Kaikenmaailman pöläkkeet vinkuu millon mitäkin reseptiä, "antakaa joku suklaaresepti" - no niitä on kuule tuhansia, minkä tyyppistä ajattelit?
"antakaa joku HYVÄ resepti" no paskojako ne muut on?
"antakaa joku munakasresepti mihin ei tuu munaa" tiettyjä leivonnaisia nyt ei voi vaan tehdä ilman tiettyjä ainesosia! jollei kelpaa, leivo jotain MUUTA!
ja ennen kaikkea: OPETELKAA GOOGLETTAMAAN, niin ei tarvi odottaa käsi housuissa kahta viikkoa et viittiskö joku tohon mun suoli24-kyselyyn vastata!
Mitä te täällä vingutte
2
131
Vastaukset
- annamunkaikki....
Tasan yhtä älykästä on kysellä täältä mistä löytyy sitä ja sitä ainetta. Ja yleensä pääkaupunkiseudulta tai sitten ei oo ees paikkakuntaa mainittu.
Ja sitten niristään jostain hinnoista-- on olemassa kalliimpia ja halvempia vaihtoehtoja.
Kaikista huvittavin on tuo pizzapalsta, jossa käly-ääpiöt kiistelee mikä on
paras pizza. - mangokaaleppi
ei vaan ne kiistelee siitä mistä saa parasta "pitsaa" alle 3 euron kilohintaan
kyllä mä tiedän mä käyn vakoilemassa noita känttylöitä ja käräytän verottajalle kaikki jotka myy liian halvalla
ja jotkut itkee jotain et valion mansikkapaskajäätelö ei oo enää yhtä hyvää ku vuonna 1989 eikä voi kuitenkaan ostaa mitään oikeaa jäätelöä, iitkien pitää sitä valiopaskaa syödä kai sitten. investoikaa kerran elämässä muuhun kuin keppanaan ja ostakaa vaikka jotain mövenpikkiä stana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423562600Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562335- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661309