Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka julkkis ärsyttää suunnattomasti sinua?

mies jostain

voi olla ulkomainen tai suomalainen.

Mun top 5:
1. Angelina Jolie luulee olevansa kauniskin
2. Khloe Kardashian naama aina norsun vit.ulla
3. Tuksu
4. Sauli koskinen
5. Janice Dickinson vai mikä lie norsu naama

51

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan suunnattomasti. Etenkään suomalainen.. Noo.. Vesa Kes..

      Mutta nopeasti tulee mieleen Paris Hilton ja Victoria Beckham. Mutta luulen, etten edes tiedä ja tunne niitä, jotka ärsyttäisi eniten.

      En osaa sanoa, mikä noissa kolmessa ärsyttää. Joku naamassa ja elämäntyylissä kai.. Ei ne oikeastaan sen enempää ärsytä kun tarkemmin ajattelee.. Mutta saatan huokaista ja kääntää nopeasti sivua, jos jossain lehdessä tulee vastaan.

      • ?

        Miksi rikas perheenäiti ja julkkis sinua ärsyttää (Victoria)?


      • ? kirjoitti:

        Miksi rikas perheenäiti ja julkkis sinua ärsyttää (Victoria)?

        Noo ei noiden asioiden takia. Mutta se on vaan niin kireen ja pingottuneen näköinen roolissaan, että oikeastaan ihan pikkuisen symppasin sitä Davidia aikoinaan, kun se sen stripparin vaimikäse oli muhinoi.. En kyl yhtään tykkää Davidistakaan xD Hirveä minä :(


      • Veskulla on MISSIO:.

        .

        Veskulla on sosiaalinen MISSIO olla yleisesti inhottavissa

        Niin oikeat roistot pääsee taas käpälälaudasta

        .


      • puskalisko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Noo ei noiden asioiden takia. Mutta se on vaan niin kireen ja pingottuneen näköinen roolissaan, että oikeastaan ihan pikkuisen symppasin sitä Davidia aikoinaan, kun se sen stripparin vaimikäse oli muhinoi.. En kyl yhtään tykkää Davidistakaan xD Hirveä minä :(

        minusta se vaikuttaa vähän ujolta, ahdistuneelta tai herkältä, ehkä siihen pingotukseen on jokin pohjimmiltaan ihan hyvä syy? Se on valinnut tosi kovat arvot ympärilleen, on aika vaikea täyttää sellaisen ympäristön odotukset.

        Kyllä määkin hermostuisin !1!!!1


      • puskalisko
        Veskulla on MISSIO:. kirjoitti:

        .

        Veskulla on sosiaalinen MISSIO olla yleisesti inhottavissa

        Niin oikeat roistot pääsee taas käpälälaudasta

        .

        kyllä just näin o !11!!1

        (aika harmitonhan Vesa on)


      • Puhut Wähän:.!1%#?+
        puskalisko kirjoitti:

        kyllä just näin o !11!!1

        (aika harmitonhan Vesa on)

        .

        Puhut Wähän mutta Asiaa lisko-siskoseni

        Har!

        .


      • puskalisko kirjoitti:

        minusta se vaikuttaa vähän ujolta, ahdistuneelta tai herkältä, ehkä siihen pingotukseen on jokin pohjimmiltaan ihan hyvä syy? Se on valinnut tosi kovat arvot ympärilleen, on aika vaikea täyttää sellaisen ympäristön odotukset.

        Kyllä määkin hermostuisin !1!!!1

        Joo. Pingotuksen syy on niissä arvoissa. Kaipa se omassa mielessään jossain mielessä elää "täydellistä" elämää,vauva burberry-nuttuun puettuna ja mies alkkari-mainoksessa.. Mutta se maailma on aika haavoittuvainen ja hajotettavissa, jos arvot on noi. Tulee väkisin kireä ilme, kun silikonit ei olleetkaan ihan nappi-ostos ja mieskään ei käyttäydy aina roolileikin mukaan. Ressihän siinä tulee, kun on niitä ihailevia fanejakin, joiden odotukset pitäis täyttää.. :(


    • !

      1. jazuli
      2. teevadit
      3. tinka_tiger
      4. bluenightsatin
      5. ol_io

      • Kuka noista on paras kälkättäjä?


      • modelli kirjoitti:

        Kuka noista on paras kälkättäjä?

        Ja kuka noista on muka julkkis?!


      • Kake R
        teevadit kirjoitti:

        Ja kuka noista on muka julkkis?!

        No sinä "reality-nettitähti" ;P


    • Niin?

      Onko zisel mies jostakin. ON !

      HÄHÄ !

    • puskalisko

      satunnaisia, ohimeneviä ärtymisiä lukuunottamatta kenelläkään julkkiksella ei onneksi ole minuun sellaista valtaa, että hän "ärsyttäisi minua suunnattomasti".

      Vallitsevaa ilmapiiriä pilatakseni ja tärvelläkseni voin kertoa, että syystä tai toisesta suorastaan pidän seuraavista julkkiksista:

      - Saimi Hoyer
      - Tarja Halonen
      - Tuomas Enbuske
      - Jussi Halla-aho
      - Armi Toivanen :D

    • Se Lola Odusoga sen rempseä tyyli ärsyttää ja nyt se on tullut noihin sisustusohjelmiinkin mukaan.

      Ulkomaalaisista naisista todella tyylikäs on Rene Russo ja miehistä Simon Cowell.

    • Ei juuri kukaan, sillä en altistu heille paljoakaan... En seuraa julkkiksia jotka ei kiinnosta. Enkä lue iltalehteä tai seiskaa...

      Jos jonkun saisin nimettyä, niin Denis Leary... sillä tuo on Daily Showssa usein vieraana ja häntä en jaksa katsella. Kyseisessä ohjelmassa tosin kaikki näyttelijä ja laulaja jne. vieraat on paskaa katsottavaa, mutta kukaan muu heistä ei ilmaannu vieraaksi montaa kertaa vuodessa.

    • lame nella notta

      S. Berlusconi

    • Kaikki sisustushomot

      .

      kaikki nämä sisustushomot mitä enbuskeja ne nyt onkaan

      Har!

      .

    • No ei oikiastaan ärsytä juur kukaan, kun osaan pistää näkimet päältä pois kun semmonen hipsii eetteriin. Ketä ei huvita katsella.

      Mut ns. turhia julkkiksia on äärettömän paljon.

    • Nami nami-bumtsi bum on ykkönen. Ja nyt siitä on tulossa uutisankkuri... laulajaksi alkava sahuri-kansanedustaja voi päästä samaan kastiin. Vaikka ei se niin ärsyttävä ole, huvittava enemmänkin. Timo T.A. Mikkonen (Rolex molemmissa ranteissa, että varmasti näkyy kuvassa) oli julkisuudessa ollessaan varma kanavanvaihtaja. Tosin tuntuu edelleen olevan yhtä julkisuuden kipeä.

      • ?

        Kuka tuo laulajaksi aikova on?


      • ? kirjoitti:

        Kuka tuo laulajaksi aikova on?

        T. Hakkarainen


      • ? kirjoitti:

        Kuka tuo laulajaksi aikova on?

        Mikko Alatalo on tehnyt sille biisin.


      • Voe helevetti:.!1%#+
        bravo.bravi kirjoitti:

        Mikko Alatalo on tehnyt sille biisin.

        .

        Sekin on aivan yököttävä

        .


    • zisel

      Tuksu ei ärsytä. Mua säälittää se. Se tulee kuolee joko oman käden kautta tai sitten joku tappaa sen.

      • Tuksu Needs Help

        .

        "She is in PAIN"

        Har!

        .


    • Teijo T

      Janne Kataja....surkee aamujuontaja;P

      • ___?

        Oon muuten samaa mieltä HOME Janne


      • Teijo T
        ___? kirjoitti:

        Oon muuten samaa mieltä HOME Janne

        Ja se ESKO....samasta aamusta:((


    • mä vaan

      Siinä Diili ohjelmassa on se Khloe kardasian vai mikä lie niin sillä on aina se sama vittumainen ilme. Ihan ku se vihais kaikkia kun se kattoo sellasella kiukkusella ilmeellä aina kaikkia

      • Kloe Kardaaniakseli:

        .

        se on tosi inhottava inhottava ja toinen se mikä lie kiinteistö-kaisa oikeen widuddaa se homomainos tehty kyl tahallaan että ärsyttää kunnolla

        .


    • Juuri nyt

      Christiano Ronaldo.

      Helvetin hienoa, et Saksa teki maalin. Ne on päässyt omasta virkamiesjalkapallosta ja alkanut pelaamaan Jalkapalloa. Tykkään siitä. Ja vielä enemmän nautin nyt siitä, kun tiedän kuin paljon Christiano Ronaldoa vituttaa se, et Saksa teki maalin ja hän ei. V*tun neiti!

    • ~cissi~

      Mua on aina ärsyttänyt Scarlett Johansson, koska se näyttelee kaikki roolinsa samoin elkein. Niitä näyttelijöitä joita tekis mieli ravistella että nyt vähän kikkeliä siihen eläytymiseen. Ja sit ärsyttää kaikki kaljut "seksikkäät urokset" kuten Veeti. Kalju on niin hirvittävä luonnon erehdys, että sillä ei pidä kekkuloida julkisuudessa. Jos nyt sattuu olemaan kalju, pitää ostaa iso kalastajavillapaita ja painaa päähän joku kotsa ja siirtyä Kustavin seudulle viettämään hiljaiseloa.

      • Ai niinku huulet törröllään ja vähän raollaan? :()

        Sillaihan se Veeti olis entistä ihkumpi, villapaita päällä ja kotsa päässä ..:D Nojoo, oon ehkä ihan pikkuisen jo kyllästynyt Veetiin, kun se on aina niin itseensä tyytyväisen oloinen.. Mut toisaalta kai sillä on aihetta..


      • ~cissi~
        yybee kirjoitti:

        Ai niinku huulet törröllään ja vähän raollaan? :()

        Sillaihan se Veeti olis entistä ihkumpi, villapaita päällä ja kotsa päässä ..:D Nojoo, oon ehkä ihan pikkuisen jo kyllästynyt Veetiin, kun se on aina niin itseensä tyytyväisen oloinen.. Mut toisaalta kai sillä on aihetta..

        Joo, ne huulet. Onhan ne seksikkäät, mutta miten paljon enemmän niistäkin saisi irti.

        Jaa sori, täällä tykätään Veetistä. No, en ole kuunnellut/nähnyt livenä, se on vaan sellanen symboli.


      • ~cissi~ kirjoitti:

        Joo, ne huulet. Onhan ne seksikkäät, mutta miten paljon enemmän niistäkin saisi irti.

        Jaa sori, täällä tykätään Veetistä. No, en ole kuunnellut/nähnyt livenä, se on vaan sellanen symboli.

        Johansson elokuvassa kuitenkin on yleensä hyvän leffan merkki. Hyvien ohjaajien suosiossa tällä hetkellä.Ja sikäli samaistuttava ja tykättävä naisroolimalli, että on tällainen persjalkainen tavis eli ei mikään pitkä ja langanlaiha täydellisyys..

        Veetistä on aika kauan tykätty joo, tukallisista ajoista lähtien (Veeti and the velvets), mutta on se musta kaljuna tyylikkäämpi kuin silloin blondina..


    • kundi.kundine

      jaa ketäköhä, ei varmaa ketää inhokkii. tosin matti nykäse jutut tai tuksun jutut ei kiinnosta sitä vähää mitä muut jutut, mut nekää ei sillei niinku olis mitää vihattui. tai sit se leuaton täti ketä oli siin big brotheris, mikäs sen nimi taas olikaa .. siis tää... ei muista.

      • Fiona*

        Henna Kalinainen tai Kurhinen :D Mut vaikka et nimeä sanonu niin uskon että kaikki silti tunnisti :D


    • virkku11

      Janne Kataja. Liika tarjonta. Ärsyttävä ahistava ihminen joka yrittää liikaa.

    • "yön timppa"

      Marco Bjurström tunkee joka paikkaan ....nytkin uutisiin juontajaksi

    • Shirelee

      Katy Perry. Huomionkipeä tyrkky. Ei lisättävää.

    • Kukaan ei ärsytä suunnattomasti, mutta Paavo Väyrynen on saanut syntymälahjaksi luotaantyöntävän ihmisen geenit. Lähinnä säälin häntä. Politiikoista myös Vladimir Putin, Bashar al-Assad ja Mika Niikko ovat vastenmielisiä, Sarah Palinista puhumattakaan.

      • ~c~

        Vladimir Palin vois olla symppis.


    • Ohan noita...

      Jorma Uotinen, Janne Kataja ja Super-Marjo. Ja Matti Nykänen.

    • no Kimi

      Kimi Räikkönen....sitä ei jaksa kuunnella eikä katsoa:(

    • riuttala76

      Ei mua oikeastaan yksikään julkkis ärsytä, vaikka aina välillä seiskaakin tykkään lukea. Aina vaan on ihmetyttänyt, kun niin monet tykkäävät seurata urheilua tv:stä. Minä kun oikeastaan en muuta urheilua tykkää seurata kuin naisten taitoluistelua ja telinevoimistelua ja silloinkin minulle on aivan sama kuka voittaa, se vain on niin kaunista katseltavaa.

    • Ei kukhaan
      Alatalosta, Sagimisesta, Cruisesta, Airistosta, Kilon poliisista pääasiallisesti vältän näkemästä tai kuulemasta

    • hate3

      Jukka poika
      Lauri tähkä
      Matti nykänen
      Riku niemi
      Laura birn
      Vappu pimiä
      Jenni pääskysaari
      Krista Kosonen
      Jope ruonansuu

    • Ikisinkku M

      Top 2 turhimmat julkut
      Jaettu ykkössija:
      1. Stubbiloinen
      1. Urpoloinen
      1. Kataloinen
      Hyviä kakkosia:
      2. Jorma Ollila
      2. Jani Toivola
      2. Heidi Hautala
      2. Eva Bidee

    • Anonyymi

      Otto Andersson

    • Anonyymi

      Vanhaa vuosikertaa. Aikanaan Suomen turhin julkkis oli äänestyksessä Hannele Krause. Siitä tuli kerralla julkkis 1983 kun jossain maikkarin viihdeohjelmassa toivotti illan päätteeksi katsojille:"Helvetin hyvää yötä." Kylläpä oli omaperäistä ja sangen räväkkää. Mitään näin ainutlaatuista ja rohkeaa ei oltu ennen kuultu. Kuten Kari Hotakainen kirjassaan "Klassikko" kuvailee: Hannele Krause, Kuusankoskelainen nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe