Oliko siällä kivvaa?
mur
Oletko käynyt rippikoulun?
10
<50
Vastaukset
- Paska Reissu:.!1%#++
.
Paska reissu
Ei olisi kannattanut
. olen, ja oli, tosin se pisteiden kerääminen ei ollut aina ihan niin kivvaa..
entäpäs sinä, hyvä murre, oletkos sinä päässyt ripille?
mur- pikku-murre
Kyl kävin rippekoulun. Pelkäsin kyllä mennä sinne tooooosi pitkään ennen, kuin menin.
mur
- Jazuli.
En viihtynyt. En yleensäkään viihdy aktiviteeteissa jotka ovat kokoajan ohjattua toimintaa.
En, en ole koskaan kuulunut kirkkoon.
Joo. Menin leirille ja oli kyllä mukavaa. Vähän taisin uskoonkin kupsahtaa (en tosin pitkäksi aikaa, koska vuoden päästä siitä olin ateisti henkeen ja vereen). Mut siellä leirinuotiolla oli kivaa ja kivoja, komeita isosia ja mainio meininki... Monet alkoi riparilla polttaan, juomaan, joku menetti neitsyytensä yms. Mulla oli kuitenkin vähän hillitympää.. Ihan perustunnelmointia kynttilänvalossa ja syvällisyyksien pohdiskeluja..
- ?
Miten nuin hurjaa?
? kirjoitti:
Miten nuin hurjaa?
Rippikoulussa moni oppi kai tuhmuudet.. Kauheat fritsut kaulassa ripillepääsy-tilaisuudessa vähintään. Paitti mulla, joka olin ujo ja siveä..Oli yks isonen vissiin pikkasen muhun ihastunut, mut mä olin cool :D
- Kävin
ja oli kivaa.
OON ENKÄ HYÖTYNYT SIITÄ KUTEN TOIVOIN,JOPA VAIHDOIN USKOANTOA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684541Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602512- 482399
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2271663