Omista ihan itsellesi biisi!!

Sarina

...siis joku ihan itsesi näköinen biisi on.....?

: )

19

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä nyt siitä,
      • 1+7

        kuka kusi sun muroihin ?


      • 1+7 kirjoitti:

        kuka kusi sun muroihin ?

        Ei kukaan. Mistä moinen epäily?


    • //Mies//
    • Teijo T

      Ismo Alanko Teholla: Taivaan tulet
      Muistoja keikalta...

    • Ratikkakuski.
      • Nokia on jostain käsittämättömästä syystä Suomen "kansanosake" aivan kuin puhelinosakkeet ennen. Vähän kuin Apple, Google ja nyt Facebook Jenkeissä.

        Eihän siinä mitään, jos haluaa tuhlata rahansa hipetykseen, mutta ei sillä vaurastu. Minä vaan kysyn, että pitääkö komppaamisella rikastua vai onko se vain silmitöntä typeryyttä?


      • tEewarit
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Nokia on jostain käsittämättömästä syystä Suomen "kansanosake" aivan kuin puhelinosakkeet ennen. Vähän kuin Apple, Google ja nyt Facebook Jenkeissä.

        Eihän siinä mitään, jos haluaa tuhlata rahansa hipetykseen, mutta ei sillä vaurastu. Minä vaan kysyn, että pitääkö komppaamisella rikastua vai onko se vain silmitöntä typeryyttä?

        Lahtari-Ratikka ei oikein ymmärrä bisneksistä

        Facebookin perusti ja omistaa 23v brittipoika
        Microsoft tarjosi jo 25miljardia taalaa, muttei poika harkinnutkaan myymistä.
        Arvelen, että se poika ei palstaile työaikana
        Mutta Ratikka saa saappankuvan paksuun ahteriinsa pian


      • tEewarit kirjoitti:

        Lahtari-Ratikka ei oikein ymmärrä bisneksistä

        Facebookin perusti ja omistaa 23v brittipoika
        Microsoft tarjosi jo 25miljardia taalaa, muttei poika harkinnutkaan myymistä.
        Arvelen, että se poika ei palstaile työaikana
        Mutta Ratikka saa saappankuvan paksuun ahteriinsa pian

        Laskin jokin aika sitten, että olen säästänyt jokaisesta ansaitsemastani NETTO-eurota 80%, sijoitettuna yhteensä 700.000€. Miljardit on kaukana ja miljoonakin on vielä hakusessa. En ole Bill Gates enkä Mark Zuggerger, mutta pärjään kohtuullisesti.

        Mites Hullu-Ansemin finanssit? Nokiasta turskaa ja paska eläke? ;-)


    • KoppavaHoro
      • Entinen avovaimoni on intomielinen Kate Bushin ihailija. Tuota on kuunneltu monta kertaa tuhannen päissään puoli viideltä aamulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe