Miesystäväni jäi kiinni suhteesta hoitajaansa, hoito tapahtui alkuvuodesta ja olin koko kevään ajan "hajuilla" mahdollisesta suhteestaan kunnes käry kävi hiljattain. Mies ei ensin myöntänyt sitten millään mutta oli pakko kun oli heittää varmat todisteet tiskiin. Tämä hoitaja ei tiedä minusta mitään, tapailemme miehen kanssa melko harvoin ja se soittelee ja tekstailee minulle säännöllisesti. Olemme olleet vuoden yhdessä. Miehellä ei ollut aikomusta kertoa minulle lähiaikoina, kuulemma (tyypillistä!). Olin varalla.
Mietin nyt olisiko tuon hoitajamamman hyvä tietää ettei ole ollut sille ainoa ja että mies on epäluotettava ja luuseri?
Ja sitäkään en tiedä kumpi iski kumman, jos hoitaja niin taisi syyllistyä virkavirheeseen.
Miehen lemppasin jo lopullisesti, enkä toivottanut hyvää onnea vaan ostamaan menolipun kuuhun. Halusi silti kovasti vielä tapailla, niinpä niin. Eihän noille viidenkympin villitystä poteville miehille taida mahtaa mitään, eikä riitä mikään, siellä missä mekko heilahtaa miehellä viisari värähtää.
Enkä tarvi vastauksia tyyliin : "mies löysi paremman", "olet itse luuseri" "ettehän te ole vielä kauaa seurustelleet" jne.
Ihan täyspäisiltä aikuisilta odotan kommentteja ja onko joku kokenut vastaavaa.
Hoitaja - potilas -suhde
236
15831
Vastaukset
- hyvää hoitoa?
Jos mies on alkanut suhteen hoitajaansa normaali kuvioissa, eikö kysymys ole aivan normaalista seurustelusta. Mutta jos kuteminen on tapahtunut hoitajan työtehtävän aikana, on se vähintään arveluttavaa ja virheellistä toimintaa hoitajalta. Virkavirheestä en osaa sanoa. Se on työpaikan asia. Mutta tuntuu vastenmielliseltä.
- Paskaset naurut.
Ilmeisesti on ollut kysymys psykiatrisesta sairaanhoitajasta ja mies sen mukaisessa hoitosuhteessa.
- kukkuukukkuukukkuu..
Paskaset naurut. kirjoitti:
Ilmeisesti on ollut kysymys psykiatrisesta sairaanhoitajasta ja mies sen mukaisessa hoitosuhteessa.
Sekä hoitaja, että potilas vähän dingdong....
- puunkarahka
Jep. Työajalla kuteminen ei sovi. Mutta se, että työnparissa herää tunteet, minkäs sille mahtaa.
Eikö aloittaja ole huomannut, ettei ihmisten tunne-elämä noudata käytännössä juuri minkäänlaisia rajoja? Esimerkiksi naimisissa oleminen ei estä ihastumista avioliiton ulkopuolelle, avioliittolupaus ei estä pettämistä, ei myöskään se, että on lapsia. Sekään ei kahlitse tunteita, että on samalla työpaikalla eikä sekään, jos ihastuu parhaan kaverinsa puolisoon. Kaikkia näitä on nähty.
Ei ole olemassa mitään pomminvarmaa keinoa saada aidattua ihmisen tunteet pysymään vain yhdessä ihmisessä. Jos tähän ihmissuhde-elämänsä perustaa, tulee aivan taatusti pettymään. - ruutikuuti
Ja hevonp.askat koko tyhmälle jutulle!
- tyhjännauraja
kukkuukukkuukukkuu.. kirjoitti:
Sekä hoitaja, että potilas vähän dingdong....
Niin psykiatriset potilaathan on naurettavia ali-ihmisiä!! Varmaan molemmat oli vielä läskejäkin!
- Kuinka niin
tyhjännauraja kirjoitti:
Niin psykiatriset potilaathan on naurettavia ali-ihmisiä!! Varmaan molemmat oli vielä läskejäkin!
Läskejä?? :)
- Tahdoisi kokea tuon
Tuollaisen kohtalon minä haluaisin kokea :) Olisi kiva kokea jos jossain elämän vaiheessa joudun sairaalaan että hoitaja pitäisi vähän hauskaa kanssani :)
- Varmaan
Kuinka niin kirjoitti:
kirjoittaja tarkoittaa sitä, että kun on aloitettu ihmisten mollaaminen mielenterveyspotilaista, niin vedetään vielä läskitkin siihen mukaan.
Näin se vaan homma etenee ! - N
Taitaa olla kyl kalakukontekijä.
- N
Niin varmaan
- hoitsu
Olen itse myös lähihoitaja eikä minun työni ole todellakaan rauhallista, kevyttä ja kaikista vähiten hyvinpalkattu!!!!!
- Ooks sä murkku
ruutikuuti kirjoitti:
Ja hevonp.askat koko tyhmälle jutulle!
Ooks tää nykyään murkkujen kohtaamispaikka kun on tuollaist jutut sulla.
Nuoretkin oppikirjojen väliin ja jäävät,
kun rattaat eivät raksutakkaan niin kuin pitäisi olla. - Tavallinen lihava
Kuinka niin kirjoitti:
Ainakin joidenkin MT-lääkkeiden sivuvaikutuksena on lihoaminen. Tunnen eräänkin ikänsä laihan, joka mt-lääkkeiden syönnin aloitettuaan turposi muutamassa vuodessa järkyttäväksi läskiksi.
- viksu pärjää aina
tyhjännauraja kirjoitti:
läskikin on ihminen, sinä vain tyhjännauraha, tyhmä
- lh
Kuteminenhan onnistuu sairaanhoitajalta työajalla poliisin, ambulanssihenkilökunnan kanssa. Ei tarvii olla potilas.
- :D
hoitsu kirjoitti:
Olen itse myös lähihoitaja eikä minun työni ole todellakaan rauhallista, kevyttä ja kaikista vähiten hyvinpalkattu!!!!!
älä hermostu trolleille.
- :D
lh kirjoitti:
Kuteminenhan onnistuu sairaanhoitajalta työajalla poliisin, ambulanssihenkilökunnan kanssa. Ei tarvii olla potilas.
lääkärit olis vielä lähempänä.
- tsägädäng
Etähoitajalle. Juuri tuotahan se meidän lähihoitajien työ on. Vapaapäiviäkin osuu välillä viikolle :D
- 0123
N kirjoitti:
Taitaa olla kyl kalakukontekijä.
Vähän tyhmältä kuulostaa! Mikähän tossa on takana,kannattaisi katsoa peiliin. Jos on mennäkseen,niin menee,ei se pitämälllä pysy. Jotain on vialla,ennen sitä?????
- 0123
hoitsu kirjoitti:
Alipalkattuja,työnmäärään nähden! Samaa työtä tehneenä! Tsemppiä kaikille alalla tai vastaavalla alalla,esim.lasten ja nuorten alalla oleville!:)
- 0123
puunkarahka kirjoitti:
Jep. Työajalla kuteminen ei sovi. Mutta se, että työnparissa herää tunteet, minkäs sille mahtaa.
Eikö aloittaja ole huomannut, ettei ihmisten tunne-elämä noudata käytännössä juuri minkäänlaisia rajoja? Esimerkiksi naimisissa oleminen ei estä ihastumista avioliiton ulkopuolelle, avioliittolupaus ei estä pettämistä, ei myöskään se, että on lapsia. Sekään ei kahlitse tunteita, että on samalla työpaikalla eikä sekään, jos ihastuu parhaan kaverinsa puolisoon. Kaikkia näitä on nähty.
Ei ole olemassa mitään pomminvarmaa keinoa saada aidattua ihmisen tunteet pysymään vain yhdessä ihmisessä. Jos tähän ihmissuhde-elämänsä perustaa, tulee aivan taatusti pettymään.Samaa,mieltä! Jos ei pysy pitämättä,niin menee..... Ei sitä "köyttämällä" saa. Se menee,jos on mennäkseen! "Joskus,ikävä kyllä"!
- 0123
tsägädäng kirjoitti:
Etähoitajalle. Juuri tuotahan se meidän lähihoitajien työ on. Vapaapäiviäkin osuu välillä viikolle :D
Onkhan ihan,noin? Rankkaa on,mutta toi menee "vähän yli"! Mutta,niinkuin aiemmin kommentoin,niin pitää suhteessa olla jotain pielessä,jos noin tapahtuu?????
- 0123
Tahdoisi kokea tuon kirjoitti:
Tuollaisen kohtalon minä haluaisin kokea :) Olisi kiva kokea jos jossain elämän vaiheessa joudun sairaalaan että hoitaja pitäisi vähän hauskaa kanssani :)
?????
- dkhdkjg
Varmaan kirjoitti:
kirjoittaja tarkoittaa sitä, että kun on aloitettu ihmisten mollaaminen mielenterveyspotilaista, niin vedetään vielä läskitkin siihen mukaan.
Näin se vaan homma etenee !Ja varmaan homoja, rampoja ja kehitysvammaisia sekä natsejakin vielä! Ehkä jopa impotentteja tai kokonaan munattomia tai ainakin pienimunaisia!
- tretgertgde
No just... Sinä sitten odotat tietynlaisia, itsesi ennaltamäärittelemän tyylisiä vastauksia... Haloo, tämä on keskustelupalsta! Älä sitten kirjoita, jollet ole valmis saamaan myös sellaisia vastauksia, jotka eivät noudata sinun ajatusmaailmaasi.
Ylpeyttäsi on loukattu ja tunnut janoavan jonkin asteista kostoa. Rohkenen kyseenalaistaa sen, että hyvää tarkoittavasti haluat tälle hoitsulle tiedottaa miehen vilunkipelistä... Ja mikä "virkavirhe"..? Älä tee itsestäsi naurettavaa!
Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkäpä tämä mies koki teidän seurustelunne eri tavaalla kuin sinä? Soittelu, tekstailu ja tapaileminen harvakseltaan ei kaikkien ihmisten mielestä ole ehdoton osoitus sitoutumisesta ja parisuhteesta, ikävä kyllä.- virkavirhe!
On kai virkavirhe, jos menee yövuorossa potilaan petiin sekstailemaan.
- kysynvuan
virkavirhe! kirjoitti:
JOS menee... Miten todistetaan?
- 14.
virkavirhe! kirjoitti:
entäs jos hoitaja käy potilaan kotona antamassa kipupiikkiä? siis työaikana tietty. ekat panot silloin ja suhde jatkuu "normaalioloissa" työajan ulkopuolella.
- Ap ..
"Soittelu, tekstailu ja tapaileminen harvakseltaan ei kaikkien ihmisten mielestä ole ehdoton osoitus sitoutumisesta ja parisuhteesta, ikävä kyllä"
Mielestäsi ei ole oikeata seurustelua jos tapaillaan harvoin? Entäs jos ei voi usein, jos on pitkä välimatka, työ muualla?
Jos aviopuoliso on esim ulkomailla töissä ja käy kotona kerran kuukaudessa tai harvemmin se ei mielestäsi ole oikea liitto?
Eikä tässä kosto ole mielessä, olet sitä mieltä että sitä mitä ei tiedä se ei satuta? Eli tuo toinen nainen ei saisi tietää ettei ole (ollut) ainoa? Mies saisi jatkaa valheitaan sen kanssa ja nainen saisi kärsiä aikanaan kuten minä kärsin. Että parempi laittaa vahinko kiertämään, niinkö?
No ei sitten mitään virkavirhettä; ehkä hoitsumamma oli miehen puutteessa ja sairas potilas helppo iskettävä, tai potilas niin lääkkeissä että meni ja ihastui. Eikö joku syndroomakin ole olemassa: potilas ihastuu hoitajaansa, no näistä suhteista tuskin kestäviä tulee. - tretgertgde
Ap .. kirjoitti:
"Soittelu, tekstailu ja tapaileminen harvakseltaan ei kaikkien ihmisten mielestä ole ehdoton osoitus sitoutumisesta ja parisuhteesta, ikävä kyllä"
Mielestäsi ei ole oikeata seurustelua jos tapaillaan harvoin? Entäs jos ei voi usein, jos on pitkä välimatka, työ muualla?
Jos aviopuoliso on esim ulkomailla töissä ja käy kotona kerran kuukaudessa tai harvemmin se ei mielestäsi ole oikea liitto?
Eikä tässä kosto ole mielessä, olet sitä mieltä että sitä mitä ei tiedä se ei satuta? Eli tuo toinen nainen ei saisi tietää ettei ole (ollut) ainoa? Mies saisi jatkaa valheitaan sen kanssa ja nainen saisi kärsiä aikanaan kuten minä kärsin. Että parempi laittaa vahinko kiertämään, niinkö?
No ei sitten mitään virkavirhettä; ehkä hoitsumamma oli miehen puutteessa ja sairas potilas helppo iskettävä, tai potilas niin lääkkeissä että meni ja ihastui. Eikö joku syndroomakin ole olemassa: potilas ihastuu hoitajaansa, no näistä suhteista tuskin kestäviä tulee.Minä en sanonut, ettei se minun mielestäni ole oikeata seurustelua. Kysyin, että oletko aivan varma, että mies otti sen samalla tavoin kuin sinä?
Vedät tähän puolison töissäolon ulkomailla - miten se liittyy sinun tapaukseesi? Tunsit miehen vuoden, elitte pitkälti kaukosuhteessa. Onko se verrattavissa mielestäsi AVIOLIITTOON?
Et voi kuin arvailla, mitä oli miehen salasuhteen takana... Kuka teki aloitteen, mitä tapahtui... Miksi pöyhiä p-askaa enempää, se alkaa haista aina vain enemmän. On oma asiasi, kerrotko "hoitsulle" vai et. Itse en uhraisi tuollaiselle potaskalle enää ajatustakaan. - Ap ..
tretgertgde kirjoitti:
Minä en sanonut, ettei se minun mielestäni ole oikeata seurustelua. Kysyin, että oletko aivan varma, että mies otti sen samalla tavoin kuin sinä?
Vedät tähän puolison töissäolon ulkomailla - miten se liittyy sinun tapaukseesi? Tunsit miehen vuoden, elitte pitkälti kaukosuhteessa. Onko se verrattavissa mielestäsi AVIOLIITTOON?
Et voi kuin arvailla, mitä oli miehen salasuhteen takana... Kuka teki aloitteen, mitä tapahtui... Miksi pöyhiä p-askaa enempää, se alkaa haista aina vain enemmän. On oma asiasi, kerrotko "hoitsulle" vai et. Itse en uhraisi tuollaiselle potaskalle enää ajatustakaan.Mies otti suhteemme tosissaan, lähes asui luonani ennen tuota kohtalokasta leikkausreissua, sen jälkeen tuntui että siltä on aivotkin leikattu. Ja tämän operaation jälkeen tapaamiset harveni.
Avioliitto - avoliitto - parisuhde, lähes samoja asioita.
En minä mitään kerro hoitsumammalle, veikkaan että kuulee muualtakin, kylillä jo puhuvat. - 045telr
Ap .. kirjoitti:
Mies otti suhteemme tosissaan, lähes asui luonani ennen tuota kohtalokasta leikkausreissua, sen jälkeen tuntui että siltä on aivotkin leikattu. Ja tämän operaation jälkeen tapaamiset harveni.
En minä mitään kerro hoitsumammalle, veikkaan että kuulee muualtakin, kylillä jo puhuvat.Että vuoden seurustelu on sinusta rinnastettavissa avioliittoon... Puurot ja vellit sekaisin näemmä pahemman kerran! Teinitkin puhuvat suu vaahdossa parisuhteesta, kun on kaupungin yössä muutamaan kertaan törmätty ja suukoteltu.
Mies otti ehkä jossain vaiheessa suhteen tosissaan tai... Mistäpä näistä maailman miehistä tietää? Kiva pesiytyä jonkun mukavan naisen "hyysättäväksi", mutta kun on jo muuallakin naisen makuun päässyt, tilaisuuksia ei hukata kokeilla muutakin. - Ap ..
045telr kirjoitti:
Että vuoden seurustelu on sinusta rinnastettavissa avioliittoon... Puurot ja vellit sekaisin näemmä pahemman kerran! Teinitkin puhuvat suu vaahdossa parisuhteesta, kun on kaupungin yössä muutamaan kertaan törmätty ja suukoteltu.
Mies otti ehkä jossain vaiheessa suhteen tosissaan tai... Mistäpä näistä maailman miehistä tietää? Kiva pesiytyä jonkun mukavan naisen "hyysättäväksi", mutta kun on jo muuallakin naisen makuun päässyt, tilaisuuksia ei hukata kokeilla muutakin.En mä niin väittänyt että verrattavissa avioliittoon vaan vertasin liittoja yleensä.
Jaa että on sitten ottanut tämän uuden suhteen enemmän tosissaan vaikka kestänyt vasta muutaman kuukauden?! Sun kannattais alkaa selvänäkijäksi.
Aivan, kullia uitetaan siellä missä saa. varsinkin viiskymppiset miehet joilla ei paljoa enää tilaisuuksia tule ja kullikin seisoo vain aamuisin. - ai ei seiso edes?
Ap .. kirjoitti:
En mä niin väittänyt että verrattavissa avioliittoon vaan vertasin liittoja yleensä.
Jaa että on sitten ottanut tämän uuden suhteen enemmän tosissaan vaikka kestänyt vasta muutaman kuukauden?! Sun kannattais alkaa selvänäkijäksi.
Aivan, kullia uitetaan siellä missä saa. varsinkin viiskymppiset miehet joilla ei paljoa enää tilaisuuksia tule ja kullikin seisoo vain aamuisin.Ole iloinen, että pääsit eroon miehestä, jolla ei edes seiso kuin aamuisin! Ota seuraavaksi vaikka nelikymppinen, niin seisoo varmasti. Olen edellisten kirjoittajien kanssa samalla linjalla. Mies ei ottanut suhdetta niin tosissaan kuin sinä. Tosiasiaa on vaikea myöntää. Eihän oikeasti rakastunut mies tai nainen petä kumppaniaan missään tapauksessa. Vai miten se meni?
Kyllä sä kovin katkeralta ja pahansuopaiselta kuulostat. Ala nauttia elämästäsi, unohda koko mies. Jos ei olisi hoitsun kanssa pettänyt, niin olisi tehnyt sen jonkun muun kanssa. Ei siinä ammatteja kysellä kun kahden ihmisen fyysiset kemiat kohtaa. Valitettavasti. - kaikille parasta
Ap .. kirjoitti:
En mä niin väittänyt että verrattavissa avioliittoon vaan vertasin liittoja yleensä.
Aivan, kullia uitetaan siellä missä saa. varsinkin viiskymppiset miehet joilla ei paljoa enää tilaisuuksia tule ja kullikin seisoo vain aamuisin.AP:lle. Mitä tuota haikailet sen ukon perään. Mennyt mikä mennyt. Toinen juttu onkin nuo puutteessa olevat naiset. Noita eronneita hoitsuja on pilvin pimein, onhan se jo ammattiryhmänä suuri joukko. Tarpeensa se on heilläkin. Aina ei vapaata miestä ole tarjolla. Työtehtävissä potilaaseen sotkeutuminen on tietty moraalitonta ja rangasístavaa, mutta romanssihan tuosta on syntynyt. Anna hoitsun nauttia ja mies saa parasta henkilökohtaista hoitoa.
- Ap ..
ai ei seiso edes? kirjoitti:
Ole iloinen, että pääsit eroon miehestä, jolla ei edes seiso kuin aamuisin! Ota seuraavaksi vaikka nelikymppinen, niin seisoo varmasti. Olen edellisten kirjoittajien kanssa samalla linjalla. Mies ei ottanut suhdetta niin tosissaan kuin sinä. Tosiasiaa on vaikea myöntää. Eihän oikeasti rakastunut mies tai nainen petä kumppaniaan missään tapauksessa. Vai miten se meni?
Kyllä sä kovin katkeralta ja pahansuopaiselta kuulostat. Ala nauttia elämästäsi, unohda koko mies. Jos ei olisi hoitsun kanssa pettänyt, niin olisi tehnyt sen jonkun muun kanssa. Ei siinä ammatteja kysellä kun kahden ihmisen fyysiset kemiat kohtaa. Valitettavasti.Tässä jo nautitaan uudesta elämästä, mitä tuollaista epäluotettavaa luuseria haikeilemaan! kohta se sen uusi 'romanssikin' sen huomaa :D
Tuollaiset miehet ei ota mitään suhdetta tosissaan, kaikenlisäksi oli väkivaltainen.
Ai ettei rakastuneet petä? lue tätäkin palstaa .. - Ap ..
kaikille parasta kirjoitti:
AP:lle. Mitä tuota haikailet sen ukon perään. Mennyt mikä mennyt. Toinen juttu onkin nuo puutteessa olevat naiset. Noita eronneita hoitsuja on pilvin pimein, onhan se jo ammattiryhmänä suuri joukko. Tarpeensa se on heilläkin. Aina ei vapaata miestä ole tarjolla. Työtehtävissä potilaaseen sotkeutuminen on tietty moraalitonta ja rangasístavaa, mutta romanssihan tuosta on syntynyt. Anna hoitsun nauttia ja mies saa parasta henkilökohtaista hoitoa.
Sanoit sn mitä mä en tohtinut sanoa 'ääneen' ;)
Varmaan moni yhtyy ajatuksiisi .
Ne hoitsut ja parturit .... :D - lillukka
Ap .. kirjoitti:
Tässä jo nautitaan uudesta elämästä, mitä tuollaista epäluotettavaa luuseria haikeilemaan! kohta se sen uusi 'romanssikin' sen huomaa :D
Tuollaiset miehet ei ota mitään suhdetta tosissaan, kaikenlisäksi oli väkivaltainen.
Ai ettei rakastuneet petä? lue tätäkin palstaa ..Hassu olet...jos nautit uudesta elämästäsi jo niin miksi kirjoitit edes asiasta. Katkeruus ei kannata vaan jätä hänet taaksesi ja anna mennä vaan etiäpäin.
- lillukka
Ap .. kirjoitti:
Sanoit sn mitä mä en tohtinut sanoa 'ääneen' ;)
Varmaan moni yhtyy ajatuksiisi .
Ne hoitsut ja parturit .... :Däläs...mikäs muuten on oma ammattisi..uskallatko paljastaa?? et koska löydän varmasti teidänkin joukosta vaikka sun mitä...älä ala yleistämään. Vitsi että nää oot KATKERA...*hihittää*
- N
tretgertgde kirjoitti:
Minä en sanonut, ettei se minun mielestäni ole oikeata seurustelua. Kysyin, että oletko aivan varma, että mies otti sen samalla tavoin kuin sinä?
Et voi kuin arvailla, mitä oli miehen salasuhteen takana... Kuka teki aloitteen, mitä tapahtui... Miksi pöyhiä p-askaa enempää, se alkaa haista aina vain enemmän. On oma asiasi, kerrotko "hoitsulle" vai et. Itse en uhraisi tuollaiselle potaskalle enää ajatustakaan.Heiniäpöyhitään ja sitä toista talikalla levitetään.
- 898
Ap .. kirjoitti:
Mies otti suhteemme tosissaan, lähes asui luonani ennen tuota kohtalokasta leikkausreissua, sen jälkeen tuntui että siltä on aivotkin leikattu. Ja tämän operaation jälkeen tapaamiset harveni.
En minä mitään kerro hoitsumammalle, veikkaan että kuulee muualtakin, kylillä jo puhuvat.Hoito oli kokonaisvaltaista ja noin sen tulisi ollakin.
Jäiköhän hoidot kotona tekemättä.?? - n@inen
kyllä todellakin voi olla niin, että mies ei ole edes kokenut olleensa suhteessa kanssasi, vaan olevansa sinkku. Tapailua, tekstareita silloin tällöin ei ole kovinkaan tiivis suhteenakaan. Ja salassahan sinut on pidetty.
Hoitovirhettä ei ole tapahtunut, joten jos siitä olet jo yrittänyt tehdä ilmoitusta, niin tuskin on mennyt millään tavalla läpi.
Kovin olet katkera ja koska mieskin on jo viidenkymmenen, niin itsekkin varmasti olet jo aikuisessa iässä, joten varmasti ymmärrät, että kosto ja katkeruus jätetyksi tulemisesta ei ainakaan helpotu tällaisilla mielipide palstoilla. Tarapiaa suosittelen sinulle ja etsi vaikka joku kiva mies itsellesi. Kokeileppa iskee tarapeuttisi? - PiikitöN
14. kirjoitti:
entäs jos hoitaja käy potilaan kotona antamassa kipupiikkiä? siis työaikana tietty. ekat panot silloin ja suhde jatkuu "normaalioloissa" työajan ulkopuolella.
Joku mieshoitaja olisi tervetullut piikkiänsä antamaan. Hö, on ihan normaalia että hoitosuhteessa ihastutaan toisiinsa. Ei muuta kuin anna palaa itsekin ja hus, hus, ihmisten ilmoille täältä tekstien ääressä nyyhkimästä.
- aa bee
Mitä ihmettä? Luulin tämän olevan jeesjees myöntelypalsta? Missä minä olen? Apua!
- miä
Ap .. kirjoitti:
Aivan, kullia uitetaan siellä missä saa. varsinkin viiskymppiset miehet joilla ei paljoa enää tilaisuuksia tule ja kullikin seisoo vain aamuisin.Kyllä minun yli viisikymppisellä rakastajallani seisoo ihan mihin aikaan päivästä vaan, kuulemma minun ansiostani...
- mitähä?
PiikitöN kirjoitti:
Joku mieshoitaja olisi tervetullut piikkiänsä antamaan. Hö, on ihan normaalia että hoitosuhteessa ihastutaan toisiinsa. Ei muuta kuin anna palaa itsekin ja hus, hus, ihmisten ilmoille täältä tekstien ääressä nyyhkimästä.
Ihastumisia tulee ja menee niin työpaikoilla, harrastuksissa jne mutta pitääkö varattujen alkaa oikein salasuhteeseen?
- 33
miä kirjoitti:
Kyllä minun yli viisikymppisellä rakastajallani seisoo ihan mihin aikaan päivästä vaan, kuulemma minun ansiostani...
seisooko omalla PUOLISOLLASI? (tuskin)
- sh
Ap .. kirjoitti:
No ei sitten mitään virkavirhettä; ehkä hoitsumamma oli miehen puutteessa ja sairas potilas helppo iskettävä, tai potilas niin lääkkeissä että meni ja ihastui. Eikö joku syndroomakin ole olemassa: potilas ihastuu hoitajaansa, no näistä suhteista tuskin kestäviä tulee.Olen itse hoitaja ja ehdottomasti sitä mieltä, että hiukan kyllä hoitosuhteen tyypistä riippuen hoitaja tekee virheen, jos aloittaa potilaansa kanssa suhteen. Mikäli on kyseessä yhtään terapiasuhde (esim. hoitaja on psykiatrinen hoitaja tms.), hän tekee virheen antautuessaan suhteeseen. Asia ei riipu siitä, vaikka aloite ei olisikaan tullut hoitajan puolelta. Inhimillisiä ihmisiähän kaikki ollaan ja tunteita tulee ja menee, myös ihastumista, mutta hoitajan ammattitaitoon on kuuluttava omien henkilökohtaisten tunteidensa hallinta potilassuhteessa. Tarvittaessa hoitajan on haettava niihin apua työnohjauksesta tms.
Muun tyyppisissä hoitosuhteissa asia ei ehkä ole aivan niin jyrkkä, mutta asian vakavuutta voi helpommin ymmärtää, jos ajattelee tilanteen muuttuvan niin, että hoitaja esim. haluaisikin eroon potilaastaan henkilökohtaisen suhteen tasolla, potilasparka on saatettu tosi pahaan tilanteeseen - hänen pitäisi edelleen saada hoitoa hoitajalta, jonka kanssa hänellä on henkilökohtaisella tasolla ehkä mahdoton kohdata. Aivan yhtä paha tilanne, vaikka negatiiviset tunteet syntyisivät potilaan taholta tai molemmin puolin. Ja vaikka hoitajan vaihto tms. onnistuisikin, potilaan luottamusta on mielestäni käytetty väärin - näin toimien et koskaan potilaana ollessasi voisi tietää, mitähän katastrofia tästäkin avun hakemisesta ammatti-ihmiseltä seuraa! Hoitaja kuuluu toimia työssään ammatillisesti, vaikkakin toivottavasti inhimillisesti. - sh
n@inen kirjoitti:
kyllä todellakin voi olla niin, että mies ei ole edes kokenut olleensa suhteessa kanssasi, vaan olevansa sinkku. Tapailua, tekstareita silloin tällöin ei ole kovinkaan tiivis suhteenakaan. Ja salassahan sinut on pidetty.
Hoitovirhettä ei ole tapahtunut, joten jos siitä olet jo yrittänyt tehdä ilmoitusta, niin tuskin on mennyt millään tavalla läpi.
Kovin olet katkera ja koska mieskin on jo viidenkymmenen, niin itsekkin varmasti olet jo aikuisessa iässä, joten varmasti ymmärrät, että kosto ja katkeruus jätetyksi tulemisesta ei ainakaan helpotu tällaisilla mielipide palstoilla. Tarapiaa suosittelen sinulle ja etsi vaikka joku kiva mies itsellesi. Kokeileppa iskee tarapeuttisi?Terapeutti tekisi ehdottomasti ison virheen, jos asiakkaansa lähestymisyrityksiin vastaisi.
Ehdottaja ei vaikuta tietävän tällaisista asioista mitään eikä ymmärrä, että hänen ehdottamansa mahdollisen terapeutin iskemisyrityksessä ei kysyjän asian kanssa ole mitään tekemistä. - Ap ..
sh kirjoitti:
Olen itse hoitaja ja ehdottomasti sitä mieltä, että hiukan kyllä hoitosuhteen tyypistä riippuen hoitaja tekee virheen, jos aloittaa potilaansa kanssa suhteen. Mikäli on kyseessä yhtään terapiasuhde (esim. hoitaja on psykiatrinen hoitaja tms.), hän tekee virheen antautuessaan suhteeseen. Asia ei riipu siitä, vaikka aloite ei olisikaan tullut hoitajan puolelta. Inhimillisiä ihmisiähän kaikki ollaan ja tunteita tulee ja menee, myös ihastumista, mutta hoitajan ammattitaitoon on kuuluttava omien henkilökohtaisten tunteidensa hallinta potilassuhteessa. Tarvittaessa hoitajan on haettava niihin apua työnohjauksesta tms.
Muun tyyppisissä hoitosuhteissa asia ei ehkä ole aivan niin jyrkkä, mutta asian vakavuutta voi helpommin ymmärtää, jos ajattelee tilanteen muuttuvan niin, että hoitaja esim. haluaisikin eroon potilaastaan henkilökohtaisen suhteen tasolla, potilasparka on saatettu tosi pahaan tilanteeseen - hänen pitäisi edelleen saada hoitoa hoitajalta, jonka kanssa hänellä on henkilökohtaisella tasolla ehkä mahdoton kohdata. Aivan yhtä paha tilanne, vaikka negatiiviset tunteet syntyisivät potilaan taholta tai molemmin puolin. Ja vaikka hoitajan vaihto tms. onnistuisikin, potilaan luottamusta on mielestäni käytetty väärin - näin toimien et koskaan potilaana ollessasi voisi tietää, mitähän katastrofia tästäkin avun hakemisesta ammatti-ihmiseltä seuraa! Hoitaja kuuluu toimia työssään ammatillisesti, vaikkakin toivottavasti inhimillisesti.Ei ollut terapiasuhde, tai voi olla että hoitaja antoi jotain "terapiaa" heti alkuvaiheessa, tai ainakin "antoi ymmärtää" :D
Tämä hoitaja on ainakin ollut valmiina suhteeseen koska miten mies on voinut saada sen sukunimen tietoonsa, eikö hoitajilla ole rinnuksissa vain etunimi juuri tällaisten kiimaisten potilaiden ja hullujen vuoksi? Eli puutteessa oleva hoitaja?
Viralta tuskin tuota hoitajaa saisi ellei ole ennenkin harrastanut moista, huomautus tulisi takuulla. Paikkakunnalla jossa asuvat kulkee juorut kuin kulovalkea, aika näyttää miten parin käy. Itse olen kauempaa.
Mistä joskus luin tai kuulin että varsinkin yövuoroissa on hoitajilla "kiirettä", paikkana liinavaatevarasto tms. Mutta yleensä sairaaloissa on hoitaja-lääkäri -suhteita, varmaan niitä potilas -suhteitakin. - mutkun vitsin
sh kirjoitti:
Terapeutti tekisi ehdottomasti ison virheen, jos asiakkaansa lähestymisyrityksiin vastaisi.
Ehdottaja ei vaikuta tietävän tällaisista asioista mitään eikä ymmärrä, että hänen ehdottamansa mahdollisen terapeutin iskemisyrityksessä ei kysyjän asian kanssa ole mitään tekemistä.pukkas?
- oho sano EEMELI
kaikille parasta kirjoitti:
AP:lle. Mitä tuota haikailet sen ukon perään. Mennyt mikä mennyt. Toinen juttu onkin nuo puutteessa olevat naiset. Noita eronneita hoitsuja on pilvin pimein, onhan se jo ammattiryhmänä suuri joukko. Tarpeensa se on heilläkin. Aina ei vapaata miestä ole tarjolla. Työtehtävissä potilaaseen sotkeutuminen on tietty moraalitonta ja rangasístavaa, mutta romanssihan tuosta on syntynyt. Anna hoitsun nauttia ja mies saa parasta henkilökohtaista hoitoa.
No huh, että vielä ammatinvalintakin on tärkeää ettei tuu ns. huoranmainetta! No jos putkiasentaja onkin nainen? Täh?
- vielä nuori
Ap .. kirjoitti:
Ei ollut terapiasuhde, tai voi olla että hoitaja antoi jotain "terapiaa" heti alkuvaiheessa, tai ainakin "antoi ymmärtää" :D
Tämä hoitaja on ainakin ollut valmiina suhteeseen koska miten mies on voinut saada sen sukunimen tietoonsa, eikö hoitajilla ole rinnuksissa vain etunimi juuri tällaisten kiimaisten potilaiden ja hullujen vuoksi? Eli puutteessa oleva hoitaja?
Viralta tuskin tuota hoitajaa saisi ellei ole ennenkin harrastanut moista, huomautus tulisi takuulla. Paikkakunnalla jossa asuvat kulkee juorut kuin kulovalkea, aika näyttää miten parin käy. Itse olen kauempaa.
Mistä joskus luin tai kuulin että varsinkin yövuoroissa on hoitajilla "kiirettä", paikkana liinavaatevarasto tms. Mutta yleensä sairaaloissa on hoitaja-lääkäri -suhteita, varmaan niitä potilas -suhteitakin.Meillä ainakin on ihan koko nimi esillä. Eikä puhelimeen koskaan vastata etunimellä, joten kyllä se sukunimi helposti tulee esille.
Ja jos paikkakunta on pienempi, kun vauhdilla juorut kulkee, niin äkkiähän sen nimen muutenkin saa selville! :D
Kiirettä riittää hoitajilla ihan ilman mitään suhteita! Suhteet on vapaa-ajan juttuja, ei kuulu töihin! Eipä se treffien sopiminen varmaan kovin hyväksyttävää ole vaikka kaupankassalla! Mut minkäs sille voi kun sydän leimahtaa. Ovatpa toisensa löytäneet! Katse siis eteenpäin! - sussu gee
lillukka kirjoitti:
Hassu olet...jos nautit uudesta elämästäsi jo niin miksi kirjoitit edes asiasta. Katkeruus ei kannata vaan jätä hänet taaksesi ja anna mennä vaan etiäpäin.
Juurikin näin...
- Vaginahierontaa
sh kirjoitti:
Terapeutti tekisi ehdottomasti ison virheen, jos asiakkaansa lähestymisyrityksiin vastaisi.
Ehdottaja ei vaikuta tietävän tällaisista asioista mitään eikä ymmärrä, että hänen ehdottamansa mahdollisen terapeutin iskemisyrityksessä ei kysyjän asian kanssa ole mitään tekemistä.@ sh
Eikös joku miesfysioterapeutti vai mikä lie, antanut nuorelle naiselle alaselän hierontaa vaginan kautta..:/ Lehdestä muistan lukeneeni joskus ja sai muistaakseni syytteen hyväksikäytöstä. - lol
14. kirjoitti:
Eikö tässä se potilas nimenomaan ollut se joka "piikitti".
- Mustat Sukat
Ap .. kirjoitti:
Ei ollut terapiasuhde, tai voi olla että hoitaja antoi jotain "terapiaa" heti alkuvaiheessa, tai ainakin "antoi ymmärtää" :D
Mistä joskus luin tai kuulin että varsinkin yövuoroissa on hoitajilla "kiirettä", paikkana liinavaatevarasto tms. Mutta yleensä sairaaloissa on hoitaja-lääkäri -suhteita, varmaan niitä potilas -suhteitakin.Olet sää kyllä sairaalloisen mustasukkanen ja typerä. Ihmisiä panettaa milloin missäkin, mutta ei se varmaan ihan niin tavanomaista ole, että öisin linnottaudutaan liinavaatevarastoon kutemaan... Kuule, on niillä siellä töissä ihan oikeitakin töitä tehtävänä... miten lie oman ammattisi laita ? Ihminen monesti tapaa syyllistää sitä kumppaniaan siitä mitä itse tekee tai salaa tekisi...
Muutenkin katkeraa ihme marinaa, jos olet elämääsi jo jatkanut ja jakorako saa uutta kyytiä, niin mitä valitat ? Olit ottanut koko homman liian tosissaan. - OOtko katsonut
Ap .. kirjoitti:
Mistä joskus luin tai kuulin että varsinkin yövuoroissa on hoitajilla "kiirettä", paikkana liinavaatevarasto tms. Mutta yleensä sairaaloissa on hoitaja-lääkäri -suhteita, varmaan niitä potilas -suhteitakin.liikaa tv-sarjoja =D ???
- 1+4
lol kirjoitti:
Eikö tässä se potilas nimenomaan ollut se joka "piikitti".
joo varmaan raiskannut sen hoitajan kun tuli toistekin :D
- sairaanhoitaja...
14. kirjoitti:
jos on niin hyväkuntoinen että panemaan pystyy ei niille kotisairaanhoidon palveluja tarjota :) saavat mennä piikille lähimpään terveyskeskukseen :)))
ei kait näin hauskaan ja ala-arvoiseen keskusteluun sairaanhoitajien kannata edes alkaa :) - Ratto-Raili
virkavirhe! kirjoitti:
Hik.Ei sitten mitenkään.Hmm.Ellei siten käytä.Hmm.Vaikutusvaltaansa vanhoihin,pappeihin eikä esivaltaa.Hik.Kohtaan.
- sh
Ap .. kirjoitti:
Mistä joskus luin tai kuulin että varsinkin yövuoroissa on hoitajilla "kiirettä", paikkana liinavaatevarasto tms. Mutta yleensä sairaaloissa on hoitaja-lääkäri -suhteita, varmaan niitä potilas -suhteitakin.Jessus sentään.... itse olen hoitaja, enkä voi ymmärtää tätä yleistyksen määrää sinulta.. Jokainen lause antaa ymmärtää hoitajan olleen kiimainen ja vamppaaja...ninhän se aina menee, petetty haluaa laittaa syyn toisen naisen kontolle...lukiko exäsi otsassa että on varattu? Toivottavasti sinun ammattikuntaasi ei samalla tavalla vedetä fantasioiden keskipisteeksi, jolloin sinäkin työtä tehdessäsi saat huoran maineen. Ja vielä siihen nimeen, ainakin HUS:n työntekijöillä on henkilökortti näkyvillä, jossa kyllä näkyy etu- sekä sukunimi, ammattinimike ja valokuva.
- sihteerikkö......
Ap .. kirjoitti:
Tässä jo nautitaan uudesta elämästä, mitä tuollaista epäluotettavaa luuseria haikeilemaan! kohta se sen uusi 'romanssikin' sen huomaa :D
Ai ettei rakastuneet petä? lue tätäkin palstaa ..Niinhän moni väittää, että todella rakastunut ei petä puolisoaan missään tilanteessa. Itse olen sihteeri ja teen myös asiakaspalvelutyötä. Paljastan sulle salaisuuden: kyllä aika moni asiakas heittää flirttiä ja vapaa-aikanakin tulee esim. baarissa vonkaamaan. Flirtti piristää työpäivää, mutta vapaalla ollessa en todellakaan halua asiakkaitteni kanssa olla missään tekemisissä.
Sä väität, että hoitaja vietteli sun miehesi. Epäilen, että tilanne on ollut ihan toisinpäin. Älä mieti, miten mies kohtelee uutta naistaan. Mieti sitä, miten jatkossa osaat välttää tuollaisten miesten kanssa suhteilun kokonaan. Väkivaltainen mies. Miten et heittänyt äijää pihalle jo silloin, kun väkivaltaisuus paljastui? Luulitko että muuttuu?
- Voi...
No ei ole ollut virkavirhe, eikä muutenkaan mitenkään arveluttavaa.. Katkeruus on ruma asia.
Tsemppiä sulle tulevaan!- N
Tulipa jottain.
- kihkih
Odotat täysipäisiltä kommentteja ja itse sorrut kirjoittelemaan ala-arvoisesti... voi tsiisus sinua nainen
- vastustamaton
itsellä kanssa vakava sairaus ja joudun olemaan välillä pitkiäkin aikoja vuodepotilaana osastolla.ja täytyy sanoa että ei ole helppoa olla vuoteen omana,kun kiimaiset hoitajat pyrkivät vuoteeseen ja kopeloivat intiimeistä paikoista.ikää 72 ja tätä jatkunut jo vuosikymmeniä mutta minkäs voi kun olen niin komea ja maskuliininen.
- megahoitoo
vastustamaton kirjoitti:
itsellä kanssa vakava sairaus ja joudun olemaan välillä pitkiäkin aikoja vuodepotilaana osastolla.ja täytyy sanoa että ei ole helppoa olla vuoteen omana,kun kiimaiset hoitajat pyrkivät vuoteeseen ja kopeloivat intiimeistä paikoista.ikää 72 ja tätä jatkunut jo vuosikymmeniä mutta minkäs voi kun olen niin komea ja maskuliininen.
Sehän on julkinen salaisuus, että papoille annetaan puolikas viagra iltaisin, niin on helpompi yöllä kääntää toiselle kyljelle.
- rebrenitsa
Mutta jos miehellä oliki se piikki jolla piikitti,olisko se sitten virikevirhe vai hoitajan aamor.Siinäpä se temppu seisoo ja häntäänsä heiluttaa vai mitense oli ja haittaakse.
- peke67
Näin juuri juuri näin pelimiehet erottu joukosta taas
- Aloittajaa.
Harmittaa ja on kateudesta vihreä,kun hänen miesystävänsä löysi itselleen oikean ihmisen ketä rakastaa...Näin se vaan menee.
- 1+1=?
Kerrotko yhteystietosi, minäkin haluan selvännäkijän ennustuksen!
- Gagipöö
Alkuperäinen ei vaikuta järin tasapainoiselta yksilöltä. Eipä ihme et jää lehdelle soittelemaan.
- rebrenitsa
Näin sitä täs elämässä tehdään siirtoja toinen otta ja toinen saa,mut kolmas ottaa jos saa. se pelaa ei joka pelkuri on.
- Mietintä-myssy
Hoitaja oli törkeä, miehesi myös. Mutta, mieti oliko sinulla siihen mitään arpaa, että miehesi rupesi tapailemaan toista?
- g
Jos joku on vietävissä, niin menkööt. Hoitajat on muuten työsuhteisia nykyään..
- eesausko
Kaikki hoitsut on horoja mutta kaikki horot ei ole hoitsuja.
- on yritetty
Hoitoalalla työskentelvänä voin sanoa, että miehet yirttävät todella usein iskeä. Hoitajalle ei kerrota totuutta omasta elämäntilanteesta. Tai olemassaolevaa suhdetta tarjotaan "loppumassa olevana" tai "juuri loppuneena". Kaikenlaisia tarinoita kuulee aina siitä alkaen, että "kohta jätettävä" nainen tavallaan pitää miestä orjanaan. Mies on naiselle velkaa, eikä nainen laske otteestaan vaan kiristää ja uhkailee.
Ei toisen sanomisten perusteella voi ikinä tietää mikä on totta ja mikä ei.
Ihmisiä hoitajatkin vain ovat. Kuten me kaikki muutkin.
Jos miehellä on taipumusta käydä vieraissa, sitä ei muuta mikään tai kukaan muu kuin hän itse.- hei
ihmisiä ja vieläpä aikuisia.siksi pitäisi edes vähän vaivautua ottamaan asioista selvää eikä uskoa kaikenmaailman pettäjiä.esim.visiitti oikeaan kotiin,niin nähdään onko siellä kukaan.jos ei käy niin heihei
- feministi-
Aikamoiset tarinat miehillä! Naiset, olkaa valppaana aina. Pelimiehet keksivät juttuja pokalla, myös hyvännäköiset miehet, se ei katso ulkonäköä tai asemaa.
Kiinnitä huomio sanoihin täsmällisesti kun juttelet uuden miehen kanssa, ja muuhun käytökseen. Tarkista taustat jotenkin huomaamattomasti.
- irsku
Ei tämä mies luuseri eikä hoitaja eikä sinä.Se on ihan normaali kuin näin tapahtuu hoitaja on vain tavallinen ihminen jä hänellä joskus kuin kaikilla muillakin voi olla semmosia tuntejakin Voimia vain sinulle, sä oot uhri.
- Puhelimeen
Minä kertoisin ja heti. Soittaisin ja juttelisin kuten nainen naiselle. Sinua harmittaa hitosti myöhemmin jos vaikenet. Kostohan se on mutta mielestäni olet oikeutettu kostamaan ja kaikki mikä helpottaa oloasi nyt on sallittua. Mikä oikeus miehellä oli roikottaa sinua kunnes ei enää tarvinnut.
- Ap ..
Yksi järkevä vastauskin. Piti oikein tarkistaa onko tämä "uskottomuus-palsta" kun tuntuu että kaikki on pettäjien puolella! Petetyt haukutaan lyttyyn.
Enkä ole katkera enkä haudo kostoa ja kaikenlisäksi olen uudessa hyvässä suhteessa, vaikkakin melko tuoreessa.
Tulee se mamma vielä huomaamaan, jos vielä tapailevat, mikä äijä on, pukinvikaa oli jo kanssani ja kohteli lemmikkiänikin väkivalloin.
Toisaalta olisi hyvä varoittaa mammaa, kertoa sille kaiken, mutta en tee sitä.
Pitäisikö tällaisia miehiä puolustaa jotka ei kerro että käy naimassa toista naista, ja näitä riittää! tällä luuserilla ei ollut aikomustakaan kertoa, olin varanainen jos heillä ei synkkaakaan. Sille oli yllätys kun kerroin uudesta miehestä, mutta miksi tulla mustasukkaiseksi kun itselläänkin on toinen? Enkä tosiaan huoli takaisin vaikka niin luulee. - ph***
Ap .. kirjoitti:
Yksi järkevä vastauskin. Piti oikein tarkistaa onko tämä "uskottomuus-palsta" kun tuntuu että kaikki on pettäjien puolella! Petetyt haukutaan lyttyyn.
Enkä ole katkera enkä haudo kostoa ja kaikenlisäksi olen uudessa hyvässä suhteessa, vaikkakin melko tuoreessa.
Tulee se mamma vielä huomaamaan, jos vielä tapailevat, mikä äijä on, pukinvikaa oli jo kanssani ja kohteli lemmikkiänikin väkivalloin.
Toisaalta olisi hyvä varoittaa mammaa, kertoa sille kaiken, mutta en tee sitä.
Pitäisikö tällaisia miehiä puolustaa jotka ei kerro että käy naimassa toista naista, ja näitä riittää! tällä luuserilla ei ollut aikomustakaan kertoa, olin varanainen jos heillä ei synkkaakaan. Sille oli yllätys kun kerroin uudesta miehestä, mutta miksi tulla mustasukkaiseksi kun itselläänkin on toinen? Enkä tosiaan huoli takaisin vaikka niin luulee.Jos mun mies kohtelis väkivalloin mun lemmikkiä,niin potkaisisin oitis mäkeen. Ei terve ihminen tee niin.
Jos vielä oli pukin vikaakin,niin mitä sä sen perään poraat. Anna olla ja keskity tulevaan. - Sinähän suorastaan
ph*** kirjoitti:
Jos mun mies kohtelis väkivalloin mun lemmikkiä,niin potkaisisin oitis mäkeen. Ei terve ihminen tee niin.
Jos vielä oli pukin vikaakin,niin mitä sä sen perään poraat. Anna olla ja keskity tulevaan.kaipaat että mirriäsi kohdeltaisiin väkivalloin vaikka siten että olisit sidottuna. Monet tykkää siitä. Mies menee juuri sinne mistä saa parhaan hoidon, jos ei ole sitoutunut ja äärimmäisen kunnollinen niinkuin minä. Mutta minulla onkin supermimmi vaimona.
- terve menoa sinnemah
Hoitsu tätit saa tehdä mitä lystää ei kannata miettiä. Katsos nehän ovat vaan IHMISIÄ joka asiassa siellä töissä näinhän se kuitataan.
- Pappa
"siellä missä mekko heilahtaa miehellä viisari värähtää"
Ne ovat nämä naistenmiehet vähän samanlaisia kuin pentukoirat; lähtevät kenen matkaan tahansa, jolta ne luulevat jotakin hyvää saavansa.- pahuus
niinpä.no onko täällä maailmassa enää ketään kuka ei petä???tästä saadaan laajasti ajatellen syyttää myös tätä erotiikka-kulttuuria.esim.joka kadulla alastomia tms.mainostähtösiä katsomassa kiimaisena.mainostamassa vaikka tiskirättejä.iltalehti mässäilee vihdoinkin aurinkoa-kuvilla joiss yllättäen on bikineissä teinejä.Kaikki oikeasti tärkeä on unohdettu,menty eksyksiin.tämä lisääntyy räjähdysmäisesti koko ajan.yli 30v.naisille pitäisi tehdä joku varoitus ym. ohjelma jolla voivat seurata horo.miehen tekemisiä.
- LM
Vai niin
- PO
Aivan.
- vuosi täh
Niin oliko tämä hoitaja mies- vai naishoitaja ... hälläväliä ... oivoi vuosi, ette taitaneet tuntea toisianne kovin hyvin ... pärjäilkään kumpikin omissa oloissanne, voisi olla parempi niin
- Ymmärrän
Mielestäni vaikka tiedätkin että hoitaja ei tiedä sinusta, kannttaisi kohteliaasti kysyä:
"tiesitkö, että minä olin poikaystäväsi vaimo, tai tyttöystävä, tai mikä nyt olitkaan?" hoitaja voi säikähtää, mutta samalla näet, rakastaako hän oikeasti miestäsi/poikaystävääsi. Sillä jos hän ei rakasta, hän luovuttaa miehen heti takaisin. Jos hän rakastaa, hän ei luovu tästä. Vaikka oletkin vihainen miehellesi, ilman anteeksiantoa ei maailmassa olisi mitään hyvää. Tietysti voi olla, ettei mies tahdo enää sinua takaisin. Jos näin on, toivon sydämestäni (vaikken edes tunne sinua!), että löydät itsellesi sopivan uuden miehen :) - anna mennä
Teidän suhde on ollut surkea,jos mies lähtee hoitsun kelkkaan.
En yleensäkään ymmärrä ku sanotaan että joku "vie" joltain puolison.
Antaa viedä jos on niin vietävissä.
Kunnon rakkaus liitosta ei noin vain lähdetä kenekään matkaan! - Haukotus
Taas keksitty juttu!
- onomatopoet
Miksi keskityt miehen ja hoitsun suhteeseen? Jos haluat oppia jotain kokemuksestasi, mieti minkälainen oma suhteesi häneen oli. Olitko tyytyväinen? Oliko välillänne oikeaa ja aitoa kiintymystä, iloa, luottamusta jne? Keskustelitteko suhteenne laadusta ja olitteko siitä samaa mieltä? Jos vain oletit asioiden olevan kertomallasi tavalla, saattaa olla, että mies näki asiat toisin . "Häviäminen" kirpaisee, mutta saitpahan totuuden selville.
- Upeaa ylläpito
Kerropas nyt aluksi, mikä miestäsi vaivasi, kun hän turvautui lääkintähenkilöstön apuun.
- ÖÄ
Hui kauhia
- Ylläpito huomio
Järkevämpiä keskusteluaiheita, kiitos.
- lääkärinrouva
Jossakinhan ihmiset tapaavat ja rakastuvat. Itse olen hoitajana pokannut lääkärin ja valmistelin kyllä tilannetta työaikana mutta varsinainen kuteminen tapahtui työajan ulkopuolella eikä sairaalan tiloissa. Muutimme juuri upeaan ihanaan uuteen taloomme väsäämään lisää mukuloita, kolme on jo valmiina. Maha pystyssä en nyt käy bailaamassa, mutta kyllä hoitajilla yleisesti on valtavasti riesaa miespotilaista, joita on täytynyt viran puolesta hoidella. Miehelle esim. katetrointi usein tuntuu olevan suurempi elämys kuin touhut oman puolison kanssa. Siirappia tulee käsille, mutta siihenkin tottuu, ammatin varjopuoli vain.
- N
Mistäs siirappitehty
- Elämä on ihq
Olen kokenut. Taannoin olin sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi. Kaksi ensimmäistä päivää, kun olin todella heikossa kunnossa, en jaksanut kiinnittää hoitajan liehittelyyn minkäänlaista huomiota, mutta sen jälkeen.....
- taas provo
Typerä provo ja nämä suomi24 älypäät taas menee helppoon!
- Hmmm...
Nuo kuvassa olevat näyttävät transvestiiteiltä!? Olitko ihan varma "ns. miehesi" sukupuolesta?
...Hoitajan ja potilaan suhde on oltava aina pelkästään ammatillinen. Tiedän tapauksia vuosien varrelta, jolloin hoitajalle "potilaaseen sekaantumisesta" on tullut sanktioita..ja aivan oikeutetusti.
- N
Vai mitenkä se oli..
- SUHDESOPPAA
KUMPA SE EI AINA OLE...NIIN LAPSI SYNTYI JA AVIOON MENIVÄT NIIH..JUORUAKAT HUH
- blondixis
voi ihme näitä provoja
- King Corvax
"tapailemme miehen kanssa melko harvoin"
Juu just niin... ei toi mitään pettämistä ole. - loi
mies löysi vaan paremman ja susta tuli katkera paska, niin siinä vaan kävi:P
- Höpö-ylläpidolle
Ei olla koettu V-A-S-T-A-A-V-A-A. Ja HUPSISTA jutuillesi.
- Kaiken kokenut 50 v.
Onkos tämä se sama mies, joka on asunut saman naisen kanssa jo 30 vuotta, muttei ole kertonut sulle sitäkään ?
- dfghet
Tää on se sama aloituksien keksijä joka kirjoitti että naiset jäätökökioskilla tyrkyttää itseään hänen miehelle.Hieman tarkkavaisuutta kun näitä provoja keksii.
- Erkki123
Täytyypä hankkiutua sen hoitsun potilaaksi.
- Riitta Äl
Kyllä silloon kauhia miäs ko kaikki tyrkyttää sille!
- ma7777
Ei se, että olet ollut vuoden jonkun kaa, Tiedätkö kun ei vuodella ole mitään merkitystä.
Ihmisten pitää rakastua toisiinsa, ja elää vuosien kaa yhdessä, sitten on vuosilla merkitystä.
Päivällä tai kahdella, kuukaudella tai kymmenellä ei ole merkitystä.
Ne kaikki on olemassa.
Mutta ijäisyys että ollaan yhdessa on kaukana. - jorma hoitaja
Minä voisin kanssa hurauttaa nuorta ja kaunista tyttöstä joka olisi tullut vastaanotolleni poistattamaan tikkua sormesta.
- Anne Koo
Ei vaan meijän Matti nuin tekis.
- N
Jotenkin tuttua.
- JURRMu
Joo. Mä kans.
- globe 12
han sairasta tämmöstä miten joku voi provosoida muita tämmöisillä paskalla vv
- ANNu Hoo
Joo- she-she hoitaja oli vaan shivusuhde tai -tai siish shivuheikka... ei shiish heikka kun sheikka... She oikee himonkohte oli she peräruishke ei hoitaja!!!
- Tosi On
Joo. Kyllä sen hoitajan täytyy se peräruiske antaa. Jos ei anna, on silloin viraltapano.
- Samaa mieltä ollaan
Tosi On kirjoitti:
Joo. Kyllä sen hoitajan täytyy se peräruiske antaa. Jos ei anna, on silloin viraltapano.
Näin. Ummetus on ikävä juttu.
- N
Samaa mieltä ollaan kirjoitti:
Näin. Ummetus on ikävä juttu.
Se kyl lähtee rypsiöljyllä
- Varapano
"Ihan täyspäisiltä aikuisilta odotan kommentteja ja onko joku kokenut vastaavaa."
Mitä luulet saavasi tältä palstalta?Jonkinlaisen synninpäästön?
Et liene itsekään ihan täyspäinen kun kirjoitat tänne jorinoitasi.Kurkkaa peilistä minkälainen ihminen siellä on, jos olet kerran niin kiinnostava ihmisenä että sua pidetään "varalla".- Ap ..
Kaikki tämän palstan tuhannet kirjoittajat odottavat mielestäsi synninpäästöä?
Ei kuule kun ihmiset vaan kirjoittelevat ELÄMÄSTÄ. - nohnoh..
Älä viitsi haukkua aloittajaa. Ihan kuka tahansa voi joutua huonoon asemaan, eikä se tarkoita että olisi huono. Pelimiehet osaavat alistaa naisia tai muuten pelaavat omia pelejään.
- Haloo??
Kirjoittaja on katkera huora?
Silloin kun miehen alapäänäkyy, niin naisella alapää kostuu.- Haloo???
Kirjoittaja on katkera h-u-o-r-a?
- yöööööökh
Te halusitte tänne yhteiskunnan jossa esim.porno on ihan normijuttu ja alkoholistakin käytetään sanaa nauttia alkoholia,harrastaa seksiä ym.Joka nurkka täynnä mahdollisuuksia toteuttaa halpuuttaan ja typeryyttään.Ei ennen miehet noin helposti ainakaan pystyneet pettää.Nuoret pettää kun kaikki on muka-kevyttä ja vanhat kun nainen lurpsahtaa.Kaikkien naisten pitäisi alkaa tollaisia sikoja varomaan tai käräyttää koti-vaimollensa kaikki.Ei ole muuta vaihtoehtoa.Jos joku luuseripettäjä yrittää pokailla niin teeskennelkää ensin kiinnostunutta ja käräyttäkää tai sitten haukkukaa vaan.eHDOTTOMAStI PALJASTAt ASIAN SILLE HOITAJALLE.älä oo hänelle katkera,se ois 100% ollu joku muu tai muu jos ei hän!!!Varoita häntä vain ystävällisesti ja niin että teet heti selväksi ettei sua se mies enää kiinnosta ja toivot hänelle vain hyvää ja että hän on varpaillaan tollasen "naistenmiehen" kanssa.
- N
Haloo??? kirjoitti:
Kirjoittaja on katkera h-u-o-r-a?
Kerroppa mikä se tuomonen on mitä olet tavuviivoilla kirjoittanut
- Yksin ja onnellinen
Jos suhdeasiaa hoidettiin naisen työpaikalla työaikana, asia on arveluttava ja antaa naisesta sekä myös miehestä huonon kuvan. Mutta työajan ulkopuolella tapahtuneena se on kai hyvinkin tavallista. Monet ihmiset tutustuvat toisiinsa työpaikoilla ja siitä voi syntyä suhde.
Muuten tuota samanlaista käyttäytymistä miesten taholta ilmenee ihan kaikissa ikäryhmissä. Voi olla että 50-villityksessä olevilla miehillä se on pahimmillaan. Nuo miesparat kun eivät millään halua uskoa, että vanhenevat...hakevat monesti ressukat vielä kaiken lisäksi itseään puolta nuorempia naisia. :)) Sitten he pitävät varanaista niin pitkään, että löytävät itselle sopivan. Sitten kun tuo ns.sopiva ilmaantuu niin eivät nuo ressukat kuitenkaan halua luopua varanaisesta. Pitäisi saada pitää molemmat naiset. Varanaisen on parasta tuossa tilanteessa toivottaa miehelle onnea uuteen suhteeseen ja onnitella samalla itseään siitä, että pääsi noin raukkamaisesta miehestä eroon. Jos ei löydy naista kunnioittavaa miestä, niin silloin on parempi olla vaikka yksin.- huumorilla mennään
Ent. miesystis oli vallan tohkeissaan kun nuori sairaanhoidon opiskelija oli hänestä kovin kiinnostunut ja kyseli paljon. Sattumalta tunsin tuon opiskelijatytön, joka teki tästä herrasta opintosuunnitelmaan kuuluvaa hoitosuhdetehtävää haastatteluineen. En hennonnut pudottaa umpparileikkauksesta toipuvaa miestä unelmien pilvistä vaan annoin hänen pitää luulonsa. Opiskelijatyttö oli kyllä kummissaan ukonruppanalta saamastaan ruusupuskasta, paha kyllä pyrskähdin nauruun ja yskin kahvini rinnuksille kun hän jutteli asiasta ollenkaan tietämättä että kyseessä oli nurkiini pesiytynyt Adonis, jonka kyllä sitten ohjasin muualle pesimään.
- Onpa ongelmia
Siis luuletko, että suhteesi mieheesi paranee, jos menet kertomaan itsestäsi tälle hoitajalle? Vai onko logiikkasi "jos ei mulle niin ei muillekaan"? Tuskin hyvää hyvyyttäsi sitä teet. Hoitajatki on ihmisiä. Miehesi taas... pettäjä on aina pettäjä.
- Keksikää nyt...
Jotain muuta välillä, täällä muutamat märkäpäät ottaa nää teidän avaukset jopa tosissaan, yrittkää siellä edes keksiä parempia satuja, jookos.
- ei sika kauas puusta
toivoa sopii että on satua.pettäminen kun on yleistä valitettavasti.vaikka onhan toi kornia.
- Ritu Lammas
Taitaa alkuperäisen tekstin kirjoittaja nyt kuvitella liikoja. Marttisi kävi multa vonkaamassa suuvettä, kun ei emännällä hygienia-asiat ole ihan kunnossa... no.. Olkoon. Mitään suhdetta ei välillämme ole eikä tule.
- edrfa
laita nimiä peliin jos et ole keksinyt koko juttua.
- Yualle
Sinällään normimeininkiä. Hoitajan työ on sosiaalista ja eteen tulee "paikkoja ja tilanteita" =)
Moni nainen hakeutuu hoitsuksi juuri siitä syystä, että työ on niin sosiaalista. Hyvä mulle =) Rakkaus on nykyään pinnallista shittiä. Kaukana takana on vanhat hyvät ajat!
- ms7777
Se, että joskus löytää sen jonka kaa haluaa todella olla. Vaikkapa 5 vuotta.,
Se, että on löytänyt sen. Hienoa. Rakkautta ja muuta vastaavaa
Joskus löytää mutta no. - mahelsten
semmosta se on avohoito suomessa nykyjään.
- Hyvä siittäjä
"Eihän noille viidenkympin villitystä poteville miehille taida mahtaa mitään, eikä riitä mikään, siellä missä mekko heilahtaa miehellä viisari värähtää."
Et nyt ymmärrä yhtään mitään Luojan töistä.
Luoja loi miehen siittämään eli jatkamaan sukua!
Ja hän jatkaa vain Luojan hänelle antamaa tehtavää eli suvun jatkamista!
Miksi moitit?
Aivan normaali hyvä mies!
Ei olisi kannattanut lempata!
Mistä nyt saat hyvän siittäjän itsellesi? - P.A.M
Vaimoni loukkasi kätensä. Kävi ortolääkärillä. Jatkohoito lääkärin kotona
housut pois menetelmällä. Ja kotona minä odotin 2 ja 4 vuotiaiden lasten
kanssa. Lääkäri tiesi miehestä ja lapsista kotona.- N
Tietääpä mitä on tulos.
- nbtryjt6yj
Lähinnä ihmetyttää että mitä sä tänne tuut moista tilittämään.
Niin teinimäistä... vaikak olet kaiketi aikuinen. Ikävä kuulla tilanteestasi. Hoitajahan ei saisi olla henk.suhteessa asiakaiden kanssa.. virkavirhe.
- mooses2
Onnea miehellenne. Löytänyt hyvän hoitajan. Oon kade.
- Minutkin petettiin..
Jos sinun mieskaverisi pettää / petti sinua.. en näe minkäänlaista syytä miksi sinun pitäisi mennä siitä hoitajalle kertomaan.
Sinun miehesihän se petturi on ollut, jos hän olisi sinua rakastanut tarpeeksi ei siihen väliin vieraita naisia mahdu.
Jos olet jo katkaissut välisi, anna sen ukon mennä ja naisen huomata millaisen miehen kanssa on tekemisissä.
Kertoiko miehesi että hoitaja iski hänet ?
Uskon että syyllinen on kaverisi, et merkinnyt hänelle tarpeeksi jos kerta meni vieraisiin.
Hyvää jatkoa sinulle, jatka elämääsi ja etsi kunnon mies =)- ajoissa parempi
mieti nyt mitä puhuttoikin petetty ois varmasti ollut tosi iloinen suhteen alkuvaiheilla,jos joku ois kertonut porsaasta totuuden!!!!!vuosi tai monta ei ois mennyt hukkaan....totuus luonteesta paljastuu ennemmin tai kuten toivot myöhemmin....
- Minutkin petettiin..
ajoissa parempi kirjoitti:
mieti nyt mitä puhuttoikin petetty ois varmasti ollut tosi iloinen suhteen alkuvaiheilla,jos joku ois kertonut porsaasta totuuden!!!!!vuosi tai monta ei ois mennyt hukkaan....totuus luonteesta paljastuu ennemmin tai kuten toivot myöhemmin....
Ajoissa parempi!!!!!
Nainenhan kirjoitti näin:
Tämä hoitaja ei tiedä minusta mitään, tapailemme miehen kanssa melko harvoin ja se soittelee ja tekstailee minulle säännöllisesti.
Eihän tuollainen ole edes normaali kahden ihmisen välinen suhde, tapaa harvoin !!!
Puhelimella pidetään ystäviin / kavereihin yhteyttä vaikka joka päivä.... mutta rakasta / rakastettua tavataan usein.
Kun minua petettiin, olisin motannut ystäviä jotka olisivat tulleet kertomaan että puolisoni tai rakastettuni pettää minua ( en olisi uskonut)
Jokaisen silmät on itse avattava, kamalaa jos toiset morkaa rakastani ja haukkuvat petturiksi, luuseriksi jne..
En uskoisi ja epäilisin heidän juttujaan kateellisten panetteluksi.
Parasta vain hoitaa että itse ei petä ja sillä siisti. - Ongelma on siinä
ettei läski ja heikkoitsetuntoinen suomalainen mies eikä varsinkaan elähtänyt nainen vähällä löydä enää sitä puhdasta ja muutenkin moraaliltaan korkealla olevaa unelmien miestä tai naista. Elämä tuppaa karsimaan sellaiset ominaisuudet ohi mennessään.
- Girls_Proof
One or two days ago, a girl said her man had sex with her mom. Now another man cheats his partner. Is it weird that women here always get into relationships with cheating men?
When women choose partners, do they appreciate the partners have sense of responsibilities in the relationship?
I mean the men who have the sense of responsibilities will have less possibilities to commit cheating. It is not so difficult to feel whether the partner has the sense of responsibilities or not already in the beginning. If women put the sense of responsibilities as one of the standards on choosing the partner at the beginning, they may not be hurt by cheating later on.- moving away
You are not from here because YOU DONT`T KNOW A thing about..finnish man,not everybody but they are not available, IS NOT like your countrys man,finnish mans want to fuck with everybody if its possible.....................and drink bear...especially 15.35 50 they have that crice.Its that fucking STUPID CULTURE which accepts that man are like pics..What is your advice to those women?their man never speak the truth..thats why women dont know in beginning.good advices are wanted.
- Girls_Proof
moving away kirjoitti:
You are not from here because YOU DONT`T KNOW A thing about..finnish man,not everybody but they are not available, IS NOT like your countrys man,finnish mans want to fuck with everybody if its possible.....................and drink bear...especially 15.35 50 they have that crice.Its that fucking STUPID CULTURE which accepts that man are like pics..What is your advice to those women?their man never speak the truth..thats why women dont know in beginning.good advices are wanted.
Women should appreciate themselves. They deserve the higher quality men. Of course, that also means women should improve themselves. But why not? People only live once. Why not live high quality life?
If women set up higher standards, men will improve. Otherwise let them die alone.
- zheti
Oonko ainoo joka ei tajunnu yhtään mitä luki, tai täl kirjoittajal on hiton huono suomi, siis pointti oli et joku pettää jotakin, mut keskivälis meni pirun sekavaks. Ei mulla muuta.
- zontta
Jep, samoil linjoil mennää! "Mies ei ensin myöntänyt sitten millään mutta oli pakko kun oli heittää varmat todisteet tiskiin. Tämä hoitaja ei tiedä minusta mitään, tapailemme miehen kanssa melko harvoin ja se soittelee ja tekstailee minulle säännöllisesti. Olemme olleet vuoden yhdessä. Miehellä ei ollut aikomusta kertoa minulle lähiaikoina, kuulemma (tyypillistä!). Olin varalla."
Eelikkäs, nainen ei taidakkaa olla kovin vakavissaa miehensä kanssa? tapailee sitä harvoin? Miks tulee tänne tilittää jos asia ei ookkaa vakavaa? Monta kysymystä. But i feel u bro!
- Ja niin ehostettu
Luulin ensin, että tämä oli keksitty tarina, mutta ottamasi kuva tuosta hoitajasttaresta sai minut toisiin ajatuksiin. On tosiaan moraalittoman näköinen.
- virginboy90
FEIKKII
- sairaanhoitaja89
Ei ole minkään sortin virkavirhe. Esim. sairaanhoitajilla ei ole mitään virallista sääntöä, että potilaiden kanssa ei saisi tapailla. Miksi olisikaan? En näe mitään väärää siinä, jos ovat tavanneet työn yhteydessä ja myöhemmin suhde alkanut. Vai onko muka esim. lentoemännällä joku sääntö olla aloittamatta suhdetta potilaaseen? ETENKIN jos potilas on täysissä sielun ja järjen voimissa, ja somaattisen syyn takia hoidossa. Kyllähän sairaanhoitajat voi sairaalassa hoitaa vaikka omaa naapuria, jos asianosaisille ok. Harvemmin hoitajat tuttuja haluavat hoitaa, mutta..
MIKSI VEDÄT AMMATIN MUKAAN TÄHÄN? Kyseessä aikuisten ihmisten suhde, sinulla ja ko. miehellä vaikuta olevan tai olleen vakavaa suhdetta. Hän tehnyt oman valintansa.- sairaanhoitaja89
Siis lentoemäntä ja asiakas. Ja aloittajalle tiedoksi, että sairaanhoitajalla velvollisuus ilmoittaa koko nimensä kysyttäessä, jos niin haluaa. Tämä ei päde kaikilla osastoilla, esim. huumepuolella ja psykiatrisessa.
- ÄLLITÄLLI
"Sairaanhoitaja89" veti herneet nenään. Toiset miehethän fantasioi hoitsuista, tiesithän sen. Hehheh. No jokatapauksessa, asiallista ei ole syödä kuormasta, tässähän tapauksessa suhde on todennäköisesti alkanut hoitotilanteessa, eikä ole asiallista, saattaa haittaa ennen kaikkea sitä työtä ja tässä tapauksessa on kyse terveydenhuollosta, jossa hoitohenkilökunnan pitää olla ehdottoman tarkka (vai onko tullut työehtosopimukseen muitakin palveluita?) , jos sitä alkaa fundeerata muita juttuja, niin voi käydä vahinko. Kaikki ylimääräiset asiaan kuulumattomattomat pitää jättää työajan ulkopuolelle. Mutta (jos 89 tarkoittaa syntymävuotta) olet vielä helevetin kokematon työssäsi ja sotket puurot ja vellit, jos samoin toimit. TYÖ on TYÖTÄ ja muut siihenkuulumattomat asiat hoidellaan TYÖAJAN ULKOPUOLELLA -oli kyse mistä tahansa työstä.
- sairaanhoitaja89
ÄLLITÄLLI kirjoitti:
"Sairaanhoitaja89" veti herneet nenään. Toiset miehethän fantasioi hoitsuista, tiesithän sen. Hehheh. No jokatapauksessa, asiallista ei ole syödä kuormasta, tässähän tapauksessa suhde on todennäköisesti alkanut hoitotilanteessa, eikä ole asiallista, saattaa haittaa ennen kaikkea sitä työtä ja tässä tapauksessa on kyse terveydenhuollosta, jossa hoitohenkilökunnan pitää olla ehdottoman tarkka (vai onko tullut työehtosopimukseen muitakin palveluita?) , jos sitä alkaa fundeerata muita juttuja, niin voi käydä vahinko. Kaikki ylimääräiset asiaan kuulumattomattomat pitää jättää työajan ulkopuolelle. Mutta (jos 89 tarkoittaa syntymävuotta) olet vielä helevetin kokematon työssäsi ja sotket puurot ja vellit, jos samoin toimit. TYÖ on TYÖTÄ ja muut siihenkuulumattomat asiat hoidellaan TYÖAJAN ULKOPUOLELLA -oli kyse mistä tahansa työstä.
Siis ei ole sairaanhoitajalla työn puolesta mitään velvollisuutta olla aloittamatta suhdetyta potilaaseen, jos kyseessä kaksi aikuista ihmistä ja suhde tapahtuu työajan ulkopuolella. Samaten voi lentoemäntä tai aikuispuolen opettaja aloittaa saman ikäiseen oppilaaseen suhteen. Kun kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, on asia ok. Miksi sairaanhoitaja edes haluaisi aloittaa suhteen potilaaseen, on eri asia. Monet sairaanhoitajat ovat haluttua seuraa ihan siviilissäkin, meillä kun on arvot ja sosiaaliset taidot kunnossa. Mutta joo, jos aloittaja haki jotain, että hoitaja olisi hoitosuhteessa samoin kuin ala-asteen opettaja lapsiin, niin ei... Kyllä aikuiset ihmiset sairaalassa saavat ihan fyysistä hoitoa, ei siinä hoitaja kasvata tai vaikuta muuten tunteisiin, ihastumisia sattuu. Harvemmin. Minua ainakin lähinnä ällöttää keski-ikäiset vinkkaavat miehet, jotka nappisilmäksi tituleeraavat. Ei voisi vähempää papat kiinnostaa.
- Kasva!
sairaanhoitaja89 kirjoitti:
Siis ei ole sairaanhoitajalla työn puolesta mitään velvollisuutta olla aloittamatta suhdetyta potilaaseen, jos kyseessä kaksi aikuista ihmistä ja suhde tapahtuu työajan ulkopuolella. Samaten voi lentoemäntä tai aikuispuolen opettaja aloittaa saman ikäiseen oppilaaseen suhteen. Kun kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, on asia ok. Miksi sairaanhoitaja edes haluaisi aloittaa suhteen potilaaseen, on eri asia. Monet sairaanhoitajat ovat haluttua seuraa ihan siviilissäkin, meillä kun on arvot ja sosiaaliset taidot kunnossa. Mutta joo, jos aloittaja haki jotain, että hoitaja olisi hoitosuhteessa samoin kuin ala-asteen opettaja lapsiin, niin ei... Kyllä aikuiset ihmiset sairaalassa saavat ihan fyysistä hoitoa, ei siinä hoitaja kasvata tai vaikuta muuten tunteisiin, ihastumisia sattuu. Harvemmin. Minua ainakin lähinnä ällöttää keski-ikäiset vinkkaavat miehet, jotka nappisilmäksi tituleeraavat. Ei voisi vähempää papat kiinnostaa.
"Monet sairaanhoitajat ovat haluttua seuraa ihan siviilissäkin, meillä kun on arvot ja sosiaaliset taidot kunnossa"
Äläpäs nyt nosta itseäsi ja ammattikuntaasi mihinkään jalustalle, tavallisia duunareita te olette huonoine palkkoinenne.
Ja niitä sosiaalisia taitoja tarvitaan aika monessa ammatissa! - Kasva!
sairaanhoitaja89 kirjoitti:
"Monet sairaanhoitajat ovat haluttua seuraa ihan siviilissäkin, meillä kun on arvot ja sosiaaliset taidot kunnossa"
Äläpäs nyt nosta itseäsi ja ammattikuntaasi mihinkään jalustalle, tavallisia duunareita te olette huonoine palkkoinenne.
Ja niitä sosiaalisia taitoja tarvitaan aika monessa ammatissa!
- hih..
Aloitushan on selvä trolli:))))))))))))))))))
- Mies 50v
Mies löysi paremman. Olet itse luuseri. Ettehän te ole vielä kauaa seurustelleet.
- Naisasiantuntija
Tämäkin kertomus todistaa sen mistä aina olen puhunut lukemattomia kertoja että akat on narsisteja. Ne hankkivat vain ongelmia tähän maailmaan tehden kanssaihmisten elämän vaikeaksi, mahdottomaksi.
Tietämättömille tosimiehille vinkiksi.
Älä luota naiseen koskaan, ikinä, milloinkaan ! - Herrasmies(himokas)
Olen n30 vuotias mies ja minusta mies saa pitää vähän hauskaa vaimon tai jonkun muun kanssa vähän hauskaa...... Jos vaimo ei anna niin ei käsi voi aina kaikkea hoitaa............Joten kyllä voi käydä vähän vaikka hoitajan luona tai klubilla tai vaimot:antakaa joskus niin tuollaita ei tule ja yleensä jos seurustellaan alussa naisen pitäisi kertoa mitä haluaa...... Mistä mies tietää että haluaako nainen vain seksiä, enemmän seksiä vaijotakin vakavaa kaksin tai...................kolmin....... mielipide kysymys herrat ja akat
- taisto-44
seksi on kivaa kaikkien kanssa vaan sänkyyn ja rajua seksiä ja pippeliä anukseenkin välillä koska siitä akat tykkää ja kunno kyytiä vaan. tytöt tykkää munasta.
- kaveri-iisalmesta
vaimolle vierasta munnookin välillä jos isäntä on laiska nussiin vaimoa?
- 35v himokas 2
juu samaa mieltä kanssas Herrasmies(himokas)
on tullu muitaki naisii harrastettuu ku omaa vaimoo - Fantastico.
Tämähän on erinomaista toimintaa...tätä kaikki miehet toivoisivat, mutta ei aina saa mitä haluaa.
- hoitsukka33v
hyvästä kannattaa ottaa toisetkin "tyypit".
Ja kyllä hoitajan kuuluukin "hoitaa" kaikki ongelmat, joihin pystyy vaikuttamaan.- isäksi
hoitajan pitäisi ottaa välil potilaansa vaikka suuhunkin muna vuoteenomalta palkan lisäksi. se oli kivaa raavaasta miehestä.
- maggipeikko
Sinänsä, jos olette vain tapailleet, eli nähneet silloin tällöin miehen kanssa ettekä varsinaisesti seurustelleet, niin tuo asia ei sinänsä sinulle kuulu. Mutta miten lie syvää ollut suhde tuohon hoitajaan... jos ollut kevyttä tapailua molemmin puolin, eikä kukaan ole ollut suhteessa, niin silloin ei ole aihetta kertoa... tai ehkä tekisit hoitsulle palveluksen, tietäisi millaisen miehen kanssa pelaa... on niin vaikea sanoa kun ei tiedä tilannetta. Jos se helpottaa mieltä ja tuntuu mielestäsi siltä, että sinua on jotenkin petetty, jos sinusta tuntuu että tekisit hoitajanaiselle palveluksen tms. niin kerro. Onhan tuo mies kuitenkin aika paskamaisesti tehnyt sinua kohtaan, varsinkin jos olette sopineet ettette tapaile muita sillä tavalla. Tiedä mitä luritellut sille naiselle sitten...
- laataja itsekin
Samahan se on kehenkä miehesi on ihastunu,suhde on ja pysyy,niin eikös se ole ihan se ja sama onko nainen kassana Lidlissä vai sairaanhoitaja,tuskin niissä mitään eroa on,nainen kuin nainen ja ammati nyt on mikä sattuu olemaan ja tuo ihastuminenhan on luonnollista ,sillä nykyisin noin 40 % ihmisistä on eronneet tai eroamassa,niin turhaan itseäsi kiusaat enän jätä se mies omaan arvoonsa ja jatka elämääsi,sillä se on liian lyhyt siihen että murehtii suhteesta,jos mies on mennyt ihastumaan toiseen naiseen ja ei kannata alkaa olla yhteyksissä edes siihen hoitajaan,siitä et saa kuin harmia lisää itsellesi,miksi pitää pahoittaa hoitajan mieli,sillä tuski se on edes tiennyt sinun olemassa oloasi,itseläni muijai ihastui toiseen ja olimme 20 vuotta naimisissa,suhde olikin jo aika kuivahkoksi muuttunut ja löysinkin 3 kuukautta eromme jälkeen ihanan naisen,jonka kansa haluisin elää seuraavat 20 vuotta,mutta koskaan ei tiedä,eyyä milloin toiselle tulee taas se oikea.
- Mies ollee aina
syypää, jos nainen ei ollut niin kuin antoi ymmärtää suhteen alussa, mutta ei ymmärtänyt antaa suhteen lopussa. Antoi vain ymmärtää, ettei edes itse ymmärrä kuinka oma mies voisi rakastua toiseen naiseen, silloinkin kun nainen ei jaksa jaksaa edes itseä. Eiköhän tuo liene normaalia. Voi rakastua vaikka on naimisissa
- follde
Eiköhänse hoitsu sen sitten ajan kanssa huomaa mimmonen äijänretale seon....
Minusta sun pitäs olla "ilonen" että sait tietää ko.jutusta edes jotenkin.. koska tuskin kukaan haluaa olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei sinua tai suhdettanne arvosta tai omaa minkäänlaista itsehillintää.. en aio sanoa että "kyllä sinä jonkun paremman vielä löydät" koska tiedät sen varmasti itsekin.
hyvää kesää sinulle :) - OppiaIkäKaikki
Jos tapailee vain harvoin,niin kuulostaa aika köyhältä "suhteelta".TIETYSTI sitä silloin hakee jotain parempaa,mikäs ihme tuo nyt on.Ja sitäpaitsi: Homma toimii molempiin suuntiin,miehistä nyt vaan moralisoidaan enemmän,että näin. :-)
- N
Menipä taas asian ..
- Ärsyttävää tällänen
Mitä helekuttia sinä siitä tänne kirjottelet ja kyselet,yleiseen näkyviin omista ihmis suhde ongelmistasi??Eikö suomi24:lla ole parempaa tekemistä,kuin keksiä tälläsii ajanviete keskustelun aiheita tänne suomen sivuille??Sit naureskellaan miten tyhmii ihmiset on kun vöyhkänä kommentoivat näihin,hankkikaa elämä,sanon minä.
Eihän sitä loppuen lopuksi tiedä mistä sen oikean kohtaa.
- ÄLLITÄLLI
Asiallistahan ei ole koskaan syödä kuormasta. Mutta minä antaisin olla koko paskan. Menköön hoitsunsa kanssa, lienee ennenkin ja jatkossa harrastavan tuota, eikä se sun miesystäväsikään ole vaivan arvoinen. Älä tuhlaa aikaasi, jatka elämääsi, uskon että se oikea ja luotettava mies löytyy sinullekin
- duunari on duunari
Hoitaja tai siivooja tai talkkari, samaa sakkia kaikki.
- Hoi hoi !
Miehellesi ei riitä yksiavioisuus .Tämä seikka tuli todistettua pettämisen
kautta.
Hän käyttää hyväkseen avioiliiton ulkopuolista sesksisuhdettaan.
Avioliitossa oleville ei ole mitään asiaa vieraisiin pöytiin seksinälkäänsä
tyydyttämään .
Kun pariskunta on tehnyt yhteisen avioliittosopimuksen uskollisuudesta
tulee sitä noudattaa ja hillitä ulkopuoliset seksitarpeet .
Mies petti sinut ja hyväksikäytti kolmatta osapuolta .
Hän ei sovellu ylläpitämään avioliittonne moraalia.
Useat aviliitossa olevat käyttävät sumeilematta hyväkseen avioliiton
ulkopuolista seksitarjontaa hakien näin avioliiton kahleissa menetettyä
seksivapauttaan takautuvasti takaisin..
Omalta puolisolta ensin hyväksikäyttölupa muihin seksisuhteisiin.
Aviorikosta ei tapahdu kuin avionrikkojan toimesta !! - Olipa kerran...
Kirjoitus on selvä provo. Tarinan juonikin hiukan ontuva ja onhan näistä novelleja tehty ennenkin...
- Hannu66
Vaikea sanoa onko tämä provo, mutta tiedän tällaisia tapahtuvan vuosittain. Varmaan enemmän somatiikan puolella, mutta myös psykiatriassa. Jos toinen on riippuvainen auttajasta, on suhteeseen ryhtyminen ammattietiikan vastaista. Jos käyttää toisen avuttomuutta ja realiteettitajun katoamista hyväkseen (toinen on oikeustoimikelvoton), se on myös juridisesti tuomittavaa.
- höpönennennen
Onneks hoitajanvirat on monin paikoin nykyään toimia, joten virkavirhehän se sitten tuskin on!
- tapoja on monia
Hei Aloittaja, tiedän miltä tuntuu kun tietää, että pitäisi olla tapaamatta mutta silti haluaisi. Sellaista se on, kiintymys/rakkaus/ihastus. Voisitko ajatella, että tapaisit silti tätä petturimiestä, jos mieli siihen halajaa ja katselisit rauhassa samalla uutta kumppania. Sinulla on siihen oikeus. Itse tein niin ja nyt olen jo ollut tämän uuden katsotun kanssa monta vuotta. Vanha sitten jäi, varmaan hänelläkin kaikki hyvin.
- Katsotaanpa peiliin
Onko se, että joku opn hoitaja, jotenkin poikkeavaa.
Ihastuminen ja sen kehittyminen rakkaudeksi voi kehittyä yhtä hyvin kaupan kassalla tai parturissa tai ravintolassa. Mikä tekee hoitajista erityisen? Pitäisikö heidän olla tunteettomia robotteja työssään?
Onkohan siinä teidän suhteessa ollut jotain korjattavaa kun noin on käynyt? - nepa 45 v
Onnea, Onnea, Onnea miehellesi, itsekkin olin tosi rakastunut sairaanhoitajaan ja hoitajat ovatkin ihania rakastajattaria...niin huomaavaisia ja lämpöisiä ja tosi kuumiakin.
- Moraalinen nainen
Löyhä moraali ko hoitajalla. Eikös aina potilas- hoitaja- suhde ole kiellettyä?? Yhtä lailla kuin erään firman työhön perehtymisessäkin mainitaan mustaa valkoisella että suhteet työntekijän ja esimisten välillä on kiellettyjä. Onneksi lemppasit ukon. Se mieshän sen antoi tapahtua, ellei ollut itse aloitteen tekijänä.
- Ap ..
Niin minäkin luulen että kiellettyä on, muillakin aloilla mutta varsinkin hoitoalalla!
Veikkaan että mies ollut aloitteentekijä, mutta pitääkö hoitajan sitten alkaa suhteeseen, ettei vaan olisi tätä tehnyt ennenkin potilaiden kanssa? Sillä onhan se melko tavallista että miespotilas ihastuu hoitajaan, siis ihastuu, rakastumisesta tuskin on kyse, ellei sitten se viidenkympin villitys molemmilla, eli pelkkä seksi mielessä.
- repereetu
Joopajoo. Multa vei naislääkäri avovaimon. Ei nuo suhteilut mitenkään harvinaisia ole, ihmiset ihastuu toisiinsa ja aina ne eivät jää seurauksettomiksi. Hoitohenkilöstö tapaa paljon erilaisia ihmisiä ja siitä joukosta on helppo valita "parasta päältä". Työajat ovat "hankalat" ja jostain se kumppani on löydettävä, joten syödään sitten kuormasta.
- EIHÄN SE HOITAJA
Kenties ollut lyhyt mustatukkainen aasialainen jolla on tajuttoman isot kannut ja takaapäin bylsiessä metelöi niinkuin bussilastillinen koululaisia. Tuollaista orkkuautomaattia vastaan suomalaisnaiset ovat melko aseettomia.
- kj4g59itergop
kaksi h uoraa löysi toisensa, ole onnellinen heidän puolesta. se on kristillistä välittämistä.
- Tunnettu potilas
Mä rakastun säännöölisesti hoitajaan, kun käyn sairaalassa potilaana. Nais lääkärit ovat aivan kestämätön paikka, niille sydän sykkii vielä pitkään käynnin jälkeen. Meidän terveyskeskukseen on sen aivan ihanan ylilääkärin lisäksi palkattu nuoria venäläisiä lääkäreitä. Haluaisin käydä vastaanotolla joka päivä.
- täyspäinen aikuinen
Tässä täyspäisen aikuisen kommentti:
Täällä saa jokainen ihan vapaasti valita seurustelukumppaninsa ja myös vaihtaa sitä täysin vapaasti. - keijo.
Hoitajan tehtävä on hoitaa vaivat pois. nämä nyky femakot ei vaan tunnu tätä ymmärtävän. Ensin pihdataan, sitten ulistaan kun mies käy huorissa.
- orgasm
Huorat on nykyään niin kauniita nuoria nättejä tyttöjä että pakkohan siellä on käydä.
- 13. . .
niinpä, kuulemma moni hoitsu on huora.
- lopunajan voideltu
Tottakai hoitusu saa syödä ns."kuormasta " : )
- Tasakuorma
Mieshoitsulle myös vapaus syödä ns "kuormasta ".
- kaikkea kivaa miehel
olipas kiva 'uutinen' elävästä miehestä ja ...no jaa en kommentoikaan enempää... ;)
- jeppp55
Kuulostaa ällöttävältä hoitajalta, ei asiakkaisiin saa sekaantua.Epä-ammattimaista, taitaa olla joku 7 lapsinen yh-mamma suoraan Horolasta. Noh, tsemppiä tulevaan ja kyllä parempia miehiä on olemassa!
- läskileuka:D
Niiin tai joka ei ole muita saanut.
- Hyvää Seksiä Hoitsul
Omalle kohdalle on sattunut useita 'hoitsuja',, 6-7,,'säätöhommissa',, tosi ihania huomaavaisia naisia, heitä on ihana naida, ovat estottomia sympaattisia, tunteellisia, jotkut ehkä hieman omistavia, jopa mustasukkaisia, niidenkanssa on välit mennyt poikki vähitellen, koska en voi lupautua yhdelle, en edes 'vakipanolle'.
Mutta niidenkanssa jotka ymmärtää realiteetit, suhde jatkuu edelleen, en toki vaadi heiltäkään uskollisuutta, vaan kehoitan elämään, koska elämä on elettäväksi tarkoitettu, nyt eikä vanhainkodissa.
Minusta 'hoitsut' on pääsääntöisesti varsin 'kiimaisia' ja osaa käsitellä miestä ja herättää intohimoja, osaa 'imeä' ja tyydyttää täydellisesti..- feministi-
Oksettavaa lukea tätä tekstiä. Ihan kuin naiset olis jotain käyttötarvaroita. Herää sinäkin vaaleanpunaisesta kuplastasi.
- Ap ..
Tiedä sitten miten kiimaista heidän köyrimisensä on ollut, miksi mies silti lähettelee minulle seksiviestejä, kaipaako meidän seksiämme?
- niinpä.
Mies on niin vanha että pelimiestyyli ei muutu, tai ei nuoremmillakaan. On mahdollista että hoitsu tajuaa itse jossain vaiheessa, että miehellä viisarit värähtelee sinne sun tänne. Elämä maksaa pelimiehille potut pottuina.
- Naimisen nautinto.
Niinpäsen niin,, jos on 'pelimiehiä' niin on myös 'pelinaisia', muutenhan ei yhtälö voisi toimia..
Ns. 'kypsään' ikään ehtinyt nainen yleensä oppi nauttimaan kehostaan ja elämästä enemmänkin.
On hyvä että on samankaltaisia naisia että myös miehiä, hyvä niin nauttikoot ja naikoot, niin nain minäkin..- toiveena on
Juu se alapää tuntuu olevan tärkein elämässä... lähes? Retorinen kysymys. Mutta etsikää sellainen seksikumppani joka myös ilmoittaa etsivänsä PELKKÄÄ seksiä ilman tunnetta tai jotain. Jättäkää meidät muut ystävätasolle vaikka. Tosin rakkaus on sokea, ei kannata ihmetellä jos soppia syntyy.
- nauttikaanauttikaa!
pelinaisen korttipakka: HIV, tippuri, kuppa, klamydia, visvasyylä.
Se on ihan täyskäsi ja sillä on vahvoilla elämässä!
- Exänä mielellään
Täyspäisyydestä en menisi vannomaan, mitä itseeni tulee - mutta niin se on, että ketään ei voi omistaa. Jokainen tekee ne omat ratkaisunsa. Minua ilahduttaa ikävässä tilanteessasi se, että a)ymmärsit lempata miehen ja b) että pystyt tuntemaan itsesi vihaiseksi, koska Sinulle on tehty väärin. Joten ennusteet on sulle: sä pärjäät kyllä - ja paremmin ilman tuollaista miestä. Mitä tulee kertoako hoitajamammalle vai ei niin usko mua - älä jää kiinni vihaasi vaan päästä irti. Niin hoitajamamma kuin mieskin joutuvat elämään itsensä kanssa ja se on niille ihan tarpeeksi kova rangaistus ;) Ai niin ja onko kokemusta - joo on. Ex ihastui työharjoittelussa esimies asemassa olemaan hoitsuun, no todisteet näytti, että nainen siinä vonkasi (tosi epätoivosia ne viestit - ota yhteyttä jooko, tarviit sitten ihan mitä tahansa...), mutta eipä mieskään pistänyt vastaan. Mun kokemus on, että olinpa tyhmä kun yritin pitää tuollaisesta miehestä kiinni - sillä huolimatta moraalista, etiikasta tai siitä mikä on oikein ja väärin niin yhtä kaikki - mitä nopeammin pääsee tuollaisesta eroon - sen parempi! Niin ja me sentään asuttiin yhdessä, oltiin kihloissa jne jne - ai niin - puoli vuotta erossa, eikä mies vieläkään jätä mua rauhaan - vonkaa mua takaisin aina kun satutaan näkemään - puhelinnumeronikin vaihdoin kun ei mutten eroon pääse.
- yks vaan*
Hoitaja ei saa sekaantua potilaaseen. Se on lain vastaista.
- Lopeta jo t
Niin tämä potilas joka on asialla osti toimeentulorahoilla neilikoita, ja saa työttömyyskorvausta,jotka tietysti peritään takaisn. Hoitajalla väärät motviit ryhtyä koko alalle, ja henkilö joka voi juoda tynnyrin, on tietysti päivänselvä asia , että yhdessä juominen lääkkeiden kanssa ei edistä kummankaan terveyttä, Tietysti ao. hoitopaikan voisi myös lopettaa ja päällekkäiset hoidot ottaa pois , koska mikäli asikkaiden kohtelu lisäksu huono , asiakkaan ja hoitajan seurustelu todistettavasti voivat olla paikan lopettamisperusteita. Aikaisemmin myös lopetettu hoito-osastoja samasta syystä, hoitajat istuivat sylikkäin ja asiakkaiden kohtelu oli huono, lääkiintähenkilö teki terveyslautakunnalle esityksen paikan lopettamisesta.
- Taksi
Olen minäkin hoidellut pari asiakasta työajalla. Kivaa se oli :)
- Järki käteen
Tämä koko "keskustelu" on ollut ihan pähkähullua, kun ei tiedetä, ovatko hoitaja ja potilas alkaneet seurustella hoitosuhteen vielä kestäessä vaiko vasta sitten, kun hoitosuhde on päättynyt. Ensimmäisessä tapauksessa asia pitäisi ilmoittaa VALVIRALLE, mutta jälkimmäisessä tilanteessa se taas on kahden aikuisen asia eikä siinä välttämättä ole kenelläkään nokan koputtamista, paitsi tietysti muilla asianosaisten seurustelukumppaneilla.
- ?!?
Järki käteen kirjoitti:
Tämä koko "keskustelu" on ollut ihan pähkähullua, kun ei tiedetä, ovatko hoitaja ja potilas alkaneet seurustella hoitosuhteen vielä kestäessä vaiko vasta sitten, kun hoitosuhde on päättynyt. Ensimmäisessä tapauksessa asia pitäisi ilmoittaa VALVIRALLE, mutta jälkimmäisessä tilanteessa se taas on kahden aikuisen asia eikä siinä välttämättä ole kenelläkään nokan koputtamista, paitsi tietysti muilla asianosaisten seurustelukumppaneilla.
oli niin tai näin, suhde alkanut hoidon aikana tai pari tuntia sen jälkeen, virkavirhe, hoitaja mitä ilmeisemmin suostui seksisuhteessen.
ja onko sillä merkitystä onko ensimmäinen pano tapahtunut virallisen hoidon aikana vaiko sen jälkeen?
- Yusuf97
yks hoitaja otti mult *****, ku mul oli jalka murtunu :DD
- läskimamma
jos mies on ollut fyysistä vaivaa hoitavassa vuodeosastohoidossa, niin ei todella hoitaja ole EHTINYT iskeä sun ukkoas. Siellä työssä on OIKEASTI KIIRE, eikä työssä tulisi mieleenkään ajatella potilasta seksiobjektina vaan hoidettavana potilaana. Jokainen ammattilainen tietää tämän, viestiketju on provokaatiota, TAAS kerran.
- yks joulumuisto
Muistan yhden hyvän jutskan kun tapahtu sillon kuma olin tommonen 12 vee.
Mä join jouluaattona 1 ½ litraa tosi vahvaa kiljua ja sitten vielä korillisen A-olutta ja mä sammuin keittiön lattialle. Mä heräsin siihen kun Joulupukki pani mua perrseeseen. Muistan sen vieläkin tosi hyvin :))- muistojen kultaa
Nuo muistot rakkaat lapsuuden, ne konsaan ei jää unholaan!
- äijä 18
No kannattaako tuomosen takia pilluaan kastella ,käännä pyllysi kohti uusia ponoja.
- tänään uusi alku.
Tuo on nyt vain sellainen yhdellainen tapaus. Mitä sillä on väliä millä tavalla pettää ja kenenkä kanssa oli ammatti mikä hyväsnä. Se nyt sattu kohdallesi tuollaihen ja jollekin toiselle ammatinimike on toinen.
Onko sitä ny luuseri vai menevä,silläkään ei ole väliä. Kun homma kohdalle sattuu niin halut vievät ja se järjenkäyttö saataa olla sivuseikka.
Petetythän ovat tunnetusti katkeruutaan valittamassa vähän jokaisessa foorumissa,sekun tunnetusti kirvelee vähän jokaista petettyä.
Opettele katsomaan eteenpäin,ottaen opia menneestä mutta ei siihen jääden. - kysymyksiä ap:lle
Sä halusit siis vastauksia, joissa sua säälitään ja haukutaan se toinen nainen maan alle. Niinkö? Mun mielestä sä olet ottanut teidän suhteen vakavammin kuin mies. Eikö näin ole? Jos tapailitte harvoin, piditte suhdetta yllä soitellen ja tekstarein, niin ei valitettavasti kovin vakavalta kuulosta. Tajuat kai sen itsekin?
Et sinäkään tainnut suhdetta vakavasti kuitenkaan ottaa, jos nyt on jo uusi mies rinnalla. Nauti hänestä. Unohda viiskymppinen ukonrähjä. Eiköhän se hoitajakin tule ajan oloon huomaamaan, millaisen miehen kanssa on tekemisissä. Oliko teillä muuten suhteessanne seksiä? Jos ei ollut, niin kuinka kauan luulet aikuisen miehen jaksavan odottaa saavansa sitä? - "Aamulenkki"
Onhan mullakin ollut nuita 'hoitsuja', eräs tuli tossa mieleen, hän oli muuttanut paikkakunnalle, muualta. Hän työskenteli usein yötöissä ja aamulla hänen työstä tullessaan hän halus seksiä. No minä lähdin 'aamulenkille' ja hoitelin hommat samalla reissulla ennen töihin lähtöä. Hän oli tosi kiihkeä ja halus useita toistoja, siis ei mitään pikapanoja..
Ja hänet tapasin muissayhteyksissä kuin työ-hoito yhteydessä. - hoitsu*2
Ilmainen tallennustila Dropbox
Liity ilmaiseksi! http://db.tt/9FOEa9i6 - Lancelot
ootte te suomalaiset kyllä hurjapäitä, pakko myöntää.
Kannattais varmaan jättää heti tuollainen mies, nimittäis pettäjä on aina pettäjä.
En luottaisi itse enää pätkääkään tyttöystävääni, ja potkisin persuksille jos olisi mies kyseessä. - eräs täti vain
Tuntui ikävältä kuunnella kun psyk.sairaanhoitaja / sukulaistytär haukkui asiakkaitaan hulluiksi. Hän oli tuolloin keikkatöissä hyvin tunnetussa sairaalassa. En pidä enää yhteyttä.
- Hoiva-ammatti
Muutamiin hoitsuihin tutustuneena ja kavereidenkanssa asiasta jutelleena, olemme tulleet siihen tulokseen että ns. hoitsuissa on aikas 'kevytkenkäisiä' tyyppiä..
Mitä tulee seksuaaliseen 'moraaliin' , ovat 'varmoja panopuita' , olleet ne ainakin joihin olen tutustunut. Saattaa olla yksittäistapauksia mutta mitä kavereiden kokemukset huomioon ottaen tulee niin vaikuttaa aikas yleiseltä käytökseltä ko. ammatissa.
Onko voimakas hoivaamisen tunne jotenkin selittämässä ko.käytöstä.??- Koomassa
Aika monet hoitsut kyllä tykkäävät hoitaa nimenomaan miehiä ja mikäli varattuja sen parempi. Työajan lisäksi myös vapaa-ajalla.
- iso-tero
poliisi (mies) nai lääkäriä, tai saairaanhoitajaa, lähihoitajaa (naista) poliisiautossa tai putkassa jopa... ja mies-lääkäri, sairaanhoitaja ja lähihoitaja nai näitä kakkia alan-ammattilaisia erilasissa paikoissa.
poliisi pampulla kiihottaa ja käsiraidoilla neidon kahlitsee kiinni ja nussii perseesii. - Tarmo91jj
Ei ole virkavirhe, kun ei ole enää virkoja. "Mies ei myötntänyt mutta oli pakko kun oli heittää varmat todisteet tiskiin" Siis pelkkää vainoharhaa sulla. Ja sairas mielikuvitus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464