Nähtiin naisen luona eka kertaa ja hän osottautui täydeksi skitsoksi ja läheisriippuvaiseksi.
Mustasukkaisuus on tiettyyn pisteeseen saakka jopa suloista, mutta liika on liikaa.Mustasukkaisuus voi pilata hyväkin suhteen, jos se on aiheetonta ja menee liiallisuuksiin. Etkö tiedä, missä menee raja?
Ihan seko akka, itki yhden illan syytä en tiedä....Mustasukkainen nainen on yhtä kuin kontrollifriikki. Jokainen miehen tuttu on potentiaalinen uhka, etenkin sinkkuystävät.
Siis epäily alkoi HETI..Ihan ilman syytä..Syyllinen kunnes toisin todistetaan – mustasukkaisella naisella on pettämisepäilyjä kokoajan..
Nainen halusi tutkia mun puhelimen vkl
20
507
Vastaukset
Näitte ensimmäistä kertaa? Et tuossa vaiheessa lähtenyt kävelemään? Miksi?
- sinne enään koskaan
Lähdin enkä palaa..
- 8:(
Halu toisen puhelimen tutkimiseen jo tuossa vaiheessa antaa varoituksen tulevasta.
Kuka jaksaa olla syytetyn penkillä koko elämänsä ajan. Eikäpä tarvitsekkaan.
Pieni mustasukkaisuus kuuluu asiaan, jos välittää/rakastaa toista, mutta
kun siitä tulee mörkö, on se henkisesti raastavaa molemmille osapuolille.
Siinä jää helposti elämä elämättä.- 8:(
lisäyksenä, ettei toisten puhelimia tseka muutenkaan, vaikka oltais aviossa...
- NooraNo
Ei pitäisi syyllistää uhria, mutta kysypä itseltäsi, miten jouduit tilanteeseen.
Olitteko kirjoitelleet paria riviä enempää ennen tapaamista? Eikö mikään hälytyskello soinut, kun nainen kutsui sut heti kotiinsa?
Nyt valppautta! Kohta sulla on joku sekoboltsi soittelemassa ja tekstaamassa päivittäin. Koskapa olit siellä kylässä, niin kai ymmärrät, että oot jo poikaystävä.- Sillä ei ollu kk
Mä laitoin stopin sille, ja onneksi mulla oli prebaid liittymä..Me oltiin kirjoiteltu kuukausia soitettu,textattu...jne..Ei kuule soinu, vasta kun se alko puhuun existään.
Ja sano mulle ettei voi luottaa muhun,mä olin ihan puulla päähän lyöty.Vittu ei pitäisi hakea epätoivoisesti seuraa, jos ei ole toipunut vanhoistakaan..Mulla meni 2vuotta ennen kuin aloitin deittailun uudestaan. - tynaena
Sillä ei ollu kk kirjoitti:
Mä laitoin stopin sille, ja onneksi mulla oli prebaid liittymä..Me oltiin kirjoiteltu kuukausia soitettu,textattu...jne..Ei kuule soinu, vasta kun se alko puhuun existään.
Ja sano mulle ettei voi luottaa muhun,mä olin ihan puulla päähän lyöty.Vittu ei pitäisi hakea epätoivoisesti seuraa, jos ei ole toipunut vanhoistakaan..Mulla meni 2vuotta ennen kuin aloitin deittailun uudestaan.Miksi sulla prebaid? ethän vain kuseta naisia? olet tietysti varattu piparin perässä juoksija?
- huhhuhhei
Jotkuin naiset vaan on tällaisia. Itse olin pari vuotta sellaisen kanssa, joka alkoi syyttämään minua pettämisestä ja suurinpiirtein kaikista ikävistä asioista maailmassa, koska olin joskus vuosi aikasemmin kerran kertonut yhden asian eräästä exästäni. Jaa, miksikö olin kertonut? No hän itse oli kysellyt ja udellut... jos en olisi vastannut, niin sitten oltaisiin epäilty, että salailen jotakin. Ko. exän kanssa en ollut ollut neljään vuoteen missään tekemisissä. Noh, välithän siinä meni poikki puolen vuoden hiillostamisen jälkeen, onneksi.
- WhyOhWhy
Miksi prepaid?
- 37
Monien mielestä prepaid on ylipäätään kätevä. Mutta näissä nettideittailupuuhissa sitä jopa suosittelisin, etenkin naisille. Olen hämmästynyt, miten huolettomasti monet naiset ovat antaneet minulle puhelinnumeronsa koskaan tapaamatta. Ihan oman turvallisuutenne takia, naiset, älkää antako sellaisia puhelinnumeroita, joiden kautta teidät voi tunnistaa, ennen kuin olette ainakin kerran tavanneet miehen livenä!
- WhyOhWhy
37 kirjoitti:
Monien mielestä prepaid on ylipäätään kätevä. Mutta näissä nettideittailupuuhissa sitä jopa suosittelisin, etenkin naisille. Olen hämmästynyt, miten huolettomasti monet naiset ovat antaneet minulle puhelinnumeronsa koskaan tapaamatta. Ihan oman turvallisuutenne takia, naiset, älkää antako sellaisia puhelinnumeroita, joiden kautta teidät voi tunnistaa, ennen kuin olette ainakin kerran tavanneet miehen livenä!
Mitä voisi tapahtua jos antaa oikean puhelinnumeronsa?
- SherlockEH?
WhyOhWhy kirjoitti:
No huh, jää sinä pohtimaan sitä...
- 37
WhyOhWhy kirjoitti:
Puhelinnumeron avulla saa yleensä selville henkilön nimen ja osoitteen (valitettavasti toisinaan jopa salaisista numeroista, inhimillisten virheiden vuoksi). Ja jos se nettituttavuus sattuukin olemaan jonkin sortin psyko, niin jopa henkesi voi olla vaarassa. Toki se on ääriesimerkki, mutta kiusantekoa, stalkkausta, jopa väkivaltaa esiintyy.
Tämä on ihan niitä nettiturvallisuuden perusjuttuja.
- Ei täsmää
Näitte ekan kerran ja hän itki yhden illan.. siis montako iltaa sun ekat treffit kestää?!
- WhyOhWhy
Prepaid-liittymästä löytyi tietysti kymmenien muidenkin naisten viestit ja puhelut ja siksi itki.
- Oli....
Viikonloppu keissi
- Se oli hullu
WhyOhWhy kirjoitti:
Prepaid-liittymästä löytyi tietysti kymmenien muidenkin naisten viestit ja puhelut ja siksi itki.
No ei tosiaan löytynyt...
- Naisistakin löytyy
Naisilla on ihan perustaipumus mennä tutkimaan miehen puhelin....näin sattu omalle kohdallekkin....näin kauempaa kuinka hän selasi puhelintani....joo en mää sun puhelinta katsonut selitteli sitten...no ei siellä kyllä mitään salaista ollutkaan....mustasukkaisuuttako tuommmoinen tutkiminen? Omalla kohdalla hänen osalta aivan turhaa
- Itsetunto 0000
Nämä nettinaiset ,on kaikki ihan sairasta porukkaa ja vainoharhaisia..
- mieskone
"Naisilla on ihan perustaipumus mennä tutkimaan miehen puhelin"
Tämä on valitettavan totta. Ainakin kolmen naisen kanssa käynyt noin. Yksi tuli vielä ihan pokerilla skitsoamaan, sen jälkeen kun oli ensin penkonut puhelimeni läpi ja löytänyt vastatuista puheluista naispuolisen työkaverini nimen, joka oli soittanut puhtaasti työasioissa. Hän oli mielestään oikeutettu ottamaan selvää, mitä "puuhailen" hänen selkänsä takana. No eipä jatkunut se suhde sen pidempään.
Puhelinmen penkominen on kirjesalaisuuteen verrattavissa oleva asia ja siis rikollista toimintaa. Muistakaapa naikkoset tämä, kun sairaalloisen mustasukkaisuuden kourissa seuraavan kerran kumppaninne puhelinta rupeatte räpläilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233