Miesten huomio häiritsee

16+19

Eilen alkoi vituttaan aika urakalla miehet.

Entisessä työpaikassani työskentelin 4 vuotta ja päivittäin sain kuulla puputtelua ja kullittelua (heh), seksististä läppää ja jopa takapuolen läpsimistä ja suoria ehdotuksia. Menee ehkä jo seksuaalisen häirinnän puolelle, mutta vitsillähän nuo miehet vaan.

Uudessa työpaikassa olen ollut nyt 2 kuukautta ja erään miespuolisen työkaverin läpät alkaa käymään jo häiritseviksi.

Eilen kaupungilla yhdet miehet huuteli mua terassille niiden kanssa ja illalla lenkillä jätkäporukka ohi kulkiessaan huuteli 'hyvä perse' ja muuta sopimatonta ja en enää kestä.

Olen 23-vuotias nainen, en pukeudu tai käyttäydy mitenkään provosoivasti ja yleensä vaan pudistelen päätä ja tuhahtelen näille jutuille, sillon kun oikein härskiä juttua joku heittää tai käy käsiks ja korotan ääntä / hermostun niin siitä nuo tuntuu vaan innostuvan.

Mitä perkelettä tekisin, varsinkin näitten kadulla huutelijoitten suhteen? Vissiin pitäs olla imarreltu, no en todella ole.

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuokaan ole hyvä, mutta sympeteeraan kuitenkin niitä jotka eivät koskaan saa huomiota, vaikka kuinka sitä toivoisivat.

• Sano niille suoraan, että anti olla vitun urpot! Kohta alkaa läski tummummaan jos ei tyyli muutu. :-)

• No toi on jo tärkeää. Tiedä mitä sanois. Vedä niitä ens kerralla daijuun?

• Heh, tÖrkeää...

• wr

Asiakas sanoi tänään mulle, että "mä haluaisin s^hyödä sut"
      Toinen silmä melkein kiinni, mukana tuleva käry vei melkein jalat alta. Sanoin, ettei kannata ja hymyilin. Se tuli lähemmäksi ja päätin olla sanomatta mitään ja peräännyin enemmän.

Yleensä se on sellaista, että tullaan liian lähellle (mun reviirille), niin etten pääse pääse kunnolla edes poistumaan tai siirtymään. Koirat tekee samaa. Ne näyttää valtansa nojailemalla tai istumalla...esim jalkaterän päälle.
      Nää miehet ei kohtelis toista miestä näin.

Mitä jos ottais miehekkään asenteen, eikä enää antaisi anteeksi näitä juttuja hymyilemällä, vaan torppais ne kuten mies tekis...

Mieti ap: mitä mies sanoisi tai tekisi, jos joku nainen tulisi umpitunnelissa keskellä päivää toisen työpaikalle katselemaan päästä-varpaisiin kuin kamelia tai läpsimään perseelle? Mitä mies tekisi/ sanoisi ja kokeile sitä.

Tai jos jollakulla on parempia ideoita, niin kuuntelen.
      Vai tuleeko tästä karastrofi...jos se on ainoa flirtti mihin mies kykenee.
      Perustakaa ny joku miehille Flirttikoulu ja positiivisen ilmaisun kurssi. Ettei tarvii läpsiä enää.

• Eiks mulla ollu hyvä keino tos ylhäällä? Juntteja pitää puhutella niiden omalla kielellä.

• wr
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Eiks mulla ollu hyvä keino tos ylhäällä? Juntteja pitää puhutella niiden omalla kielellä.

:)

On, kiitos. Mut ei niitä kaikkia voi hakata vaikka joskus haluaisin. Sitäpaitsi niistä moni on mua noin puolet isompia. Mun nyrkki sellaisen mahassa ei tunnu missään. Se peli on varma häviö.

Käskytys...sanoi kouluttaja. Sitä ensin.
        Sitäpaitsi en usko, että mies ottaa luvattoman nahalle tulon hymyilemällä vastaan. Mies on siinä suhteessa viisaampi ja sanoo nopeammin missä raja kulkee. Tai antaa sen vain mennä toisesta ulos...näyttää ettei välittäisi.

En tiiä. Liikaa vaihtoehtoja. Taidan mennä yöpuulle.
        Kauniita unia

• wr kirjoitti:

:)

On, kiitos. Mut ei niitä kaikkia voi hakata vaikka joskus haluaisin. Sitäpaitsi niistä moni on mua noin puolet isompia. Mun nyrkki sellaisen mahassa ei tunnu missään. Se peli on varma häviö.

Käskytys...sanoi kouluttaja. Sitä ensin.
        Sitäpaitsi en usko, että mies ottaa luvattoman nahalle tulon hymyilemällä vastaan. Mies on siinä suhteessa viisaampi ja sanoo nopeammin missä raja kulkee. Tai antaa sen vain mennä toisesta ulos...näyttää ettei välittäisi.

En tiiä. Liikaa vaihtoehtoja. Taidan mennä yöpuulle.
        Kauniita unia

Nojoo, paska neuvo joo. Mutta jos yksin uskaltautuu (harvemmin, eli ei) niin sitten toimiva. Huuda poliisipalokunta paikalle ja syytä raiskauksen yrityksestä. Eiköhän se siitä.

Muuten en mä tiedä mitä tohon sanoa. Siis, tiedän, että on juntteja miehiä (n. 90%) jotka huutelee kaveriporukassa törkeyksiä naisille, kun on muka kivaa ja ollaan tässä kaveriporukalla ja just niinku tj0 ja sitä rataa. En mä tiä. Oikeesti en tiedä.

Ehkä huomenna paremmin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2253
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      12
      1436
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1387
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      63
      1139
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe