ylämäkeä ja vieläkin ylämäkeä.Piste nyt kaiketi olen saavuttanut lakipistten,että ei enää minun piikkiin yhtään yli hilserajan ylittävää kommenttia,hyvä olette ymmärtäneet yskän ja siitä on hyvä jatkaa jutustelua aamutuimaan.
Elämän turbulenssi
9
186
Vastaukset
- apenvene
Kylä se niin on notta niin sedän kuin enonkin vene on helpompi soutaa vedessä kuin maastossa.
Kattos toi noin, mikä ylös menöö, niin alahapäinkin tuloo, ne aallot tai maininkit. Soon toi maanvetovoima, mikä ton teköö. Kyllä tosta aloituksesta vois ihan mukavan ketjunkin aikaan saada.Turbulenssi kaiketi tarkoittaa keikuttamista,ainaskin lennolla ja jos sitä katsotaan elämää sivuavasti,niin mikä ettei.
Olis aika nuivaa ja kuivaa jos olis aina tasaisen rauhallista toi eteenpäinmeno.
Siis turbulenssi sillointällöin on ihan kohdallaan,se ravistaa meistä turhat luulot pois,näin minä sen näkisin,ettei elämänkohokohdat olis mitään,jollei niiden eteen olis satsattu ja tehty töitä.
Minua toi turbulenssi on kyllä keikuttanut,koepala joka naamavärkistä otettiin pariviikkoa sitten osoitti ettei syöpää.Ihotautilekurille taas aika puolentoista kuukauden päästä,että sitä turbulenssia kyllä piisaaToivon loivempaa turbulenssausta Rituliinin, kaverihenkisen naisinnittelijän kesään ja elämään. Kerätään ny voimia, ens viikon lopulla valon lisääntyminen taas loppuu.
capt.cöpenick kirjoitti:
Toivon loivempaa turbulenssausta Rituliinin, kaverihenkisen naisinnittelijän kesään ja elämään. Kerätään ny voimia, ens viikon lopulla valon lisääntyminen taas loppuu.
Kiitos kapu toivotuksista,ihanaa että voimme sukeltaa taas uuteen lähestyvien öiden pimeyteen,voimme poltaa kynttilöitä ja tunnelmoida elokuunkuutamo öistä,kuin joskus teineinä ja ensi rakastuneina.
Minäkin haaveilin aitannurkalla naapurin Matista ja nyt hän on muistamattomana dementtiaosastolla ja mieheni vielä muistaa jotain,että onni kulki ohi sen naapurin Matin,olikin minun onneni
Minä varon polttamasta kynttilää molemmista päistä ja vakanalle en kynttillää laita
- mitens te jaksatte ?
mulla nenee huonosti ku mieli maassa mataa,,,
minua taas helpottaa ku kunnolla saisi räyhätä,
elämän halu täysin kadoksissa, kaikki v i t u t t a a niin vietävästi,
ette te palstalaiset kumminkaa, kyllä se v i t u tu s tulee aivan minusta ittestä,
puoliso on sairastanu jo toistakymmentä vuotta,
en jaksa enään itteä enkä häntä , kokoajan väsyttää,, joooooo en mene lääkäriin, turha neuvo,,,,
ku jotenki selviäis taas huomiseen, jospa se kuuluisa aurinko silloin paistaisi risukasaaaaaanki,, - 6yhjnm
Täällä on neuvojia et sinä pärjää jos et saa kunnon ohjeita.
Älä sitten pyörry, meinaan niistä ohjeista.- anna tulla,,,,
6yhjnm ===
anti tulla vuaaan, ny ei haittaa oli ohjeet mitkä tahansa ku lääkäsiin ei käsketä,,,
siinä raja,,, - se sama kait oon
anna tulla,,,, kirjoitti:
6yhjnm ===
anti tulla vuaaan, ny ei haittaa oli ohjeet mitkä tahansa ku lääkäsiin ei käsketä,,,
siinä raja,,,johan on kumma ku noi kirjaimet tanssii aivan omaa tahtiaan, piti olla R
ja tuli S ,,,, tätä se vanhuus teetää,,
mutta missä ne ohjeet ja neuvot viipyy,,,
en pyörry, ja jos pyörryn saa tulla nostamaan ylös,,,
Risukasoja me oikein haluammekin julkituoda tällä palstalla.Samanlainen melankoolinen risukasa minäkin olen ollut mieheni Alheimerin kera taivaltaessani.
Se,että ottaa pannuun,ei tarkoita,elämä tässä ja nyt ja minusta ei ole enää mihinkään.
Voi niitä aamuja on ollut tuhansia,mutta jotenkin loihtimalla vielä huonomman aamunesiin,huomaan olen voittaja,minulla on tuhat syytä olla
kingi,näin sinullakin.
Vaimosi sairauteen et voi vaikuttaa,mutta omaan terveyteesi kyllä.
Tee itsellesesi tärkeät elämänkiintopisteet,kerro itsellesi kuinka vitun tärkeä olen itselleni.Kerro kuinka tärkeää on jatkaa elämää lähestulkoon terveänä,ole kingi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082505
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401644Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1421299Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2961104Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151065Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561022Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221005- 55936
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S20829Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12805