Aihe

Media Potentia?

suffelii

94

2913

    Vastaukset

    • Voi tätä nettinuorisoa... Ota puhelin käteen ja soita, siellä haastattelussa selviää paljo. Less talk, more walk.

    • nuorisoa? ikää varmaan tarpeeks olla sun isäs ja sen verta elämänkokemusta että tiedän ettei haastattelussa kerrota muuta kun korulauseita ja erit. myyntiduunissa luvataan älyttömiä provikoita.

      • Oli vastaajalla ikää tai ei ollaksesi isäsi, niin myyntiduunissa provisio tarkoittaa pitkälti sitä, että jos osaat homman ja teet duunia saat isoa palkkaa.

        - Jos taas lusmuilet, niin kuka haluaa maksaa tyhjästä "duunista"?
        - Jos teet duunia paljon, mutta et saa tulosta aikaiseksi, voi kysyä, että onko alasi oikea
        - Jos taas teet työn hyvin, osaat homman, mutta firma pitää provision pienenä per tuote, niin miksi et sitten perustaisi omaa firmaa ja tekisi vaikka kilpailevasti tai jotain vastaavaa?

        Tiesitkö, että yrittäjällä on aina provisio kyseessä.


    • hyvä duuni, mahtavat tillat, autotalli, vesipuisto, minigolf ja juoma-automaatti, ja bussilla pääsee salon Nokian tehtaalle töihin,

    • Toihan on työpaikkailmona parasta aaa ryhmää. En ton parempaa osais tehä itekään.

      Se on tosiaan myyntihomma ja järkevät tuotteet eli järkevät asiakkaat. Vaatii järkevän myyjän. Ei taida olla suffelin homma.

    • kierrä kaukaa!!! yks myyjä tekee mitä tahtoo ja muut ei tiedä edellisenä iltana mitä seuraavana aamuna myy.. uskomatonta sekoilua!

    • Missä myyntiyhtiössä oikeasti yksi myyjä tekee mitä tahtoo ja muuten tiedä mitä aamulla myy?

      Jos näin on eikös se ole henkilökunnan eriarvoistamista ja silloin liiton asia?

      Vai mitä tällä tarkoitit? Kai siellä johto on ja selkeät säännöt kaikille?

    • säännöt muuttuu joka päivä ja myyjillä täysin eri arvoiset tuotteet.. näin oli kun itse olin firmassa ja samaa ollut kuulemma alusta asti ja on varmasti edelleen!

      • Yritys. jolla on kymmeniä lehtiä kustannettavanaan, ei kai ensisijaisesti ole luomassa myyjän kannalta mahdollisimman ¨tasa-arvoisia tuotteita¨ vaan tuotteita joita myymällä yritys saa liittävästi katetta maksaakseen kulunsa ja tuottaakseen voittoa omistajilleen. Onhan selvää, että esimerkiksi Pirkanmaa on alueena erilainen kuin vaikkappa Savonlinna. Työt jaetaan niin, että parhaat myyjät saavat parhaat alueet. Enpä usko että siinä on ammattiliitoilla mitään sanottavaa. Kun työyhteisössä jaetaan vastuuta kuten Media Potentialla (yksi myyjä vastaa koko aluepainoksen myynnistä) on vastassa lukuinen määrä muuttuvia tekijöitä, kuten sairauslomat, myynnin ennakoitua hitaampi tai nopeampi kehittyminen jne. jotka voivat aiheuttaa suunnitelmien aikataulutusten ja työnajaon merkittäviä muutoksia.


      • Aivan sama meno jatkuu vieläkin, luultavasti vain pahempana ja ainoa ammattimaisesti johtava myyntipäällikkökin on poistunut aikapäiviä sitten. Tarjolla siis sekoilua eläkeläisvahvistuksin höystettynä epäammattimaisella myyntimantralla josta jotain tolkkua pitäisi saada.


    • Ok. Eipä hyvältä kuulosta. Jos tuollainen työmeininki.

    • joo

    • Minkälainen paikka? Näytti olevan rekryt netissä?
      Pääseekö rahoille?

    • ei pääse.. sulle mainostetaan haastattelussa parhaiten tienaavan myyjän hurjia tienestejä mutta saat ite myytäväks kampanjoja joilla jäät takuupalkkaan!

    • Mikä järki on jäädä takuupalkkaan? Muutenkin suora provisio myynnin päälle on ainoa hyvä tapa.

    • Eihän kampanjalla ole yhtä isoa merkitystä kuin myyjän ammattitaidolla, mutta myönnettäköön että ammattitaitoisenkin myyjän on vaikeaa tehdä onnistunutta myyntiä tässä firmassa. Johtaminen on sekavaa ja mielivaltaista, säännöt pärstäkertoimen mukaan ja ilmapiiri kireä ja epäkannustava. Kiertäisin sinuna kaukaa.

      • Juu en kans suosittele tätä mielivaltaista paikkaa kenellekään. Henki huono.


    • Vastuuhenkilöt - Magentia Viestintä Oy

      Nimi Rooli
      Petri Mikael Kaukonen varsinainen jäsen
      Paula Marjatta Kaukonen varajäsen
      Näillä taas uusi yritys perustettuna !! eli samaa puulaakia kun Media Potentia OY ...

      • Magentia Viestintä Oy on mainostoimisto. Media Potentia Oy on kustannusosakeyhtiö. Onneksi sentään yrittäjällä on oikeus perustaa uusia yrityksiä eri tai samoille aloille.


      • Niin on! Onko erikoista että samalla omistajalla kaksi yritystä? Ei käsittääkseni!?


    • Surkea paikka. Olin siellä vuosi sitten. Nyt onneksi oikeassa myyntipaikassa töissä. Vain muutamaa myyjää suositaan.

    • Niin tässä kuin monessa muussakin yhteydessä voi todeta tai kysyä... "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", " Sitä saat mitä tilaat" " Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" " En ole katkera, mutta kuitenkin"
      En ymmärrä näitä kannanottoja. Tällä foorumilla voi lukea kaikennäköistä vuodatusta. Ihmiset itse hakevat työpaikkoja, myyvät itsensä näihin paikkoihin töihin, todennäköisesti ovat umpirehellisiä ja kertovat itsestään työntekijöinä ja ihmisinä kaiken mahdollisen :) Kaikenlisäksi haluavat päästä työpaikkaan. Sitten hetken päästä kun kaikki ei menekään niinkuin elokuvissa tullaan tänne vuodattamaan...
      Kun näin paljon tiedätte näistä yrittäjistä ja yrityksistä, heidän taustoistaan ja menneisyydestä niin miksi ette vaivaudu ottamaan niistä selvää ennenkuin menette töihin vaan astutte miinaan ja paskaläjään ihan tietoisesti :) Katsokaa peiliin ensin ja sitten jos siellä näkyy sädekehä pään päällä ja tunnette itsenne puhtoiseksi ja seuraavaksi Korkeimmasta niin tulkaa kirjoittamaan.

      • Ja mitä sitten? Ketä kiinnostaa?


      • Niitä, jotka noudattavat neuvoasi: "miksi ette vaivaudu ottamaan niistä selvää ennenkuin menette töihin vaan astutte miinaan ja paskaläjään ihan tietoisesti".


      • Eikö olisi paras kun kaikki, niin sinäkin keskittyisit vain omiin asioihisi - niissäkin lienee kaikilla ihan riittämiin huolehtimista. Mikä tarkoitusperä on tällaisilla nimettömillä huuteluilla? Yleensä näiden kaltaisia ulostuloja ohjaa katkeruus ja viha. Ja niissä rypeminen vie energian kaikesta olennaisesta. Meistä kaikista löytyy mustat pisteemme. Eiköhän tämä riitä tästä.


      • Mielikuvituksesi palaa kuumalla liekillä, jos löydät neutraaleista kommenteistani "huutelua" sekä "katkeruutta ja vihaa".


      • Sanotaanko niin, että jos sinulla on intressejä ottaa asia esille, niin ole fiksu ja hoida tälläinen vaikka ihan omalla nimelläsi kasvotusten kyseisen yrityksen/yrittäjän kanssa ja vie se virkateitse oikealla tavalla eteenpäin. Näin autat muita parhaiten. Muuten tämän tyyppisten viestien lähetteleminen on lähinnä mustamaalausta ja ajanhukkaamista. Näitä vastaavantyyppisiä viestiketjuja on eri foorumit tulvillaan eikä kukaan järkevä ihminen ole niin tyhmä että uskoo nimimerkkien takaa huutelevien kirjoituksiin. Lähinnä nämä näyttävät siltä, että lelut on olleet lapsena patterin takana tai tikkari on otettu suusta eikä keksiäkään ole saatu tarpeeksi. Itse jätän nyt tämän omaan arvoonsa. Voihan sen ajan ja energian kuluttaa kukin niinkuin haluaa. Siinähän sitä tulosta tulee...


      • No niin, kerrataanpa. Tämä on keskustelupalsta, jonne joku tietoa vailla oleva on avannut keskusteluketjun ja esittänyt kysymyksen. Siihen ihmiset ovat vastanneet aloituksen mukaisesti ja sitten arvon Taccapuu tulee ihmettelemään, että miksi keskustelupalstalla tapahtuu keskustelua, mutta toisaalta kehottaa itsekin hankkimaan tietoa etukäteen, juuri kuten ketjun aloittaja on yrittänyt tehdä. Allekirjoittanut kommentoi yhdellä lauseella tätä jäsen Taccapuun tekstissä esiintyvää ristiriitaa ja tekee lähdeviittauksen taustoista tietoa haluaville, jonka jälkeen alkaa Taccapuun arvailut tarkoitusperistä ja pyrkimys keskustelun tukahtumiseen.

        Kun Taccapuu oikein hengität syvään raitista pakkasilmaa, niin että aivoillasi on maksimaalinen happikapasiteetti saavutettu ja keskityt oikein kovasti, niin saatat havaita, etten ole esittänyt mitään väitteitä tms., joissa pitäisi luottaa minun nimimerkin takaa esittämään lausumaan tai joita käydä yrityksen/yrittäjän kanssa läpi. Uskon, että jokainen on tietoinen jo valmiiksi, mitä julkisissa asiakirjoissa omasta oikeudenkäynnistä kerrotaan. Jokainen, jota kiinnostaa, voi tilata asiakirjat itselleen ja tehdä niistä omat päätelmänsä.

        Itseltäni nämä viestit ei vaadi kovin paljon aikaa eikä energiaa, mutta alan koko ajan paremmin ymmärtää, että esim. Taccapuun kohdalla keskustelun seuraaminen ja lukemansa sisäistäminen saattaa vaatia keskimääräistä kovempaa ponnistelua. Ei se mitään, käytät vaan jatkossa noiden "nokkelien" letkautustesi laatimisen sijaan senkin ajan luetun kertaamiseen, niin asialla on mahdollisuus kohentua.


      • Yksjymäytetty kirjoitti:

        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        Mielenkiintoista ja soljuvaa proosaa kirjoittaa nimimerkki Caccatuu ja yksi jymäytetty. Media Potentia Oy on löytänyt yli kolmekymmentä hyvää työntekijää joista tietenkin osa on myyjiä ja joista yksi on aina paras. Myyntialalla pätee vanha totuus: 20% myy 80%. On ihan ymmärrettävää, että jos oma kompetenssi ei riitä tuohon 20% joukkoon pääsemiseen ja kun itsekritiikin peili on samea, alkaa hirveä viha purkautua ihan jokaisesta huokosesta ja reiästä. Samalla ymmärrys etsiä toista työpaikaa ajoissa ei toimi. Yleensä näin hapokkaita ihmisiä ei myyntialalla olekaan. Myyjät ammentavat energiansa postitiivisista lähteistä. Kakenlaista tarttuu kuitenkin henkilöstöhaaviin, kun toimitaan pitkään. Media Potentiankin yli kahdeksan vuoden toiminnan aikana yhtiön palveluksessa on ollut monenlaisia ihmisiä laidasta laitaan. Mutta, niin täällä kuin työyhteisönkin viidakoissa, osa meistä uskaltaa sanoa sanottavansa kasvokkain ilman omaan aineenvaihduntaan viittaavia ja henkilöstä niin pajon kertovia nimimerkkejä. Osa ei uskalla! On niin kivaa märehtiä ikäviä asioita varsinkin nimettömänä. Vastuullista toimintaa - tuskin!
        Mitä yrityksen johto on sitten tehnyt ja saanut aikaan: täytyy muistaa, näiden kolmenkymmenen 25% alan te-sopimuksen ylittävää takuupalkkaa nauttivan työntekijän työpaikkojen lisäksi, että Media Potentian johto on ollut muodostamassa 2002 käyttöönotettua puhelinkeskuksia koskevaa te-sopimusta. Itsekkäät roistot eivät sellaista tee. Alan te-sopimus määrittelee minimiansioksi 1500 €. Media Potentialla pelkkä takuu on 2000 € joka yleensä korottuu hyvällä provikalla. Yrityksellä on kaikki nykyaikaisen ja luotettavan työnantajan tunnusmerkit. Keskustassa sijaitseva laadukas toimisto johon yritys muutti keväällä 2016 ,kymmeniä oman yritysjjohdon tuotekehityksen avulla lanseerattuja mediatuotteita, panostusta tulevaisuuteen (digilehdet otettu käyttöön 2016, 17.8 157 000 talouteen jaettava FORUM paketti sekä lukuisia muita mahtavia mediatuotteita). Ei ihme että joku on taas ¨peruskateellinen¨. Eihän se ole oma vika jjos joku myy paremmin kuin minö itse. Vika on silloin tuotteissa, johdossa, ympäristössä tai ties missä. Näinhän se menee! Ja kun kukatahansa teistä haluaa nähdä täytämmekö lupauksemme painosmrien yms. suhteen: laittakaa sähköpostiin mediatakuu@mediapotentia.fi niin paino tai jakeluyhtiö lähettää viikon sisällä PDF:n todenteena lupausten pitämisestä! Kiitoksia kaikille lukijoille ja tervetuloa meille töihin.


    • KIER-RÄ KAU-KAA.

    • Kierrä kaukaa Kaukonen ja Kaukosen puljut =(.

    • Kävin kääntymässä. Kyllä kommenteissa on perää - jäin ihmettelemään tiettyä mielivaltaisuutta ja yllätyksellisyyttä myynnin johtamisessa. Epäonnistuin toki ihan itse, enkä tiedä miten olisin onnistunut jos olisin esim. saanut edes vähäsen johdatusta taajaan vaihtuviin tuotteisiin ja valmiin perusspiikin, tietoa hinnoitteluperusteista ja vastauksia vastaväitteisiin, kuunnella osaavaa myyjää, ja valmista soittolistaa. Toisaalta on kiva tehdä kaikki itse, mutta kun se kaikki siirretään toiselle yks-kaks, ei kiva. Eli kohti uusia haasteita!

      • Mua harmittaa niin vietävästi, että en uskonut näitä kirjoituksia, ja menetin sen takia paremman työn!! Olisi pitänyt uskoa näitä puheita täällä. Kiertäkää kaukaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua harmittaa niin vietävästi, että en uskonut näitä kirjoituksia, ja menetin sen takia paremman työn!! Olisi pitänyt uskoa näitä puheita täällä. Kiertäkää kaukaa.

        Voi harmi, tuo jos jokin ketuttaa. Ota se kokemuksena, huonona sellaisena mutta kaikesta oppii ja olen aivan varma että moiseen et enää vahingossakaan tule törmäämään. Toivottavasti et ole siellä enää ja jos olet, niiiiiin kiireen vilkkaa pois sieltä.


    • Tää taitaa olla kyllä sellanen virma että ei toisesta väliä. Vissiin kikkaillaan työhakuilmoilla ja kuljaillaan muuten vain. Läheltä seuranneet viisaammat kertoo että kaikissa kanavissa konsernin johto antaa ymmärtää täysin päinvastaista mitä todellisuudessa toteuttaa. Ja luulee että ihmiset viä uskoo. Viimeks mulle kaveri näytti työhaun missä etsittiin aluemyyntipäälliköitä johtamaan myyntiä ja osallistumaan kustannusrojekteihin - hah, hah!!! Nää päälliköt taitaa olla niitä vanhoja konsultteja jotka soiti mulleki ja joiden ainoo tehtävä on yrittää myydä jo kauan sitten poltetuille vanhoille asiakkaille halpaa ilmoitustilaa perähikiän lehtiin. Siinä on niiden korulauseiden todenperä. Tästä puljusta jos mistä jutellaan että työntekijä on pelkkä kuluerä. Kenkää tulee tarvittaessa jo muutaman päivän jälkeen. Paskaa puhutaan työntekijöistä het jos sattuu "liikaa" sairastelemaan tai ei pääse myynteihin. Näin tuolla kylillä jutellaan. Ei vissiin useampiinkaan asiakkaisiin päinkää ole ihan hommat hoidettu niin kuin pitäis. Tiedä häntä, kaikenlaista kuulee . Joku oli laittanu johonki aikataulukirjan digijuttuun ilmon eikä se koskaan toiminu eikä mainosta näkyny missään. Neki eurot tais mennä povariin.

    • Oikaisen hieman vääriä informaatioita. Olen ollut yrityksen palveluihin todella tyytyväinen ja uskon olevani jatkossakin. Grafiikkakin tehdään aina lisämaksutta ja nopealla aikataululla. Sielläpä on puhelimessa aina palvelualtista ja iloista henkilökuntaa, kun sieltä soittavat. Saman vahvistaa eräs tuttavani - joka on siellä töissä, hän saa palkkansa provisioineen aina ajallaan ja pääsee tekemään mukavasti vaihelevia töitä. Tämä tuttuni kehui Mediapotentiaa parhaaksi työpaikakseen ikinä! Kun hän osaa työnsä ja on ahkera - se takaa provisiot ja hyvän pitkän työsuhteen - näin se on kaikissa työpaikoissa. Aikataulukirjan digiversiossa oli minullakin kyllä siellä ilmoitus ja kyllä sen netistä löysin ja löysivät asiakkaanikin! Onneksi on vielä myös ne printtimediat - ne toimivat huikean hienosti! P.S. Minä en ole tuon firman omistaja. Kumpa olisinkin!! Tuonne kannattaa siis hakeutua, jos vain pääsee. Onnellista ja hienoa, positiivishenkistä vuotta 2019! Toivottaa yritysjohtaja X.Y.Z

      • Et sitten kuitenkaan omalla nimelläsi ;)


    • Olisi pitänyt käydä lueskelemassa näitä juttuja ennen kuin menin sinne. Yleensä en juuri piittaa kaikenmaailman juttupalstoista, mutta tässä tapauksessa aika paljon pitää paikkaansa. Luulin pääseväni ihan erilaiseen mahdollisuuteen tehdä töitä kuin mitä oikeasti oli. Käytännössä ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä kiinni työhön kun lehdet vaihtui. Parhaimmillaan tein kai viikon pisimmillään yhtä kampanjaa kun jo vaihdettiin. EI saanut oikein selvää kuka siellä päätti asioista. Myyntipäälliköltä sai omat ohjeet, toimistosta omat ja toimitusjohtaja taas oli välillä ihan kuutamolla kaikesta ja antoi ihan erikoisia käskyjä. No lähdin tai ehkä jouduin sieltä pois aika npeasti. En kyllä voi suositella kenellekään muuten pärjäävälle. Aika epätoivoisen tuntuinen paikka.

    • Mikään ei ole todellakaan sitä mitä annetaan ymmärtää haastattelussa ja ensimmäisinä päivinä. Kuten aiempi kirjoitti epätoivoinen kyhäelmä kaikkinensa. Ei mitään johdon mukaisuutta eikä linjaa. Jotkut säännötkin tehty jotka ilmeisesti on tehty myös johdon puoleta rikottavaksi. AHdistava mesta.

    • Näkyy olevan jälleen työntekijöitä vaille, taitaa olla oikeasti todella kova vaihtuvuus. Vuokratyöfirma hoitaa asiaa, ja näköjään hoitanut jo pitkään???Kuuluuko kenties siihen jonkun mainitsemaan"työhakuilmoitus kikkailuun"???
      Aika outo määritelmä haettavan aluepäällikön toimenkuvasta, onko ne kaikki työntekijät aluepäälliköitä.... tai siis mitä hä???

    • Kaverin kanssa on etsitty sopivaa myyntihommaa ja löydettiin tän firman ilmoja. Itseasiassa hämmensi kun samaan aikaan kolme hakua: kaks reksryfirman kautta tittelillä Aluemyyntipäällikkö ja Myyntiasiantuntijakentälle. Toimenkuvaukset erilaiset molemmissa tai ainakin pyritään luomaan sellanen kuva. Lisäksi yks firman oma ilmo tittelillä Ilmoitusmyyjä. Kun vähän selviteltin ja soiteltiin niin itseasiassa yhdestä ja samasta työstä kyse. Palkka sama, työtehtävät samat, asema sama, kaikki noin yks yhteen. Minkä ihmeen takia täytyy olla noin helvetin monimutkainen hakuprosessi? Mihin sillä pyritään? Vaikka tuotteita olisi kuinka paljon mutta tehtäväkuva on sama eikö voitais hakea yhdellä ilmolla ja selkeällä kuvauksella? Niinhän kaikki sellaset yritykset tekee joilla on selkeä ja ymmärrettävä toiminta eikä mitään peiteltävää tai sekoitettavia kuvioita. Yritys myy ns vanhana ajan printtiä puhelinmyynnillä eikä siinä ole mitään erikoista. Nämä ns digimainonnat ulkomainoksissa paljastui ihan puhtaasti normaaliksi ulkomainoksiksi. E ne mitään digimainontaa ole. Jos oikeaa digimainontaa haluaa myydä pitää lähteä googlen ja somen puolelle vahvasti. Ei herätä luottamusta. Joku sanoi että näiden omakotitaloihin jaettavaa lehteä jaetaan miljoonan jaolla. Vanhemmat on asuneet pirkanmaalla hyvin keskeisellä ja perinteisellä omakotialueella 7 vuotta ja lehti on tullu ilmeisesti 3 kertaa...

      • Tämä vai...?
        MYYNTIASIANTUNTIJOITA kentälle, Media Potentia Oy (Tampere)

        Asiakkaamme Media Potentia Oy on yksityinen kustannusalan yritys, jonka missiona on toimia innovatiivisesti ja laadukkaasti lehtikustannus- ja uusmedia-alalla. Tunnettuja printtituotteita ovat mm. YritysForum-, OmaKoti-, OmaMökki– ja Omakiinteistö -lehdet, uusimpana kampanjana digipohjainen ulkomainonta.

        Haemme nyt asiakkaallemme persoonallisia ja innokkaita

        MYYNTIASIANTUNTIJOITA kentälle

        vakituiseen työsuhteeseen.

        Tehtävänäsi on hoitaa digipohjaista ulkomainontamyyntiä pääosin kentällä. Buukkaat tapaamiset ja hoidat myynnin alusta asti maaliin saakka. Pääset haastavaan ja erittäin mielenkiintoiseen uuteen kampanjaan mukaan!

        Onko sinulla kenties urheilutaustaa tai oletko hyvillä ja selkeillä vuorovaikutustaidoilla varustettu luontainen esiintyjä? Saatat olla etsimämme henkilö!

        Asiakkaamme tarjoaa hyvän työporukan tuen ja kannustuksen, kattavan perehdytyksen tehtävään, erittäin hyvän takuupalkan provisioineen sekä nykyaikaiset työkalut menestyksen tueksi.

        Kiinnostuitko? Lue lisää ja lähetä meille hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta niin katsotaan yhdessä, olisiko tämä juuri Sinulle sopiva haaste!


    • En tiedä onko yhteistä? Tuskin. Omakotiliitto on luotettava taho. Ajaa omakotiasukkaiden etuja ja asioita. Yrittäjät suhtautuvat siihen tahoon aika suopeasti. EIkös tämä mediapotentia ole ihan kaupallinen yksityinen yritys eli ideana vain tehdä omistajalleen tiliä ja rahaa. Yleensä näillä pienillä lehtitaloilla on ongelma jakelut ja painatusmäärät kun pitää säästää. Siitä tahtoo tulla vain kusetuksen maku. Myyjätkään ei aina osaa kertoa milloin ja mihin ja kuinka paljon lehteä jaellaan ja luetaan. Omakotiliitolla sen puolesta on asiat selkeämmät. Näitä vastaavista lehtitaloista on muitakin aika huonoja kokemuksia. No silloin kun ei ole rahaa riittävästi on yritettävä räpeltää jotain. Noin niinkuin yleisesti ajatellen.

    • ohho...joku yrittäjä voi vielä luulla että kyseessä tuo omakotiliiton julkaisu ja että ilmoitus on siihen ostettu. Onko tuo ihan laillista, siis tuo samankaltaisuus. Tulee jotenkin kopiointi/harhaanjohtaminen mieleen. Tai sitten liittyvät toisiinsa?

    • Olen tapellut tän firman kanssa aikanaan niin paljon etten jaksais ede kirjoittaa. Sanonpa vaan että jos ette lähde tähän kelkkaan niin helpommalla pääsette. Kun joku menee pieleen syntyy samantien sota - siellä ei osata käsitellä asioita. Rahanahnetta ja ammattaitaidotonta touhua. En ikinä enää laita yhtään mainosta mihinkää tolpaan tai lehteen. Pahin oli se joku aikataulujuttu jonka piti tulla nettiin. Täys kusetus koko homma!

    • Herran fb-sivuja kun seuraa niin siitä saa jo oivan käsityksen koko lafkasta :) Ja jos vähän heittää eriäviä mielipiteitä niin tulee esto vaikka ihan hyvässä hengessä kertookin mielipiteensä ja jotka perustuvat puhtaasti faktaan.

      On se kyllä harmillista jos ei ymmärrä alan ihmisenä, että printti on viime vuosisadalta!

    • Siellä ollaan niin herkkänahkaisia kaikkea vähänkin kyseenalaistavaa kohtaan. Ja juurikin jos se kohdistuu firmaan tai Häneen itseensä. Mutta niinhän se yleensä on jos kaikki jauhot ei ole pussissa puhtaina tai ei osata tai haluta nähdä kuin ns oma napa. Toki siellä on koettu yhtä ja toista eli sietokyky edes rakentavalle kritiikille on hyvin matala. Kärjistettynä voisi sanoa että se on kuin sanonnassa it´s my way or high way. Siellä kerätään aina edellisten väsyessä uusi hovi ympärille tueksi ja turvaksi palvomaan sateen tekijää. Ja niitä oman egonsa kohotusta tarvitsevia myyntipäälliköitä yms päälliköitä ja jollain muulla komeella tittelillä toimivia riittää. Kuitenkin asema jokaisella on hyvin kiikkerä - niinkuin nuppineulan päässä taiteilis kun yrittää selvitä.

    • Eli kaikki siis ovat niitä alepäälliköitä, oho eikun aluepäälliköitä ym.päälliköitä. Miten se on mahdollista kun joku tuossa juuri kirjoitti että alueet ym.vaihtui koko ajan...? Jokainen on siis oman alueensa aluepäällikkö ja alueena koko suomi, siis koko suomen aluepäälliköitä. Jopa on suureellista sekä hämmentävää.
      Kuuluukohan tuo mihinkään työnantajaliittoon ja melkeimpä uskaltaisin lyödä vetoa, että luottamusmiestä ei ole eikä myöskään tule sen verran jänniä tarinoita ketjut pullollaan. No, jokainenhan itse päättää kokeileeko omia mielistelytaitojaan vaiko ei, se "my way or highway" toimii kumpaankin suuntaan, onneksi.

    • Nyt sit ihan oikeasti kannattaa miettiä, miksi tuli tänne lukemaan tätä palstaa. Jos tulit siksi että sua oikeasti kiinnostaa mennä Media Potentialle töihin niin ota onkeesi nämä jutut. MPlla on ehkä jotkin asiat kehittyneet vuosien varrella. Henkilökuntaa on palkittu lounailla hyvien kuukausien jälkeen ja sehän kuulostaa ja näyttää ulos päin hienolta. Mutta vielä kivempaa olisi, jos yrityksen johto oikeasti haluaisi välittää työntekijöistään ja kohdella heitä hyvin myös neljän seinän sisällä.
      Myynti on tärkeämpää kuin ihmisten terveys ja sen huomaa kaikesta. Miks joku tänä päivänä luulee, että on jotenkin ammattitaitoinen kun ei tiedä edes perusasioita hyvästä johtajuudesta? Firman työntekijöissä on ammattitaitoisempaa väkeä kuin johtoportaassa, mutta hyöty kollegiaalisuudesta jää johdon ja mypän pätemisen tarpeen alle ihan turhaan. Media Potentia voisi olla super hyvä työpaikka vaikka niin, että talon ulkopuolelta palkattaisiin johtaja ja myyntipäällikkö.
      Ehkä me olemme niitä vaareja ja mummoja, jotka kerrotaan tuleville sukupolville että mun nuoruudessani tääl Tampereella oli sellainen firma jota johti aika huonokäytöksinen suku, että olkaas mukelot tyytyväisiä kun saatte työskennellä fiksujen johtajien alaisuudessa.
      Mainostajille tiedoksi se, että tuotteet on kyl hyviä ja ihmiset vissiin lukeekin niitä, mut jos sua askarruttaa, mitä tekohymyjen taakse kätkeytyy niin voithan pyytää vaikka lastasi hakemaan sinne töihin niin se voi sitten hetken päästä kertoa sulle millaista puulaakia rahoillasi tuet. Kokeilkaa ihmeessä jos haluatte uuden überin kokemuksen elämään mut asennoitukaa etukäteen että otatte pelkkänä kokemuksena. Mitään pysyvää hyvää ei oo tiedossa.

      • Eiköhän nuo ilmaiset lounaat sekä muut työntekijöiden virkistysmatkat ole maksettu jollain huuhaa ilmoituksella yritysesittelyillä ym. vaihtokauppana, ne ei sijoita senttiäkään omia rahoja työntekijöiden rallatuksiin. Luultavasti joku myyjä joutunut anelemaan vaihtokauppa mahdollisuutta jotta saadaan kumarreltua sitten yhdessä suurelle johtajalle kuinka hän on antelias alaisilleen.
        Villi veikkaus, että kyseisiä vaihtokauppoja on käytetty myös ihan perheen omaan mukavuuteen sekä viihtyvyyteen. Jännä vain ajatella millaisia paskahousuja siellä tuota humppaa jaksaa katsella, vai eikö ole muka muita vaihtoehtoja tienata elantoaan.


    • Ostin ärrältä sen nyssen aikataulukirjan. Yritin sen mukaan mennä pysäkille mutta eihän siinä kohtaa enää ollu ees pysäkkiä ja kun löysin oikeen pysäkin niin aikataulut oli mitä sattuu. Kenen luvalla tätä kirjaa painetaan ja myydään kun ei oo mitään takuita sen paikkaansapitävyydestä. Ny kun tehdään reittimuutoksia ja poikkeusreittejä ja linja muuttuu ja aikataulut muuttuu niin tämä opushan on jo painovaiheessa käyttökelvoton!

    • Eiks ne kaikki naura sille ;)

    • Joku kirjoitteli tuossa aiemmin vaihtokaupoista. Tämä yrityshän on tunnettu juuri siitä että kaikki mikä pitäisi rahalla maksaa yritetään tehdä vaihtokauppana. Mitähän se verottaja tuumais jos tietäis näiden vaihtokauppojen oikean laidan? Joku kertoi että rupeaa vielä vittuileen huonosta työstä kun saa sen ilmaseksi( näkyvyys niisä lehdissä on 0 euron arvoinen).

    • Heh heh joopa joo. Henkilökunnan käyttöön tarkoitettu mökki, salli mun nauraa! Jos sellanen kuvitteellinen mökki oiskin niin lieneekö sekin bygattu vaihtokaupoilla ;) Täähän menee mielenkiintoseks, pitää soittaa sille yhdelle entiselle myyntipäällikölle ja udella vähän. Nimittäin jos vaihtokauppoja tekee ne pitää todellakin tehdä yritykselle. Jos tekee itselle niin yrittäjän pitää maksaa sopimuksessa oleva hinta yrityksell omasta pussista. Muuten on petos ja siitä ei ihan noin vain selviä. Se alkaa kiinnostaa jo verokarhua ja virkavaltaakin. Oon ite ollu yrittäjä 17 vuotta ja tiedän kyllä. Oon tehny pari oravannahkakauppaa, mutta kysyin ennen sopparia tilitoimistosta miten pitää toimia etten joudu henk koht vastuuseen ja kuse samalla oman firman muroihin. Vastuusta ei pääse vaikkei itse olisikaan tehnyt niitä vaan antanut jonkun hoidettavaksi.

      • On kyllä mielenkiintoisia asioita, tuskin sitä laituria siellä tampereella tarvitsee. Onko niillä sitten joku mökki henkilökunnan virkistyskäytössä, vai onko firman omistajalla sitten joku mökki jota tarjoaa henkilökunnan käyttöön? Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei kai kukaan oikeasti rakennuta henkilökuntaansa käyttäen / vaihtokauppoja tehden omia mökkejä tai taloja. Seuraavaksi varmaan häät ja hautajaisetkin vedetään vaihtareita tehden, kiirettä pitää myyjillä että saavat kaikki hoidettua...jessus ei oo todellista.


    • Sattui vähän vahingossa tämä keskustelu näistä vaihtokaupoista silmään. Minulla on lähipiiristä kokemus tapauksesta, josta tuli veroseuraamukset ja tuomio käräjäoikeudesta. Siitä on jo vuosia aikaa kun yrittäjä lankesi houkutukseen. En mene yksityiskohtiin, mutta yrittäjä hankki omaan käyttöönsä ja tarpeisiinsa palveluita ja hyödykkeitä ja maksoi ne oman yrityksen palveluilla. Kaikki olisi mennyt hyvin mutta yrittäjä riitautui jossain vaiheessa tämän toisen yrityksen kanssa ja se johti ilmiantoon. Asiaa tutkittiin ja huomattiin ettei palvelut ja hyödykkeet olleet millään tavalla osoitettu yritykselle ja sen toiminnan hyödyksi. Kyse ei ollut satasista tai muutamasta tuhannesta vaan yhteensä isoista summista. Yrittäjä olisi selvinnyt ilman seuraamuksia jos olisi maksanut omalle yritykselleen validin summan näistä palveluista eli ostanut vaihtokaupassaan tekemänsä palvelut välilillisesti omalta firmaltaan, mutta rahaa ei ollut liikkunut. Sehän ei ole väärin että tekee vaihtokauppaa eikä sekään että sen avulla voi saada yrittäjänä itselleen edullisemmin ns suhteita käyttäen, mutta omaa pussia pitää aukoa siinä vaiheessa. Tämän opetus oli se että rehellisyys kannattaa eikä kannata riitauttaa asioita sellaisten tahojen kanssa jotka ns "tietävät liikaa". Minä en henkilökohtaisesti sotkeentuisi edes työntekijänä tekemään epämääräisiä kauppoja ja sopimuksia. Tai jos olisin yrittäjä niin aina on vaara että näiden vilunkikauppojen tekijän kanssa ei välit olekaan aina niin lämpimät. Nykyään kun ei tarvita kuin nimetön ilmianto verottajalle...

      • Onko mahdollista, että työntekijöille jotka näitä vaihtokauppoja ovat tehneet seuraisi jotain sanktioita verottajan ym. taholta? Työnsä puolesta joutuneet niitä kaiketi tekemään, vai ovatko saanet jotain hyödykkeitä siitä itse???


      • Voin kertoa että Media Potentia on verotarkastettu ilman yhtäkään huomautusta! Koittakaapa elää ihan omia ongelmianne ja oikeaa elämää . Täältä sellaista ei löydy! Onneksi tämä sonta lakkaa toimimasta 10.1.2020. Media Potentia pääsi mukaan toisena yhtiönä JCDecauxin rinnalla Punamustakonsernin yhteistyöyrityksenä kun kilpaillaan raitsikoiden mainosmyynnistä. Mitäkö se vaatii; puhdasta rikosrekisteriä, verovelatonta toimintaa ja muutoinkin hyvää mainetta. Panettelijat?! Mitä tähän keksitte? Mielikuvitus nyt peliin että en ihan pety teidän mahtaviin juttuihinne! Media Potentian johto!0


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa että Media Potentia on verotarkastettu ilman yhtäkään huomautusta! Koittakaapa elää ihan omia ongelmianne ja oikeaa elämää . Täältä sellaista ei löydy! Onneksi tämä sonta lakkaa toimimasta 10.1.2020. Media Potentia pääsi mukaan toisena yhtiönä JCDecauxin rinnalla Punamustakonsernin yhteistyöyrityksenä kun kilpaillaan raitsikoiden mainosmyynnistä. Mitäkö se vaatii; puhdasta rikosrekisteriä, verovelatonta toimintaa ja muutoinkin hyvää mainetta. Panettelijat?! Mitä tähän keksitte? Mielikuvitus nyt peliin että en ihan pety teidän mahtaviin juttuihinne! Media Potentian johto!0

        Haluuks Mediapotentian johto ihan oikeesti että kaikki suolletaan tähän foorumiin. Eihän siihen mielikuvitusta tartte käyttää ;) Ois kai se hianoo jos tämä Tamperelainen firma sais ihan oikean projektin tollasesta ratikka mainosmyynnistä. Vilpittömästi. Mutta pahoin pelkään että siinäkin tapauksessa tää johto kusee senkin niinkuin kaiken muunkin. Onnea matkaan.


    • En voi suositella. Kaikki, mitä edellä kirjoitettu, on valitettavan totta.

      • Kamalat määrät niitä lehtiä ainankin löytynyt roskista, käykö ne ite jakamassa niitä jonkun määrän jollekkin alueelle? Sitten alueet vaihtuu niin ...voi kun just jako ollu siihen viereiselle alueelle..sen takia kovinkaan moni ei ole lehteen törmännyt.


    • Olipa hyvä että lukasin nuo viestit loppuun saakka, tosin sääliksi käy niitä jotka siellä joutuu työskentelemään.

    • Media Potentia etsii lähiviikkoina uusia myyjiä raitiotievaunujen mediamyyntiin! Kaiketi viisaimmat sentään tietävät mitä mukaan pääsy kilpailutuksiin julkisellasektorilla vaatii? Puhdasta rikosrekisteriä ja verovelattonuutta! Älkää siis suoltako tänne valheita niistä asioista. Verotarkistuskin on tehty pari vuotta sitten. Valehtelijat toimivat nimimerkkien suojissa kun eivät ole menestyneet myyntitöissään.

      • Raitiotievaunujen mainosmyyntiin! Totta ihmeessä! Onhan siellä taustalla esim aivan uskomattoman menestystarinan luonut bussiliikenteen Aikataulukirjakin ja erityisesti sen digiversio. Loistava referenssi. Tämän yrityksen lukuisat innovaatiot tulevat jäämään historiaan. Onnittelut!Sen vaan sanon, että jos jostain ihmeestä tämä firma ryhtyy myymään mainoksia vaunuihin niin siihen kelkkaan en lähde eikä lähde moni muukaan. En asiakkaana enkä myyjänä.


      • Jaaa, annat todella hyvän kuvan itsestäsi johtajana. Tuohon sanomaasi kiteytyikin media potentian ns.arvot...
        "Valehtelijat toimivat nimimerkkien suojissa kun eivät ole menestyneet myyntitöissään", terv. ilmeisesti median potentian johto.

        Oletko ottanut huomioon että myös yrittäjät ovat saattaneet kommentoida tänne, vai eivätkö hekään osaa myydä tai johtaa yritystään?
        Mikäli olet omilla avuillasi kehittänyt yrityksesi tavan toimia sellaiseksi että nykyiset työntekijät, entiset työntekijät sekä asiakkaat kertovat kokemuksiaan eri palstoilla sekä arvosteluissa. Kannattaisi ehkä hakea ratkaisuja muulla tavoin kuin solvaamalla työntekijöitä.
        Ainiiiin, ja ei tämä keskustelupalsta mihinkään katoa, suomalainen yritys osti sen ja muutos koskee ainoastaan sähköposteja :))))))))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaa, annat todella hyvän kuvan itsestäsi johtajana. Tuohon sanomaasi kiteytyikin media potentian ns.arvot...
        "Valehtelijat toimivat nimimerkkien suojissa kun eivät ole menestyneet myyntitöissään", terv. ilmeisesti median potentian johto.

        Oletko ottanut huomioon että myös yrittäjät ovat saattaneet kommentoida tänne, vai eivätkö hekään osaa myydä tai johtaa yritystään?
        Mikäli olet omilla avuillasi kehittänyt yrityksesi tavan toimia sellaiseksi että nykyiset työntekijät, entiset työntekijät sekä asiakkaat kertovat kokemuksiaan eri palstoilla sekä arvosteluissa. Kannattaisi ehkä hakea ratkaisuja muulla tavoin kuin solvaamalla työntekijöitä.
        Ainiiiin, ja ei tämä keskustelupalsta mihinkään katoa, suomalainen yritys osti sen ja muutos koskee ainoastaan sähköposteja :))))))))))))))

        Juuri näin! Johto heittää bensaa liekkeihin. Ei nämä kirjoitukset tyhjästä synny. Ei taida tässä maassa olla yhtään toista yritystä, jolla on tälläinen maine. Ja maine vain kasvaa, kasvaa, kasvaa ja kasvaa....


    • Voitteko kuvitella Media Potentian myyjillä on edelleen käytössä 90- luvulta peräisin olevat matkapuhelimet 🥺😀 sellaiset näppäin malliset Nokiat jotka on todella kaukana nykyajan älylaitteista! Sillä kun lähdet asiakkaalle terkstaria laittamaan menee ikä ja terveys. Kannettava tietokone on niin vanha ja hidas että saa pelätä koska leviää. Asiakasjärjestelmä ja nettiyhteys tökkii koko ajan... Toimiston täti tulee tarvittaessa toimivuutta ihmettelemään + hän toimii myös Atk- tukena.. Ihan alkeellista touhua hankkia nyt henkilökunnalle edes Kunnon työvälineet! Sitten tämä samainen firma myy digimainontaa 🤣🤣🤣 Uskottavaa ja Ajan hermoilla !

      • Mitä digimainontaa se myy? Ei mitään. Jos myydään digimainontaa myydään google hakusanaa, some-mainontaa (face, insta, linkedin), displayta, verkkosivuja jne tms. Eihän siällä ole yhtään alan osaajaakaan. Toimari tietää siitä aiheesta yhtä paljon kuin hyvästä henkilöjohtamisesta. Tämän puulaakin kaikki ns "digi" on puuhastelua ja luulottelua. Haluttaisiin tehdä jotain mutta kun ei osata eikä ole varaa hankkia osaamista. Sillä tehdään printtiä, printtimainontaa ja ilmeisesti jnk sortin ulkomainontaa. Se että lehden voi lukea verkossa ei ole digimainontaa. Kyllä tällä talolla meni maine siinä bussi kirjasessa kun loivat jonkun sovelluksen ns toimivana ja siihen tätä digiä. Susi oli jo syntyessään niinkuin koko firma. Miksi käytetään aataminaikaisia vehkeitä? Koska ei ole varaa parempaan. Kaikki mikä maksaa, vituttaa johtoa. Varsinkin jos se tulisi työntekijöiden hyväksi. Työntekijätkin on siellä pakollista ja harmillista kuluerää, joita ilman ei voi kusettaa asiakkaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä digimainontaa se myy? Ei mitään. Jos myydään digimainontaa myydään google hakusanaa, some-mainontaa (face, insta, linkedin), displayta, verkkosivuja jne tms. Eihän siällä ole yhtään alan osaajaakaan. Toimari tietää siitä aiheesta yhtä paljon kuin hyvästä henkilöjohtamisesta. Tämän puulaakin kaikki ns "digi" on puuhastelua ja luulottelua. Haluttaisiin tehdä jotain mutta kun ei osata eikä ole varaa hankkia osaamista. Sillä tehdään printtiä, printtimainontaa ja ilmeisesti jnk sortin ulkomainontaa. Se että lehden voi lukea verkossa ei ole digimainontaa. Kyllä tällä talolla meni maine siinä bussi kirjasessa kun loivat jonkun sovelluksen ns toimivana ja siihen tätä digiä. Susi oli jo syntyessään niinkuin koko firma. Miksi käytetään aataminaikaisia vehkeitä? Koska ei ole varaa parempaan. Kaikki mikä maksaa, vituttaa johtoa. Varsinkin jos se tulisi työntekijöiden hyväksi. Työntekijätkin on siellä pakollista ja harmillista kuluerää, joita ilman ei voi kusettaa asiakkaita.

        Jotain valotaulumainontaa tarjoaa huonolla menestyksellä ja digilinkkiä tms.. Eli Omakotilehden voi lukea jatkossa oikeen digilehtenä ei vaan siellä issuussa. Asiakas saa jonkun tyhjänpäiväisen linkin klikkaamalla lehdessä olevasta mainoksesta kotisivuille tai saa kai siihen jonkun videonkin pyörimään ja vaikka tähdet vilkkumaaan. Se on digiä se. Ihan kun asiakas ei vaatisi faktaa paljon lehden sivuilla käy lukijoita veikkaan että ei paljon enempää kuin oma henkilökunta 🤣😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain valotaulumainontaa tarjoaa huonolla menestyksellä ja digilinkkiä tms.. Eli Omakotilehden voi lukea jatkossa oikeen digilehtenä ei vaan siellä issuussa. Asiakas saa jonkun tyhjänpäiväisen linkin klikkaamalla lehdessä olevasta mainoksesta kotisivuille tai saa kai siihen jonkun videonkin pyörimään ja vaikka tähdet vilkkumaaan. Se on digiä se. Ihan kun asiakas ei vaatisi faktaa paljon lehden sivuilla käy lukijoita veikkaan että ei paljon enempää kuin oma henkilökunta 🤣😄

        Puuhastelua. Ehkä itse uskovat olevansa aikaansa edellä ja luovansa jotain uutta ja ihmeellistä. Halpaa, huonoa ja naurettavaa!


    • Pysykää kaukana! Ennemmin tai myöhemmin tulet kusetetuksi. Provikoita vähennetään milloin mistäkin syystä.

      • Oikeesti?


    • Protestilistalla just ny. Reipas 28000€ ja taitaa verottaja olla vailla...

      • Miten on mahdollista että tekee / alkaa tekemääm yhteistyötä Pirkanmaan TE- keskuksen kanssa??
        Lähinnä tuo tilaajavastuulaki verovelan takia hieman askarruttaa tilaajan puolelta. Eivätkö ole tarkastaneet vai jokin muu syy...vai onko virheellinen tieto protestista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista että tekee / alkaa tekemääm yhteistyötä Pirkanmaan TE- keskuksen kanssa??
        Lähinnä tuo tilaajavastuulaki verovelan takia hieman askarruttaa tilaajan puolelta. Eivätkö ole tarkastaneet vai jokin muu syy...vai onko virheellinen tieto protestista.

        Tuskin
        https://www.is.fi/yritykset/protestit/protesti-548659/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista että tekee / alkaa tekemääm yhteistyötä Pirkanmaan TE- keskuksen kanssa??
        Lähinnä tuo tilaajavastuulaki verovelan takia hieman askarruttaa tilaajan puolelta. Eivätkö ole tarkastaneet vai jokin muu syy...vai onko virheellinen tieto protestista.

        Protestilistalle ei vahingossa jouduta eikä sellaisia virheitä tehdä koska ovat julkisia ja leimaavat välittömästi yrityksen. Kyse voi olla muustakin kuin varsinaisesta verovelasta joka tilaajalle näkyy verovelka merkintänä.


    • Ei välttämättä verovelkaa, joka näkysi verovelka merkintänä. Verottajalla voi olla muitakin saamisia, joita ei luokitella verovelaksi. Mutta kun päästetään tratasta protestilistalle eli julkiseksi ei joko välitetä tai ei kyetä.

    • Tälle yritykselle ei mitään uutta. Eletään kädestä suuhun ja kassakriisistä toiseen. Joskus se tämäkin kupla puhkeaa...

    • Yrittäjänä tiedän että on tilanteita missä verovelat eivät näy verovelkareksiterissä, esim jos on laadittu maksusuunnitelma. Maksusuunnitelma taas ei estä sitä etteikö verovelkojen vuoksi joudu trattaan ja siitä protestilistalle. Edellyttää tietenkin sitä ettei ole hoitanut edes maksusuunnitelmaa eräpäivien mukaan. Joka tapauksessa protestiin joutuminen on vahva viesti etteivät asiat ole tolallaan. Se on viesti työyä hakeville ja asiakkaille. Nykyisin joutuu myös nopeasti tilanteeseen ettei yritykselle myydä kuin käteisellä tai ennakkomaksulla. Nimimerrki omakohtainen kokemus, josta selvisin ja homma jatkuu. P.S. pitkään meni ennekuin verottajan laittaman protesrtin jälkeen sain luottamusta takaisin.

      • Voi,voi...mitenkään selviävät koronasta sekä protestilistalle joutumisesta. Tapahtuikohan lomautus oikeaoppisesti.Harmi kun ei kaiketi ole sitä luottamusmiestäkään olemassa joka kertoisi työntekijöille oikean menettelytavan.Ainahan voi hakea tukea Business Finlandialta kun kaikki asiat ovat niin kunnossa tässä loistavassa ja ihanassa yrityksessä.


    • Media Potenttia on sellanen fakiirifirma etten ihmettele etteikö keplottelis ulos tästä koronastakin. Koskaan ei ole mitään oikealla perustalla olevaa suunnitelmaa vaan sammutellaan tulipaloja ja eletään kädestä suuhun. Kassassa ei ole ylensä kuin johtoportaan "omat" rahat. Mutta karman laki osuss josku tähänkin osoitteesen. Saattaa se olla koronakin.

      • Niiltä ilmestyy pikapuoliin Korona Forum lehti, jossa mainostuotot on revitty käsidesi- ja hengityssuojayrityksiltä. Suurella haloolla lanseerataan, ilmestyy kerran olemattomalla jakelualueella ja sen jälkeen kukaan ei kuule siitä enää mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niiltä ilmestyy pikapuoliin Korona Forum lehti, jossa mainostuotot on revitty käsidesi- ja hengityssuojayrityksiltä. Suurella haloolla lanseerataan, ilmestyy kerran olemattomalla jakelualueella ja sen jälkeen kukaan ei kuule siitä enää mitään.

        Aamunaurut, kiitos niistä. Kiteytit koko totuuden muutamaan lauseeseen. Noinhan se juurikin menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niiltä ilmestyy pikapuoliin Korona Forum lehti, jossa mainostuotot on revitty käsidesi- ja hengityssuojayrityksiltä. Suurella haloolla lanseerataan, ilmestyy kerran olemattomalla jakelualueella ja sen jälkeen kukaan ei kuule siitä enää mitään.

        Toivottavasti toi oli vitsi,ei noin moraalittomaksi voi edes tuo firma vajota!!!


      • Nojopas...toivottavasti tietävät minkälaisen yrityksen kanssa aloittavat yhteistyötä,ellei sitten joku ole jo linkkiä laittanut heille tuonne protestilistan tietoihin.
        Toivottavasti joku sen laittaa koska parempiakin tahoja olisi ollut hoitamaan markkinointia.Hieman ehkä rauhoittaisi myös sitä itsekehun määrää jota itse tj Kaukonen mölisee omista johtamiskyvyistään.


    • Eivät ainakaan kunnioita Asiakkuusmarkkinointiliiton markkinointikieltoa.

      Toistuvasti runkuttavat puhelimella vaikka katkon kaikki soitot. Luulisi käsittävän vähemmästäkin.

      En ymmärrä puhelinmarkkinointia lainkaan. Ostan jotakin kun tarvitsen, en sen mukaan mitä joku soittaa ja tyrkyttää. Sama kun aina myydään viimeisiä ja nyt alennuksella. Tokaisen aina ettei nyt rahaa vaan ensi kuussa ja kaikki on sun mukaan jo tuolloin myyty ja jos onkin niin hinta on silloin jo liian kallis ettei kauppoja silloin synny. Ilme onkin näkemisen arvoinen ja selittely koomista. Mikä piru siinä on että pitää yrittää puhua ihmisiä ympäri? -ei toimi mun kanssa, rehellisyys ja suoruus toimii.

      • Tätä itsekin miettineenä. Kyse lienee ns pakosta saada kauppaa, huonosta tilannetajusta, osaamattomasta myynnistä, harkitsemattomista argumenteista, asiakkaan kunnioituksen puuttumisesta, asiantuntemattomuudesta. Kun asiakkaalla ei ole tarvetta eikä sitä synny puhelimessa niin keinot on näin heikot.
        Loppujen lopuksi kaikki lähtee aina yrityksen arvomaailmasta, kulttuurista ja johdosta. Myyjät suorittavat sitä mitä heiltä vaaditaan. Asiantuntevissa ja osaavissa organisaatioissa on johdon tukena taitavat ja ammattitaitoiset välipäällikköt, jotka valmentavat, ohjaavat ja kontrolloivat toimintaa. Media Potentiallakin niitä on joskus ollut ja joku ihan osaavakin, mutta nyt on kehnoa. Kuulin että joku ns myyntipäällikkö siellä on mutta ei kuulemma tittelinsä tasolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä itsekin miettineenä. Kyse lienee ns pakosta saada kauppaa, huonosta tilannetajusta, osaamattomasta myynnistä, harkitsemattomista argumenteista, asiakkaan kunnioituksen puuttumisesta, asiantuntemattomuudesta. Kun asiakkaalla ei ole tarvetta eikä sitä synny puhelimessa niin keinot on näin heikot.
        Loppujen lopuksi kaikki lähtee aina yrityksen arvomaailmasta, kulttuurista ja johdosta. Myyjät suorittavat sitä mitä heiltä vaaditaan. Asiantuntevissa ja osaavissa organisaatioissa on johdon tukena taitavat ja ammattitaitoiset välipäällikköt, jotka valmentavat, ohjaavat ja kontrolloivat toimintaa. Media Potentiallakin niitä on joskus ollut ja joku ihan osaavakin, mutta nyt on kehnoa. Kuulin että joku ns myyntipäällikkö siellä on mutta ei kuulemma tittelinsä tasolla.

        Mulla kans menee kohta hermo ja marssin täältä työmaalta sinne toimistolle. Johto eikä kukaan v..tut välitä asiakkaasta. S..tana koko ajan puhelin soi, ja jos erehyt ostaan joskus nii lasku on pöydällä ennenku luurin lasket. Kysymyksiin jakelusta ei vastata eikä ole minkäänlaista keskustelutaitoista tahoa siellä joka ottaisi vastuun. Juttelin jonku h...tin itteään jokski päälliköks tituleeraavan kans - sama ku oisin kauhakuormaajan kauhalle porissu. Mistä näitä sikiää?


      • käykö ne yrityksissä ihan paikan päällä kun mainitsit että ilme on näkemisen arvoinen?Eikö ne puhelimella puuhaile?


    • Hinnottelut ihan hihasta. Naapuriyritys sai saman mainoksen satasen halvemmalla ja paremmalle paikalle. Arvatkaa ostanko enää. Ihan sekasin näiden lehdistä. Millon tarjotaan taloyhtiölehteen, millon omakotilehteen, millon taas johonkin taloyhtiökirjaan, kohta johonkin mökkilehteen. Ja aina on just mulle sopiva.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

      Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1711