eli tossa tuli lyötyä vetoa että on olemmassa lintu joka ei ruoki poikasiaan yrjöämällä :D googlesta koetin löytää mutta missään ei erikseen mainittu ettei lintu käytä "yrjöys tekniikkaa".. olisiko kenelläkään tietoa sellaisesta linnusta? (mieluiten suomenmaalla esiintyvä)
lintu joka ei ruoki poikasiaan yrjöämällä poikasen suuhun?
5
174
Vastaukset
- 68
Kotkat, haukat...
- 219
Suuri osa hyönteisiä syövistä linnuista. Ottavat toukat vain nokkaansa ja kantavat pesään.
- Jänkäkoira
Kanalinnut, sorsalinnut ja kahlaajat eivät ruoki poikasiaan vaan poikaset lähtevät pesästä pian kuoriutumisen jälkeen ja etsivät ruokansa itse. Emo kyllä useimmiten johtaa kartasta ruokapaikoille mutta ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin.
- Jänkäkoira
Jänkäkoira kirjoitti:
Kanalinnut, sorsalinnut ja kahlaajat eivät ruoki poikasiaan vaan poikaset lähtevät pesästä pian kuoriutumisen jälkeen ja etsivät ruokansa itse. Emo kyllä useimmiten johtaa kartasta ruokapaikoille mutta ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin.
"...ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin"
Piti olla: ...mutta ei yrjöile safkaa poikasten nokkiin. - HJkfdldju
Jänkäkoira kirjoitti:
"...ei yrjöile safkaa poikasten mökkiin"
Piti olla: ...mutta ei yrjöile safkaa poikasten nokkiin.Repesin. Ajattelin jo että lintu oksentaa omaan pesäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962703Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171628
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411491Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641252Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻781038- 56999
- 82959
- 45887
- 62859