Riitan Herkku Oy: pizza

Riitan Herkku

Satuin ostamaan Citymarketista Riitan Herkun valmistaman "Pizzan", hintakin
taisi olla yli 5,-€
Pettymys oli valtava, he valmistavat tätä "pulla"- levyä ,mikä on kuorutettu juustolla
ja muutamalla kinkun palalla, nimikkeellä PIZZA.
Voin kertoa että ei tämä ole pizzaa nähnytkään, joten ostos ei todellakaan vastaa
sitä miltä pakkauksesta annetaan ymmärtää.
Annoin palautetta kyseiselle yritykselle ,mutta kuten arvata saattaakin reklamaatiooni
ei vastattu, vaikka hyvä tapa myös negatiivisen palautteen saatuaan yrityksen
luulisi ainakin kiittävän palautteesta.Tämä kuvaa yrityksessä vallitsevaa tilaa ehkä jollain muotoa?

16

3637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hill-evi

      Luulitko ihan oikeasti että saat jonkun gourmetherkun kun ostat riitanherkun ? :)))
      Johan nyt järki sanoo että einespitsa on einespitsa.
      Ja hinnalla ei mitata mitään einesmarkkinoilla. Vrt. esim. liha-makaronilaatikko.
      Riitan herkusta saa kyllä ihan syötävän kun tuunaa päälliset ja paistaa rapsakaksi uunissa. Silti omatekemä on parempi ja vähärasvaisempi.
      Yhden kiittävän kommentin olen kuullut näiden vuosien aikana kun Riitan herkun metripizza on ollut myynnissä. Tuttavaperheen pikkupoika sanoi että se nyt vaan on niin hyvää!
      No tää pikkupoikakin on jo aikuinen mies ja naimisissa, nähtäväksi jää tarjoaako hän Riitanherkkua omille tuleville mukuloilleen :)

    • Silmät auki!

      Paketti on sen verran läpinäkyvä, että ostaja näkee kyllä mitä on ostamassa, jos vaan haluaa...

    • riittafani

      Kyllä meillä on tykätty Riitan metristä. Ainoa paha puoli siinä on että on vähä vaikea saada pilkottua siististi pellille.
      Tuunaukseen katkarapuja ja herkkusieniä plus lisää juustoa ja hyvää tulee. Ai niin ja mulle valkosipulia kaprista vielä.

    • jukolius

      metripizza on pilattu, halvat täytteet E621

    • ppPari

      Yksinkertaisesti pahaa.

      • Yksi maku

        Hae litlistä ja ihan sama minkä pizzan näköisen altaasta otat, kaikki maistuu samalta.


    • makuelämys puusta

      RiitanHerkku tekee paljon muutakin tuotoksia mutta samaa olen tuosta pizzasta mieltä, ihan pannupullaa jossa hätäsesti ylijäämä römppäleet heitetty pintaan ja uuniin.

    • metrilankku

      >RiitanHerkku tekee paljon muutakin tuotoksia

      Tulee mieleen, että tuohon pitsaan laitetaan tosiaan sitten kaikki ne muista eineksistä yli jääneet römppeet.

      • Niin mitä se on

        Pizza on italialaisten "pyttipannu", johon kuuluukin käyttää mitä kaapista sattuu löytymään. En ole vielä sisäfilepizzaa syönyt.
        Pizzan perusaineina ei ole pohjan lisäksi kuin öljy, tomaattisose/pyre/murska ja juusto.


    • NeNNA

      Ja tuosta pitäisi sitten maksaa 7€!?

      • Osaatko valita

        Ei kai kukaan pakottanut ostamaan?


    • Kierrän kaukaa

      Itse en osta mitään tuotetta nimeltä Riitan Herkku. Ovat meinaan järjestään ala-arvoisia pizzasta kiisseleihin. Halvalla ei hyvää saa, mutta tämä Riitan Herkku on oikea pohjanoteeraus. Toivottavasti ne eivät koskaan mene muuttamaan nimeä ja laittamaan samaa sontaa eri pakettiin, koska silloin saattaisin erehdyksessä ostaa... kerran.

    • Rivoriitta

      Kiitos palautteestanne. Olemme vaihtamassa yrityksen nimeksi Riitan Myrkky

    • Anonyymi

      Tuosta tv mainoksesta ettei kannattais laittaa mainokseen hälytyksen ääntä kun koirat eivät tykkää piippauksesta.ne heti hyppää pystyyn

    • Anonyymi

      Pinaattiletut jäi syömättä, oli paha sivumaku.

    • Anonyymi

      Kaikki Riitan herkun tuotteet ovat huonoja. Miten kyseinen firma voi enää olla pystyssä? Kai Suomessa on paljon ihmisiä, joilta puuttuu makuaisti kokonaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe