Tämä on sitten kai sitä hörhön "superkylmyyttä". Mutta ihmekös tuo, viime aikoina olemme tottuneet niin kuumiin keleihin kesäisin että se hiukan vääristää...alkaa tavalliset kesäsäät tuntua "superkylmiltä". Eelis voisi näyttää teille millaiset on keskilämmöt olleet jopa heinäkuussa, ennen vanhaan kun oli oikeasti kylmää....
Jaaha, Päijänteen rantamilla + 15
2
<50
Vastaukset
- ...jänne
Suomen kesän keskilämpötila on kuin onkin muistaakseni juuri 15 asteen kieppeillä. Mutta siinä toki on mukana yölämpötilatkin. Viime aikoina esim. Jyväskylässä on ollut jopa viitisen astetta tavanomaista kylmempää.
http://cdn.fmi.fi/legacy-fmi-fi-content/images/climate/laitosMinMaxFr50Graafi30vrk.gif
Mielenkiintoista edellisessä käyrässä, että viime aikojen hellepäivinä yölämpötilat olivat kuitenkin melko tavanomaisia.
No ehkä Eelistä lohduttaa, että esim. Lahdessa saadaan näköjään lähipäivinä vain uneksia tämänpäiväisistä 15 asteen lämpötiloista.
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Lahti
Ja Eelis, Eelis... sääjutut kuuluvat sääpalstalle.- Tp
Kirjoittakoot eeliö säätiloista palstalle.
Se saa kollin naurunalaiseen tilaan syytöksineen omillaan ajattelevan säähuomioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735