Mistä helsingistä tai pääkaupunkiseudulta saisi ostettua Bassetts wine gumseja? En muista pitkään aikaan nähneeni missään..
Bassetts wine gums
7
719
Vastaukset
- Wiinii
Sama juttu täällä ! Mietinkin jokin aika sitten, että mihin nuo ihanuudet ovat kadonneet kaupoista..
Seinäjoella on ainakin Makuunissa, jos kävisit ainakin kattomassa, jos olisi myös Helsingissä
- Huh!
En ole onneksi siis ainoa joka näitä kaipailee!
- LaiLaiLaiiiiva
Heh. Näitä tuli ostettua aina pienempänä laivalta sellainen iso pussi. Melkein aina myös lähti paikka hampaasta sen jälkeen kun mässytti noita monta päivää :)
Seuraavaksi 13.9 laivalle pitkästä aikaa. Ostoslistalle siis viinikumit... - +0´9+0
www.americansweets.co.uk
- SuperÄssÄ
Juu Silja euroopalta saa ainaki ostettua tax freesta ja lidlistä :)
- :>
Lidlistä noita saa, om hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023