Ari Mannio
Tero Pitkämäki
Antti Ruuskanen
varalle Teemu Wirkkala
Pitkämäki on pääsemässä kuntoon.
Todennäköisesti hieman ylikunnossa mut kun höllää niin tulosta alkaa tulla.
Keihäsvalinnat 2012 EM koti;
17
161
Vastaukset
- mätkäpiki
Olen eri mieltä Pitkämäen valinnan oikeellisuudesta. Hänellä on koko alkukauden rämpimisen jälkeen yksi tuloksellisesti kelvollinen kisa, jossa ei edes ylitä määriteltyä EM-kisarajaa. Kisa, jonka tuuliolosuhteista on jo esitetty moitteita.
- Bullshit
Bullshit. Tero heitti ennalta sovitussa karsinnassa pisimmälle porukasta - lähimpänä em-kisoja, joten valinta oikea ja reilu. Miksei muut heittäneet pidemmälle jos kerran värkeissä varaa? Sitä paitsi ei noita yli 84 metrisiä ole paljon muutkaan tällä kaudella hietelleet. ei ainakaan yksikään rannalle jääneistä. No toivottavasti Wirkkala pääsee Lontoossa näyttämään kykynsä !
- karnevaalikeihäs
Näin kävi taas ettei ollut kanttia jättää Pitkämäkeä pois kisoista.Varamiehen paikka olisi ollut sopiva. Joku onnenkantamoinen heitto joka ei täytä asetettuja kriteerejä ja kisoihin. Luultavasti ei pääse karsinnoista pitemmälle.
- Juha8222222
Kuitenkin Tero heitti pätevän sarjan heittoja.
Viimeisen kisan voitto ennen EM-kisoja on suuri sulka hattuun ja pitkä heitto oli.
Kunto on löytymässä.- jtrrg
TOTTA . suurin syy Pitkämäen valintaa vastustaviin kirjoituksiin on se suomalaisten perisynti KATEUS ! Tero on nuori, komea, menestynyt ja vieläpä keihäänheittäjäksi kohtuullisen fiksukin - mitä oletettavasti suurin osa Teron valintaa herjaavista ei ole.
- Eräs evakko P-maalta
Tero teki nyt kyllä ilmeisen virheen,kun hän lähti Helsingin kisoihin.Olisi kannattanut jättää ne kisat väliin,ja panostaa harjoittelu olympiakisoja varten.Hänellä on tuhansia ja tuhansia heittoja väärällä tekniikalla,ja liian vähän heittoja oikealla tekniikalla,joten tiukan paikan tullen se väärä tekniikka lyö läpi ja tulos on jälleen "sukellus".
Toivottavasti olen väärässä,kyvyt kyllä riittävät mihin vain,mutta kilpailujännitys kuitenkin tuo ne vanhat virheet esille.Teron "pönkkä" ei vieläkään ole aivan ok,joten olisi kannattanut harjoitella sitä.Jos hän epäonnistuu nyt kotikisoissa niin siinä menee ilmeisesti paikka Lontooseen.Sitä olisi kannattanut tavoitella ennemmin kuin kotikisoja.
Hesassa on nyt kaksi "sukeltajaa" saattaa olla että Ruuskanen sukeltaa paremmin.Jos on niin Teron mahdollisuudet Lontooseen ovat pienet.- hjerjlv
luulenpa että kaikesta huolimatta Tero on paras suomalainen em-kisoissa. ei kylläkään välttämättä silti 4 parhaan joukossa... Time will tell...
- nuorikeihäs
Minä en luule. Pätkämäki on huonoin finski ekä selviä edes karsinasta. Tilanne on aivan sama kuin Deegussa.
Teemulta parhaana suomalaiseena vietiin paikka. Pitää muistaa, että rahastahan tässä on kysymys, hettäjät tekevät tätä ammatikseen
Mäkelälle lopputili kun itse ei ymmärrä lähteä.Deegussa olis paras jätetty pois kisasta, nyt jätettiin. Yhdellä myötätuuli onnenkantamoisella ja vanhoilla näytöillä ei valintoja voi tehdä,- nils mulgersson
Siinäs näit : Pitkämäki finaalissa ja muut paitsi Mannio sairastuvalla.....
- nuorikeihäs
nils mulgersson kirjoitti:
Siinäs näit : Pitkämäki finaalissa ja muut paitsi Mannio sairastuvalla.....
Wirkkalan nilkka on yllätys. Mikä muu??
- Jönnin Myyrää
nuorikeihäs kirjoitti:
Wirkkalan nilkka on yllätys. Mikä muu??
yllätys myös että mitallit meni lähes kansallisilla keskiverto heitoilla - joihin onnistuessaan kellävaan Pihtiputaalla 5 parhaanjoukossa olisi pitänyt olla värkeissä varaa (etenkin terveenä..)
- Masa355
Miksi näitä karsintasääntöjä (Pihtiputaalla yli 84m) tehdään, kun niistä ei kuitenkaaan pidetä kiinni? Ei ymmärrä.
- ent. penkkiurheilija
Kun etukäteen määrätään tulosraja, on helppo valita. Rajan ylittäjä kisoihin, muut harjoittelemaan: yksinkertaista!
USA:n valinta on helppo, vaikka on urheilun supervalta: mestaruuskisojen kolme parasta edustamaan ja muut muihin kisoihin.
Suomessa yritetään sorvata säännöt niin, että saadaan haluttu urheilija mukaan. Ja seuraukset ovat olleet näkyvissä vuosia: huonommin ei voi enää mennä. - Juha8222222
Niin loppujen lopuksi olen sitä mieltä että Wirkkala ois pitäny valita joten olin väärässä eka mielipiteeni kanssa.
Wirkkala on ollut tasaisempi heittäjä verrattuna Teroon häneltä on löytynyt myös pitkäkin heitto.- Kinnusenjorma
Aika tasanen oli tuo Wirkkalan heittosarja tuossa karsinnassa.
- mätkäpiki
No niin, mitäs minä kirjoitin 18.6.?
"Olen eri mieltä Pitkämäen valinnan oikeellisuudesta. Hänellä on koko alkukauden rämpimisen jälkeen yksi tuloksellisesti kelvollinen kisa, jossa ei edes ylitä määriteltyä EM-kisarajaa."
Ja mikä onkaan kisan lopputulos? Samaa rämpimistä taas. Sijoitus 11.- Siitos Hanski
no heitti sentään finaalissa vaikka taitaakin jo olla itsekin finaalissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875