Olen niin pienirintainen etten edes käytä rintaliivejä ja se tuntuu vaikeuttavan paljolti seksikkäiden alusvaatteiden hankintaan. Haluaisin kuitenkin saada jotain hienompaakin välillä, joten otan erittäin mielelläni ehdotuksia vastaan, miten näinkin pienirintainen voisi näyttää seksikkäältä alusvaattesillaan.
seksikkäät alusvaatteet pienirintaiselle?
4
2142
Vastaukset
- -mathilde-
Olen itse enemmänkin isokuppinen, mutta jotain vinkkejä on. Et kertonut varsinaista kokoasi.... jos olisin itse esim. A-B kuppinen ostaisin seksikkäitä alusvaatteita Princesse Tam Tamista. Pidän erityisesti viimeksimainitun läpinäkyvistä pitsiliivestä, kuppi on ns. kolmion muotoinen. (Triangle lace bra)
Ranskalaisilla merkeillä kuten Aubade on myös ihania pienen kupin puolikuppiliivejä. Kalliita mutta ihania. Lejabylllä on sellaisia joissa on hieman toppausta.
Jos olet enemmän sarjassa AA , merkeillä Eberjey ja Cosabella on ihania alusvaatteita.Ainakin Eberjeytä löytyy brittiläisistä nettikaupoista. Heillä on sellainen kaaritueton liivimalli pienille kupeille jonka nimi on "bralette" . Jos koot on merkitty oudosti, kannattaa kysyä e-maililla neuvoa ennen tilaamista.
www.noo-noos.com
Jos rintaliivit eivät nappaa, osta alusvaatekokoelmasta alushousut ja yhteensopiva paituli. Englanniksi paituli on camisole (tai cami), ranskalaisilla on hienoissa alusvaateseteissä usein yhteensopivat housut ja caraco (se paituli). Tuossa paitulissahan ei ole niin tarkkaa mikä koko se on.
Etsi netistä vaikka termillä "cami set". - tuula-neiti
Kannattaa katsoa ennakkoluulottomasti myös ns. seksikauppojen asuvalikoimia. Joskus niistäkin voi löytää todellisia helmiä pienipovinen nainen. Kaikki asut eivät ole aivan yltiöruokottomia seksikauppojen valikoimissa vaikka monet niin luulevat.
- åäöp
seppälästä saa aa-kokoisia rintaliive´jä joissa on troppaukset , hyväksi todetut!
- MittaTilaustyö
Ei Kait kysyjä "hae toppauksia",vaan jotakin luonnollista vaatetta,mikä on luonnollinen?Täytyy todeta asian olevan varsin vaikea tehtävä ja löytäminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894