Pidetäänkö Sinkkubileet

Sinkkuliinikka

Pidetään sinkkubileet vaikka 9.6 rantsussa tai ramonassa.. Aikuisten sellaiset :)

39

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska takajärvi,,,,,

      pidetään ramonassa

      • Sinkkuliinikka

        Ok Arska .. Ramonassa nähdään 9.6 :)


      • Sinkkuliinikka
        Sinkkuliinikka kirjoitti:

        Ok Arska .. Ramonassa nähdään 9.6 :)

        Siis 8.6


    • miksi.

      Miksi?

    • No ei...

      Ei sinkut saa juhlia.

      • Setä-mies

        Saa. Ja sinne saavun minäkin vaikka olenkin vain feikkisinkku. Saanti on varmaa!


      • Ettei setä-mies
        Setä-mies kirjoitti:

        Saa. Ja sinne saavun minäkin vaikka olenkin vain feikkisinkku. Saanti on varmaa!

        nyt vaan kuvittele liikoja? Voithan tietty kokeilla, mut kotonahan sulla on se varma mesta. Muista herjotella hyvin ennenkun bileet on, huonoja ei kelpuuteta ;-DDDD!


    • ---

      Näitä on muuten nähty. Baari täynnä keski-ikäisiä miehiä, ehkä pari naista. Kaikki istuvat kylmä rinki perssilmän ympärillä puhua pukahtamatta, paitsi ne kaksi naista, jotka ovat paikalla ihan muuten vain ja juttelevat toisilleen. Loppuillasta muutama äijä yrittää viinan voimalla tehdä tuttavuutta naisiin. Eikä onnistu. Homma menee pieleen siksi, että ukkoparat kuvittelevat että tällaiset illat ovat olemassa vain siksi, että he pääsisivät pukille.

    • Reetta 33v,sinkku

      Ja te miehet, PESEYTYKÄÄ JA VAIHTAKAA PUTIPUHTAAT vaatteet. Liian usein jatkoille oon päästäny lähikontaktissa varsinkin haaruksista lemahtavan keltaruskeisiin bokserrihin sonnustautuneen "miehen"! 13 kemiläistä olen pukannut ulos kun alkkarit oli täynnänsä roiskeita molemmista päistä.

      • milliiili

        No hyi ..


      • +++

        No eipä ihme, jos ovat sinkkuja


      • Matti Maijalle

        kovasti sulla miestä käyny sitten =) taijat olla sellanen tuhannenmulkun Maija :D


    • PikkuPorvariPerkele

      Miksi sen pitää olla lauantaina?
      Eikö maanantai tai tiistai olisi parenpi ilta? Olisi vähemmän niitä amatööri juopottelijoita jolloin ne jyvät erottuisivat paremmin akanoista. Eikä olisi niin hirveetä tungostakaan, näin ollen löytäisimme toisemme paremmin ja saisimme tutustua tai olla tutustumatta toisiimme ihan rauhassa.
      Viikonloppuna on kuiteski kaikki eronneet ja karanneet liikenteesä ja kaikilla on vaan se yksi ja sama tavoite ; )

      • Milla-sinkku

        Siinä esimerkki miehestä joka tekee viikon tarpeet housuun ja toivoo seuraa. hyi !


      • PikkuPorvariPerkele
        Milla-sinkku kirjoitti:

        Siinä esimerkki miehestä joka tekee viikon tarpeet housuun ja toivoo seuraa. hyi !

        Vai miehenä pidät? Mistäs sellainen juolahti mieleesi?
        Enkä ole toivonut seuraa, vaan ehdottanut rauhallisempaa ajankohtaa.
        Ilmankos olet sinkku, kun sulla on kokemusta ja tietoa noista housuun laskijoista?


      • milla-sinkku
        PikkuPorvariPerkele kirjoitti:

        Vai miehenä pidät? Mistäs sellainen juolahti mieleesi?
        Enkä ole toivonut seuraa, vaan ehdottanut rauhallisempaa ajankohtaa.
        Ilmankos olet sinkku, kun sulla on kokemusta ja tietoa noista housuun laskijoista?

        ei ole itse "kokemusta", juuri siksi ovatkin lentäneet pellolle parin paukun jälkeen.sinulle taitaa kelvata sellanen mies joka alkuillasta on puristellu ja vääntäny kelta-ruskeat boxerit suht kuiviksi enimmistä roiskeista ym. eritteistä! taidat olla puutteessa ja pahasti!


      • PikkuPorvariPerkele
        milla-sinkku kirjoitti:

        ei ole itse "kokemusta", juuri siksi ovatkin lentäneet pellolle parin paukun jälkeen.sinulle taitaa kelvata sellanen mies joka alkuillasta on puristellu ja vääntäny kelta-ruskeat boxerit suht kuiviksi enimmistä roiskeista ym. eritteistä! taidat olla puutteessa ja pahasti!

        Taidampa lähtä kylille, entä ite?
        Aloitan Ramonasta lähe sinäki homehtumasta sieltä kottoos.
        Voin vaikka tarjota.


      • milla-sinkku
        PikkuPorvariPerkele kirjoitti:

        Taidampa lähtä kylille, entä ite?
        Aloitan Ramonasta lähe sinäki homehtumasta sieltä kottoos.
        Voin vaikka tarjota.

        ei nyt pääse, ja ihana kerätä himoa...pe joku saa elämänsä hoidon :D


    • Sinkkuliinikka

      No pidetään ne sittenkin 8.6 vai sopiiko Arskalle :)

      • arska tj

        juu perjantaina ei oo niin paljon örveltäjiä liikkeellä


    • Tiedoksi...

      että minä en lähe bileisiin. Sitähän sä kysyit?

    • Näin on...jii...haaa

      Kemissähän ei oo ku sellasii ruskearaitamiehii jos niitä miehiks voi sanoo.
      Ramonassakin juoksee sellaset yhtenään. Ei siellä käy kun sellaset kaikenkarvaset hännänheiluttajat ja puutteessa olevat xxxxl-läskit. Yks on kyllä ihan varma tapaus joka kehuu Ramonaa kantapaikakseen.
      Että sellanen tapaus....

    • *PAAVI*

      hei kimulit paavi tulee myös ja haluaa pari mimmiä messiin. mulla on makeet rastat oon pari metrii pitkä...

    • sinkkuliinikkaaa

      Mä tiedän ainakin kuka on hyvä suutelija :D

      • see you

        Tuun krossaamaan,ja otan kuvia "sinkuista"


      • *PAAVI*

        maine tahtoo levitä...ehhehhee


      • paavi narkki

        minäpås :)


    • sinkkuull

      No pidetään ne kuiten 8.6 Ramonassa :)

      • outi poppari

        Mulle sopii Vappuna.


      • Hoɥ ɥoıɾɐɐ
        outi poppari kirjoitti:

        Mulle sopii Vappuna.

        Höh! Nää oli viime vuonna!


    • milla-sinkku 26wee

      mulle käy koska vaan, en oo ees sormettanu...tahdon olla todella tuhma tyttö pe-la, mies-pukeudu puhtaisiin-haluan sinut!
      minulla on tumma pitkä tukka ponnarilla, tunnet mut siitä...mistä tuntisin sut?

      • Steve vaan

        Virka-asusta,jäykästä niskasta,Steve mcqueen stailista.vieläkö sormetuttaa?


      • milla-sinkku 26wee
        Steve vaan kirjoitti:

        Virka-asusta,jäykästä niskasta,Steve mcqueen stailista.vieläkö sormetuttaa?

        uhostelu ei mua kiihota, eikä löysät vedätykset, jos luulet olevas steve mcqueen olet niitä jotka jäävät paitsioon. yrität ratsastaa toisen elämäntyöllä...olet esimerkki pahimmasta mahdollisesta tuttavuudesta. Onneksi teitä voi karsia jo netissä. Tosi uroot tulkaa vain juttusille:)


      • Steve vaan
        milla-sinkku 26wee kirjoitti:

        uhostelu ei mua kiihota, eikä löysät vedätykset, jos luulet olevas steve mcqueen olet niitä jotka jäävät paitsioon. yrität ratsastaa toisen elämäntyöllä...olet esimerkki pahimmasta mahdollisesta tuttavuudesta. Onneksi teitä voi karsia jo netissä. Tosi uroot tulkaa vain juttusille:)

        Voi kun et ymmärrä hyvän päälle...no,ei voi mitään..katselen muuallepäin..ottajia riittää.


      • sinkkuliinikkaaa

        Mulla samat tuntomerkit :))


      • seksinnälkä.ääh
        sinkkuliinikkaaa kirjoitti:

        Mulla samat tuntomerkit :))

        otan sut samantien vessassa,mun tuntomerkit: 5v syfilis kullissa, ja muuten vaan inhottavat 36 syylää, muttei ne IHAN KAIKKI ole siellä.


      • herra 47

        Kastuu se vittu kusemallaki turhat sormeilut pois.


      • HERRA 47
        herra 47 kirjoitti:

        Kastuu se vittu kusemallaki turhat sormeilut pois.

        JA MUT TUNNISTAA SIITÄ ETTÄ TUOKSUN VAHVASTI ERITTEILLE


    • bigPhenis

      En ehdi pidetään sit toiset kemut vaikka Heinäkuun alussa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe