Löysin(ja ehdin ostaakin) tämän mekon ystäväni kesähäihin. Kun tänään mekkoa kotona sovittelin, tuli mieleeni että onko siinä liikaa valkoista?
http://static.zara.net/photos//2012/V/0/1/p/2552/139/630/2552139630_1_1_3.jpg?timestamp=1335982412822
Onko puvussa liikaa valkoista häävieraalle?
5
517
Vastaukset
- joku
Laita värikkäät asusteet, kuten kengät, laukut ym.!
- .........
Kokovalkoinen on varattu morsiammelle, ja tuon mekon kanssa kuvassa olevat punaiset kengät näyttävät tosi hyviltä, muutenkin värilliset kengät on kesällä nätimmät kuin valkoiset eli semmoisilla, ja laukku samaa punaista kuin kengät.
Jos kumminkin päädyt valkoisiin asusteisiin niin se ei haittaa - KOKOvalkoinen on varattu morsiammelle. - ---
Voi olla jopa valkoinen mekko jos sen asustaa oikein esim. Eräällä vieraalla oli häissä valkoinen polvipituinen mekko. leveä vyö, kengät, Puiset maalatut helmet. polero ja laukku. Asusteet olivat yksivärisiä punaista,keltaista ja vihreää.. Näytti hyvältä.
- erwet
jep, komppaan. laita värikkäät, mutta ei siis riemunkirjavat, asusteet. ei ole kokovalkoinen.
- EiEtikettivirheille
Kiitos neuvoista! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179