Netistä en meinannu millään löytää helppoa ohjetta kinkkukiusaukseen. Olisko siis joku ohje mihin laitetaan sitä peruna-sipulisekoitusta ja mitä kinkkua? :O En jaksais alkaa pilkkoo perunoita. Ja kerman määrä yms yms. Kiitos jos jollain olis apua =)
Helppo kinkkukiusaus ohje? Kiitos =)
4
515
Vastaukset
- Take pussee
Ota vuoka, rasvaa se, kaada siihen pohjalle perunasipulisekoitusta, kaada kaupan pussista kinkkusuikaleita, toista peruna ja kinkkun kohdat kunnes vuoka on liki täysi. Lisää mausteita esim. musta pippuria, sekoita hieman, kaada vuokaan esim. 2,5 dl kasvisrasvavalmistetta, laita lämpöiseen uuniin.
No tämän voisit lukea esim. sen pakasteperunasipulipussin kyljestä.- hopotikopoti
Ota vuoka kannellinen,pottusipulisekoitusta, savulihasuikaleita, 2dl kolmen juuston ruokakermaa, suolaa sekaan maun mukaan, muista että suikaleissa myös suolaa, kansi päälle 175 astetta 2h. Nam
- skinkku
heippa!
katsos tuolta: www.kotikokki.net, loistavia ohjeita, löytyi kinkkukiusauskin :) - näin meillä
http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptit/25748-kinkkukiusaus?gclid=CKv17bC87bACFSEjcgodGRwVxA
parhaalta maistuu eikksäilykkeiden kera tai pikkelsin. Tai pelkästään rakuunaetikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868