Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mieheni ei osaa käydy kusella!

Girlzone

Olen kohta kolmekymppinen tyttö ja asun yhdessä päälle kolmekymppisen mieheni kanssa. Minua häiritsee suunnattomasti, että aina kun mieheni käy kusella, hän kusee vessan lattialle sekä istuinrenkaalle! Vessan lattia ja seinät ovat jo aivat keltaiset ja homeessa vuosikausien ohikusemisen takia. Olen yrittänyt puhua asiasta mieheni kanssa mutta hän vain syyttää minua kovaäänisestä paskomisesta. Pelkään tämän vahingoittavan parisuhdettamme... Mikä neuvoksi?

78

5289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

      Jätä se mies ja ala olemaan mun kanssa. Mä osaan kusta pöntöön ja olen muutenkin siisti mies. Parempaa neuvoa en sulle keksi.

      • Anonyymi

        Ei Ole siisteja miehia muualla kuin saduissa


    • HAHAHAHAHAHAAAA

      JOS SILLÄ ROIKKUU KULLINAHKA?!?!? Opeta ukkos ottamaan nahka pois terskan päältä kustessa.

    • 2+15

      Kasvakaa nyt jo aikuiseksi tai siirtykää spämmäämään vaikka Sinkut-palstaa.

      • 8+3

        Ai hitto tämä osui, vuosikausia Sinkut-palstaa seuranneena sain hyvät naurut.


    • lol lol lol

      työ ootte kyllä yksiä kakaroita!

    • qseppo

      Laita kippo pöntön viereen.

    • fsfdfdsd

      Miten toi olla kolmekymppinen TYTTÖ?

      • Tyttönen

        Mä olen yli40ja tyttö edelleen...!


      • Anonyymi

        Voi Olla 90 vuotias tytto


      • Anonyymi

        Vois olla 130 vee.


    • sis ko

      mun miesystävä pissas istuaalteen, voi järkytys kun tämän näin. Ihan kuin joku pikkupoika, hyi kauheutta!!

      • istumapissa

        Mitäs kauheaa siinä on? Minun mielestä aivan ok. Hieman out of the box ajattelua peliin.


      • Pyyhkijä

        Tosi miehet istuvat pöntöllä, se on siistiä ja fiksua, ei roiski. Pienet pojat jo pitäisi opettaa alusta lähtien virtsaamaan istualtaan. Vaikka onhan se varmaan miehekästä sohottaa kuset joka suuntaan ja merkata seinät sekä lattiat... Heidän pitäisi joutua itse korjaamaan jälkensä. YÄK


      • loroloro
        Pyyhkijä kirjoitti:

        Tosi miehet istuvat pöntöllä, se on siistiä ja fiksua, ei roiski. Pienet pojat jo pitäisi opettaa alusta lähtien virtsaamaan istualtaan. Vaikka onhan se varmaan miehekästä sohottaa kuset joka suuntaan ja merkata seinät sekä lattiat... Heidän pitäisi joutua itse korjaamaan jälkensä. YÄK

        Joo. Olen muuttamassa yhteen miehen kanssa.Mies pissii seisten.Ilmoitin hänelle, että hän yksin sitten ottaa vastuun WC-pönttöjen pesusta niin kaunan kuin seisten lorottelee...

        Yksi asia mitä en voi muuta kuin ihmetellä.Jospa joku mies osaisi antaa vastauksen.Jos kerran kakitaan istuen niin miksei voi myös istuen pissiä.Ymmärrän että yleisissä vessoissa lorotellaan seisten, mutta samaa tehdään myös omassa WC:ssä...miksi?


      • pissss pissss
        loroloro kirjoitti:

        Joo. Olen muuttamassa yhteen miehen kanssa.Mies pissii seisten.Ilmoitin hänelle, että hän yksin sitten ottaa vastuun WC-pönttöjen pesusta niin kaunan kuin seisten lorottelee...

        Yksi asia mitä en voi muuta kuin ihmetellä.Jospa joku mies osaisi antaa vastauksen.Jos kerran kakitaan istuen niin miksei voi myös istuen pissiä.Ymmärrän että yleisissä vessoissa lorotellaan seisten, mutta samaa tehdään myös omassa WC:ssä...miksi?

        Pystyisitkö kunnioittamaan miestäsi jos tämä pissaisi kuin naiset? Ja sitä paitsi naiset ovat julkisissa vessoissa siivottomampia kuin miehet pissatessaan seisaaltaan pelätessään saavansa tulehduksia pöntön laidoista. Naisen fysiologia on vain sellainen että, pissa tahtoo lentää minne sattuu.


      • ,,,,,,,,,,,,,,
        pissss pissss kirjoitti:

        Pystyisitkö kunnioittamaan miestäsi jos tämä pissaisi kuin naiset? Ja sitä paitsi naiset ovat julkisissa vessoissa siivottomampia kuin miehet pissatessaan seisaaltaan pelätessään saavansa tulehduksia pöntön laidoista. Naisen fysiologia on vain sellainen että, pissa tahtoo lentää minne sattuu.

        Mikä kysymys tuossa alussa! :D Jo on huono itsetunto naisella, jos ei pysty istuen pissaavaa miestä kunnioittamaan. Mistä sen sitä paitsi näkee, vai katseletteko te muut naiset yleensä vierestä kun mies pissii (mitään sanomatta ja raportoitte sitten tänne suomi24:lle)? Eikö kusrauha kuulu kaikille?

        Minulla on sinulle parempi kysymys: Pystyisitkö kunnioittamaan miestä, joka sotkee vessan omalla kusellaan siellä asioidessaan?


      • RAatos
        Pyyhkijä kirjoitti:

        Tosi miehet istuvat pöntöllä, se on siistiä ja fiksua, ei roiski. Pienet pojat jo pitäisi opettaa alusta lähtien virtsaamaan istualtaan. Vaikka onhan se varmaan miehekästä sohottaa kuset joka suuntaan ja merkata seinät sekä lattiat... Heidän pitäisi joutua itse korjaamaan jälkensä. YÄK

        On se istualtaan kuseminen vähän hinttimäistä.


      • Anonyymi
        Pyyhkijä kirjoitti:

        Tosi miehet istuvat pöntöllä, se on siistiä ja fiksua, ei roiski. Pienet pojat jo pitäisi opettaa alusta lähtien virtsaamaan istualtaan. Vaikka onhan se varmaan miehekästä sohottaa kuset joka suuntaan ja merkata seinät sekä lattiat... Heidän pitäisi joutua itse korjaamaan jälkensä. YÄK

        Mies ei istu pöntölle kuin paskalle, aja mies ulos kuselle, suomalainen mies ei osaa kusta niin että kaikki kusi menee pönttöön, mulkun päästä tippuu no loppu aina lattialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei istu pöntölle kuin paskalle, aja mies ulos kuselle, suomalainen mies ei osaa kusta niin että kaikki kusi menee pönttöön, mulkun päästä tippuu no loppu aina lattialla

        Miähet, jotka piäreevät, sen kyllä tietäävät että Heseen kannattaa männä!


    • istumapissa

      Hänen kannattaa pissata istualtaan. Monet miehet tekevät niin.

    • 21

      Hän voi kusta suihkuun/lavuaariin ja sinä voit huutaa kakatessasi. Ongelmat ratkaistu.

      • Anonyymi

        Suihkussa kannattaa kusta, se on lustia se!


    • Gdefeer

      Täähän on kuin se yks juttu kymmenen vuoden takaa jonka joku nosti tänne? Mut tässä vaan tyttö puhuu ja siellä oli poika

    • Miehes osaa

      Kyllä kusta mutta sinä et osaa siivota.

      • 9

        ansaitsee plussan


      • ,,,,,,,,,,,

        Asuvat yhdessä, joten kumpikaan ei osaa siivota.


      • Anonyymi
        9 kirjoitti:

        ansaitsee plussan

        ansaitsee plussan jos piaraisee korvaan


    • zoordmanb

      Lopeta sä ensin se jumalaton karjuminen paskoessasi, niin ehkä miehesikin osaa sen jälkeen kusta kuppiin.

    • täysin nolla

      Hieno mies sulla. Osta sille sellanen kartio josta lähtee pitkä putki ja sit kun se kusee siihen kartioon niin kuset valuu putkee pitkin pönttöön. Aikas viisas olen eikös?

    • Siistinmiehen vaimo

      Seinille kusijat on mammanpoikia ei aviomiesainesta. Sellasten kanssa ei kannata edes yrittää. Tulee vaaa sanomista puolin ja toisin eikä miehen tavat kuitenkaan muutu.

      • vesipää

        Tosimies ei kuse ollenkaan.


      • Anonyymi
        vesipää kirjoitti:

        Tosimies ei kuse ollenkaan.

        Kusi nousee paahan


      • Anonyymi
        vesipää kirjoitti:

        Tosimies ei kuse ollenkaan.

        Tosimies piäreee.


    • gurkan

      Päällystä vessanne muovikelmulla tai hanki miehelles joku erikoispitkä suppilo kusemista varten. Miksei vaikka samantien vaipat?

    • pese se vessa..

      " Vessan lattia ja seinät ovat jo aivat keltaiset ja homeessa vuosikausien ohikusemisen takia."

      Olet paska nainen selvästi, naisena sinun töihisi kuuluisi sen kusen peseminen sieltä vessasta.Mies korjaa autot, nainen hinkkaa vessat, näin se vaan on.
      Mikäli kävi mielessäsi itkeä asiasta, niin palataan asiaan kun olet opetellut sen auton korjaamisen.

      • ,,,,,,,,,

        Tässä tuli niin monta virhettä, etten viitsi alkaa korjailemaan.


    • liiinkiugu

      ei jumalauta että näistä saa hyvät naurut :D
      no tosiasia on se että vissiin suuri osa miehistä kusee ohi pöntön, ainakin täälä meillä missä olen minä ja 3-5 miestä/poikaa talossa... ja minä pesen kyllä, lähes päivittäin. miehet korjaa autot... (paitsi kerran olen renkaat vaihtanut ja uudet lamput :)

    • 4324243

      Jos olet kolmekymppinen, et ole enää tyttö.

    • ihku5

      Hitsi, suosittelen ottamaan vaikka koiran...on siistimpi eläin!

      • miesvm67

        En sanoisi ihan noin, juuri kun ehdin pesemään lattiat laminaattipesulla viime viikolla sai koira kivan ripulin. Nyt on lattiat pesty 3 kertaa ja koiran "petivaatteet" pesty teho-kirjopesussa (tunti ja 3 varttia).

        No, minkäpä raukka mahtoi asian laidalle mutta olis ollu parempi uskoa kun olen kieltänyt aterioimasta kissan mökistä.

        Toisaalta hieman omaa syytäkin kun pistin koiran lattioiden pesun ajaksi kellaritiloihin (ettei tassuttele märillä pestyillä lattioilla) jossa kissan weski sijaitsee mutta unohdin kääntää weskiä niin että aukko on seinään päin.

        Nyt on masu jo terve ja sapuska maittaa mutta tulevalla viikolla lienee syytä madottaa tuo karvakamu.

        Aloitukseen liittyen niin itse kyllä useimmiten pissaan istualtani, nykyään. Joskus heppi on jotenkin vaikka puristuksissa housuissa niin suihku voi olla vähän epäsymmetrinen ja sotkua tulee joten parasta istua vain :) Ei se nyt NIIN nöyryyttävää sentään ole, kyllä aikuinen mies kestää tyttöpisun, kenenkään miehisen egon ei pitäisi luhistua moisesta.


    • kotityöt tasan

      No täällä taas äijiä keskustelemassa! Useimmat kun ovat sitä mieltä, että miehen kuuluu kusta seisaallaan ja että naisen kuuluu siivota vessat!

      Ette ole kuulleet esimerkiksi tasa-arvosta liitossa, kumpikin tekee kaikkea kotitöistä? Auton huollot sun muut hommelit talon remontit mukaan luettuna kuuluvat kyllä jostain syystä sille ronskimmalle (tuo voi kyllä olla nainenkin).

      Meillä kumpikin tekee kotitöistä minkä katsoo tarpeelliseksi, yleensä suurin piirtein fifti-fifti. Kumpikin inhoaa imurointia, joten se tuppaa vähän jäämään ja pyykin pesu on enemmän vaimon hommia, kuten rempat minun.

      Vessoja meillä on molemmille oma ja kumpikin siivoaa yleensä omansa. Ja minun mielestäni on paljon siistiimpää kusta istualtani.

      On iljettävää siivota vessoja viikonloppu-vieraiden jäljiltä, kun kusta on muuallakin kuin pytyn reunalla!

      • ruiskumestari

        "Meillä kumpikin tekee kotitöistä minkä katsoo tarpeelliseksi, yleensä suurin piirtein fifti-fifti."

        Naiset haluavat kastroida miehiltään viimeisetkin miehisyyden rippeet vaatimalla että, pitäisi käydä pissallakin kuin nainen. Eikö se jo riitä kun nykymiehet tulevat pitämään teitä kädestä synnytyssalissa ja vaihtavat vaippoja?


      • Anonyymi

        Kun olin lapsi faija kusi Saunassa loylykauhaan, hanella oli tapana kuseksia outoihin paikkoihin, Han ei koskaan vetanyt vessaa, pontto meni sitten tukkoon, ei pessyt koskaan kasiaan vaikka kaanteli vessapaprin niin ettei mikaan kulma jaanyt kayttamatta. Han oli sodan kaynyt vanhanliiton mies


    • Aina

      kyllä mun mies istuu pöntölle kuselle eikä se ole yhtään huono asia. olin alussa hieman yllättynyt kun muutettiin yhteen, eikä vessan rinkka ollu koskaan ylhäällä. sitten huomasin ettei edes nosta sitä kun pissii itekki istuultaan.
      tulevalta mieheltä pitäis ekana kysyä kuseeko seisaaltaan vai ei ja sen perusteella ottaa siitä puoliso tai ei..

      • lori lori

        "Naiset virtsaavat reunuksen ja kannen väliin niissä kansiratkaisuissa, joissa rengas ei ota tiiviisti kiinni porsliiniin. Kun mies sitten nostaa renkaan, näkyvissä on keltaista kuivunutta virtsaa renkaan alapuolella ja porsliinireunuksella jatkuen juovana alas lattiaan päin, jonne virtsaa saattaa olla kuivunut laattojen huokoisiin laastisaumoihin."

        Miehillä kusi virtaa istualtaan kustessa siististi pönttöön mutta paskapyttyjä suunnittelevat insinöörit eivät ole ajatelleet naiseten kusiputken pään fysiologisia erikoisuuksia.

        Naisilla kun kusi roiskuu taaksepäin ja sattumanvaraisesti minne sattuu puutteellisten ohjausmahdollisuuksien johdosta. Tämä ilmiö havainnollistuu parhaiten kun nainen on virtsannut talvella lumihankeen ja jälki on kuin pienestä sadettimesta kun taas miehen jäljiltä hengen pinnassa on siisti pieni reikä tai virtsaajan nimikirjaimet.


      • ,,,,,,,,,,,
        lori lori kirjoitti:

        "Naiset virtsaavat reunuksen ja kannen väliin niissä kansiratkaisuissa, joissa rengas ei ota tiiviisti kiinni porsliiniin. Kun mies sitten nostaa renkaan, näkyvissä on keltaista kuivunutta virtsaa renkaan alapuolella ja porsliinireunuksella jatkuen juovana alas lattiaan päin, jonne virtsaa saattaa olla kuivunut laattojen huokoisiin laastisaumoihin."

        Miehillä kusi virtaa istualtaan kustessa siististi pönttöön mutta paskapyttyjä suunnittelevat insinöörit eivät ole ajatelleet naiseten kusiputken pään fysiologisia erikoisuuksia.

        Naisilla kun kusi roiskuu taaksepäin ja sattumanvaraisesti minne sattuu puutteellisten ohjausmahdollisuuksien johdosta. Tämä ilmiö havainnollistuu parhaiten kun nainen on virtsannut talvella lumihankeen ja jälki on kuin pienestä sadettimesta kun taas miehen jäljiltä hengen pinnassa on siisti pieni reikä tai virtsaajan nimikirjaimet.

        No onhan nyt pissillä kirjoittaminen ihan eri asia kuin se mihin kohtaan kusi osuu pytyssä. Normaaliryhtisellä ja -pimppisellä naisella pissa ei tule mihinkään eteen, johan se osuisi sitten reisillekin. Kovin huonoryhtisellä ja harvinaisen etupimppisellä sekä häpyhuulet helposti yhteenliimautuvalla naisella voi jo noin käydäkin, että pissa menee sinne renkaiden väliin. Mutta se tosiaan vaatii jo nuo kolme ikävää kohtaloa.


    • ssssssssssss!

      Onko miehesi YH-äidin kasvattama? Voin kuvitella sieluni silmin kuinka meikkaat peilin edessä samalla kun miehesi on "tyttö pissillä".

      • miesvm67

        Mun muija pesi viimeksi hampaitaan kun minä olin tyttöpisulla.

        Kysyin jo aiemmin että voiko miehinen itsetunto olla tuosta kiinni? Jos on, niin on aika epävarma ja heikolla itsetunnolla varustettu mies. Ehkä muutenkin huonosti varusteltu mikä aiheuttaa ego-oireita.


      • letkuapina

        MInäkin kuseksin useimmiten kotona istualtaan. Teen sen laiskuuttani kun en jaksa seistä. Seisten kusen vain kun olen lähdössä tai tulossa niin että takki sattuu olemaan päällä, tai silloin kun kusen kylppärin lavuaariin kun akat on taas varanneet kaikki vessat.

        Muualla kuin kotona kustaan tietty seisaaltaan.


      • Anonyymi
        letkuapina kirjoitti:

        MInäkin kuseksin useimmiten kotona istualtaan. Teen sen laiskuuttani kun en jaksa seistä. Seisten kusen vain kun olen lähdössä tai tulossa niin että takki sattuu olemaan päällä, tai silloin kun kusen kylppärin lavuaariin kun akat on taas varanneet kaikki vessat.

        Muualla kuin kotona kustaan tietty seisaaltaan.

        MA lasken himassa istuskellen, on paljon mukava paa, seistessa ei tahdo saada heppia esille varsinkin talvella kun vaatetta paalla, mukava pi on pudottaa housut kinttuun


    • kusisuihku

      ei mulla kyllä kusi ruisku minne sattuu, ehkä sitten toisilla tulee niin kovalla paineella että jotenkin ruiskii joka suuntaan..
      ja ihmettelen suuresti miten miheni saa sotkettu paskaa pöntön takaseinään. kimmahtaako se sieltä suolesta jotenki siinä kulmassa että lentää takaseinään.
      on sentään oppinut pesemään paskajälkensä ettei jää kuivumaan sinne, paskajäljet pöntössä on ällöttäviä

      • Kyllä

        Silloin kun isoa jöötiä tulee, niin sehän saattaa kimpoilla irrotessaan kyllä miten sattuu. Vähän niin kuin nämä Suoli24:n käyttäjien kommentoinnitkin ikään, havainnollistavana esimerkkinä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Kerran Yle-X:n naistoimittaja. En nyt enää muista kuka oli kyseessä. Kertoi pesevensä aina vessassa käydessään pöntöstä paska tahran pois vaikkei olisikaan itse syyllinen jottei seuraava kävijä kuvittelisi hänen sotkeneen pönttöä. Tuossa käy hyvin ilmi naisten ja miesten ero. Yhdellekään miehelle ei tulisi ikinä mieleenkään julkisessa eikä oman kämpän vessassa ruveta pesemään paskatahroja pöntöstä vaikka oven takana olisi jono.


      • ,mafölröka,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Kerran Yle-X:n naistoimittaja. En nyt enää muista kuka oli kyseessä. Kertoi pesevensä aina vessassa käydessään pöntöstä paska tahran pois vaikkei olisikaan itse syyllinen jottei seuraava kävijä kuvittelisi hänen sotkeneen pönttöä. Tuossa käy hyvin ilmi naisten ja miesten ero. Yhdellekään miehelle ei tulisi ikinä mieleenkään julkisessa eikä oman kämpän vessassa ruveta pesemään paskatahroja pöntöstä vaikka oven takana olisi jono.

        Äläpä yleistä! Meillä on kaksi vessaa ja käytäntö on asettanut meille omat vessat. Voin sanoa että pääasiassa minun käytössäni oleva pytty on siistimpi kuin vaimoni!
        Molemmat huuhtelemme aina käsisuihkulla isommat jätökset pytyn vesirajan yläpuolelta, mutta vaimoni pytyssä saattaa näkyä jäljet vesirajan alapuolella vaikka miten kauan!

        Siisti pytty ei haisekaan niin paljon kuin hoitamaton.


    • Pissaajakakkaa

      Huhhuh, ihan sama kait se on miten sitä kusee, vaikka käsillä seisten, kunhan osuu sinne pönttöön.
      Aloittajalle ehdotus; pistä se kp ukkos pesemään se vessa.

    • pyh....

      Tosimies kusee housuun

    • hoitaja5687

      Jos mies ei kehtaa ottaa billistään kiinni ja ohjata suihkua oikeaan mitä muuta se tekee väärin makuuhuoneen puolella ?

      En kestäsi tuollaista äijää viikkookaan. Äijä ei ole oppinut pissimään pissiköön siis ulos tai ehdota ankan käyttöä helvetin laiska mies sinulla

      • varman päälle

        Itse en koske billiini, koska pelkään tartuttavani itseeni jonkun taudin. Mitä hyötyä siitä billistä sitten enää on. Vedän händyynkin tiskihanskat kädessä.


      • simelp
        varman päälle kirjoitti:

        Itse en koske billiini, koska pelkään tartuttavani itseeni jonkun taudin. Mitä hyötyä siitä billistä sitten enää on. Vedän händyynkin tiskihanskat kädessä.

        No mikset kuse tiskihanskat kädessä?


      • Pytty on pyhä
        simelp kirjoitti:

        No mikset kuse tiskihanskat kädessä?

        Uskontoni kieltää sen jyrkästi.


      • pitsa naama
        Pytty on pyhä kirjoitti:

        Uskontoni kieltää sen jyrkästi.

        Lopeta se kannabiksen polttelu.


      • Anonyymi
        Pytty on pyhä kirjoitti:

        Uskontoni kieltää sen jyrkästi.

        pissafari


    • mr metriletku

      Ei saakeli voi ketään tervejärkinen mies kusta ohitse aina ja selvinpäin. Ymmärrän että jos on kolmen promillen humalassa, niin tippa tai pari voi lentää reunalle. Nekin saa helposti itse putsattua heti heilumisen jälkeen.

      Johtopäätös. Hänellä on fetissi jossa hän haluaa että olet tekemisessä hänen pissansa kanssa ja pyttyy töräyttelytkin kiinnostavat.

    • Asioita miettinyt

      Johtopäätän, että itselläni on pissafetissi; mihinkään muuhun johtopäätökseen ei voi tulla, kun luonneanaalysoi taas tätäkin keskustelua, ja kaikkia muitakin keskusteluja.

      Olen myös selvä narsisti, ja läski norsu.

      Pahoittelen oikeinkirjoitusta.

    • NaimisisTUMPELONkans

      Ei onnistu täälläkään ... Mies väittää ettei vessaa o siivottu kuukausiin. Putsaan viikottain, tarpeen mukaan - silmä, näppituntuma ja tuoksu paljastaa tarpeen siivota. Mitä hittiä oikeesti mikä tomppeli!?! Sanoin että jos nyt luulee että ei ole siivottu aikoihin - niin miksei siivoa itse joskus? Ja jos roiskuu, pitää itse osata pyyhkiä roiskeet pois, myös miehen.

    • Anonyymi

      Monet kusee niin etta paaosa kusesta menee ponttoon(ei Aina Jo's on vaikka ohranjyva silmassa) mukllkun paasta tippuu no loppu kohtisuoraan lattialle, niinkui mun faijalle, pontoon edessa oli Aina lammikko kusta

    • Anonyymi

      Kuka tieta a miksi miehet kusee renkaisiintraktori auton yms. Jo's ollaan telavehkeella niin teloihin. Mika juttu tama on?

    • Mies kusee seisaaltaan kunnes tulee vanhaksi, PISTE. Seisaaltaan kuseva mies myös putsaa pöntön roiskeiden osalta tarvikkeineen HETI, muilta osin säännöllisesti tarpeen mukaan. Pöntön Jarruraidat TosiMies siivoaa välittömästi jarrutuksensa jälkeen, PISTE.

      Miesten kanssa se on helppoa, nulikoiden kanssa... No se edellyttää kouluttamista 🤣

    • Anonyymi

      Terveellisimmäksi tavaksi on todettu kusta istualtaan. Tämä on tuore tieto, josta oli lehdissäkin viime kuussa juttua. Itse olen opetellut tähän myös nyt tuoreen tiedon valossa. Bakteeri kanta mm. pienenee saniteetti tiloissa. Kansi aina kiinni.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa!

    • Anonyymi

      Neandertalin geenejä tavallista enemmän.

    • Anonyymi

      Pakota se istumaan pöntölle, (jokainen ohi tähdätty kusikerta maksaa sun namiboxiin euron verran), koska et sinäkään seisaaltaan kuse. Istualtaan se on jopa terveellisempää kusta, näin on tutkittu. Reilun metrin korkeudelta kustessa pakostakin roiskii ympärille, vaikka olisi kuinka tarkka tähtäin.

    • Anonyymi

      Liskoihmisille on turha opettaa käytöstapoja. Ei mene perille.

    • Anonyymi

      Miehen ei tarvitse mennä vessaan, on holhoamista pakottaa mies kusemaan wc hen. Perstan yhdistyksen joka ajaa miesten vapautta käydä Kusellas mihin vain. Aion kerätä adressin miesten vessa pakkoa vastaan, adressi luovutetaan tasavallan presidenttille. Yhdistyksen nimi olkoon Miesten kusi yhdistys ry. Jäsenanomuksia otetaan vastaan osoitteeseen kerimäen tie 13,jäsenmaksun on 20 euroa

    • Anonyymi

      Sano, et tosi mies kusee istualtaan ja paskookin samalla, tavallaan iskee kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Vähemmän istuttavaa, kun tekee kaikki hädät samalla kertaa.

    • Anonyymi

      Julkihomohan olet ja tosi digihomppeli.

    • Anonyymi

      Pitäs lopettaa pakollinen vessassa kusella, minä en mene vessaan kun kusettaa, mies voi kusta minne Munat näyttää. Perstan yhdistyksen joka ajaa miesten vapautta käydä Kusellas mihin vain. Kaikki halukkaat voivat osallistua siihen 20 eroa on jäsenmaksu

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe