Jos olen etsimässä tiettyä DNA-jaksoa ja valmistamassa koetinta tai aluketta, onko väliä, että kumpaan suuntaan DNA-juostetta lukee?
Esim. jos juosteen emäsjärjestys olisi vaikkapa:
(5')..TAGTTTCCATCGGGTTAGCT..(3')
Niin eikös sillä ole väliä, että kummasta päästä aloittaa vastinjuosteen rakentamisen?
Kyllä vastauksen löytää varmasti internetin syövereistä, mutta toivoisin, että joku jaksaisi vastata tähän visaiseen kysymykseen.. (:
Nörttitoverit huomio! Kysymys bioteknologiasta!
plasmidikosmidi
1
119
Vastaukset
- 20
Mieti nyt vähän kysymystäsi. Kunhan vain etsimäsi jakso on samaan suuntaan kuin DNA niin mitään eroa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1012791Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2071737- 1181661
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois441532Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641272Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841078- 571024
- 83997
- 48918
- 62869