Niin siis olen voimistelusta kiinnostunut mutta en oikeen tiedä että mitä liikkeitä täytyy osata päästäkseen Tampereen voimistelijoissa voimistelukoulussa (v.1998-2002) syntyneiden ryhmään (olen 12.v) ja mitä liikkeitä täytyy osata päästäkseen aluekilpailujoukkueeseen?? :)
Vastaukset 5
- Voimistelija98
Ei kai sinne pääsemiseen oo mitään liikepakkoa? Mutta perus likkeitä voimistelussa on mielestäni kuperkeikat, siltakaarrot, kässäri, niskis, kieppi, spagaatti hyppy, kiintopyörä ja spagaatit
- jnv
No riippuu puhutko teline-,rytminen-,vai joukkuevoimistelusta....
- Voimistelijatyttö
Riippuu todellakin voimistelulajista, niitä on niin paljon, mut yleensä kai aloitetaan alkeisryhmästä, ja edetään siitä sitten ylöspäin, ellei kyseisellä henkilöllä sitten ole vankka voimistelutausta. Pelkät liikkeet ei kylläkään ratkaise, vaan oikea tekniikka, ja vartalon hallinta, siis koordinaatiokyky, nilkkojen ojennus myös (lähes aina) on tärkeää, sekä venyvät, kauniit linjat, ja liikkeen jatkuvuus. Toisin sanoen sellainen oikeaoppinen, voimistelullinen liikekieli, jota on itsekseen vaikea opetella, eli sanoisin että menet ensin alkeistunnille, ja opettelet siellä nämä asiat!
- kyrvänsyylä666
haistaa kaikki paska
- Voimist
Pitäisi osata spagaatit, kärrynpyörät, siltakaadot,käsilläseisonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561