Tukholman maraton lauantaina. Säätieto ei näytä kovinkaan rohkaisevalta, runsasta sadetta nimittäin tiedossa:(
Tulee rakkoja ja hiertymiä jos todella sataa runsaasti...
tukholmaan runsasta vesisadetta
11
233
Vastaukset
- Tukholma pthyi
Ketäpä tuonne nyt muutenkaan kiinnostaisi lähteä juoksemaan. Ei ainakaan minua. Typerä maa tyhmine kuninkaallisineen. Tunnelma ei myöskään houkuttele..
Paljon parempia ja edullisempia maratoneja löytyy pilvin pimein euroopasta Mitä vähemmän muita suomalaisia sen parempi.
New Yorkin maraton on käymisen arvoinen tapahtuma jos ei raha ole se este. Aikaa toki kannattaa varata ainakin viikko jotta ehtii sopeutua ilmastoon ja ehtii kattelemaan vähän kauppoja ja paikkoja. Aikaerohan ei rasita kun länteen päin matkustaa. - xxxeeee
Asettaa haasteita pukeutumiselle. 9c, tuntuu 4c:ltä...ja märkää. Energiat kun loppuu niin palelee muutenkin. Eilen pakkasin laukun täyteen vaatteita, vaikka olin ajatellut pärjätä shortseilla ja t-paidalla.
- Henna
Hei gggggrrrtr ja xxxeee,
Miten meni? Oliko asuvalinta oikea? Hiertymiä yms.? - maratonsankarit
Koskaan ei näytä sää kelpaavan maratoonareille. Pitäisi aina olla puolipilvistä, tyyntä ja 9c. Tasainen reitti myös tietenkin ja runsaasti oikomismahdollisuuksia.
- Henna
Hei Maratonsankarit!
Itse paransin aikaisempaa aikaani, joten en valita ainakaan säätä. Oli raskas, mutta kiva juosta ja suuri kiitos kuuluu aina niin kannustavalle yleisölle! - 27 maraa takana
Joo. Ainoastaan kova tuuli hyväksytään selitykseksi. Muu on pelkkää paskanjauhamista. Ainakaan lämpötilaa on turha moitiskella. Ja kyllähän siellä massan seassa saa tuulensuojaakin.
Hölkkääjät on tehty paperista. Sen takia ne kitisee olosuhteista. - rutiini-ukko
Henna näyttää tulostenkin tulosten mukaan juosseen tuon 3.30. Onnittelut asiallisesta tuloksesta. Siinä vähän mallia noille suomalaisille ruikuttajille juoksuvoorumilla ja muille soirosille
- Henna
:o)
Onks se juoksufoorumi.fi missä on keskustelua? Itse löysin eilen tänne kun en tukholmalaisena tiedä missä suomalaiset puhuu. Sinne siis... Tänks! :) - Henna
Haha, kurkistin ko. sivulle ja paljon olikin keskustelua säästä, loukkaantumisista yms. Itselläkin ollut vaikka mitä koko kevään, mutta oi jessus - jos sinne maratonille lähdetään niin sit yritetään sata lasissa, eikä valiteta jotain vuosia vanhoja selkävaivoja, haha! ... Lähden ennemmin ulos kuin luen sitä sivua enempää. Hauskat sunnutait sinne!
- rutiini-ukko
Ten points!
- xxxxxeeee
Paransin minäkin aikaani, joten sää oli varmasti parempi kuin 27c. Mutta ei kai kelistä keskusteleminen ole ruikuttamista? Mieluummin olisin jättänyt sateen pois, tuulen pois ja lisännyt muutaman asteen celsiusta. Varmaan moni muukin jotka värjöttelivät tunnelbananin asemalla ennen juoksua sen sijaan että olisivat nauttineet kilpailualueen antimista ja tunnelmasta. Kilpailun jälkeisistä tunnelmista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770