Kaikenmaailman pöläkkeet vinkuu millon mitäkin reseptiä, "antakaa joku suklaaresepti" - no niitä on kuule tuhansia, minkä tyyppistä ajattelit?
"antakaa joku HYVÄ resepti" no paskojako ne muut on?
"antakaa joku munakasresepti mihin ei tuu munaa" tiettyjä leivonnaisia nyt ei voi vaan tehdä ilman tiettyjä ainesosia! jollei kelpaa, leivo jotain MUUTA!
ja ennen kaikkea: OPETELKAA GOOGLETTAMAAN, niin ei tarvi odottaa käsi housuissa kahta viikkoa et viittiskö joku tohon mun suoli24-kyselyyn vastata!
Mitä te täällä vingutte
2
169
Vastaukset 2
- annamunkaikki....
Tasan yhtä älykästä on kysellä täältä mistä löytyy sitä ja sitä ainetta. Ja yleensä pääkaupunkiseudulta tai sitten ei oo ees paikkakuntaa mainittu.
Ja sitten niristään jostain hinnoista-- on olemassa kalliimpia ja halvempia vaihtoehtoja.
Kaikista huvittavin on tuo pizzapalsta, jossa käly-ääpiöt kiistelee mikä on
paras pizza. - mangokaaleppi
ei vaan ne kiistelee siitä mistä saa parasta "pitsaa" alle 3 euron kilohintaan
kyllä mä tiedän mä käyn vakoilemassa noita känttylöitä ja käräytän verottajalle kaikki jotka myy liian halvalla
ja jotkut itkee jotain et valion mansikkapaskajäätelö ei oo enää yhtä hyvää ku vuonna 1989 eikä voi kuitenkaan ostaa mitään oikeaa jäätelöä, iitkien pitää sitä valiopaskaa syödä kai sitten. investoikaa kerran elämässä muuhun kuin keppanaan ja ostakaa vaikka jotain mövenpikkiä stana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568