eli tossa tuli lyötyä vetoa että on olemmassa lintu joka ei ruoki poikasiaan yrjöämällä :D googlesta koetin löytää mutta missään ei erikseen mainittu ettei lintu käytä "yrjöys tekniikkaa".. olisiko kenelläkään tietoa sellaisesta linnusta? (mieluiten suomenmaalla esiintyvä)
lintu joka ei ruoki poikasiaan yrjöämällä poikasen suuhun?
5
137
Vastaukset
- 68
Kotkat, haukat...
- 219
Suuri osa hyönteisiä syövistä linnuista. Ottavat toukat vain nokkaansa ja kantavat pesään.
- Jänkäkoira
Kanalinnut, sorsalinnut ja kahlaajat eivät ruoki poikasiaan vaan poikaset lähtevät pesästä pian kuoriutumisen jälkeen ja etsivät ruokansa itse. Emo kyllä useimmiten johtaa kartasta ruokapaikoille mutta ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin.
- Jänkäkoira
Jänkäkoira kirjoitti:
Kanalinnut, sorsalinnut ja kahlaajat eivät ruoki poikasiaan vaan poikaset lähtevät pesästä pian kuoriutumisen jälkeen ja etsivät ruokansa itse. Emo kyllä useimmiten johtaa kartasta ruokapaikoille mutta ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin.
"...ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin"
Piti olla: ...mutta ei yrjöile safkaa poikasten nokkiin. - HJkfdldju
Jänkäkoira kirjoitti:
"...ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin"
Piti olla: ...mutta ei yrjöile safkaa poikasten nokkiin.Repesin. Ajattelin jo että lintu oksentaa omaan pesäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175