Itse olen käyttänyt Dove summer glow:ia ja olen tykännyt. Mutta haluaisin kokeilla muitakin. Kertokaas kokemuksia muistakin.
Kiitos! :)
Vertaillaan itseruskettavia!
3
104
Vastaukset
- of_triin..
Itse olen ehkä huono sanomaan, mutta en ole koskaan ennen käyttänyt itseruskettavia voiteita. Joka kesä käyttänyt Doven päivettävää voidetta. Tänä vuonna päätin rohkaistua ja kokeilin Oriflamen itseruskettavaa ja se oli kyllä todella hyvää. Olen aina hieman pelännyt, että jos itseruskettavaa kerran laittaa niin jää rajoja ja tulee todella tumma vaikutus, mutta ei tuosta kyllä tullut. Nyt ehkä hieman jopa harmittaa kun olen aina aiemmin hylännyt haaveilut itseruskettavista kuvitelmieni vuoksi.
- 22
Minäkin käytin ennen Doven summer glow:a. Sitten sain näytteen YR:n Tiare tiare autopronzant self-tanner face & body-voidetta, joka on kymmenen kertaa parempaa kuin tuo Dove. Ainakin omaan ihonsävyn sopivampi "rusketus". Dovella tulin liian oranssiksi, mutta tuolla YR:n voiteella tulee aika lailla sen värinen miksi rusketun luonnostaankin auringossa. Tuo voide myös syvenee asteittain.
Fake Bake Fair (tilattu: www.jtbeautyoutlet.fi) on toiminut mulle parhaiten, vaikka haiseekin oikeesti aika pahalle.
Nyt mulla on Piz Buin Shimmering (samasta kaupasta) johon en oo hirveen tyytyvainen. Siina ei oo hirveesti pigmenttia, ja ne hileet on alkanut vahan arsyttamaan. Vaihdan takasin Fake Bakeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082941Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171842644Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11411Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2001280Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3981Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3772