Tehtiin pizzatesti

SA Spurs

Joka paikassa tilattiin "se perinteinen" eli kinkku ananas a-juusto ja jaettiin neljään osaan arvioitavaksi.
Tässä top-listat. Miten sinä sijoittaisit?


1. Kotipizza
2. Mogadishu Mecca
3. Martina
4. raX
5. Tromocratia Pizza & Kebab
5. Rosso

Perusteluita tulee, jos joku haluu lukee. Nyt en jaksa kirjottaa, kun on ähky.

67

6978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noNiinVarmaan.

      Kotipizza on huonoin. Ei ole rapea, on liian rasvainen, pohja liian pullamainen ja ei ole maustettu kunnolla.

      • parmesaani

        Itse tykkään pepperoni pizzasta ja ylivoimaisen paras on PizzaHut,sitten tulee Rax ja kolmas KotiPizza. Kaikki ählämipizzat kuten PizzaTaxi ja muut vastaavat ovat täysin mauttomia joskin eivät pahanmakuisia mutta niistä ei tule himo, nälkä kyllä lähtee. Puolisen vuotta olen itse valmistanut PizzaHut pepperoni pizzaa netistä löytämällä entisen hutin työntekijän antamalla reseptillä ja kyllä on hyvää :)


      • ftjftjirfk
        parmesaani kirjoitti:

        Itse tykkään pepperoni pizzasta ja ylivoimaisen paras on PizzaHut,sitten tulee Rax ja kolmas KotiPizza. Kaikki ählämipizzat kuten PizzaTaxi ja muut vastaavat ovat täysin mauttomia joskin eivät pahanmakuisia mutta niistä ei tule himo, nälkä kyllä lähtee. Puolisen vuotta olen itse valmistanut PizzaHut pepperoni pizzaa netistä löytämällä entisen hutin työntekijän antamalla reseptillä ja kyllä on hyvää :)

        PizzaHutin pannupizzat ne vasta pullamössöä ovatkin.


      • N
        parmesaani kirjoitti:

        Itse tykkään pepperoni pizzasta ja ylivoimaisen paras on PizzaHut,sitten tulee Rax ja kolmas KotiPizza. Kaikki ählämipizzat kuten PizzaTaxi ja muut vastaavat ovat täysin mauttomia joskin eivät pahanmakuisia mutta niistä ei tule himo, nälkä kyllä lähtee. Puolisen vuotta olen itse valmistanut PizzaHut pepperoni pizzaa netistä löytämällä entisen hutin työntekijän antamalla reseptillä ja kyllä on hyvää :)

        Kotona tehty.


      • kotiruoka
        N kirjoitti:

        Kotona tehty.

        minä teen itse pizzan,vaikka ois tappava nälkä!! kotipizza ketjun tuotteita en osta.

        eivät niin paljon hintaa kykene polkemaan...


      • ddddddddddddddddddd

        Voi teitä "noniinvarmoja"... Martina ja Rosso ovat kuulkaas samaa ja samat fazerin pakastetut pizzapullat menee niin marttiinaan rossoon huviretkiin ym...

        Kotipizza on jees


    • isjhbgdfi

      Paikkakunta?

      • Rucolaaa

        Paras pizza oh ehdottomasti Classic Pizza :ssa, erityisesti Rucola-pizza, mmmmmm
        mozzarellaa, kinkkua, tomaattia, rucolaa ja vuohenjuustoa.


    • Miyako

      Omat suosikit ovat Seinäjoen italialainen ravintola Casa Crande ja Rosso. Myös Valentina-kebab-pizzeriasta saa ihan syötävää einestä :)

    • Oma "ykköseni" on Nastolan Kebab Pizzeria, Kummisetä sekä Barbeque. Hoh.

      Aloittajan mainitsemista paikoista olen käynyt vain Rossossa, sielläkin monia vuosia sitten.

      • Derp, tähän selvennykseksi, että Kumisetä ja Barbieque ovat pizzoja.


    • märaxastansuaraxii

      1. RAX

    • Kapteeni Koukku

      Kemissä Captain, Suomen parhaat pizzat!

      • Fru Åbo

        Suomen parhaita pizzoja saa Turusta Tintåsta. Ja lisäksi hyvää palvelua.


    • is all right.

      Suomen parhaimmat pizzat ovat epäilemättä -.KotiPizza.-

      1

      2

      3

      4

      5

      give me five!

      • kemiläiset

        Oulussa La Festa (kaupungissa) ollut jo vuosia suosikki pizzeria.
        Kun käymme kaupungissa menemme sinne syömään,
        täyteläinen ja maukas pizza


    • oulun_maik

      No ihan hyviä on ollu sekä suomalaisten että ulkomaalaisten tekemät pizzat.

    • Neiti Groove

      Perheemme on ollut Sun City Kebab Pizzeria, Turku (nouto-)asiakkaita jo vuosia, vaikkakin harvakseltaan. Tuotteet ovat hyviä, kohtuuhintaisia ja palvelu ystävällistä.

      • Hate Sun City

        Ai palvelu ystävällistä? Töykeämpää en ole missään saanut enkä enää kyseiseen paikkaan rahojani vie. Tilaamani tuotteet eivät koskaan sellaisia esim. kebab kastikkeet tai pizzamausteet ja rahastus miten sattuu. Ehkä naamani ei miellytä. Turussa on monta pizzapaikkaa mistä saa jopa palvelua.


    • 11+13

      Parhaimmat pizzat teen ihan itse.

    • pizzuri

      Paras pizzeria on Malminkartanon (Helsinki) InterPizza. Hyvät on PizzaHutinkin pizzat, vaikka minun makuuni liian rasvaisia. Myös KotiPizzan kevyeet pizzat salaatilla on ihan ok, vaikka pieniä ovat.

    • Napolin vakio as

      Keravan Pizza Napoli on paras pizzeria ja toinen on sörkassa siinä kulmavuorenkadun kulmassa. Halpa ja hyvä.

      • 100-tilausta tehnyt

        Täältä saa parhaat pannupizzat, normit ei niin hyviä mut noi pannupizzat on koukuttavan hyviä. :P


    • kebabapizza

      jämsän kebab pizzeria voittaa kaikki!

      • MmmPizzaa :p

        KYLLÄÄÄH!


    • jacko91

      Kotipizza !!

    • JK

      MEETWURSTIPIZZA

    • huijui

      Siwan eineshylly ja Saarioisten jauhelihapitsa. T. finninaama-amisnörtti

    • kaikkii

      Tampereella asuvat, kertokaa omat suosikkipaikkanne.

    • Suomessa paras on Dennis. Tallinnan Pizza Americana tekee hyvät pannupitsat. Nam!

    • pizzapoikka

      kajaanin Axun pizzeria

    • Mardejs

      Suiomen parhaat pizzat ovat ehdottomasti Helsingissä Sokos hotelli Albertin ravintolassa Papa Albertissa:
      Papa Albert on lämminhenkinen ravintola, joka tarjoaa pohjois-italialaisen keittiön rehellisiä ja yksinkertaisia makuja ensiluokkaisista raaka-aineista valmistettuna. Olen jäänyt niihin pizzoihin "koukkuun". Kuten ravintolan infossa mainitaankin, niin raaka-aineet ovat viimeisen päälle.

      Suomen toiseksi parhaaksi pizzat löytyvät Turun Denniksestä.Tampereen Dennis on valitettavasti laadultaan ja palvelultaan jokseenkin heikkoa tasoa, vaikka saman omistajan ovatkin.
      Tampereen parhaat pizzat löydät Bella Romasta.

    • renttuRUUSU

      hyvät pizzat saa pohjois-hki on AMIGO Tapulissa,huonoin Jakomäessä "RUUSU",sieltä saat laihaa,vähätäytteistä pitsaa tekohymyn kera,Kivikko ja Vesalasta saa hyvää pitsaa kyllä

      • betonibunkkeri

        Ruusun laatu on sitten kohdallaan juuri jakomäkeläisille, sillä siellä ollaan muutenkin ihan down.


      • laruEira..
        betonibunkkeri kirjoitti:

        Ruusun laatu on sitten kohdallaan juuri jakomäkeläisille, sillä siellä ollaan muutenkin ihan down.

        Jakis on parhain lähiö,muualta muuttaneet ovat sitä mieltä ja sen sanoneet kun ovat erilaisista paikoista muuttaneet ja verranneet vanhoja paikkakuntiaan Jakomäkeen,Helsingin parhaimmat urheilupaikat ja luontoa ympärillä ym. ollaan täällä moottoriteiden keskellä että tänne ei ulkopaikkakuntalaiset tule ikkuna-ostoksille,ei mikään läpikulkupaikka kuin ovat MALMI/KONTULA/ITIS jne,peruskorjatuissa taloissa ja kapakoissa viihtyy... vaikka "Ruusu" onkin mitä on,henkilökunta ei asiakkaat,se ei tämän lähiön arvoa laske,vain se ketä asuu täällä tietää,kaikki ovat tuttuja keskenään ja kyl täältäkin syötäviä pizzoja saa... :)


      • Evin special

        Entäpä Evin Tapulissa ,mielestäni paras. (kun en ole Amigossa asioinut)


      • kokin special nro9..
        Evin special kirjoitti:

        Entäpä Evin Tapulissa ,mielestäni paras. (kun en ole Amigossa asioinut)

        AMIGOlla hyvä osoite; raide 4 (Puistolan juna-asemalla),ja kun netistä tilaa kotiinkuljetuksen saat 20% alennuksen,ja jos hyvä säkä käy niin nätti likka tuo et kaupan päälle "silmänruokaa",älkää nyt "Amigot" loukkaantuko "jos vähän mainostan..." hyvät pizzat, se on pääasia !!!


    • mui

      Duran Kuopio

    • mansikkaparoni

      Dennis

    • olga

      Kauhavalla pitzeria Tasan Kauppatiellä

    • pizzahirmu

      eilen käväsin hakemassa sen perus kinkku, ananas, aurajuuston kaisaniemessä sijaitsevasta pizzeria istanbulista ja ei voi moittia hintaa eikä makua

    • pgihgtd

      Parhaat pizza paikat
      1. Pizzeria Pikku Istanbul (Kempeleen Zeppeliinissä
      2. Golden rax
      3. Finlandia

    • I love pizza

      Minusta Pizza Hutin pizzat ovat ehdottomasti parhaita. Valitettavasti (tai ehkä painoni kannalta onneksi...) kotikaupungissani ei ole Pizza Hutia, joten pääsen sinne vain 1-2 kertaa vuodessa.

      Toisella sijalla on itsetekemäni pitsa.

      Kolmossijalla on Kotipitsa.

      Ns. karvakäsipaikoissa en käy enää, sillä niissä esim. käytetty juusto ja ketsuppi on halvinta mahdollista, mikä ei anna pitsoihin kunnolla makua.

    • jupet

      Pizzeria evin. tapulikaupunki. helsinki

    • heihiuuu

      Kotipizza on omasta mielestä paras.

    • VITTUOIKEASTI

      "OMG MITÄ PULLAMÖSSÖÄ" no älkää vittu syökö sit pizzaa jos on nii hirveetä -.-

    • Tp

      Tampereella Napoli.

    • Reinopoika123

      Sellainen, jossa
      on suomalainen omistaja
      maksaa veronsa
      henkilökunta suomalaista.

    • the best eastern

      Hawaii-pizza (pannupohja) at Pattaya, Thailand.
      So delicious!!!!!!!!!!!!!

    • herkkusuu69

      1. La bella Las palmasissa
      2. Dennis
      3. Popino Hämeenlinna
      4. Bella Roma Tampere
      5 itsetehty

    • Pizzamies4

      Kotipizza tai pizza hut

    • gurmee

      Miksi Suomessa pitäisi ylipäätään syödä "pizzaa", jossa on pohjana vehnämössöä eikä durumvehnästä leivottu aito pohja, täytteenä kinkkua (joka ei ole kinkkua, vaan suikaloitua makkaraa) ja ananasta, joka tulee säilykepurkista eikä edes kuulu pizzaan vaan jälkiruokiin?

      Täytyy sanoa, että suomalaisilla junteilla oln maku perseessä...

    • htghrhrhr

      kävimme miehen kanssa ensimmäistä kertaa tänä kesänä syömässä Helsingissä Casa Maressa pizzaviikoilla pizzat (2 yhden hinnalla) ja kumpikaan ei ole koskaan syöny niin hyvää pizzaa kuin siellä. Aivan käsittämättömän hyvää pizzaa. Voin kyllä suositella :)

    • pizzat jees

      www.kaenkky.com tuolla on suomen parhaat pizzat.

    • Rivieraan..

      Lippu nousee Rauman Rivieraan. Maukkaimmat pizzat!

    • wimahe

      RAX on ylivoimainen (siis vaan minun mielipide). En ole tähän päivään mennessä kyllästynyt Raxin Pizzaan. Perhe pakottanut (kirjaimellisesti) Klaukkalan Kotipizzan tuotteita syömään, pyök, pyök, ja vielä kerran pyök. Halavatun pullamössö limanuljaskaa. Tykkää ken haluaa, mutta minä en sinne eksy enään.

    • kurdkurdkurdkurd....

      pizzan laaatu ja se että maksavat veronsa ratkaisevat paikan mistä ostan.yli 10v. vienyt rahani karvakädelle joka ei ikinä ole maksanut veroja,starttirahat ja pakolais-status elätti aluksi,kannattava ravintola mutta karvakäsi pelasi koneita ja pitihän dokurahaa jäädä itsellekin et mitä niitä veroja maksamaan.nuija kun on niin käry kävi mutta sos.huolto jatkoi elättämistä,sai toimintakiellon mutta serkun nimiin ravintola ja jatkaa entiseen malliin,tosin nyt maksaa nimellistä veroa,"se serkku",mutta 2-3 kertaa vuodessa käydään kotimaassa josta Suomeen on tultu pakolaiseksi "vainon takia",mun pizzarahoilla...ja ovat niin "SUOMALAISIA" olevinaan,turkasen elätit !!! eli suosin aitoa suomalaista yrittäjää joka ei pihtaile raaka-aineista ja maksaa verot !!

    • remus lupus

      Herttoniemen Pizza Express on tasalaatuisen hyvä. Ei nyt maata mullistava tms., mutta tasainen "kolmen tähden" kohde kylläkin. Taikina lienee pakastetta, mutta maistuu meidän perheelle ihan hyvin ja täytettä on ollut kunnolla ainakin tähän asti. Veronsa maksavat, kuitti tulee joka kerta ja palvelu on perusystävällistä. Usein myös ruuhkaa ilmassa, eli uskoisin olevan suht hyvälaatuinen mesta...ainakaan meille ei ole osunut yhtään ruokamyrkytystä tms. näiden neljän vuoden aikana. Listalla uutuuksina lasten kebab pizza, joista ensimmäinen on lähes yhtä iso kuin normaali vastaava. Kebab on muuten täällä mielestäni hyvää myös.

      Rosson Pepperonipizza on toinen suosikkini. Marinoitu, kirpeähkö punasipuli sopii rasvaiseen pizzaan kuin nyrkki silmään ja maku on muutenkin ok.

      Raxin pitsapohjat ovat muuten 100% samoja kuin Kotipizzalla.

      • pizzamies87

        Oulun Vienna Pizza&Burger on paras. Suomalaisomisteinen, huippua palveluakin saa.


      • biatchamies
        pizzamies87 kirjoitti:

        Oulun Vienna Pizza&Burger on paras. Suomalaisomisteinen, huippua palveluakin saa.

        Olen Vienna Pizza & Burgerin ykkösfani


    • Jeretm

      Kotipizzan pannupizza täytteinä pepperoni,salami,aurajuusto ja valkosipuli.Tänään testaamaan pixxa hutin lounasbuffettia..

    • Kuukaaluu

      Ja paikkakunta on?

    • kaenkkynen

      Ns. kinkku on pizzassa yleensä pahaa, joten "perinteiseni" ei sisällä sitä. Yleensä tilaan salami-katkarapu -pizzan, tai sitten salami-paprika-aura.

      Ählämipaikoissa on yleensä ollut maukkaammat tekeleet, joten kaipa järjestys noista olisi

      1. Mogadishu Mecca
      2. Tromocratia Pizza & Kebab
      3. Martina
      3. Rosso
      5. raX
      6. Kotipizza

      Martinan ja Rosson pizzoilla ei juuri ole eroa, joten sama sija. Viime Rax-käynnistä on niin kauan aikaa, että vaikea verrata; muistaakseni kuitenkaan ei ihan niin vastenmielistä kuin kotipizza.

      Ählämipizzamieltymykseni ei sitten ole mikään poliittinen tai uskonnollinen kannanotto, vaan ihan puhtaasti makuasia. Mieluiten ostan pizzan paikasta joka maksaa veronsa ja josta saa kuitin, mutta jos niissä on pahaa pizzaa (kuten Kotipizza) niin sitten vaan jätän ostamatta kokonaan ja syön muuta.

    • pakki sekaisin

      Herttoniemenrannan pizza express: Sisällä kiinteistössä ilma on paksumpaa kun siellä tehtävät pizzat. Lisäksi kebab liha maistui pahemmalle kuin hikinen tussu. Mikäli haluaa rektumin toimimaan todenteolla, niin siinä tapauksessa varaukseton viisi tähteä.

    • Italian matkaaja

      Makuja on monia, kuten pizzojakin. Parasta pizzaa olen saanut Italiassa. Siellä riittää, että valitsee paikan, jossa on aito puilla lämmitettävä uuni. Pizza paistetaan tomaattisoosin ja juuston kanssa. Paiston jälkeen päälle ilmakuivattua kinkkua, parmesania ja rucolaa.

      Hyvää pizzaa olen nauttinut Italiassa etelässä ja pohjoisessa, idässä ja lännessä. Pizzoissa on sielläkin eronsa, mutta huonoa pizzaa en koskaan ole Italiassa saanut. Onneksi taas ensi kesänä pääsen sinne pizzan syöntiin useaksi viikoksi.

    • PARAS63pizza

      Koittakaapa rovaniemen paras pizzaa. Ylivoimaisesti paras pizza mitä olen koskaan syönyt. Pannupizzatkin ovat parhaat siellä. En enää hae muualta

    • Pizaman

      Paras piza meida ravntola pizaparatiisi, piza me too kakki täyte. Anta taka jos ei hyva!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe