Itävaltalainen torjunta säähuijaukselle.

Sähköteurastaja

33

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköteurastaja
    • nasumakkara

Mielenkiintoista. Et satu Sähkis millään tietämään, miten joku osasi herättää mut Ukrainassa, ja ihan siistissä omassa hotellissa Kiovassa työpäivän aamuna. Ilman mitään ennakkovaroituksia tai sen tapaisia asioita?

Sun jutut on tuossa screenillä.

• --

Ennen kuin kukaan alkaa tekemään johtopäätöksiä, niin eikö olisi parasta miettiä hetken.

• nasumakkara

Kuulostaa Illulta. Tai siis oikeastaan, kuulostaa Illulta ja pahasti. Jokainen varokoon itseään.

• Mr. Minä

Grazissa - siis se on Itävaltaa - on Euroopan alhaisimpia pingejä. Mites teillä menee, onko ollut mukavaa vime aikoina?

• Mr. Minä

Kysyn vain.

• nasumakkara

Arvaa viis kertaa. Kun se on Illu, niin sillä on syy. Sun vuoro kaivaa, muru. Käyn ruiskussa, seurustelkaa sen aikaa.

• Mr. Minä

Kaunis, mutta sitäkin älykkäämpi nainen.

Ei mulla oikeastaan muuta, mutta olen ollut hereillä nyt pitkälle kolmatta vuorokautta. Viimeksikuluneen vuorokauden lopussa törmäsimme ystäväni kanssa "hohheliin".

Onko hohhelista kuulunut mitään viime aikoina?

• Sähköteurastaja

No mikäs tässä on jatustellellessa, pelakuita parvekkeella ja Saimaalle pitäisi lähteä kohtapuoliin kun ne onnettomat norpparajoitukset loppuvat, ja ehkä kuhakin nousee pintaan.

Käykö ketään kateeks?

• Mr. Minä

Ite ajattelin lähteä keskiviikkona scubasukellusta harrastamaan.

Ai ei ole hohhelia näkynyt vielä. Se on hyvä merkki. Jos näkyy, niin kysy siltä Sähkis tavatessa, että muistaako se vielä oiset keskustelut.

Ja mitä höpinää tuo on, että kuha nousee pintaan?

• nasumakkara

Se on IllunjaSähkiksenvedätyshöpinää,

sanoi hiuksiaan kuivaava tyttö ja jatkoi hiuksiensa kuivaamista

• Sähköteurastaja

Lämpiminä kesinä kuha nousee pintavesiin, jolloin se on hyvin tavoitettavissa
      uistimella.
      Muuten se jurottaa juumanrinteessä syvällä.

• Mr. Minä

Nouseeko Saimaalla näin? Pielisellä tuskin nousee edes muikun kutuaikaan. Sen verran härski isäntä se on.

• Mr. Minä

Ehkä sinun pitäisi vaihtaa nikkisi kuhamakkaraksi.

• Mr. Minä

Tämä oli osoitettu nasumakkaralle, se kun on tottunut saalistamaan syvältä.

• mrrminä
    • nasumakkara

Pah ja joutavat puheet. Et kysynyt silloin, kun Uimaharjun sellutehtaan kaveri-insinööri halus sun metrin päässä Pielisestä olevaan saunaan. Se olikin menestys, en ole koskaan ajanut Porschella kahtasataaneljääkymppiä hiekkatietä. Sen jälkeen oli pakko katella tietä.

Joo joo, tiedetään, että se kulkee kahtasataakaheksaakymppiä ja vitosen lisää, jos housuun tiristää.

Hauska se on silti.

• Sähköteurastaja

Tiiä pielisestä, mutta kuha painuu syvänteisiin ekojen syysmyrskyjen aikaan.
      Eli ei mukunkudun aikaan.

Siis heinäkuussa lampimänä ja kauniina kesäpäivänä, iltana, tai etenkin yönä,
      ja täkynä pinnassa uiva pienehkö värikäs rapalatyyppinen vaappu,
      joka ui aika pinnassa.

Se on hyvin nirso, ei se oikein käy uistimeen, tai muuhun.

http://images.hongkong.fi/is/image/hongkong/template_500?$cat_155$&$product=hongkong/022677194110_1

• nasumakkara

No ei tietenkään mulkunkudun aikaan. Tavasinko väärin. SUN VIKA.

• mrrminä

Kuha on ehkä maailman nirsoin kala. Nasumakkaraakin nirsompi.

Pikkupojalle isä sanoi, että se elää verkonreiillä.

Kyllä niitä nähtiinkin, verkonreikiä.

Mutta muutama kuha osui myös verkkoon.

Näyttäisin mielelläni, minkä kokoisia, mutta jo pelkkä silmienväli on palstan ulkopuolella.

• Sähköteurastaja

No eihän sitä täydy kuin tietää kuin, mistä, milloin, ja millä.
      Jollei nuita tiedä, luulee ettei järvessä edes ole kuhaa koska ei ole koskaan näkynyt.

Toissa kesänä oli sellainen kuha että koko vene meinas kaatua kun sitä nostin.
      Oommä saanu pari 6,5 kilosta, suurimmasta päästä, vaapulla.

• nasumakkara

Olette tuhmia poikia. Ja vaikka rakastankin teitä suihkunkin jälkeen..

..en voi silti olla nauramatta. iik. apua. haloo?

haloo? olisko se pitäny olla pienellä hoolla ja sikaporschella?

RETORINEN kysymys, en voi kuvitella ketään noin pinnallista

apua...

• Kalastajan vaimo

Nasumakkara:

• nasumakkara
        Kalastajan vaimo kirjoitti:

Nasumakkara:

Illu, ihana puutarha tässä ja silleen.

• Sähköteurastaja
    • mrrrminä

No, on neljä ihmistä maailmassa, jotka saavat halutessaan kokea sen matalan tasapainon ja ohjattavuuden uudestaan. Sitä ei ole Ferdinandin museossa ja lupasin Kimille, että jos nyt rähjäät sen verran, että voitat kisan, niin Pohjois-Karjalan hiekkatiet ovat auki.

Kaikilla meillä on omat heikkoutemme.

• --

Nasu, oletko opettanut Sähkistä vai onko mies oppinut itse.

Hyvä keskustelunaloitus, Itävalta, helpon ja nopean tiedonsiirron ja rahansiirron valtio.

Kukaan ei osaisi osua siinä mielessä kauniimpaan maahan.

• mrrrminä

Ja mikä ettei, siis me ei ollakaan rakastavaisia?

No ette ole, edes lähelläkään

• mrrrminä

Sinä ja Sähkis saatatte olla. Jos sen näkis, niin Illun karaattikauppa on auki 24/7.

Omistaja jos saa sen verran sanoa, niin köyhillä ei ole asiaa tähän kauppaan.

Rakkaudella ja rakastetulla kyllä. Ja hyvällä isorintaisella Porschekuskilla.

Minkäs teet, nasumakkara on kaikkein isorintaisin Porschekuski kautta aikojen.

ILLU! Lopeta se sikailu!

No joo joo, heti kun kerkiän.

• nasumakkara

• nasumakkara

• nasumakkara

Eikun nyt minä testaan.

Mistä tykkäät Sähkis? Ei mitään turhia juttuja, mutta jos haluaisit jotain sun tyttöystävältä, niin mitä haluaisit. Sori, mutta on pakko kysyä tämä, koska antaisin sen sulle joka tapauksessa, jos olisin sun tyttöystävä.

• Sähköteurastaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe