http://www.iltalehti.fi/talous/201206140092835_ta.shtml
Jossain vaiheessa köyhyys iskee näihin lukeutuviin kokoomuksen äänestäjiin. Kataiselta hymyä heille ja varmasti lipevä kiitos äänestämisestä.
Oikeaan osoitteeseen meni tämä työttömyys. Hienoilla autoilla ajelevat työpaikoilleen Salossa. Olen joskus käynyt siellä näkemässä ja ihmettelemässä parkkipaikan autokirjoa. Bemaria, mersua, audia näkyi niin kauas kuin katse riitti. Ihan hirvitti sitä haaskuuta katsellessa. Varmaan uskoontulemisia kuitenkin tämäkin asia, josta olen syvästi iloinen ja tyytyväinen, aiheuttaa.
Kokoomusta äänestäneitä työttömiksi
37
108
Vastaukset
Jep, Nokian romahdus johtuu Kokoomuksen äänestämisestä.
- Ratikkakuski.
Nyt saapi Salossa kokoomulaisten bemarit ja audit pilkkahintaan
Nokian tehdas suljettin iäksi
Työttömyys 20%
Sama kuin kokoomuksen kannatus - Ratikan toverit
Eipähän toverit surra bemareita
Mennään töihin ratikalla
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=vWF-LgFmfq4 - Wartburg romurautaa:
Ratikkakuski. kirjoitti:
Nyt saapi Salossa kokoomulaisten bemarit ja audit pilkkahintaan
Nokian tehdas suljettin iäksi
Työttömyys 20%
Sama kuin kokoomuksen kannatus.
Nokia myydään vision mukaisesti wartburg-romurautana afrikan rannikolle
Kyl kannatti äänestää kokkareita
.
- kippas kappas
vihtahousu täälä. sait sitten tarpeekses eikös vaan.
teekkö sää koskaan muuta ku elät netissä seilaten palstalta toiselle? - tosi automiehille
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=ina24p1dlk60qtoh&kategoriaTunniste=Autonhoitotuott&path=AUTOTUOTTEET/Autokemikaalit/Autonhoitotuott&myymala=Prisma Järvenpää&paikkakunta=Järvenpää&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main
Jos siisti auto on mielestäsi kiihottavaa niin siinä ainetta, jolla puhdistuu alushousutkin. - Lisätietoja pepussa
Suomessa on ihmisiä, jotka elävät kansaneläkkeellä. Nämä työttömiksi jääneet elävät pitkään liiton maksavilla kissanpäivillä. Moni työttä jäänyt on innoissaan asiasta. Kun liitto ei enää maksa isoa summaa kuukaudessa niin sitten on aika työllistyä.
Onhan joukosa tietenkin niitäkin juustopäitä, jotka ovat ottaneet asuntolainaa ja autolainaa. Itse olen älynnyt saada perinnöksi asunnon, metsää, pörssiosakkeita, riihikuivaa. Onneksi vanhempani olivat hyviä säästämään ja olin ainoa perillinen. Kun he erosivat niin tilanne oli sellainen, että kumpi tahansa ensin kuolisi tietäisi isoa perintöä. Kaikenlaisia sairauksia sitä maailmassa onkin, jotka voivat viedä perittävän "ennenaikaiseen" hautaan.
Sehän on surullista ihan perijänkin kannalta. Mieluumminhan sitä vanhempansa elossa haluaa nähdä kuin saada oman taloutensa kuntoon loppuiäkseen ja alkaa viettämään kissanpäiviä ilman töissäkäymistä. Eikös se joku joskus keksinyt sellaisen sanonnan, että tyhmä työtä tekee, kissa pääsee vähemmällä. Kissa se tekee sen mikä on mielessä milloinkin ja toiset ne aamuisin töihin menevät tuhansia euroja kokoamaan ja nauttimaan työnteosta. Johan niissä on tavallisia duunareita, jotka kuvittelee ovelansa herroja itsekin. x-D
- Viimeistä päivää:.!1
teevadit kirjoitti:
Öh olevansa. x''-D
.
Viimeistä päivää koikkelehditaan Euroopan omistajina
Har!
. Viimeistä päivää:.!1 kirjoitti:
.
Viimeistä päivää koikkelehditaan Euroopan omistajina
Har!
.On se jännää miten joku pieni ihminen ajattelee olevansa lähes herra itsekin, kun lipoo herrojen ahtereita. Omaisuutta on muutama satatuhatta, komia puku kaapissa ja tukka mallissa ja jo ollaan isoja herroja. :-)
Har.- Palkattu TErminaatto
teevadit kirjoitti:
On se jännää miten joku pieni ihminen ajattelee olevansa lähes herra itsekin, kun lipoo herrojen ahtereita. Omaisuutta on muutama satatuhatta, komia puku kaapissa ja tukka mallissa ja jo ollaan isoja herroja. :-)
Har..
MS:n palkattu Terminaattori vain suorittaa Tuhoamistaan kunnes kaikki on Tuhottu
.
http://www.youtube.com/watch?v=jpntSOfXtjw
Tanssin paikka...On siellä ihan tavallisia autonromujakin seassa. Ja pyöräilijöitä, kävelijöitä, julkisella liikenteellä kulkijoita. Äänestävät jotkut vihreitä tai vasemmistoliittoakin.
Kyllä taas tuli selväksi, että suomen kansaa pitää pystyssä kateus ja vahingonilo. Eikä siitä näytä olevan vapaita sen enempää makoilevat stallarit kuin riistoporvaritkaan. Pata kattilaa ja silleen...
teevadit kirjoitti:
Kaikki toiselle nauraminen ei aina ole suinkaan kateutta. ;-)
Tyhmyyskin osaa huvittaa.No enhän minä niin väittänytkään vaan että puolet siitä on vahingoniloa.
Joku mielestäni nokkela joskus sanoi, että vaikkei tyhmyys synti ole, niin eihän se nauratakaan. Sinä vissiin olet kilpailevalla kannalla?Ratikkakuski kirjoitti:
No enhän minä niin väittänytkään vaan että puolet siitä on vahingoniloa.
Joku mielestäni nokkela joskus sanoi, että vaikkei tyhmyys synti ole, niin eihän se nauratakaan. Sinä vissiin olet kilpailevalla kannalla?Luulenpa, että tyhmät on juuri näyttäneet kansalle tyhmyytensä. Lähinnä nyt naurattaa ne jotka ei vielä ole tajunneet. :-)
Joku joskus sanoi, ettei narussa olevien pässien kanssa kannata juosta kilpaa.
Jotta "behind" sanoi pässi, kun päätä leikattiin.
Sinä ääliö himiöit toisten autoja vaikka itse Nokiaa saa lähes ilmaiseksi pörssistä.
Persu?- Ei enää nokiaa
.
Kukaan ei osta enää Nokiaa
Hevi tulee ja hevi tappaa
Har!
. - 4D tähti
Onkohan tämä porukka samaa mieltä, että Nokiaa saisi lähes ilmaiseksi:?
http://217.71.145.20/TRIPviewer/show.asp?tunniste=VN 1/2011&base=ermuut&palvelin=www.eduskunta.fi
Yksikään ei ole persu. Ymmärrystä raha-asioihin näillä varmasti löytyy, koska joku on antanut yhdelle yli 700 000 € asuntolainen. - Kaks tulee kalliiksi
4D tähti kirjoitti:
http://217.71.145.20/TRIPviewer/show.asp?tunniste=VN 1/2011&base=ermuut&palvelin=www.eduskunta.fi
Yksikään ei ole persu. Ymmärrystä raha-asioihin näillä varmasti löytyy, koska joku on antanut yhdelle yli 700 000 € asuntolainen..
Remarit ja niiren pemarit
Har!
. 4D tähti kirjoitti:
Yksikään ei ole persu. Ymmärrystä raha-asioihin näillä varmasti löytyy, koska joku on antanut yhdelle yli 700 000 € asuntolainen.Mun puolesta saavat olla mitä mieltä tahansa. Nokian pörssiarvo on about 6,9 miljardia ja niiden käteiskassas on(oli viime viikolla) about 5 miljardia, joten mun matematiikalla se tarkoittaa lähes ilmaista.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mun puolesta saavat olla mitä mieltä tahansa. Nokian pörssiarvo on about 6,9 miljardia ja niiden käteiskassas on(oli viime viikolla) about 5 miljardia, joten mun matematiikalla se tarkoittaa lähes ilmaista.
No ostaisitko?
Ratikkakuski kirjoitti:
No ostaisitko?
Mä ostin torstaina 1,85/kpl. Mun mielestä kohtuuhinta. Olis voinu ostaa enemmänkin kuin sen mitä ostin, muttaku ei vaan ollu varaa enempään. Vähä riapoo.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä ostin torstaina 1,85/kpl. Mun mielestä kohtuuhinta. Olis voinu ostaa enemmänkin kuin sen mitä ostin, muttaku ei vaan ollu varaa enempään. Vähä riapoo.
Voipi olla, että joku haluaa ostaa koko Nokian ja saat rahasi taisin moninkertaisesti.
Minä vaan en koskaan osta mitään, mistä en ymmärrä mitään. Niinpä pysymme Rouva Ratikan kanssa tässä sijoitusasuntobineksessä. Siksi toisekseen 150.000€:n ostoksissa velkavilulla tienaakin jo jotain.
Kuuntelen aina huvittuneena "gurujen" juttuja telkkarista, jotka eivät tosiasiassa ymmärrä hommasta tuon taivaallista.
Ja kansa sitten ostelee 50€:n kuukausipanoksella Noksua ja elättää lähinnä pankkeja ja diilereitä. Ei voi kuin hymistellä myötähäpeästä...Ratikkakuski kirjoitti:
Voipi olla, että joku haluaa ostaa koko Nokian ja saat rahasi taisin moninkertaisesti.
Minä vaan en koskaan osta mitään, mistä en ymmärrä mitään. Niinpä pysymme Rouva Ratikan kanssa tässä sijoitusasuntobineksessä. Siksi toisekseen 150.000€:n ostoksissa velkavilulla tienaakin jo jotain.
Kuuntelen aina huvittuneena "gurujen" juttuja telkkarista, jotka eivät tosiasiassa ymmärrä hommasta tuon taivaallista.
Ja kansa sitten ostelee 50€:n kuukausipanoksella Noksua ja elättää lähinnä pankkeja ja diilereitä. Ei voi kuin hymistellä myötähäpeästä...Ostaa jos ostaa, jos ei osta niin ei osta. Mulle se nyt on vain harrastus ja harrastukset maksaa aina, joten siinä mielessä se on yks lysti. Jos kurssi nousee, niin siitä pelkästä oikeassa olemisesta saa sen tyydytyksen, mahdollinen väärässä oleminen tiestysti harmittaa. Raha ei kuitenkaan oo se juttu.
>. Siksi toisekseen 150.000€:n ostoksissa velkavilulla tienaakin jo jotain.
Joo-o ....- 4D tähti
Ratikkakuski kirjoitti:
Ja kansa sitten ostelee 50€:n kuukausipanoksella Noksua ja elättää lähinnä pankkeja ja diilereitä. Ei voi kuin hymistellä myötähäpeästä..."Ja kansa sitten ostelee 50€:n kuukausipanoksella Noksua ja elättää lähinnä pankkeja ja diilereitä. "
Tämä oli yksi pointti linkittää ministereiden omistukset. Miten on voinut noin naurettavan pieniä osake-eriä kertyä meidän maan johtajille? Ja toiseksi miten ne voi olla noin persaukisia ellei piilossa ole jotain. Ja kumpi sitten on pahempi: että ne on epärehellisiä vai taitamattomia...
"Minä vaan en koskaan osta mitään, mistä en ymmärrä mitään. "
Tuo on aina hyvä ohjenuora.
"Niinpä pysymme Rouva Ratikan kanssa tässä sijoitusasuntobineksessä. Siksi toisekseen 150.000€:n ostoksissa velkavilulla tienaakin jo jotain. "
Mä pidän tuota älyttömän riskisenä tuottomahdollisuuksiin nähden. Tai riippuu tietenkin missä päin maailmaa asunnot sijaitsevat.
Ällistyttävää tulkintaa!
Yksilön velkaantuminen yli varojensa; tai kovahintaisten tuotteiden hankkiminen yli potentiaalisen varallisuuden; tai mahdollinen tuleva työttömyys hyvin maksetusta työstä onkin kokoomuksen syytä? Voisiko tästä tehdä väikkärin tai jotain?
Mahdollinen työttömyys tai potentiaalinen varallisuus onkin olleet kautta historian hyvin hallittuja kansalaistaitoja kaikkialla maailmassa, suomalaisia lukuunottamatta...
Kyllä täytyy olla helwatan katkera ihminen ja täysin sokea yhteiskunnallisille, jopa globaaleille, muutoksille että jaksaa suustaan tällaista laskea, saatikka ymmärtää mitään yritysten toiminnasta. Vaikka ainahan sitä voi valittaa vaikka oikeusasiamiehelle kun yhtenä lomapäivänä sattuu satamaan...
Kaikkein eniten hämmästyttää se, että yhden yrityksen (satunnaisen) menestyksen tuoma ylenpalttisuus joillekin yksilöille vituttaa jotakuta satunnaista vähemmän menestynyttä kulkijaa. Olisit itse kouluttaututunut ja mennyt Nokialle töihin, äänestänyt kokoomusta ja nauttinut elämästäsi. Nyt ei vituttaisi yhtään kun joku pseudokateellinen ilkkuisi työttömyydellesi, ikäänkuin oma työttömyytesi olisi jotenkin ansaitumpaa kuin sen ilkkujan.
No ainahan sitä voi poimia marjoja ja muuta mukavaa.Varo vaan. Paljastut vielä porvariksi ja palstalaiset lahtaavat sinut tai muiluttavat Viroon. Tosin jollassani on vielä tilaa. ;-)
On se vaan kumma, että makoilevia stallareita ei koskaan häirinnyt paperitehdaspaikkakunnilla paperimiesten paremmat autot ja suuremmat talot. Mutta jos valkokaulustyöläiset tienaavat jotain, niin päästä katkeaa heti verisuoni...
- Felix Rodriguez
Työstähän hidasjärkisellä stallari-Ratikan palstailukin käy
Wahlroosi ymmärsi kääntää takkia, kun CIA terminaattorit olis lahdannut muuten Felix Rodriguez kirjoitti:
Työstähän hidasjärkisellä stallari-Ratikan palstailukin käy
Wahlroosi ymmärsi kääntää takkia, kun CIA terminaattorit olis lahdannut muutenOnko sinulla parempia näyttöjä vaurastumisesta? (Ei tarvitse vastata. ;-))
Eikös tuo Salossa suljettava tehdas ole elektroniikkatehdas? Elektroniikkatyöntekijän keskiansio luokkaa 1700-2000€ (brutto). Insinöörikoulutuksen saaneen toimihenkilön ja tavallisen koodaarin/suunnittelijan kuukausipalkka välillä 2000-3000 €/kk (brutto)...
Toki noillakin ansioilla jotku ajelee uusilla/uudehkoilla Bemareilla ja Audeilla...mutta onko siinä mitään järkeä laittaa auton arvonalenemaan vuosittain 30-50% nettotuloista.Nii...siis suunnittelijoita ja "johtajia" yms. sieltä ei ilmeisestikään kovin merkittävästi vähennetä vaan pääasiassa duunareita. Niitä ruuvimeisselin pyörittäjiä ym.
- kok työsuhdeturvaa p
Richartti kirjoitti:
Nii...siis suunnittelijoita ja "johtajia" yms. sieltä ei ilmeisestikään kovin merkittävästi vähennetä vaan pääasiassa duunareita. Niitä ruuvimeisselin pyörittäjiä ym.
.
kokkarit näytti taas puoluekokouksessa kuka sitä työsuhdeturvaa on pahimpana estämässä alun nokia voivottelupuheiden jälkeen välittömästi
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052394
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56982Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis302963Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763