Oooolrait, elikkä oon 17v lukiolainen TYTTÖ ja tarkotus ois alottuu jonkinsortin skeittaus. Longboardit on varsinki kiinnittäny huomion ja ottaen huomioon stadissa asumisen vois longboard olla myös hyvin varteenotettava kulkuvälinen ja näin myös kätevä. Mutta siis kysymyshän on: mistä mä aloitan? Tai siis varmaan kannattaa lauta ostaa eka, mutta mistä saa hyviä lautoja? Tuttuja on lamina, unska ja ponkes ym. mutta mistä saa parhaat ja hinta ei sais ihan hullu olla, koska en halua että ostan eka kahen huntin laudan ja sit kyllästyn koko hommaan... Eli hyviä kohtuuhintasia lonkkareita stadista tai pääkaupunkiseudulta!! Ja sit vielä sellasta että jos sen laudan nyt hankin nii mitä pitää opetella eka ja onko se lonkkarointi niin vaikeeta?? HELP ME!!!
Longbording
lonkkaroija
2
115
Vastaukset
- 150cm tyttö
mieki oon kiinnostnu lonkuista. Eilen kumminki päätin että cruiserin ostan paikasta a paikkaan b liikkumiseen. Cruiseri on kumminki monipuolisempi, halvempi, pienempi.
- peruscruiser
Nuo Dustersin cruiserit näyttävät tosi hienoilta ja aika kompaktin kokoisia varsinkin juuri tuollaiseen paikasta toiseen liikkumiseen. Tosin niissä ei ole tailia lainkaan joten hyppiminen ei onnistu.Niitä näyttää mainostavan lähes jokainen skedeliike suomessa.
www.beyond.fi
www.kanjon.net
www.unionfive.fi
Noista nyt ainakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898