Hei onko kukaan käynyt kiipeilemässä Helvetinkolulla? Olis kiva saada vähän tietoa, että onko siellä oikeasti mahdollista kiipeillä/boulderoida?
Jostain netistä löysin, että siellä olisi merkitty kiipeilyreitti mutta missään muualla siitä ei oikein mainita, tai sitten ei ole vaan osunut silmään.
kiipeilyä Helvetinkolulla
3
254
Vastaukset
- joskus ohi kävellyt.
Helvetinkolun vieressä on muistaakseni pieni paikka jossa sai kalliokiipeillä. (näin ainakin 2000-luvun alkupuolella).
muualla puistossa ei saa kiivetä, eikä siis varsinaisessa kolussa.
on n 1.5km parkkikselta. Ei ole kovin kummoinen paikka ja kaukana.
Mee ennemmin muualle kiipeämään.
Taitaa lähinnä jotkut elämysfirmat tai leirikoulut jne. käydä samalla kuin muuta aktiviteetteja tekevät. - Toistenne Kouluttajiksi
Kannattaisi ehkä kysyä paikkaa ja kaveria uraputki kiipeilijöiltä joista saisit omaan kiipeilyysi hieman hiottua järkeä ja oveluutta ennakoida vastamäkien yllätykset.He ovat yleensä siistiä väkeä ja jos itse olet rehti suomalainen niin yhteistyönne sujuisi varmaan luonteidenne mukaan.
- Ståhl ahdistui
En kyllä nyt ihan tajunnut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1094275Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572458Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768