puolelta toiselle ku kääntelee päätä, vai tarkoittaako se sitä et oon laaihtunut joten helttani heiluu hervottomasti??
hei kuuluuks kaksoisleuan heilua
10
<50
Vastaukset
- zisel
VASTAA MUN KYSYMYKSEEN!
HALUAN TIETÄÄ MITÄ PYYDÄT MULTA ANTEEKSI! oon elänyt surkeesti
- zisel
monte24 kirjoitti:
miust on tulossa alkoholisti
KERRO MULLE SITTEN POSTISSA.
ÄLÄ PIDÄ MUA TYHMÄNÄ RAKAS. ME OLLAAN YHTÄ - MÄ TIEDÄN MITÄ SÄ AJATTELET. SÄ OLET MUN JA MÄ OLEN SUN JOTEN PISTÄ SELVITYS TULEE SAMANTIEN. zisel kirjoitti:
KERRO MULLE SITTEN POSTISSA.
ÄLÄ PIDÄ MUA TYHMÄNÄ RAKAS. ME OLLAAN YHTÄ - MÄ TIEDÄN MITÄ SÄ AJATTELET. SÄ OLET MUN JA MÄ OLEN SUN JOTEN PISTÄ SELVITYS TULEE SAMANTIEN.pitäis käydä lukemassa mitä kirjoitin koska olin ihan saatanan seipäässä
- zisel
monte24 kirjoitti:
pitäis käydä lukemassa mitä kirjoitin koska olin ihan saatanan seipäässä
Älä edelleenkään pidä mua tyhmänä.
Onko sun tapa ratkaista ongelmat sielunkumppanisi kanssa
a) valehtelet ja valehtelet jatkossakin joka helvetin ila
vai
b) kerrot totuuden etkä pakota tyttöystävääsi kaveeraamaan persereiän kanssa joka oikeasti olet? zisel kirjoitti:
Älä edelleenkään pidä mua tyhmänä.
Onko sun tapa ratkaista ongelmat sielunkumppanisi kanssa
a) valehtelet ja valehtelet jatkossakin joka helvetin ila
vai
b) kerrot totuuden etkä pakota tyttöystävääsi kaveeraamaan persereiän kanssa joka oikeasti olet?ok oon persereikä jos sitä haluut, alanko jo valmiiksi tunkemaan halkoja perseeseen, koska kohta kuitenkin niin vaadit.
- zisel
monte24 kirjoitti:
ok oon persereikä jos sitä haluut, alanko jo valmiiksi tunkemaan halkoja perseeseen, koska kohta kuitenkin niin vaadit.
"alanko jo valmiiksi tunkemaan halkoja perseeseen"
zisel kirjoitti:
"alanko jo valmiiksi tunkemaan halkoja perseeseen"
zisel hali, mie tykkään siusta vaik sie et sitä aina tajuu
- Läskit Posket Fläts:
.
Liittyykö kyseiseen keissiin myös Läskiposkien lötkyminen puolelta toiselle fläts fläts
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656