Hei!
Osaisikohan joku kertoa myydäänkö ko luistimia jossain päin Suomea? Tai pystyykö joku kauppa tilaamaan pyynnöstä? Haluaisin sovittaa malleja- tuollainen nilkkaa tukeva luistinmalli on hakusessa ja Rollerbladilta näkyy sellaisia löytyvän. Nykyään kaupoissa on vain K2:sen "kangaskenkiä".
Onko Helsingissä jotain rullaluistimiin erikoistunutta kauppaa?
Kyseleepi tyttö Sawosta
Rollerblade Twister/ RB 90 luistimia Suomesta?
Rollergirl
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.38116247- 2646271
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113698- 1972777
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142332- 1372239
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481469- 901224
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216