Eli olen käynyt n. 2-3kk salilla säännöllisesti 2-3 kertaa viikos pyöräilen tosi paljon ja liikun muutenkin ihan normaalisti. Mutta on alkanut mietityttää , kun huomasin että olin painanut aikaisemmin 65kg ja nyt 62kg?? Olen 16v poika 174cm onko tämä normaalia? Itse en ollut mtn huomannut
Miksi laihduin?
segehemminen
1
75
Vastaukset
- Yksinkertainen juttu
Saat syömästäsi ravinnosta vähemmän energiaa kuin kulutat ja siksi painosi putoaa. Jos siis haluat pysyä painossa niin lisäät energiansaantia ja jos haluat painaa enemmän, sun pitää syödä vielä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381