liikkumaan kuin ennen. Tämä on sekä ketuttanut että masentanut mutta minkäs teet. Työtehtäviäni en nyt voi täysin yksin valita, ja onneksi tilanne on väliaikainen, uskoisin.

Liikkunut kyllä olen, sipsejä en syö koskaan enkä juo kaljaa. Kokemuksesta tiedän, että sen viisi kiloa saan kyllä helposti nyt pois, kun liikkuminen on taas ihan toista luokkaa. Painoni vaihtelee usein muutenkin kesällä ja talvella.

Aikuisten ihmisten suhteissa on kyllä kamalia kynnyksiä, mutta jos tämä oli ainoa syysi, - anteeksi vain - on parempi että haet itsellesi jostain dildon tai mallinuken. Biologiset, psykofyysiset ihmiset lihovat ja laihtuvat, vanhenevat, rikastuvat, köyhtyvät ja elämäntilanteet vaihtelevat. Sitä kutsutaan elämäksi. Parisuhde on ylipäätänkin riski sijoitus.

• ggggggg66666

Toki ihmiset muuttuvat iän myötä, mutta jos toinen vain lihoo useamman kilon lyhyen ajan kuluessa, niin kyllä se a) kertoo jotain ihmisestä pitkällä tähtäimellä ja siitä, mitä on odotetttavissa ja b) vaikuttaa ihmisen seksuaaliseen viehätysvoimaankin. On turha puputtaa, että ei sillä olisi vaikutusta. Kyllä sillä vain on.

Toki jos olet 190-senttinen, treenattu kaveri ja painat jo lähtöpainona lähemmäs sen sata kiloa, niin se kymmenisen kiloa ehkä vielä menee. Mutta jos se näkyy pienemmässä ihmisessä tuossa vatsan kohdalla, niin ei se ketään kaunista.

Jos kaikki ajattelisivat siten, että eihän sillä painolla ole vaikutusta, niin voisimme kaikki rauhassa olla muodottomia mammutteja. Mutta se nyt ei vain toteudu parisuhdemarkkinoilla.

• täysin nolla

Mä olen laihtunut talven aikana 8kg. No kun en ole kaljaa kitannut kun pari kertaa ja silloinkin kohtuullinen määrä. Salillakin olen käynyt ihan riittävästi.

• ei läskille

Öyk, jos äijä turpoaa tuolla tavalla noin lyhyessä ajassa niin ei semmoista kannata pitää. Ajatelkaa miltä se näyttää puolen vuoden päästä jos lihominen jatkuu samaa tahtia!

• kjfjkfjd

En muuhun jaksa ottaa kantaa, mutta 1 asia pitää sanoa. Kaljamaha kolmessa kuukaudessa on kyllä hatunnoston arvoinen asia. Kyllä mä kunnioitan!

• dettineitti

Naiset hoi: mistähän mahdatte löytää niitä raivoraittiita, kaikki vapaa-aikansa kuntopolulla viettäviä miehiä jota niin kovasti tunnutte etsivän.

Alkoholikulttuurihan on läsnä hyvin monessa vapaa-ajan viettomuodossa ja festareilla juopottelu ei ole tuntematonta naisillekaan. Näiden katukahviloiden, pitsakebabhampurilaisbaarien ja ja gourmet-kulttuurien maailmassa painonhallinta ei ole niin helppo juttu. Tarvitseeko suhtautua neuroottisesti siihen jos jäähallilla peliä katsomassa käydessä nautitaan parisen olutta.

Tuommoiset kontrollifriikit ei mua toisaalta kyllä kiinnostakaan.

• täysin nolla

Jos mä alan juopoks niin huoliiko kukaan nainen? Kun nyt olen lukenut vaikka kuinka paljon naisten aloituksia ja niillä kaikilla on sellanen juoppo mies. Et ajattelin vaan et onko juoppona helpompi saada tyttöystävä itselleen kun ei tunnu muuten ketään haluavan tutustua minuun kun en käy baareissa ja tolleen.?

• eräs deittailija

Ei varmastikaan auta juoppous asiaa jos oma käsityksesi itsestäsi on "täysin nolla" ja mietit että huoliiko kukaan sinua. Ongelmasi on huono itsetunto, ei se ettet käytä alkoholia. Toinen voi olla se ettet käy baareissa koska sielläkin tapaa ihmisiä, naisiakin. Tietysti alkoholin nauttiminen voi tietyissä tilanteissa auttaa asiaa jos se rohkaisee ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta juoppous itsessään ei tietysti mitään auta.

• täysin nolla

Ei mulla ole huono itsetunto. Se on aina ollut niin et jos menen juttelee jollekin niin ne ne ei halua edes jutella ja pyytää poistumaan tai lähtee itse vaikka taka vasemmalle. Olen mielstäni ystävällinen ja en ole kännissäkään pahemmin. Ja jos saa iana pakit niin miten voi kenenkään tutustua edes. Yritän olla suht selvinpäin sosiaalinen mut se ei näemmä auta. Sitte nään seuraavaksi sen saman naisen juttelemas jollekkin miehelle jolta kuola valuu ja se sönköttää ihan naamat jotain juttua et ei selvää saa. Eli pitää varmaan vaihtaa taktiikkaa ja alkaa juomaan enemmän.

• Liian hyvin menee

ihme ongelmii... mäki oon 7 kiloo painavampi ku vuos sitten, eikä haittaa yhtää.. päinvastoin, yritin ottaa velin kiinni, koska se paino enemmän... oli aika urakka, mutta sainpa kuitenkin peräti sen 7 kiloa puhdasta lihasmassaa vuodessa, vaikka jotkut väittivät että 3-4 kiloa ois muka maksimi.... pitäsköhä seuraavaks kokeilla sama juttu viinalla? Vois nousta helpommin sillai?

• hih.

Yksi entinen deitti kasvatti mahan muutamassa päivässä! kirjoiteltiin muutama päivä, vaihdettiin kuvat ja sitten oikeille treffeille. mies tuli autollaan sovittuun paikkaan ja oli pakko kysyä kun sen näin että oletko se Sinä? oli meinaan mahaa niin paljon että rattiin otti kiinni. kuulemma hän on hoikka ja urheilullinen ja valokuva oli ainakin kymmenen vuotta vanha.

• 5690

Ja hyvin onnistu toosan hoito mahakkaaltakin...

• juokaa olutta

Kalja on terveellistä!

• rjuhani67

Rikkaammat sanovat, että kaljamaha on kallis ylläpitää, joten olen itse pitänyt huolen, ettei sellaista rahanreikää tule muiden menojen lisäksi. En ole absolutisti, mutta tykkään normaalipainoisesta olemuksestani. Olen joskus miettinyt, että eikö turvonnut eturessu ala ahdistaa itseäänkin, mikäli sellainen kasvaa. Ehkä se on kuitattu sillä, että käy ostamassa seuraavaksi vaatteet isojen poikien kaupasta ja sitten kaljalle...

Entisten kumppaneiden kiloja en ole koskaan kritisoinut, vaikka niitä eräässäkin tapauksessa tuli muutamien vuosien aikana kymmeniä lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe