Itse olen käyttänyt Dove summer glow:ia ja olen tykännyt. Mutta haluaisin kokeilla muitakin. Kertokaas kokemuksia muistakin.
Kiitos! :)
Vertaillaan itseruskettavia!
3
127
Vastaukset
- of_triin..
Itse olen ehkä huono sanomaan, mutta en ole koskaan ennen käyttänyt itseruskettavia voiteita. Joka kesä käyttänyt Doven päivettävää voidetta. Tänä vuonna päätin rohkaistua ja kokeilin Oriflamen itseruskettavaa ja se oli kyllä todella hyvää. Olen aina hieman pelännyt, että jos itseruskettavaa kerran laittaa niin jää rajoja ja tulee todella tumma vaikutus, mutta ei tuosta kyllä tullut. Nyt ehkä hieman jopa harmittaa kun olen aina aiemmin hylännyt haaveilut itseruskettavista kuvitelmieni vuoksi.
- 22
Minäkin käytin ennen Doven summer glow:a. Sitten sain näytteen YR:n Tiare tiare autopronzant self-tanner face & body-voidetta, joka on kymmenen kertaa parempaa kuin tuo Dove. Ainakin omaan ihonsävyn sopivampi "rusketus". Dovella tulin liian oranssiksi, mutta tuolla YR:n voiteella tulee aika lailla sen värinen miksi rusketun luonnostaankin auringossa. Tuo voide myös syvenee asteittain.
Fake Bake Fair (tilattu: www.jtbeautyoutlet.fi) on toiminut mulle parhaiten, vaikka haiseekin oikeesti aika pahalle.
Nyt mulla on Piz Buin Shimmering (samasta kaupasta) johon en oo hirveen tyytyvainen. Siina ei oo hirveesti pigmenttia, ja ne hileet on alkanut vahan arsyttamaan. Vaihdan takasin Fake Bakeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472105
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7731Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64658
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477