Nainen pitä minua varanappulana

narsistinaikkonen?

Vähän syö miestä, kun selvästi huomaa miten olen "hyväksytty" tasan niin kauan, kunnes löytyy riittävän tasokas komistus rinnalle. Siihen asti minä kelpaan pitämään häntä hyvänä ja jakamaan muuta huomiota. Itse ei anna suhteeseen mitään.

27

2141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon vaan

Miks annat pompotella itseäsi noin. Oletko niin puutteessa että et voi erota. Jos olet MIES niin eroat heti ja näytät naiselle et sua ei pidetä varalla.

• narsistinaikkonen?

Olen rakastunut, nainen on kaunis ja älykäs. Siinä syytä.

• hfhfhfh

Niin, eli pidät kiinni naisesta samasta syystä jonka takia nainen olisi valmis vaihtamaan sinut uuteen, eli varmaan jos löytäisi komean ja älykkään miehen, siitä hänkin sitten haluaisi pitää kiinni. Sinä sitten olet kenties se vähemmän älykäs ja komea varamies. Ehkä olet toiminut itsekin joskus samoin, ettet ole kelpuuttanut vakavampaan suhteeseen jotakuta "alemman tasoista" naista ja nyt roikut poloinen kynsin ja hampain kiinni kauniissa ja älykkäässä naisessasi. Ehkä hän ei kuitenkaan ole narsisti, mutta varmaan itsetuntoa hivelee, kun tajuaa miten olet pikkurillin ympärillä, itsepä ylläpidät hänen kaikkivoipaa kuvaa itsestään. Teet siinä samalla itsestäsi kenties naurettavan hänen mielessään, kun et osaa pitää puoliasi ja vaatia parempaa kohtelua, eli etpä ole kovin fiksu mies tosiaan.

• Yualle
        hfhfhfh kirjoitti:

Niin, eli pidät kiinni naisesta samasta syystä jonka takia nainen olisi valmis vaihtamaan sinut uuteen, eli varmaan jos löytäisi komean ja älykkään miehen, siitä hänkin sitten haluaisi pitää kiinni. Sinä sitten olet kenties se vähemmän älykäs ja komea varamies. Ehkä olet toiminut itsekin joskus samoin, ettet ole kelpuuttanut vakavampaan suhteeseen jotakuta "alemman tasoista" naista ja nyt roikut poloinen kynsin ja hampain kiinni kauniissa ja älykkäässä naisessasi. Ehkä hän ei kuitenkaan ole narsisti, mutta varmaan itsetuntoa hivelee, kun tajuaa miten olet pikkurillin ympärillä, itsepä ylläpidät hänen kaikkivoipaa kuvaa itsestään. Teet siinä samalla itsestäsi kenties naurettavan hänen mielessään, kun et osaa pitää puoliasi ja vaatia parempaa kohtelua, eli etpä ole kovin fiksu mies tosiaan.

Puit hyvin sanoiksi tämän keisin. Toivottavasti aloittaja asian nyt hoksaa. Kannattaa heti lempata moinen naikkonen.

• sanon vaa

Olet tossun alla ja nössö kun et uskalla sanoa naiselle mitä mieltä olet varalla olosta. Tolla sun suhteella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. sitä ei vaan parisuhteessa pidetä mitään varasijalla toista et sitä joko rakastaa sitä yhtä tai sit ei seurustele vaikka nainen olis kuinka kaunis.

• oikeesti?

Miten ilmaiset sen, että olet rakastunut häneen? Miten pidät hyvänä?

• ygehrteq2

Aika seksististä vihjata, että miehen käytöksessä sen vian täytyy tavalla tai toisella olla. :)

Aloittajan kannattaa jatkaa matkaa mahdollisimman nopeasti. Sen enemmän se kirpaisee, mitä kauemmin odottelee ihmeitä.

• Oikeesti?
        ygehrteq2 kirjoitti:

Aika seksististä vihjata, että miehen käytöksessä sen vian täytyy tavalla tai toisella olla. :)

Aloittajan kannattaa jatkaa matkaa mahdollisimman nopeasti. Sen enemmän se kirpaisee, mitä kauemmin odottelee ihmeitä.

Voi olla, ettei aloittaja ole selkeä viestissään. Puhuu yhtä ja tekee toista. Ihan tyypillistä miehiltä :) hehehhhe

• nrjaamupojat

jätä se

• Minä!

Oletko sinä lesbo, koska sinun nimimerkkisi on "narsistinaikkonen?"

Yleensä nimimerkki tarkoittaa itseään.

• Oletko tyhmä?

Paitsi, että siinä oli kysymysmerkki perässä jos huomasit, urpo?! Ei nimimerkki aina terkoita itseään. Ei minunkaan nimimerkkini.

• dduu11

Minullakin oli aivan samanlainen tilanne, jätä se nyt, ennen kuin on liian myöhäistä! kerron ihan kokemuksesta...

• take it iisi

Jos se antaa pi**ua niin mikäs siinä sitten. Kunhan et itse kuluta aikaa tai energiaa mihinkään muuhun normaaliin parisuhteeseen kuuluviin asioihin.

• Mursukunkku

Jaa'a, itselläni jos olisi varaa moiseen niin ottaisin vaimon jostain ghaanalta tai jopa venäjältä, säästyisi moisilta ongelmilta.Nohjaa, se täytyy vaa hyväksyä ku kotimaisten naisten kaa pelaa et joskus se sydän särkyy ja viina maistuu.

• kjbkjbkbjbkjbjkbbjkb

Ei voi vittu olla totta että suomalaiset miehet on tuollasia saatanan nössöjä!! VOI VITTU!!!!!!

• voivitunnössö :)

jos ei kunnioita nyt, niin ei kunnioita jatkossakaan, ja se luulee et toi on ok, että menee toisten miesten matkaan ja pitää sua varalla, kun et sano siitä mitään! Vai pelkäätkö kenties ettei naisesi kestäisi sitä että sanoisit mitä mieltä oot sen toiminnasta? jos ei, eikun muija sit sinkku markkinoille.

• MiesMies

Sitähän naisten lehdet ohjaa nykynaisia. Femismi on voittanut. Miehet on pelkkiä esineitä. Miehen tarkoituksena suomalaiselle naiselle on hyväksikäyttö. Olen tämän huomannut itsekkin jo pidemmällä aikavälillä. Ei naiset välitä suhteesta, he ottavat mitä haluavat. Näin se ikävä kyllä nykyään menee.

Miehille on uskomattomat vaatimukset, pitää olla rikas ja mallin näköinen. Mitä pään sisällä liikkuu on sama. Mieluummin tyhmä niin voi pompottaa.

Moni nainen 'pitää hauskaa' 30 vuotiaaksi, eli on kevytkenkäisiä ja sitten kun 1000 ukkoa on kokeiltu, aletaan etsiä epätoivon vimmalla jotain vakituista, joka toki taas pitää olla tuhkimotarinan prinssi.

Tällä mennään.

• Raha ja rakkaus.....

Ex-mies kehui uutta naistaan: hänellä on rahaa eli on varakas nainen. Se mahdollistaa... Ja jätti lauseen kesken. No, se mahdollistaa matkustelun, hauskanpidon eikä tarvitse joka senttiä laskea. Mieheni monttona oli, että rahaa täytyy olla, ettei tarvitse joka senttiä laskea. No, sanoi, että eikö joka suhde perustu rahaan. Kun raha loppuu, loppuu rakkauskin.
        Eli on naisia ja miehiä jotka arvostavat rahaa suhteessa.

• Tämä on vastaus erääseen toiseen videoon Youtubessa, samannimiseen, It's Only Sexist When Men Do It.
      Kannattaa katsoa, jos vähänkään englantia ymmärtää.
      Mielestäni nainen vieolla kiteyttää hienosti nykyajan yhteiskunnan "tasa-arvon".
      Naiset luulevat olevansa parempia.
      Mutta jaottelu sekoittaa ihmisten pään, miksi aina miehet, miksi aina naiset.
      Miksi ei IHMISET????

http://www.youtube.com/watch?v=A8lkYsbENeQ&feature=fvwrel

• Mustasurma

Ei toista voi omistaa, joisssakin suhteissa vapaus voi toimia. Kun olette vuosia yhdessä niin naisessi alkaa arvostamaan sinua luotettavuutesi tähden. Anna vaan tilaa naiselle niin kyllä se sit joku päivä huomaa että olet tärkeä hänelle, ja alkaa jopa tuntea rakkautta sinua kohtaan.
        Kerron ihan omasta kokemuksesta. On käyty miehiä läpi ja tysrkyy on riittäny. Koskaan se minkä olisit halunnut sen kaa ei onnistu mikään pysyvämpi. Niin sitten sitä alkaa vanhempana arvostaa kilttiä ja rakastavaa, tilaa antvaa miestä. Itse asiassa tässä minun suhteeessa oli ratkaiseva tekijä suhteen kestolle, mies teki ruokaa ja pyysi minua aina syömään, niin se pikkuhiljaa eteni pari kertaa suhde oli poikki kesän. Koska halusin löytää sen oikean. Mies taas syksyllä takas. Ajattelin iin että jos kolmas kerta laitetaa suhde tauolle niin se on viimeinen kerta. Suhde on nyt kestänyt jo kolme ja puoli vuotta. Nähdään kerrran viikossa ja meillä on kivaa. Enää en etsi sitä oikeaa ja olenkin miettinyt mitä jos sellainen tulee vastaan ei olekaan helppo tätä miestä enää jättää kun on jo itseläkin tunteita. Joten sitkeys kannattaa.
        Rakkaus on ikuista, vain kohde vaihtuu.

• jkjh74
        Mustasurma kirjoitti:

Ei toista voi omistaa, joisssakin suhteissa vapaus voi toimia. Kun olette vuosia yhdessä niin naisessi alkaa arvostamaan sinua luotettavuutesi tähden. Anna vaan tilaa naiselle niin kyllä se sit joku päivä huomaa että olet tärkeä hänelle, ja alkaa jopa tuntea rakkautta sinua kohtaan.
        Kerron ihan omasta kokemuksesta. On käyty miehiä läpi ja tysrkyy on riittäny. Koskaan se minkä olisit halunnut sen kaa ei onnistu mikään pysyvämpi. Niin sitten sitä alkaa vanhempana arvostaa kilttiä ja rakastavaa, tilaa antvaa miestä. Itse asiassa tässä minun suhteeessa oli ratkaiseva tekijä suhteen kestolle, mies teki ruokaa ja pyysi minua aina syömään, niin se pikkuhiljaa eteni pari kertaa suhde oli poikki kesän. Koska halusin löytää sen oikean. Mies taas syksyllä takas. Ajattelin iin että jos kolmas kerta laitetaa suhde tauolle niin se on viimeinen kerta. Suhde on nyt kestänyt jo kolme ja puoli vuotta. Nähdään kerrran viikossa ja meillä on kivaa. Enää en etsi sitä oikeaa ja olenkin miettinyt mitä jos sellainen tulee vastaan ei olekaan helppo tätä miestä enää jättää kun on jo itseläkin tunteita. Joten sitkeys kannattaa.
        Rakkaus on ikuista, vain kohde vaihtuu.

toivottavasti miehesi ymmärtäisi, että ansaitsee paremman, kuin sinut.

• hölkyn kölkyn

Mistä päättelet ,että hän tekee niin?onko hän sanonut niin?Monilla ihmisillä omat mielikuvat ovat niitä pahimpia vihollisia!Kannattaisi keskustella kyseisen henkilön kanssa asiat selviksi.Ja sitäpaitsi ilmeisesti saat itsekin jotain kuitenkin häneltä!Ihmiselle on annettu kieli sitä varten,että voi puhua!

• rakkautta12

Kurja tilanne. Itse olen ollut varanappulana miehelle. Olin rakastunut ja oli vaikea lähteä, vaikka tiesin tilanteen.

Sinun pitäisi lähteä suhteesta. Ei se tuosta paremmaksi luultavasti muutu. On väärin naiselta, että hän on suhteessa kanssasi. Toisaalta jos hän on suoraan kertonut, että suhteellanne ei ole tulevaisuuden näkymiä, hän varmaan katsoo tehneensä asian selväksi. Siten sinun täytyy lähteä. Älä odota, että nainen jättää sinut. Se saattaa tosiaan tapahtua just silloin, kun hän löytää sen mielestään sopivamman.

• Semeikka

Kannattaa vedellä niin kauan kuin on tarjolla :) isommin murehtimatta.

• selvä tapaus :D

Joku muu haluaa ehkä enemmän kun sitä vetelemistä. Sulla ehkä päällimäisenä mielessä johtuen siitä että ei ole mahdollisuutta vedellä.

• MiesMies
      • jep, mainitsinkin kyseisen videon jo aiemmin kommentissani, maailma ei ole "miesten" tai "naisten". Maailma kuuluisi olla ihmisten, ikään, sukupuoleen, kokoon, väriin tai muuhunkaan fyysiseen tai psyykkiseen ominaisuuteen tarrautumatta.
        Kohtele toisia kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe