Onko teitä kohdeltu tasapuolisesti?
Minua aina hämmästyttää, kun saan vielä vanhana ja rumana arvostavaa ja hyvää kohtelua...
Kohteletteko ihmisiä tasapuolisesti?
7
73
Vastaukset
- puskalisko
yritän, mutten useinkaan onnistu. Alan käyttäytyä huonosti, jos minua kohdellaan huonosti. Enkä tiedä haluanko onnistua. Minulla on sitä vikaa, että annan sitä mitä on tilattu, vaikka eihän sitä itseään ja omia arvioitaan pitäisi sillä lailla erityisinä pitää. Mikä minä olen päättämään, mitä joku toinen on ansainnut.
Mutta mitäpä luulet, edessäni on kaksi asiakasta joista on vittuillut minulle ja toinen on erityisen miellyttävä käytökseltään - kummalle annan alennuksen tai kumman takia näen jotain erityisvaivaa, jota minun ei oikeastaan tarvitsisi?
Entäs sitten se, kun alkoholisteilla lähtee jossain vaiheessa järki ja käytöstavat, kun tarpeeksi on tenua juonut? Kohtelenko tasapuolisesti kuten muita eli vaadinko myös samoja asioita? Minkä verran juoppojen, psykootikkojen ja vammaisten tekemisiä pitää katsoa sormien läpi?
- Ulkonäkö nyt on se ja sama, ketä ulkonäön perusteella kohtelee jotenkin tietyllä tavalla on ihan juntti.
Niin siis kohtelenko samalla tavalla vai tasapuolisesti, ja jos tasapuolisesti, niin miten minä sen määrittelen mikä on tasapuolista? Ei, mutta asia on korjaantunut valitettuani asiasta. Siis sen ainoan kerran, kun en halunnut vaihtaa palveluntarjoajaa.
- kunei
tai voihan olla niinkin, että vain kuvittelen narsistina
Se olis hienoa kun pystyisin siihin aina ja kaikkialla. Monta kertaa yllätän itseni katumasta sitä, että kohtelin jotain epätasa-arvoisesti.
Kyllä mulle morkkis siitä tulee, vaikkei se sitä mitenkään paremmaksi käytöstä teekkään.Tai hyvitä sitä käytöstäni siinä kohtaa siis. Mut kuten liskot, jos joku alkaa ränttätänttäilemään niin helposti tulee annettua takaisinkin sitten ränttätänttäilyä.
Oikeasti irl mulle hyvin vähän kukaan ränttätänttäilee, pikemminkin päin vastoin. Asiat bruukaa sujua melko kivuttomasti ihmisten kanssa.
- elämän laki
Ei ole kohdeltu, ja juuri siksi en myöskään kohtele toiseen suuntaan.
- peace & love
No jos ei tulla iholle niin en pillastu. Simppeliä. :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145