Joku varmasti osaa kertoa, mitä biisiä etsin. Muistelen kerran nähneeni kyseisen musiikkivideon vissiinkin Voicelta, mutta biisin nimi ja esittäjä menivät minulta ohi... En usko että on mitenkään kovin vanha kappale.
Kaunis, surullinen, (tummaihoisen?) miehen laulama biisi: musiikkivideossa mies ja nainen ovat juuri muuttamassa yhteen. Nainen kantaa autolta tien yli muuttolaatikkoa, kun huolimaton autoilija meinaa ajaa häntä kohti. Viime hetkellä ennen törmäystä kuva pysähtyy, ja mies laulaessaan muistelee taaksepäin parin yhteisiä hetkiä. Nainen katoaa pois jokaisesta muistosta ja yhteisistä valokuvista, ja lopuksi muistot palaavat hetkeen, jolloin mies ja nainen ensimmäistä kertaa tapasivat puistossa, mutta tutustumisen sijaan eivät kiinnitäkään toisiinsa enää huomiota. Kuva palaa nykyisyyteen, ja nainen katoaa häneen törmäämäisillään olevan auton edestä.
Jotenkin näin muistelen sen menneen.
Kertokaahan joku kiltti, mistä biisistä ja esittäjästä on kyse! Kiitos!
Bonuksena, muistaako kukaan vuosien takaisen GoldenCap-mainoksen - THE astronautti yms. - musiikkia? "Everyone, everywhere, every single day, do we all wonder what we're gonna be..." Onko tuota hyväntuulista kappaletta koskaan julkaistu kokonaisena?
Tuntematon biisi/musiikkivideo!
Quaria
2
226
Vastaukset
- Quaria
Anteeksi, piti kai laittaa Kenen biisi? -kategoriaan! Nojokatapauksessa auttakaa, jooko.
- Fukoo
Jason Derulo - What if :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491