Arvatkaa kuka palstalainen kyseessä

arvuuttelija

Palstalle kirjoittavasta mieshenkilöstä on eräs nainen tehnyt toisella palstalla mitä osuvimmat analyysinsa. Tässä hänen tyylinäytteitään kolmen viestin verran.

"On perin narsistista ajatella jopa erittäin koomista itseasiassa kuvitella että joku ikäloppu naimisissaoleva ulkoiselta olemukseltaan jo väljähtynyt setämies nyt olisi kenenkään toiveuni."

"Ehkäpä tämä voisi olla jonkun narsismista ja alkoholismista kärsivän ikämies ponomarin toiveajattelua."

"X:n jollupit ja muut nikit joita tämä helvetin tsygootti käyttää voi etsiä sisariaan panokavereiksi ihan kotonurkilta voisi kokeilla vaikkapa omaa vaimoaan.

tällä kyseisellä paskamaakarilla on paskaiset jauhot pussissa

koko kulmakunta tietää sairauden nimen"

"likainen setämies ja vielä useampikin palsta suoli24 tuntee tyypin ja ainaiset v. 2006 alkaen olevat tarinat.. milloin mikäkin akka on muka kusettanut... "

14

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkä arvaus

Olisko runontaja.

• pelkkä olettamus

Iivari-runoilija.

• Ei kukaan

En usko, että kukaan tällä palstalla kirjoittava. Tunnen palstan/palstalaiset. Olenhan läsnä ollut jo kuusi vuotta. Niin sydämellisiä, toinen toistaan tukevia/auttavia. Eivät ensimmäisenä ole ajattelemassa omaa parastaan, vaan toisten palstalaisten parasta. Nöyrämielisiä uskovaisiakin vaikuttavat pääsääntöisesti olevan, joten omannevat korkean moraalin.

Ellei sitten tuo outo...

• 2006 paikkeilla:.!1%

.

Vuoden 2006 paikkeilla kyl tapahtui merkittäviä tapahtumia mutta tämä likainen setämies volvoineen tuli vasta paljon myöhemmin kuvioihin mukaan

.

• ####????
        2006 paikkeilla:.!1% kirjoitti:

.

Vuoden 2006 paikkeilla kyl tapahtui merkittäviä tapahtumia mutta tämä likainen setämies volvoineen tuli vasta paljon myöhemmin kuvioihin mukaan

.

*

? ;)

*

• ###???
        ####???? kirjoitti:

*

? ;)

*

Mihinkäs välimerkit katosivat tähtien välistä?

Outoa. ? ;)

• Weird things häppöns
        ###??? kirjoitti:

Mihinkäs välimerkit katosivat tähtien välistä?

Outoa. ? ;)

.

"whaaaats häääppöning hiör????????"

.

• Arvaa mitä? Äärimmäisen epäkiinnostavaa :)

• Minä se olin

Koitas arvata oliko minusta äärimmäisen kiinnostavaa lukea vuoden päivät tuolla palstalla paskaa, jota sekobuutsi akka minusta siellä kirjoitti. Totuudensiemenet liotti paskaämpäreissään, niitä sitten totuuksina (omina sellaisina) lauloi palstalla.

Miksikö tiesi minusta/elämästäni hyvin paljon? Siksi kun olin siitä hänelle kertonut sähköpostiviesteissäni. Miksikö menin tuollaiselle mitään kertomaan? Hyvä kysymys, mutta liian myöhään esitettynä. Olen tätä pohtinut paljon tapahtumakulun etenemisen myötä. Ensinnäkin hain jostain kummansyystä täydellistä naista, jolta puuttuisi kaikkinainen pahuus/laskelmointi. Kun eräällä palstalla nainen kyseli, tekeekö hän syntiä kun lottoaa. Luulin sellaisen löytäneeni. Kaikki muukin naisen kirjoittelu palstalla viestitti viattomuudesta/hyvyydestä/huolehtimisesta/välittämisestä. Tästä ahaasta johtuen tulin kusetetuksi ja menin uskoutumaan intiimeissäkin asioissa.

Muistaako kukaan saminaa? Kirjoitti jonkun kerran tällekin palstalle. Samina myös osallistui keskusteluihin tuolla mainitsemallani palstalla. Samina naisena naisen tunnisti. Varoitti minua aiemmin, että hänen mielestään nainen on tullut miestä vonkaamaan enkeliksi pukeutuneena. En tietysti uskonut. Ajattelin saminan vain olevan vähän mustasukkainen.

Noilla kahdella naisella menin sukset ristiin keskinäisessä dialogissa. Mitäkö minä typerys, joka ei sitten opi millään muuttamaan käyttäytymismalliaan, menin tekemään. Sovittelemaan tottakai. Tuosta sovitteluyrityksestä alkjoi silmitön viha minua kohtaan tuolta naisen taholta. Keinoja kaihtamatta, sääliä tuntematta nahkaruoska soi ja puukko puukon jälkeen selkääni kirveli. Kävin täältäkin neuvoja kyselemässä viime syksynä. Kysyin mitä teen, että saisin tuon akan edes rauhoittumaan ja lopettamaan panetteluni/halventamiseni. Tuolla palstalla sain jo yhden ainokaisen neuvon: "Jos ei jaksa huutaa, ei pidä laulaa". Siinä kaikki apu, jota osakseni sain. Täältä sain paremman neuvon: "Älä välitä puukoniskuista selässäsi. Kerta kerran jälkeen puukon pisto selässäsi tuntuu entistä vähemmän". Näin on todella käynytkin. Itseasiassa minä olen kiitollinen häpäisevästä kokemuksesta, sillä tunnen olevani henkisesti paljon vahvempi kohtaamaan ivaa/häväistysyritystä jota kohdalleni saattaa taas joskus tulla.

Nuo kolme sekobuutsi akan viestiä minua kohtaan sain kun olin kirjoittanut nimimerkillä psykiatrian tohtori seuraavasti:
        "Ponomaririippuvaisuus on sairaus, josta ei parane. Täsmälääkityksellä ja terapialla voidaan tuskatilaa helpottaa. Varaanko ajan vastaanotolleni?"

Kerroin tämän tarinani ainoastaan varoittavaksi esimerkiksi. En todellakaan toivo kohtaloani kenellekään toiselle, ainakaan heikkohermoiselle.

• vili.
        Minä se olin kirjoitti:

Koitas arvata oliko minusta äärimmäisen kiinnostavaa lukea vuoden päivät tuolla palstalla paskaa, jota sekobuutsi akka minusta siellä kirjoitti. Totuudensiemenet liotti paskaämpäreissään, niitä sitten totuuksina (omina sellaisina) lauloi palstalla.

Miksikö tiesi minusta/elämästäni hyvin paljon? Siksi kun olin siitä hänelle kertonut sähköpostiviesteissäni. Miksikö menin tuollaiselle mitään kertomaan? Hyvä kysymys, mutta liian myöhään esitettynä. Olen tätä pohtinut paljon tapahtumakulun etenemisen myötä. Ensinnäkin hain jostain kummansyystä täydellistä naista, jolta puuttuisi kaikkinainen pahuus/laskelmointi. Kun eräällä palstalla nainen kyseli, tekeekö hän syntiä kun lottoaa. Luulin sellaisen löytäneeni. Kaikki muukin naisen kirjoittelu palstalla viestitti viattomuudesta/hyvyydestä/huolehtimisesta/välittämisestä. Tästä ahaasta johtuen tulin kusetetuksi ja menin uskoutumaan intiimeissäkin asioissa.

Muistaako kukaan saminaa? Kirjoitti jonkun kerran tällekin palstalle. Samina myös osallistui keskusteluihin tuolla mainitsemallani palstalla. Samina naisena naisen tunnisti. Varoitti minua aiemmin, että hänen mielestään nainen on tullut miestä vonkaamaan enkeliksi pukeutuneena. En tietysti uskonut. Ajattelin saminan vain olevan vähän mustasukkainen.

Noilla kahdella naisella menin sukset ristiin keskinäisessä dialogissa. Mitäkö minä typerys, joka ei sitten opi millään muuttamaan käyttäytymismalliaan, menin tekemään. Sovittelemaan tottakai. Tuosta sovitteluyrityksestä alkjoi silmitön viha minua kohtaan tuolta naisen taholta. Keinoja kaihtamatta, sääliä tuntematta nahkaruoska soi ja puukko puukon jälkeen selkääni kirveli. Kävin täältäkin neuvoja kyselemässä viime syksynä. Kysyin mitä teen, että saisin tuon akan edes rauhoittumaan ja lopettamaan panetteluni/halventamiseni. Tuolla palstalla sain jo yhden ainokaisen neuvon: "Jos ei jaksa huutaa, ei pidä laulaa". Siinä kaikki apu, jota osakseni sain. Täältä sain paremman neuvon: "Älä välitä puukoniskuista selässäsi. Kerta kerran jälkeen puukon pisto selässäsi tuntuu entistä vähemmän". Näin on todella käynytkin. Itseasiassa minä olen kiitollinen häpäisevästä kokemuksesta, sillä tunnen olevani henkisesti paljon vahvempi kohtaamaan ivaa/häväistysyritystä jota kohdalleni saattaa taas joskus tulla.

Nuo kolme sekobuutsi akan viestiä minua kohtaan sain kun olin kirjoittanut nimimerkillä psykiatrian tohtori seuraavasti:
        "Ponomaririippuvaisuus on sairaus, josta ei parane. Täsmälääkityksellä ja terapialla voidaan tuskatilaa helpottaa. Varaanko ajan vastaanotolleni?"

Kerroin tämän tarinani ainoastaan varoittavaksi esimerkiksi. En todellakaan toivo kohtaloani kenellekään toiselle, ainakaan heikkohermoiselle.

Mr.Kalluppi

Hähä! :D

• Minä se olin kirjoitti:

Minulle tulee "laulavasta kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista" mieleen palstapersoona jota muut kutsuivat eewariksi. Ehkä osa hänen vihastaan johtui useistakin palstahenkilöstä. Näin voisin ainakin olettaa.

Luotettavan henkilän tunnistaa siitä, ettei tämä latele henkilökohtaisesti uskottuja asioita palstalle. Valitettavasti kaikki eivät ole sellaisia.

• syön puren paskannan eli minä

• ei mitäänb hajua, mut miust alkaa tuntumaan siltä et hyökkään

• Hyäkkää:.!1%#++

.

Ei täällä saa hyäkkäillä

Täällä pitää käyttäytyä aivan yhtä arvokkaasti kuin missä tahansa muussakin arvohuoneustossa

Har!

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe