Vuonna datsuma olin Tampereella.Olemme tavanneet ennenkin.Komea tumma poika ja minä.Uskoimme entisiin elämiin.Hän uskoi naiskauneuden ylivoimaan.
Halusin ryhtyä sellaiseksi, joka olisi kyseisen king kong-miehen ihannenaisia.
Yritin hahmottaa itsessäni suloisia, jopa jaloja ulkoisia piirteitä.En nähnyt, kuinka väärää on edellyttää minulta, että hauras nuori vaatisi itseltään perfect look.
Keskustelimme viisaiden naisten kanssa siitä, että onhan se hurmaava poika miehistynyt.Komea, musikaalinen, matemaatikko.Mies, se tumma poika, oli naisten suosiossa.En nähnyt, että ne naiset eivät ottaneet minua ryhmään.
Joten aloin saada signaaleja, että don't mess with my boy.Tiesin, että parasta on hyväksyä, että kyseinen hemmo ei ole kiinnostunut treffeistä minun kanssani.Mutta tunnepuolella jaktoin haaveilemista - miksen säväyttäisi uudessa mekossa? Mies ei vaan tullut vastaan...Numero puuttui...En halunnut olla aloitteellinen...
Sitten sain kuulla, että hänen tyttöystävänsä oli jätetty hajonneen silikoni-implantin takia.Mies lähtenyt eksoottisiin maihin.
Edelleen tykkäsin syödä pakastealtaan pizzoja.Alkoi tietty kontrolli, että kun kong king palaa Suomeen, menenkö tax free shoppiin vastaan.Tajusin ryhtyä anorektikoksi.Tajusin myös hakeutua hoitoon saadakseni itseni terveeksi.
Sitten tein päätöksen, että sitä söpöä "monkia" en enää havittelekaan, koska vaikeahan se olisi saada, kun ei minulle iske enää silmää.Lopetin itseni syynäämisen, että oisko tarvetta sijoittaa suolaliuosleikkaukseen poveen.Tajusin, että ne rahat menevät kakkoskodin ostamiseen.Onneksi.
Ja Pauligin presidenttikahvia juon theees deis totaalisen single by myself.Viisaat naiset jotka emännöivät karjanavettoja ovat jo saaneet tietää sen.
Olin 6-8 vuotta liimautunut väärään mieheen henkisesti!
bänx,Arttu
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233