Mistä halpa alotuslonkkari?

Ehkä vähän avuton..

Moi, eli oon Tampereella asuva 16v tyttö, n.170cm ja kenkä 37-39 ja haluisin alottaa longboardaamisen. Mistä täältä lähistöltä sais ihan semihyvän, alottelijalle riittävän ja mieluiten alle 120€ laudan? En viittis panna siihen ihan hirveesti rahaa, kun en sit tiiä paljonko tulee rullailtua. Mielummin siis kokeilen vaikka ekan kesän jollain semihuonollaki ja jos nappaa, nii sit voisin käydä vaikka offshoressa kattelemassa parempia. Eli näillä päätelmillä missä kannattaa käydä kattelemassa lautoja ja mikä ostaa? Varusteista viä sen verran, eli mistä löytyy hyviä skeittikenkiä tytöille ja ton kokoseen jalkaan?

7

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dogsman

tampereella on lonkkariliike offshore ja siellä joskus käytettyjä oon nähnyt myynnissä, hyvä käytetty on mielestäni parempi kuin huono halppislauta

• Minäpä taas

Joo, kiitti. Eli siis ei kannata ostaa vaik jotai halpiswarppia n.60€ aluks, vaan heti jonku hyvän käytetyn?

• dfghjklonkkari

riippuu vähä... Ite saan kaverilta käytetyn warpin, josta on osia vähän höllätty... Mutta kaveri sano, että toi warppi on hyvä lauta sellaseks kokeiluks, et haluuks sitä oikeesti ostaa kunnon laudan vai ei.

• 2vlonkkaamist

mul meinas into loppuu tol warpilla ja sitku pääsin tesmii frendin merkkilonkkuu alko sujuu mut jossoisin jatkanu tol warpil niin en ois jatkanu skeittaamist niin siks jättäisin välii sen oston ettei se jäis siihe mist alkoki eli alotteluun.

• 6+8

osta vanssit.

• ebin8

Kato ny noita vitun aikaleimoja. 2012 lol

• halabaa

second hand lonboardeja http://nordicriders.com/foorumi/viewforum.php?f=27

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe