Moikka! Oiskos täällä mukavia ja kivoja sekä mielellään komeita sekä tyylikkäitä miehiä ihan seurustelu/parisuhteeseen sinkkutytölle?
Vastaukset 10
- Romukauppias
takuuvarmasti. Täältä löytyy. Tulit oikeaan paikkaan!
Olen niin komea ja tyylikäs että sä kaadat mut sänkyyn eikä toisin päin.
Anteeksi, heräsin juuri unestani. Olenkin vain mukava ja kiva, nuo muut ovat valhetta.
Joten se siitä.
PS. ethän satu olemaan pyöreä?- Sinkku tyttönen
Satun olemaan pyöreä. Ilmeisesti pidät pyöreistä :). Kuulostat kivalta.
Ei.
- fghghdh
Mist oot? ikäs?
- R.u.m.a.
Eikö ruma mies kelpaa vai? Vaikka olis mukava ja ei olis alkoholisti?
- Teen-bitch
Rumalla miehellä ei tee mitään.
- ktsrqa
Tässä olisi yksi. Aloitetaanko saman tien tutustuminen? :)
Itse olen 27-vuotias ja Helsingistä. Entäs sinä? - single 86
Minkä ikäinen olet ja mistäpäin?
- Mukava ja kiva mies
Mitä tuo "sinkku" täsmälleen ottaen tarkoittaa? Oletko panettanut vittuasi "sinkkuna" ollessasi ja jos olet, niin kuinka monella, monenko nussima kaiken kaikkiaan olet? Ikä? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis (muidenkin kuin äitisi mielestä, ottaako miehillä yleensä eteen kun näkevät sinut)? Sheivailetko alapääsi? Vastaa nyt ensin noihin niin katsotaan sitten jatkoa.
- -
Taisit karkoittaa sen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565