Itse olen käyttänyt Dove summer glow:ia ja olen tykännyt. Mutta haluaisin kokeilla muitakin. Kertokaas kokemuksia muistakin.
Kiitos! :)
Vertaillaan itseruskettavia!
3
129
Vastaukset 3
- of_triin..
Itse olen ehkä huono sanomaan, mutta en ole koskaan ennen käyttänyt itseruskettavia voiteita. Joka kesä käyttänyt Doven päivettävää voidetta. Tänä vuonna päätin rohkaistua ja kokeilin Oriflamen itseruskettavaa ja se oli kyllä todella hyvää. Olen aina hieman pelännyt, että jos itseruskettavaa kerran laittaa niin jää rajoja ja tulee todella tumma vaikutus, mutta ei tuosta kyllä tullut. Nyt ehkä hieman jopa harmittaa kun olen aina aiemmin hylännyt haaveilut itseruskettavista kuvitelmieni vuoksi.
- 22
Minäkin käytin ennen Doven summer glow:a. Sitten sain näytteen YR:n Tiare tiare autopronzant self-tanner face & body-voidetta, joka on kymmenen kertaa parempaa kuin tuo Dove. Ainakin omaan ihonsävyn sopivampi "rusketus". Dovella tulin liian oranssiksi, mutta tuolla YR:n voiteella tulee aika lailla sen värinen miksi rusketun luonnostaankin auringossa. Tuo voide myös syvenee asteittain.
Fake Bake Fair (tilattu: www.jtbeautyoutlet.fi) on toiminut mulle parhaiten, vaikka haiseekin oikeesti aika pahalle.
Nyt mulla on Piz Buin Shimmering (samasta kaupasta) johon en oo hirveen tyytyvainen. Siina ei oo hirveesti pigmenttia, ja ne hileet on alkanut vahan arsyttamaan. Vaihdan takasin Fake Bakeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak1742553Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1601683Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431443- 102954
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja127916- 65863
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt373751- 43658
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero161654- 9623