Domesto hyötykasvikuivuri
Domesto hyötykasvikuivuri, onko kokemusta ? kannattaako ostaa ?
Tarvitsen kuivurin pikaisesti , ja tällä seudulla ei ole muuta tarjolla kuin tämä verkkokaupassa.
Prismassa ja kodin ykkösessä on nyt vain ei-oota.
Domesto hyötykasvikuivuri
1
1154
Vastaukset 1
- Karpalo
Uskoisin tuon Domeston kuuluvan sarjaan Severin ja OBH Nordica jne. Jotkut ovat olleet ihan tyytyväisiä, mutta niissä kun ei ole mitään säätöjä, joutuu ritilöitä siirtelemään eestaas ja silti voi tuoteet kärähtää, kun lämpötila nousee liian kuumaksi. Itse olen harkinnut HobbyHallin kauppaamaa, ilmeisesti ABC-kuivurin paranneltu versio tai sitten Sopu-kuivuria. Jos jollain on näistä kokemusta, ottaisin mielelläni tietoa vastaan ja Lipsakalle olisi varmasti myös hyötyä tiedosta, ellet jo ehtinyt kuivuria hommata? Jos ehdit jo ostaa Domeston, niin olisin halukas kuulemaan kokemuksiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491