Olet iltakävelyllä ja

CSI

huomaat kävelytien viereisellä nurmikolla makaamassa liikkumattomana "laitapuolen kulkija miehen". Mitä teet?

34

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soittaisin potkupalloliittoon ja kysyisin puuttuuko teiltä "laituri"----> täällä olisi yksi joka osaa ainakin "filmata" seepralle heiniä!

• .

Joo pitäisi tehdä jotain. Kenenkään ei kuitenkaan vaadita menevän ravistelemaan moista hereille, koska se ei ole aina ihan turvallista. Vaan kuinkahan tyytyväisiä nuo yksykskakkosessa on jos jokaisesta pummista tulisi puhelu.

• Puistokemisti

Eivät enää vie edes ketään putkaan.

• pevotus

Mitä ihmeen ajatustenlukioita täällä oikein on. Minä juuri soitin häkeen tuon asian takia eilettäin.
      Vai puhelimen salakuuntelioita...

• pevotus

Paitövei. 4. soitto häkeen kuukauven ajkana.

• Olen yleensä koiran kanssa kävelyllä ja uskoisin että se menee ensin haistamaan tilanteen. Ja jos se mies ei senkään jälkeen liikahtaisi, niin alkaisin tutkimaan elintoimintoja ja tietenkin samalla soittaisin välittömästi 112.

• Täällä missä asun en ole nähnyt ketään pusikossa nukkumassa, korkeintaan näen itseni pusikossa kun hiivin aidan alta.

• Antaa sen nukkua. Oon nähny niitä monen monituista kertaa sammuneena jossain pöheikössä.

• Teijo T

Voi joutua kesällä hyttysten syötäväksi:(

• Teijo T kirjoitti:

Voi joutua kesällä hyttysten syötäväksi:(

Ei se niitä paljoa häiritse. Niin on vahvat myrkyt suonissa ettei hyttynenkään hengissä selviä. :-)

Jos uskaltaa ees koskea sammuneeseen.

Hiukan eri asia olis jos näkisin jotenkin kolhiintuneen tai joessa kellumassa kaverin, sit tulis sukkelaan mieleen alkaa soittelemaan noutajia paikalle. Onhan niitä välillä kuolleenakin löytynyt.

• ?

Entä sairaskohtauksen saaneet?

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Ei se niitä paljoa häiritse. Niin on vahvat myrkyt suonissa ettei hyttynenkään hengissä selviä. :-)

Jos uskaltaa ees koskea sammuneeseen.

Hiukan eri asia olis jos näkisin jotenkin kolhiintuneen tai joessa kellumassa kaverin, sit tulis sukkelaan mieleen alkaa soittelemaan noutajia paikalle. Onhan niitä välillä kuolleenakin löytynyt.

Juu kun ei koskaan tiedä mitä ovat nauttineet.
        Siltähän vois joku viedä vaikka rahat kun on sammunut?
        Jos se olis joku jonka tunnet, toimisitko samoin? En väitä, että tunnet "alan miehiä".

• ?

• juotu kaikki...
        Teijo T kirjoitti:

Jos se olis joku jonka tunnet, toimisitko samoin? En väitä, että tunnet "alan miehiä".

ei niillä rahaa ole...

• Teijo T kirjoitti:

Ei sillä merkitystä tuntisinko, kyllä mä apuja kutsuisin jos sille näyttäs, ettei kaikki ole hyvin. Se nyt vaan on usein niin, että ne nukkuu sammuneena kuin kivet.

:-)

• ? kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=YZpBgZ4WgjE

Tietysti sairaskohtaus jonka heti näkee, että nyt ei oo kundi kunnossa. Niin apuja kutsuisin, en mä ole ketään jättänyt koskaan auttamatta sen takia että se on ns. "laitapuolen kulkija". Olenhan mä antanut sellaselle ruokarahaakin.

Nuo sammumiset ja sammuneena pötköttelyt vaan on hyvin yleisiä, varsinkin näin kesällä niitä joskus näkee jossain keskustoissa. Täällä missä mä asun en ole törmännyt ainuaankaan maassa makoilijaan vielä koskaan. Mut entisessä kotikunnassa niitä näki kylillä välillä ihan tolkku pois mm. kauppojen takapihoilla ja sillan alla. Tai puistonpenkeillä.

• teevadit kirjoitti:

Tietysti sairaskohtaus jonka heti näkee, että nyt ei oo kundi kunnossa. Niin apuja kutsuisin, en mä ole ketään jättänyt koskaan auttamatta sen takia että se on ns. "laitapuolen kulkija". Olenhan mä antanut sellaselle ruokarahaakin.

Nuo sammumiset ja sammuneena pötköttelyt vaan on hyvin yleisiä, varsinkin näin kesällä niitä joskus näkee jossain keskustoissa. Täällä missä mä asun en ole törmännyt ainuaankaan maassa makoilijaan vielä koskaan. Mut entisessä kotikunnassa niitä näki kylillä välillä ihan tolkku pois mm. kauppojen takapihoilla ja sillan alla. Tai puistonpenkeillä.

Sellaselle kuulosti aika tyhmälle. x-D Noh rentulle.

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Ei sillä merkitystä tuntisinko, kyllä mä apuja kutsuisin jos sille näyttäs, ettei kaikki ole hyvin. Se nyt vaan on usein niin, että ne nukkuu sammuneena kuin kivet.

:-)

Sulla on hyvä sydän:)

• Teijo T kirjoitti:

Sulla on hyvä sydän:)

Moi. :-)

Emmä tiedä onko se sitä, että on hyvä sydän. Pikemminkin ajatusmaalima sellanen että jos joku on kyvytön itse itseään auttamaan ja apua tarvii, niin sen puolesta pitää sillon toimia. Se kuitenkin pieni vaiva kutsua apua paikalle ja katsoa et ei jää avutta.

Vaan illanjatkoja. Tänään ei ehdi kauheesti koneella lorvia. Olen ollut liike kannalla. Ja nyt pesueen pariin taas. :-)

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Moi. :-)

Emmä tiedä onko se sitä, että on hyvä sydän. Pikemminkin ajatusmaalima sellanen että jos joku on kyvytön itse itseään auttamaan ja apua tarvii, niin sen puolesta pitää sillon toimia. Se kuitenkin pieni vaiva kutsua apua paikalle ja katsoa et ei jää avutta.

Vaan illanjatkoja. Tänään ei ehdi kauheesti koneella lorvia. Olen ollut liike kannalla. Ja nyt pesueen pariin taas. :-)

Sulle pesueelle myös hyviä illanjatkoja:)

• Teijo T
        Teijo T kirjoitti:

Sulle pesueelle myös hyviä illanjatkoja:)

teevadit....ootkos vielä hereillä?

• zisel

En ajattele yhtään mitään. Tule kylään tänne joku sunnuntai klo 10 aikaan aamulla ja soita jokaiselle ambulanssi joka täällä makaa :D

• tihrustaa akkunasta

Monsko kerros?

• zisel
        tihrustaa akkunasta kirjoitti:

Monsko kerros?

Ei tihrusta, viides kerros.

• "laitapuolen kulkijoille" soitetaan poliisi avuksi. Ei niitä oteta yleensä sairaalaan. Toisaalta kyllä putkakuolemia on sattunut paljon, joten joten.. Kuka tietää miten on parempi? :\

Mun sisko kyllä hämmästeli, kun huolehdin Turussa puistoon kuukahtaneen tilaa, kun sellainen ei olis tullut hänelle mieleenkään.

• zisel

"Toisaalta kyllä putkakuolemia on sattunut paljon, joten joten.. Kuka tietää miten on parempi?"

• zisel
        zisel kirjoitti:

"Toisaalta kyllä putkakuolemia on sattunut paljon, joten joten.. Kuka tietää miten on parempi?"

Tai en mä tarkottanut tota.

• Kenen kahden
        zisel kirjoitti:

Tai en mä tarkottanut tota.

naispalstaajan kanssa makaisit mieluiten sandwichina - alasti?

• zisel
        Kenen kahden kirjoitti:

naispalstaajan kanssa makaisit mieluiten sandwichina - alasti?

Sandwichina? Kuka siinä välissä olis?

• Joku teistä
        zisel kirjoitti:

Sandwichina? Kuka siinä välissä olis?

kolmesta.

• zisel
        Joku teistä kirjoitti:

kolmesta.

Mulla on ahtaanpaikankammo joten mä päällimmäisenä, sixthsense keskellä ja sue.ellen alimpana :D

Ei vittu mitä diipadaapaa taas :D

• zisel kirjoitti:

Mulla on ahtaanpaikankammo joten mä päällimmäisenä, sixthsense keskellä ja sue.ellen alimpana :D

Ei vittu mitä diipadaapaa taas :D

JaahaS!

Entäs jos meidät viedään putkaan siveettömästä käyttäytymisestä julkisella paikalla! :,D

• panomies

Jos se makaaja olis kaunis teini nainen niin veisin koiin ja antaisin hyvää hoitoa sille. Laitapuolen kulkijan jättäisin rauhaan.

• Jatkan matkaani ja annan kaiffarin nukkua rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2635
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      49
      1835
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      148
      1412
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      354
      1357
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      349
      1296
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1216
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      58
      1156
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1076
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      986
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      903
    Aihe