Olisiko kellään mahd. tarkkaa ohjetta viikon paastoon, jonka aikana ei tarvitsisi tehdä suolihuuhtelua?
Vastaukset 5
- Tiedän_mistä_puhun
Ei paaston aikana oikeasti tarvitse tehdä suolihuuhtelua, se on vain sen takia että helpottais oireita, myrkyt poistuu nopeammin tmv. Kyllä se suoli tyhjenee ihan luonnostaan jos on tarvetta, juo vaan riittävästi nestettä!
ps. tiedän mistä puhun. Ei se Jeesuskaan paastotessaan tehnyt suolihuuhteluita. - niinpäs onkin
Suolihuuhteluita ei tarvitse tehdä millään paastolla, kuten aikaisempikin asian ilmaisi.
- Suolityhjäks
Toisaalta suolihuuhtelu on mielestäni paaston helpoin juttu. Ei sitä tarvitse pelätä.
- Jokainen taplaa
Suolihuuhtelu on tosiaan helppo ja kivuton juttu.
Moni täällä tuntuu yrittäjän välttää suolihuuhtelua, enkä todellakaan ymmärrä miksi näin on.
Itse huuhtelen suolen päivittäin paaston aikana. Ekalla huuhtelukerralla menee enemmän aikaa kuin myöhemmillä kerroilla, kun suoli on jo valmiiksi lähes tyhjä. Jotenkin miellän tuon operaation oman kehon tuntemiseen ja sen kuunteluun.
- lölleröllö
en kauheesti suosittele tota tekeen, tota suolihuuhtelua ainakaan päivittäin?? se vie mukanaan paljon hyvinä bakteereja ja muuta mitä et halua menettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441